შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბაკურიანი 2015 (3 თავი)


6-03-2015, 19:25
ავტორი lika-kika
ნანახია 2 517

ნაზად შემეხო, ჯერ საფეთქელთან მაკოცა, მერე, თვალზე, მერე მეორე თვალზე, ცხვირზე, და უნდა ეკოცნაა ტუჩებში რომ კაკუნი გაისმა,,,,,
_ფუ,ამის დედაც არაფერს ხო არ გაცდიან ესენი! -ფართხაფურთხით მივიდა კარებთან და გამოაღო,,,,,კარებში ტატა და ეკა იდგნენ და გაკრეჭილები გვიყურებდნენ,,,,
_რა სახე გაქვთ, რაიყოთ? რამეს ხომ არ აშავბდით?! _გამოაფრქვია ტატამ
_დებილოოოო!_ბალიში ვესროლე , მაგრამ აიცილა და ეკა დამიზარალდა. _ ააა მეტკინაააა, მარიამ!
_ხოდა სანამ რამეს წამოროშავთ იფიქრეთ, რომ არ გეტკინოთ!
_მე რას მერჩი?! (ეკა) _ ნიკამ გაგვაწყვეტინა ტკბილი საუბარი....
_რამე გინდოდათ? (ნიკა)
_ სულაც არ გვინდოდა თქვენი შეწუხება გვრიტ .....! -მეორე ბალიშს ვიღებდი, რომ გადააკეთა_მარიამს მამამისი ურეკავს!
_მერე მე ვერ დამირეკავს, რაღა შენ გირეკავს?! _ ეხლა მე გამოვაფრქვიე....
_ ტვინიკოსა?, თავი მიარტყი რამეს? გამორთული რომ გაქვს შენ მაგიტომ დამირეკეს მე, ხოდა გადაურეკე ,ნერვიულობენ. დილიდან არ გვპასუხობსო.
თავში ხელი წამოვირტყი, ეს რა დამემართათქო. შეიძლება უკვე მამაჩემი ბაკურიანისკენ მოექანება ისეთი პანიკიორია! ეს ტელეფონი კიდე საერთოდ გაახსენდა ვინმეს?! რა შტერი ვარ! სასწრაფოდ მოვძებნე ტელეფონი, მერე ნახევარი საათი დატენს ვეძებდი, რომ ვერ ვიპოვე,მთელი ჩვენი სამეგობრო ჩავრთეთ დამტენის მოძებნაში. აზრად არავის მოსვლია თავიანთი დამტენის თხოვება. გოგოებს ერთნაირი ტელეფონები გვაქვს. ბოლოს უტას ჩანთაში ვიპოვეთ! რა უნდოდა მანდ? ვინ იცის? არც არავინ! როგორც იქნა შევაერთე და მამას დავურეკე,,,თან გული მისკდებოდა ,აქ თუ არ ჩამოვიდა, უეჭველი მე დამაბრუნებს ნაადრევად სახლშითქო.
-მეორეზარზე მიპასუხა....
_მარიამ ეს რა უპასუხისმგებლობაა?!რას დაგვპირდი ჩვენ შენ?!
_ბოდიში მა,ტელეფონი დამეცალა, მერე ისე მაგრად ვერთობოდი გადამავიწყდა დატენვა. მერე ძაან დავიღაე და ჩამეძინა ეხლა გამაღვიძეს გოგოებმა!
_როგორ ხარ? -ოდნავ დამშვიდებული ხმა ქონდა...
_კარგად მა,მართლა მაგრად ვერთობით და ძაან მომწონს აქაურობა!
_ხო ჭკუითახარ?!
-მაგას კითხვა უნდა მირიან?!
-კარგი, კარგი, ხო არ გინდა რაიმე?
_რა უნდა მინდოდეს მა? არაფერი! დედა როგორა?
_კარგად არის, მოენატრე, მარტო როა სახლში სულ გაგიჟდა, რომ მოვდივარ სახლში იმდენს მელაპარაკება ლამისაა მეც აღარ მივიდე სახლში სანამ არ დაიძინებს,_ ახარხარდა მამაჩემი
_კაი მა ცოდოა , არ გაუკეთო ეგრე, ხო იცი როგორ უყვარხარ?,,,
_ვიცი, ვიცი შვილო. კაი ჩკუიით და დაგვირეკე იცოე!
_კარგი მა, მიყვარხარ.
ტელეფონს ხელში ვათამაშებდი და და თან ჩემებზე ვფიროდი, როგორ უყვართ ერთმანეთი, ამდენი წელია ცოლ-ქმარი არიან სულ ტკბიად არიან. სამაგალითოები არიან ჩემთვის. მერე დედაჩემის ლაპარაკი მახსენდებოდა, იმდენს ლაპარაკობს ტვინს ბურღავს მართლა! ნამდვილი ენერგოვამპირია! ერთხელ მოვისმინე ტელევიზორში ენერგოვამირები ბევრს ლაპარაკობენო, ძველი ტანსაცმელი უყვართო, ნივრიანი საჭმელი მოსწონთო, სხვას რომ ღლიან ლაპარაკით მერე თვითონ კარგად არიანო! აი ზუსტად ეგრეა მაიაც. ფიქრებიდან ნიკას ხმამ გამომიყვანა..
_ხოყველაფერი რიგზეა?
_კი,კი.
_წამოდი ქვევით ჩავიდეთ, ბაშვებს აღარ ეძინებათ, ვითამაშოთ რამეო და გველოდებიან.
_კარგი, მოვიცმევ რამეს და ჩამოვალ.
2 წუთში სასტუმროს ფოიეში ვისხედით პუფებზე. ჯოკერიც ვითამაშეთ, მე და ეკა ვიყავით პარაში ნიკა და გიოს წინააღმდეგ. მოგვიგეს,არა გაგვანადგურეს. მინუსებიდან ვერ ამოვდიოდით. სურვილები წავაგეთ. მერე მაფიოზობანა ვითამაშეთ. ზურა სულ სათვალით დადიოდა, ოთახშიც. მზის იყო ოღონდ. ხოდა ეგ არ ვათამაშეთ, ისედაც მაფიოზი ხარ შენო. მაფიოზის მაგივრად ზურა დავაწერეთ. ამაზე ბერი ვიცინეთ,მერე კიდევ ბეჭდების გაცვლა ვითამაშეთ. იცით ეს თამაში? მე არა ვიცოი და ცხოვრებაში პირველად ვითამაშე!
თამაშის წესებია ასეთია, ერთ_ერთს უსვამ კითხვას ის პასუხობს და ბეჩედს აძლევს იმას ვიზეც პიქრობს. მაგალითადმევეკითხები ნიკას ყველაზე კარგი ბიჭი, ის ვიზეც პიქრობს ომ კარგია მას აზლევს ბეჭედს.
ტატას შეეკითხეს ყველაზე სიმპათიური ბიჭიო, ტატამ ტორნიკეს მისცა ბეჭედე, ანუ თორნიკე არის ყველაზე სიმპატიურიო. მერე ტატამ დაუსვა შკითხვა ყველაზე სექსუალურიო, ბეჭდის დაბრუნება არ შეიძლება ამიტომ ზურას მისცა ბეჭედი თორნიკემ. მერე ზურას დაუსვეს კითხა და ასე გაგრძელდა იდხანს ვთამაშობდით. მე დამასახელეს ყველაზე ჭკვიანად,უტამ დამასახელა. ვისი გაცნობა გაგიხარდა ყველაზე მეტადო ნიკას კითხეს და მე დამასახელა. ყველაზე უგემოვნოც მე აღმოვჩნდი.მერე ძაან მომბეზრდა ეს თამაში. ავდექი და ტელეფონი მოვიმარჯვე და ფეისბუქში შევედი და მანდ დავიწყე ძრომიალი.თავზე ნიკა წამომადგა,რაღაც სასმელი ეჭირა და ბოთლიდან სვამდა . მეც მომაწოდა.
_რაიმე ხო არ გადამედება?
_ეს მე არ გადამედოს შენგან_გამიღიმა_მეც გაომოვართვი და მოვსვი,ძალიან მწარე იყო და ყელი საშინლად ამიწვა.
_მიხარია რომ არამწეველი ხარ! მეც ვცადე ბევრჯერ, მაგრამ არ გამომივიდა დანებება, არადა მაგრად მინდა. ბიჭებმა ერთადაც ვცადეთ, მაგრამ ერთი დღე ძლივს გავძელით.
_ ერთი- ორჯერ მეც გამისინჯავს, ვერაფერი რომ ვერ ვიგრძნი კარგი მეტჯერ არ გავკარებივარ.თან მამაჩემი ეგრევე მომკლავდა! ვერ იტანს ეგეთ რაღაცეებს.
_ ძალიან საყვარელი ხარ!
_მადლობა!_მინდოდა შენცთქო მეთქვა მაგრამ არ ვუთხარი.
_ მარიამ რა იქნება აქედან რომ წავალთ?
_რა უნდა იყოს? იმედია ვიმეგობრებთ,კარგი ბიჭები ხართ და მიხარია ასეთი მეგობრები რომ გავიჩინე.
_მე ჩვენზე გკითხე....
_ჩვენ?_ამან დამაბნია,,,,
_ჩვენ ხო, მე სულ შენზე მეფიქრება, აქ რაც ვართ საერთოდ არ გამხენებია ჩემი შეყვარებული არა და სულ რაღაც ერთი თვეა რაც ერთად ვართ.._ხმას ვერ ვიღებდი,,,,,თან მიხაროდა, თანაც ვერ ვიჯერებდი რას მელაპარაკებოდა, მსგავს რაღაცეებს არ ვიყავი ჩვეული. გოგოები კი მეუნებოდნენ მოსწონხარო, მაგრად ემჩნევაო და შენც გეტყობაო მაგრამ, ნიკასათვის ეს ურთიერთობა ისეთი არაფერია, მისი გარეგნობით მე ისეთებს დავკერავდი ციდან ვარსკვლავებს რომ წყვეტენ!(დედაჩემის ფრაზა) მე ერთი ჩვეულებრივზე უფრო ჩვეულებრივი გოგო ვარ, 19 წლის, რომელსაც აქამდე შეყვარებული არ მყოლია, არც გარეგნობა მაქვს მოსაწონი,მე არ მომწონს ჩემი და საერთოდაც არაფერი. რატომ უნდა მოვეწონო ასეთ კარგ ბიჭს მე?.. შანსი არ არის! მე კიდევ მომწონს კი არადა სიიჟემდე მიყვარს მგონი..... აე მალე ნეტა როგორ?!
_მარიამ შენ გეკითხები? არ მისმენ?
_უი, ბოდიში ვერ გავიგე, რა მითხარი?
_არაფერი,ყვავას დალევ?
_კი,მოიცა მოვადუღებ...
_არა , მე მოვადუღებ ორივესთვის.
ნიკა ყავაზე გავიდა, მე კიდევ ისევ ფიქრებმა შემომიტიეს! ბედისწერამ რა გამიჩალიჩა?! კარგი არც არაფერი! მე კი შემიყვარდა, მაგრამ ეს, რომ მის შხვართს დაინახავს მე გავახსენდები?გული დამჭყდა,,,, სასწრაფოდ დავიწყე ჩემი დადებითი მარეების გახსენება,,,დედა კი მეუბნება ყველაზე ლამაზი ხარო, მაგრამ აბა რომელ დედას არ მოსწონს მისი შვილი?! ეგ არ გამომადგება, გოგოები რომ მეუბნებიან კეთილი ხარო,,,ეს კარგია! კიდეეევ საყვარელი ვარ ! კიდევ თმასა და თვალებზე მაქვს მიღებული უამრავი კოპლიმენტი მაგრამ განა საკმარისია ასეთი ბიჭისათვის? რაღაც ძაან მეეჭვება! ამ ფიქრებში გართულს დამაგა ნიკა ორი ფინჯანით თავზე. ყავა გამოვართვი და გემრიელად მოხვლუპე!
_ უნდა ავღნიშნო , რომ მართლა მაგრად იცი ყავის მოდუღება!
_ხოო? მადლობა! არავის არ შევუქივარ ამ მხრივ. გამიხარდა_ გაეღიმა. _მარიამ სურვილი რომ წააგე ხო გახსოვს?
_ოჰ...კი მახსოვს!
_ხოდა მოვიფიქრე მე უკვე რაც უნდა გააკეთო!,,.
_გისმენ აბა რა მოიფიქრე...
_რადა მე გაჩუქებ 12კოცნას,შენ კიდევ გასუსული აიტან!
_სულ კოცნა და ესეთებზე რატომ გაქვს სურვილები? მეტი არაფერი გიტრიალებს მაგ გასიებულ თავში?
_სურვილი ასეთია და უნდა შესრულდეს!
_რომ არ შეგისრულო? არ დამიწყო ეხლა ფუფლო და ეგეთები არ ვციცი , თან ვიყო, მერე რა ნეტა?,,,,
_ძალით ჩავიბარებ! ნებით არ ჯობია?!
_ვაიმე რა შარში ვარ?!მ ამაჩემა გნახოს ერთი_გამეღიმა მამაჩემის ხსენებაზე..
_მნახოს მერე...დამიწუნებს რამეს?
_იდიოტო!
_კარგი, წამოდი გავისეირნოთ,,,,
_სად გავისერნოთ დილის 5 საათია, თან უკვე მე მეძინება მე, თქვენს ხელში ძილი დამავიწყდა საერთოდ!
_სურვილი უნდა ჩავიბარო და წამოდი, აქვე , გარეთ სასტუმროს ეზოში გავიდეთ.
_შევიფუთო მაცადე!
10 წუთის მერე მე და ნიკა სასტუმროს ეზოში დავბოდიალობდით,სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით გავიყინე!!!! კბილები მიწაკწაკებდა, მაგრამ ნიკა არ მიშვებდა. მერე გამაჩერა და უნდა ჩავიბაროო, თვალები დახუჭეო, მეც დავემორჩილე!...... ჩემს ხელებს ჩასჭიდა მისი გრძელი და ლამაზი ხელები, ვიგრძენი როგორ გამითბა ფეხები და როგორი სისწრაფით ამოდოდა სიცხე .... ზევით,ზევით იწევდა. ჯერ ერთ ხელის გულზე მაკოცა, მერე მერეზე, მერე ერთ თვალზე, მერე მეორე თვალზე, მარჯვენა კისერში,,,,,, უკვე მუცელშიმქონდა ცხელი სითხე და მიღუტუნებდა,,,, მარცხენა კისერში, მერე მარჯვენა ყურთან ახლოს,,,,, მარცხენა ყურთან ახლოს, ,,, მერე მარჯვენა ლოყაზე, მერე მარცხენაზე, მერე ნიკაპზე და ბოლოს......... ამჯრად ხელი არავის შეუშლია და ტუჩებში ისე მაკოცა ,კინაღამ მოვკვი! ეს ჩემი პირველი კოცნა იყო, ძალიან ტკბილი და საუკეთესო! უკეთეს ვერც წარმოვიდგენდი, გადათეთრებული არემარე ,ოდნავი სიბნელე,საუკეთესო მუსიკა, საყვარელი ადამიანისგულის ხმა,,, ამაზე მაგარი როგორ უნდა წარმომედგინა? დიდხანს მკოცნიდა ნიკა, მერ მაგრად მომხვია ხელები და ჩამიკრა გულში!
_ესეც ასე,პირველი კოცნა მე მოგპარეო გამიღიმა თვალი ჩამიკრა და ისევ მიმიხუტა!
როგორ მიხვდა პირველი რომ იყო? ალბათ იმდენზე უკოცნი ...აიქედან იცის,,,, ამა ფაქტმა მომიწამლა გუნება, ხელი ვკარი და სასტუმროსაკენ გავიქეცი.



მადლობა მათ ვიც კითხულობს.



№1  offline წევრი mar..mar

აუუ ველოდებოოოდი და დამიპასდა ეს ლოდინი მაგარი გოგოხარ.

 


№2  offline წევრი lika-kika

mar..mar
აუუ ველოდებოოოდი და დამიპასდა ეს ლოდინი მაგარი გოგოხარ.



ძალიან დიდი მადობა მარ შენ!

<3

 


№3  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მომწონს მალე დადე რა

 


№4  offline წევრი lika-kika

lamazmani
ძაან კაია მომწონს მალე დადე რა




მადლობა <3 დავდევი უკვე :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent