შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მერვე)


6-03-2015, 15:58
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 117

მთელი გზა დემეს მზერა არ მომშორებია სულ მიყურებდა...მე მისი მანერებით ვტკბებოდი..ისეთი შარმიანი იყო...საჭეც კანსაკუთრებით უხდებოდა...მალე მივედით..მანქანიდან გადმოვიდა და კარები გამიღო თავით მანიშნა გადმობრძანდითო...მეც თავი დავუკარი და გადმოვედი..წელზე ხელი მჭიდროდ მომხვია...თითქოს სადმეგაქცევას ვაპირებდრე.....რესტორანში შევაბიჯეთ...აღფრთოვანებული დავრჩი...ულამაზესი ,დახვეწილი და რომანტიული გარემო იყო...ასეთი ადგილები ძალიან მომწონდა...დემემ სავარძელი გამოწია და მანიშნა დაჯექიო....ისიც მეორე მხარეს მოკალათდა...უცბათ შამპანიურით ხელდამშვენებული ოფიციანტი მოვიდა ჩემი უსაყვარლესი მარტინის შამპანიურით...ჭიქებში ჩამოასხა და დაგვტოვა.
-ჩვენ გაგვიმარჯოს_თქვა დემეტრემ და მთელი ბოკალი გამოცალა..მე ცოტა მოვსვი ..მისმა ამგვარმა საქციელმა ცოტა გამაკვირვა მაგრამ ყურადღება არ მივაქციე.....უცბათ ნელი მუსიკა ჩაირთო..დემემ მთხოვა ვიცეკვოთო მეც მის ნებას დავყევი და საცეკვაოდ გავყევი...წელზე ხელი მჭიდროდ მომხვია და ცხვირი ჩემს კისერში ჩარგო...მისი ცხელი და აჩქარებული სუნთქვა მეფრქვეოდა...ჩემს სურნელს ხარბად ისუნთქავდა და ტკბებოდა....მისი ცხელი ბაგეები ჩემ გლუვ კანს შეახო...ნეტარებისგან თვალები მიმელულა....ჩემით ტკბებოდა და მისი ალერსი მეც მატკბობდა...უცებ მომწყდა...სახეზე შემომხედა და თვალებში ჩამხედა...
-მარიამ...უზომოდ მიყვარხარ...მინდა რომ ჩემი ცოლი იყო...ეს მიჩურჩულა დაიხარა და...პატარა კოლოფიდან ბრილიანტის ბეჭედი ამოაძვრინა_თანახმა ხარ?_მკითხა..ვატყობდი როგორ აუჩქარდა გულის ცემა.
-დიახ_თანახმა ვარ ვიყო შენი ცოლი!_უცბათ ხელში ამიტაცა და ჩემს ბაგეებს ეცა....ვგიჟდებოდი მის ალერსზე..სურნელზე...თვალებზე და ყველაფერზე.
-ხვალვე მოვაწეროთ ხელი...._მითხრა და მჭიდროდ მიმიკრა.
-მაგრამ...ჩემებმა რომ არაფერი იციან...._ვუთხარი და უხერხულად გავუღიმე.
-ეგ შენ გგონია ასე_პასუხი გამცა და ეშმაკურად გამიღიმა.
-რააა?_უცბათ შევიცხადე.
-ყველამ ყველაფერი იცის._მითხრა და გამიღიმა...დაიხარა და ჩემს ბაგეებს მოწყვეტით შეეხო.ხმას აღარ ვიღებდი ვტკბებოდი ამ წუთებით და თავს ყველაზე ბედნიერ ადამიანად ვგრძნობდი...წამით არშემპა
არვია დემეში ეჭვი და არც არასდროს შევიტანდი....დიდხანს ვიყავით ასე..ბოლოს მანქანაში ჩავსხედით და წავედით...მანქანა ჩემი სახლის წინ გააჩერა...გადმოსვლას ვაპირებდი ხელი ,რომ დამიჭირა და მისკენ მიმატრიალა.
-რა მოხდა?_ვკითხე და თვალები ავაფახულე.
-რაღაც გავიწყდება_გაკვირვების ნიშნათ თვალები შევანათე....ცერა თითი ტუჩებზე გადაისვა და მანიშნა...ისევ ისე ეცა ჩემს ბაგეებს და ცოტახანი სამყაროს მომწყვიტა...ყელზე სველი კოცნა დამიტოვა....და მიბიძგა გადადიო..მეც ლოყაზე ვაკოცე და სახლისკენ წავედი.....გიორგი სახლში დამხვდა.....გადავეხვიე ჩემს ძამიკოს და ოთახს მივაშურე..კაბა გადავიძრე და სააბაზანოში შევარდი...ვანა ავავსე და ნეტარებაში გადავეშვი..ვფიქრობდი დემზე და ჩვენზე....წამით გავიფიქრე როგორი დედა ვიქნებოდი და ინსტიკტურად ხელები მუცელს შემოვხვიე...დიდი ხნის მერე ამოვედი... თავისუფალი ზედა გადავიცვი შორტები და გალაკტიონის კრებული ავიღე თან ჩემ საყვარელ სიმღერებს ვუსმენდი თან გალაკტიონის "უსიყვარულოდ"..ვინ მოთვლის მერამდენეჯერ ვკითხულობდი..შემდეგ "ლურჯა ცხენები"...."მერი" და ასშ......ბოლოს ჩამეძინა....კვირა იყო ამიტომ ადრე ადგომა არმინდოდა მაგრამ ვინ დაგაცადა 10ის წუთებზე დემემ გამაღვიძა.
-რას შვები ლამაზო_მკითხა ჩვეული ტონით
-მძინავს_ნამძინარევი ხმით ვუთხარი.
-გაგაღვიძე?...
-დიახ..._მაგრამ არაუშავს_ვუთხარი და ჩემს ჭკუაში დავაწყნარე.
-შენთან ერთ ათ წუთში მოვა ვიზაჟისტი..ელენე და ანა...კაბით.
-რა ხდება?_ვკითხე აღტაცებულმა.
-ხელს ვაწერთ_ქორწილი კი ერთ კვირაში იქნება.
-კარგი...აი მოვიდნენ ვუთხარი და ყურმილი დავუკიდე....სათითაოდ გადავკოცნე დაქალები...ყავა შემოვთავაზე...ყავა დავლიეთ და საქმეს შევუდეგით... კაბა ძალიან მომეწონა გაშლილი თეთრი გიპიურით გაწყობილი....თვლებიც ჰქონდა ალაგალაგ...თმები დამიხვიეს....მაკიჟი ძალიან სუსტი გავაკეთებინე. პირველისთვის დემეც და მისი ყველა ძმაკაკაცი სანდროს ჩათვლით იქ იყვნენ....ანა დიდინთხოვნის შემდეგ სანდროსთან ჩავსვით,ელენე კი ლუკასთან...ხელი მოვაწერეთ ბევრი სურათებიც გადავიღეთ...ორივე უზომოდ ბედნიერები ვიყავით....ქორწინების სახლიდან ლუკას კლუბში წავედით ანამ წინასწარ წამომიღო კაბა.....ლუკას კლუბი საკმაოდ ცნობილი იყო ამიტომ ძალიან ბევრუ ცნობილი თუ უცნობი იყო...კლუბში შესვლისთანავე თვალში მომხვდა ნაცნობი სილუეტი,ნიკა ჯაში....ავნერვიულდი ,მაგრამ არ შევიმჩნიე,დემეს ჩემი ცვალებადობა შეუმჩნეველი არდარჩენია,უცბათ ნიკა დავლანდე ჩემსკენ მოდიოდა,აქ ნერვიულობამ პიკს მიაღწია და დემეტრეს ხელი მოვუჭირე მეც ვერ მივხვდი ,რატომ ნიკა ,რომ დაინახა სახე რადიკალურად შეეცვალა კისერზე ძარღვები დაებერა,გაცეცხლდა.
-როგორ ხარ მარიამ?_მკითხა ნიკამ,ისე ....რომ დემეტრეს იქ ყოფნა არც შეუმჩნევია.
-კარგად_ვუთხარი აუღელვებლად და დემეტრეს უფრო მივეკარი ამდროს სულ სხვა ვიყავი წამისწინდელი ნერვიულობა სადღაც გაქრა.
-დღეს ხელი მივაწერეთ_დემეტრეც ჩაერთო დიალოგში...ნიკას სახეს ვერ ავღწერ,თვალებით მომკლა და გაგვეცალა...სანდრო და ლუკა სიცილს ვერ იკავებდნენ ნიკას გამომეტყველებაზე....დემეს არვშორდებოდი ისე ვიყავი უცხო ადგილას რომ მოხვდება ბავშვი და დედას არშიორდებოდა...დემემ ჩამჩურჩულა.
-რა გჭირს?
-არაფერი_ვიცრუე უნიჭოდ.
-მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ!!! და არასდროს არ ვიზამ ისეთ რათაცას რაც შენ დაგაზიანებს მეორეჯერეგრე ინერვიულებ და მართლა ისე ვცემ იმ ნიკას რომ პატრონი ვეღარ იცნობს!_ბოლო სიტყვები სიცილით მითხრა და საცეკვაოდ წამომაყენა,წელზე ხელი ისე მომხვია როგორც სჩვევია,ცხვირი ისევ ჩემს ყელში ჩარგო და მიმიხუტა...მე გავინაბე..ნიკას მზერა დავლანდე ბრაზს აფრქვევდა..ლამის მივარდნილიყო და დემეტრე ძვლებში გადაემტვრია მაგრამ საკითხავია ვინ..ვის გადაამტრევდა....ჩვენებისკენ გავიხედე..სანდრო ანას წამოყენებას ცდილობდა და ცეკვახე დაყოლიებას..ბოლოს ანაც დანებდა.....მათ საქციელზე გამეცინა...დემეტრემ ერთი ამომხედა რაგაცინებსო...მეც მათკენ მივანიშნე და პასუხად მისი ღიმილი მივიღე.


ა ნ ა და ს ა ნ დ რ ო.
-მადლობა ,რომ ცეკვაზე დამთახმდი.
-დაგთანხმდი?!_მის შეცვლილ სახეზე გამეღიმა და მზერა ავარიდე....ამდროს წელზე მჭიდროდ მომხვია ხელი და მასზე მთლიანად ამაკრო...გაკვირვებული დავრჩი მისი ასეთი საქციელით და გავუძალიანდი ....,მაგრამ ვერაფერს ვერ გავხდი.
-გაჩერდი...ვერ მომერევი და რატო არ ჩერდები?!_მკითხა და საყვარელად გამიღიმა.
-რა გინდა?_ვკითხე და ამოვიხვნეშე.
-შენ მინდიხარ!_მითხრა და მისი ცხელი ბაგეები ჩემს ყეზე ჩააცოცა...ცხელმა ტალღამ დამიარა ტანში....მიხვდა და მთელი გრძნობით დამიკოცნა ყელი.
-სანდრო!!! გაჩერდი_ვუთხარი და დავეჯაჯგურე.
-რატომ?ცუდად ვიქცევი?...არ გსიამოვნებს?_სულ სხვანაერი ხმით მიჩურჩულა.
-არმინდა.
-კარგი_ძლივს ძლივობით მოწყდა ჩემს ყელს და გამეცალა ბარმენთან მივედი და სასმელი შევუკვეთე...მომხდარის გაამალიზება მჭირდებოდა,მე კი რაგავაკეთე დავლიე...1..2...3...4 და საკმარისი იყო ჩემი დათრობისთვის...ძილ ბურანში ვგრძნობდი თბილი ხელების შეხებას და ვიგრძენი როგორ დამაწვინეს და ტანსაცმლიდან განთავისუფლეს.

888888888888888888888888888888
ანა...
დილას თავი მისკდებოდა ქუთუთოები დამძიმებული მქონდა თვალებს ძლივს ვახელდი გაჭირვებით გავახილე და გავაანალიზე ,რომ ჩემი სახლში არვიყავი....გვერდით გავიხედე და სანდროს გადავაწტდი , მშვიდად ეძინა და მშვიდად სუნთქავდა....ვაღიარებ ძალიან საყვარელი იყო..მაგრამ უცბათ მოვეგე გონს და წამისწინდელი ფიქრები გამახსენდა...სანდრო დავიძახე და თვალები ჭყიტა და ოიზმუილა...სანდრო!!!!!!!
-რაგინდა_ამოიზმუილა და გვერდი ჩემსკენ იცვალა.
-აქ რატომ ვარ?-_ვკითხე ანერვიულებულმა თან შევამჩნიე ,რომ საცვლების ამარა ვიწექი და სახეზე ალმური მომედო.
-გუშინ დათვერი და ჩემთან წამოგიყვანე_ეს მითხრა და ისევ ისე საყვარლად გამიღიმა.
-შიშველი რატომ ვარ?..._ვკითხე და საბანში შევძვერი.
-კაბით ხო არ დაგაწვენდი?..
-ჩემს გვერდით რატომ დაწექი_ვკითხე დაწარბები სასაცილოდ ავზიდე,გაეღიმა და ერთი მოძრაობით ჩემს ზემოთ მოექცა და ჩამჩურჩულა.
-არ იცი ბევრი ლაპარაკისათვის რომ ისჯებიან??....



№1  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria❤ ❤ ❤

 


№2  offline წევრი Heartbeat

შემთვევით ნახევარი დამედო უფრო დიდი უნდა დამედო.. მადლობა მაგრამ უზომოდ პატარაა იმედია მოვა მთავარი ადმინი და დავდებ დიდს..
--------------------
გაიღიმეთ..მთავარია პოზიტივი❤️

 


№3  offline წევრი lamazmani

ძააან კაია მარა სად იყავი ამდენ ხან დაკარგული ?

 


№4  offline წევრი Heartbeat

არცერთი კომენტარი რომ არ იყო ვიფუქრე აღარ მოწონთქო და აღარ დავდე..:((
--------------------
გაიღიმეთ..მთავარია პოზიტივი❤️

 


№5  offline წევრი dakuna

ძალიან მაგარია,იმედია გააგრძელებ love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent