შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (4)


3-03-2015, 00:31
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 706

საბედინეროდ ფული აქვს და მაგის პრობლემა ჯერჯერობით არ აქვს , უნდა წავიდეს ამერიკაში და მამის საქმეს მიხედოს
- ელეე მოვეედიიი , გეხვეწები იაპონური ტორტი გამიკეთე ყველაფერი მოგიტაანეე . ღიმილით შეაღო კარები და წიოკით გამოვარდა .-თქვენ არ იცით კარების დაკეტვა ? აქაოდა ჯერ 3 თვეშI ვართო სანამ შეგიძლია გულააობ? ფუუუუ რას მოვდიოდი .
-მართლა რას მოდიოდი ჩემ ცოლთან უშენოდ ვეღარაფერი ვქნა რა .(ლევანი)
-სხვათაშორის ამერიკაში მივდივარ და რაც გინდა ის უქენი შენ მეუღლეს ხვალიდან .გაიღიმა და ამრეწ\ზიი სახით ჩამოჯდა სკამზე .ამ ტახტზე მე აგარ დავჯდები არასდროს (ტასო)
- რას ამბობ ერთი ჩემ ლოგინშI არ გეძინა და მეორე ამ ტახტს აუვლი გვერდს სიცილით უპასუხა ლევანიმ და სამზარეულოსკენ წავიდა.
- ელე ფული მინდა მოგცე , სახლის სეიფიდან 15 ათასი დოლარი გამოიტანა და მაგიდაზე დაუდო , იცოდე ლევანს არ მისცე ითამაშებს და გაფლანგავს ,ეს არც ლევანის და არც შენი ფული არ არის ეს ბავშვისაა რომელსაც ან ვნახავ ან ვერა , ძაან გთოხოვ შეინახე და ჩემს სახელზე მიეცი უნივერსიტეტში რო წავა , მანამდე კიდე გამოვგზავნი ამერიკიდან და კაი სახლი მანქანით უყიდეთ , ახლა მოიწმინდე ცრემლები და გაკუსკუსდი სამზარეულოში ჩინური ტორტის გასაკეთებლად საღამოს მოვალ , პასუხს არ დალოდებია ისე წამოიდა ოთახიდან და პადიეზდის კარიც გაიჯახუნა .ახლა სიმარტოვე სჭირდება არავინ უნდა არავინ სჭირდება " როგორ მომენატრეთ , ყველაზე ძალიან მიყვარხართ , სიცოცხლეს დავთმობდი თითოეული თქვენგანის გადარჩენისათვის , გაბრიელ ოდესმე ეს ტკივილი ჩაქვრება ?! ასე როგორ მომექეცი შენც როგორ მიმატოვე ,20 წელი გვერდიდან არ მშორდებოდი , რას არ მივცემდი ახლა შენ ჩამეხუტოდა მითხრა რომ გიყვარვარ და შენც ისევე გჭირდები როგორც მე , საფლავზე დაწვა და ხელები გაშალა ყველას ჩავეხუტოო , ტკივილი გულს უფლეთდა ტირილით გული ვერ იჯერა სანამ არ გაითიშა .
-ტასო ტასო მოდი გონს რა გეხვეწები , ყრუდ ჩაესმოდა ვიღაცის სიტყვები და ნელ-ნელა აფხიზლებდა , ცივი ხელები იგრძნო სახეზე დაცოცავდნენ, თავს ძალა დაატანა და გაახილა თვალები .
-შენ აქ რა გინდა საბა ?
-გეძებდი ვერ გპოულობდი და ტელეპონის ადგილმდებარეობით მოვედი , შემაშინე მეგონა შენამდეც მოაღწიეს იმ ნაბიჭვრებმა , შენი სახლი გატეხეს რო მივედი ყველაფერი გადმოყრილი იყო , მეგონა შენც მოგიტაცეს.
- გასაგებია , ნელა წამოდგა და მანქანისკენ წავიდა , როცა მოვიდა სჰუადღე იყო ახლა კი ბნელა , ხმა არ ამოუღია არაფერი არ უთხრა , გახედავდა ხოლმე სარიდან საბა რო მოყვებოდა უკან , სახლში მივიდა , კარები დაკეტეს გოგასთან ჩავიდა ბარგი აღო და მანქანშI შეყარა.
-ახა რას აპირებ ?(საბა)
-ხვალ ამერიკაში მივდივარ , საჭირო რაღაცებს წავიღებ დანარჩენს ეკლესიაში მივიტან და დარიგებენ , ჩემი ძმის გალერეაზე რაგაც გეგმები მაქვს და შეგიიძლია ნოტარიუსი შემახვედრო ხვალ დილით ვისაც ენდობი ?(ტასო )
- შენ როდიდან მენდობი მე ?(ტატო)
- სასაფლაოზე შენი თვალების დანახვის მერე . აგარაფერი აღარ უთქვამთ ერთმანეთისთვის ისე დაშორდნენ , კი შეკივლა ელენემ ტასოს შემხედვრარემ მაგრამ დამშვიდა , გგოგოებიც დახვდა ნინი და თოკო თავისი პატარით , ორივეს მოესიყვარულა . და დაემშვიდობა , მეორე დღეს დილითვე მოაგვარა საქმეები გაბრიელის გალერეას დააფინანსებდა და უცნობი პოტოგრაფების და მხატვრების უფასო განკარგულებასჰი მოიყვანდა , ახარებს რო ძმის სახელით ხელს მოუმართავს ბევრს. ტატო უკვე აეროპორტში ელოდებოდა . მიდის და არ იცის რა ელოდება წინ , რას მოუტანს ცხოვრება რას უნდა ელოდოს მისგან და შეძლებს კი ფიცის ასრულებას ?!

***დიდი მადლობა მათ ვინც კითხულობს ვიმედოვნებ კომენტარებით შეაპასებთ ისტორიას და მე love



№1  offline მოდერი Kira

auu kargia dzaan momwons love mara tavebi gazarde tore chinuri torti ver gishvelis :D
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№2  offline წევრი -Crazy-Girl-

Male dade ra <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent