შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსაზღვროდ სიმპათიური და ნახევარად შიშველი მეზობელი (3 თავი)


23-03-2015, 01:04
ავტორი lika-kika
ნანახია 4 296

მაგრამ მაინც იყო ფიქრი, იმ უშნო , საშინელ, ნახევრად შიშველ ბიჭზე, რომელიც არაფრით არ იმსახურებდა ამას!
სახლში იცოდნენ რომ შეხვედრაზე ვიყავი და უპრობლემოდ მეორე დღესაც დავრჩით ბათუმში. გვერდიგვერდ ნომერში ვიყავით მე და გოგა . წვიმაში სერნობამ შედეგი გამოიღო და საღამოს სიცხე მომცა, მთელი ღამე მივლიდა გოგა. ხან ერთ წამალს მასმევდა,ხან მეორეს, გამთეენისას რომელიღაცამ იმოქმედა ,ან სუყველამ ერთად და ჩამეძინა. საღამოს 6 იყო დაწყებული, რომ გამომეღვიძა. საწყალი გოგა საცოდავად იყო მოკუნტული სკამზე, თავი გვედზე გადაეგდო და ძალიან საყვარლად და არაკონფორტულად ეძინა ვიწრო სავარძელში. მცდელობა ქონდა წუხელ გვერდით მოწოლის ,მაგრამ მე ისეთები ჩავუტარე თვალებით ორი მეტრის მოშორებით მადებდა სველ ტილოებს შუბლზე.
ჩუმად შევიპარე სააბაზანოში. გამოსულს გოგა არ დამხვდა ნომერში. ვიფიქრე თავისაში გადავიდათქო და სანამ მე გავემზდე და ჩემი სასტიკად დაკუჭული კაბა მოვირგე მანამ გოგა პარკებით დამადგა, ჯინსები თბილი სვიტერი და კეტები მომიტანა . არ უგემრიელესი და ჩემი სსაყვარელი მაკდონალდისჰამბურგერები დაკოკაკოლა დავიწყნია... არც ჯაკოფსის ყავა,,,რა ბიჭია მოკლედ, იცის როგორ უნდა მასიამოვნოს. თავს კარგად ვგრძნობდი ამიტომ არ დავუჯერე გოგას და ზღვაზე მაინც წავედი, ცოტახანს ვუყურებდი აღელვებულ ზღვას, ტალღების ხმაური მამშვიდდებდა და ვფიქრობდი...საფირქრალი მართლაც, რომ ბევრი მქონდა, მაგგრამ იმ შიშველზე რატომ მეფიქრებოდა არ ვიცი,,,, მისი შიშველი და წყლის წვეთებიანი ტანი რომ მახსენდებოდა მბურძგლავდა, ღიმილზე ხელმეორედ მბურძგლავდა, მის ხრიწიან ხმაზეც მბუძგლავდა....
_ვერ ხედავ კანკალებ?_გოგას ხმამ დამაბრუნა ამქვეყანას. აუხსენი ეხლა ამას რატო კანკალებდი,,,,
_კიარ ვკანკალებ, ამას დაბურძგვლა ქვია ვაჯბატონო! კაი ვსო მოვდივარ. ვინ გაცლის მშვიდ ცხოვრებას,შურიანები! გოგამ ცხვირზე მომიჭირა ხელი, შე ჭინკა გაჩუმდი თორემ თავი ამატკიე უკვეო. არადა რომ კითხო ვუყვარვარ. ჯერ შეყვარებულობაზეც არ დავთანხმებულვარ და თავს ვატკიებ. არადა გუშინ ისეთებს მეუბნებოდა,,,, მთელი ცხოვრება მინდა მარტო შენი ხმა მესმოდესო,,, მეორე დღესვე მაჩუმებს არადა. კიდევ მინდა მძინარეს გიყურო ხოლმეო და მშვენივრად ხვრინავდა სავარძელში. მოკლედ ეს ბიჭებიიი, რას არ დაკპირდებიან!!!!
_გოგლიკოოო , მომძვრა ცხვირი და საერთოდაც რაც სიყვარული ამიხსენი შენ გეკრძალება ჩემთან ასე ახლოს სიარული, მითუმეტეს გადახვევა ხელის და ცხვირთან თამაში!
_რატომ მეკრძალება ვითომ?
_ასე იცის უპასუხო გრძნობამ! სანამ ჩემს პასუხს არმიიღებ მანამ ასე ვიქნებით!
_და როდის ვეღირსები მაგ ბედნიერებას? ლიზიკო გეტყობა რომ მოგწონვარ,,,
_რაო?,,,,, მომესმა ხომ რაღაც?,,,,, საიდან ასკვნი გოგა? მე მომწონხარ შენ? არა!
_აბა რას დასეირნობ ჩემთან ერთად თუ არ მოგწონვარ, ვარდებიც მშვენივრად მიიღე გუშინ. მაინც მითხარი ოდესმე იგრძნობ იმის მეოთხედს რასაც მევგრძნობ შენს მიმართ?
_აუ გოგლიკოოოოო,შენ მიბურღავ ტვინს ეხლა.არ ვიცი მე მომავალში რა იქნება, ამჯერად კიდევ მე არ ვგრძნობ მსგავს არაფერს და არ მინდა შენ ტყუილად რაიმე გეგონოს.
_მე მთელი ჩემი ცხოვრება დაგელოდები ლიზა, იმიტომ რომ შენსგარეშე მე, მე არ ვარ! დაგელოდები,,,,ვიცი რომ ჩვენ გვერქმევა ჩვენ და ბედნიერ და ლამაზ ოჯახს შევქმნით.
_აუ რა ოჯახი გოგლიკო,რეებს მელეპარაკები კაი რა,,, გითხარი მე უკვე. ეს ყველაფერი გუშინდელი დღე მართლაც დაუვიწყარი იყო, შენ იცი რომ მსგავსი არაფრი გაუკეთებიათ ჩემთვის და ისიც იცი აქაურობა რას ნიშნავს ჩემთვის და მართლა მაგრად გამახარე და გამაბედნიერე,მაგრამ არ მინდა რომ იმედი მოგცე და ასე დაგტოვო.შენ იმსახურებ საუეთესოს, ხოდა მერწმუნე ჯერ არ გიპოვია,მაგრამ მალე იპოვი.
_კაი ლიზუ,,,მე გითხარი უკვე ჩემი. ეხლა კი წავედით თორემ გველოდება დავითა კაიხანია. იმედია ხვალ რომ არ მოვიდე სამსახურში არ გამაგდებ_ისევ ხელი ჩამოკრა ცხვირზე.
_გაცდენის გამო არა , მაგრამ აი ამ ცხვირის მოძრობის გამო კი! და რატომ აცდენ?
_რა რატომ გოგო , მთელი ღამე სველ ტილოებს გადებდი!
_კარგი,კარგი 2 დღე არმოხვიდე თუ გინდა.
_კიდევ ხელფასი მომიმატე, ამ დღეებში გავიწეწე ძაან. ხმამაღლა გადაიხარხარა და ჩახუტება დამიპირა, რომ გადავუტრიალე თვალები.მეც არვიცი რატომ ვექცევი ასე...
ისე ვიმგზავეთ მე და გოგამ არაფერი გაგვიგია. მეც და მასაც გვეძინა არხეინად. დავითამ მოვედითო რომ მითხრა შევიშმუშნე,თავი ჩემს საწოლში მეგონა ისე კომფორტულად მეძინა.თავი გოგას კალთაში მედო, ფეხები კი უკანამინაზე მქონდა აკრული,ხელები კი გოგას მუცელზე მქონდა შემოხვეული. შემრცხვა და სრაფად ავიბარგე და სადარბზოდან ვემშვიდობებოდი. ღამის 2 იყო დაწყებული ამიტომ ჩეემი გასაღების ძებნა დავიწყე რომ არ გამეღვიძებინა ჩემები.იმდენი ვიჩხრაკუნე ჩანთაში რომელიც ერთი ბეწოა და ეს გასაღები მაინც ვერ ვიპოვე! ნერვები ამეგლიჯა და ის იყო ზარის ღილაკს მივაჭირე ხელი რომ გენოს კარები გაიღო და იქედან ნამდვილი შხვართალა გამოკუსკუსდა. რომელსაც ჩემი სიმპათიური ეკვროდა...ამჯერადაც მხოლოდ ტრუსებში იყო გამოწყობილი! ნამდვილად არ იცის ტანსაცმლის მოხმარება! კარებშიც კი ეხვეოდნენ ერთმანეთს. რა წესია ვერ გავიგე ,გავბრაზდი გულში! საშინლად სიმპათიურმა შემამჩნია და ისევ განაგრძო მოხვევა ქერა ტანწერწერტაზე ამჯერად საჯდომზე ჩაავლო ორივე ხელი ისე მაგრად თითქოს სადმე გაურბბოდა შხვართალა და ტუჩებზე დაეძგერა, ლამისდააჭამა ისე უხეშად აკოცა, მალევე მოიშორა დაკიბეებისაკენ უბიძგა. გოგონაც კაბისქაჩვით დაეშვა კიბეებზე და დაგირეკავო მოაძახა.
_კიდევ დიდხანს უნდა იდგე აქ და მიყურო?
_თქვენს საყურებლად არ დამდგარვარ აქ! -სწრაფად მივაჭირე ზარს ხელი და ვინატრე მალე გაეღო დედას ან მამას ეს დასაწვავი კარები.
_მე არ მითქვამს რომ ჩვენ გვიყურებდი,,, შენ მე მიყურებდი...
_მეგონა გასაგებად გითხარი რას ვფიქრობ შენზე!
_თვალები სხვას მეუბნებიან ლამაზო..._თვალი ჩამიკრა და კარები მიიხურა.
მეკიდევ 10ჯერ მაინც მომიწია ზარის დარეკვა მაგრამ არავინ გამიღო.ბოლოს დედას დავურეკე და ნამძინარევი ხმით მითხრა წყნეთში ვართ სახლშიო, გასაღები ხომ გაქვსო და იმით გააღეო....რასვიზამდი ამოვყარე ჩემი ჩანთა და სულ გადავქექე ყველაფერი მაგრამ გასაღებს ვერმივაგენი. არც ფული მქონდა. არც მანქანის გასაღები, ძალიან გვიანი იყო ვინმეზე რომ დამერეკა და მეთხოვა მოდი და შენთან წამიყვანეთქო. გარეთ ყოფნას ისევ ჩემს კარებთან ჯდომა ვამჯობინე. როგორც ჩანს ჩემს ახალ სიმპათიურ მეზობელს ახალი ამბავი არ გამოეპარა და მალევე გამომხედა, მასთან შესვლა შემომთავაზა,მაგრამ უარი ვტკლიცე და შევეცადე კონფორტულად მოვწყობილიყავი კარის კუთხეში. სიცივისაგან ალბად სულ ლურჯი ვიყავი, მეგონა თავს გაიგიჟებდა და ძალით შემიყვანდა მის ბინაში,მაგრამ შენცარმოიმიკვდე, კარგი თუ არ გინდა იჯექი მანდო და ცხვირწინ მომიხურა კარები. გაცოფებისაგან სიცივე დამავიწყდა ისე ავხურდი. გულში ათასი საზიზღარი სტყვით ვამკობდი ჩემითავიც გამოვლანძღე,რა განაზება დავიწყეთქო, ქაჯივით მოვიქეცი მაგრამ ეგ მაინც დეგენერატია! 10 წუთში კარები გაიღო და პლედითა და ჩაის ჭიქებით გამბრძადა ვაჟბატონი და დაუკითხავად მომისკუპტდა გვერდით.


უფფფ, აქეთ ფეხბურთიო,,აქეთ საქმეებიო, ბავშვიო.. ძლივს მოვასწარი. იმედია მოგეწონებათ და თითო სიტყვას გაიმეტებთ. მადლობა რომ კითულობთ.



№1 სტუმარი xatia

Mmm kaii iyoo ^_^ cota tavii gazarde :-*

 


№2  offline წევრი gufii

მშვრნიერი იყოო .. მომწონს ძალიანნ

 


№3  offline წევრი xatia-shverdashvili

Kaii iko malee dadee da diideebi ;))

 


№4  offline წევრი lamazmani

ძაან კაი თავი იყო მომწონს ძააან ველოდები ახალ თავს

 


№5  offline წევრი S.likuna

eeee kaiaa dzaliaaan male dade raaa <3

 


№6 სტუმარი moxetiale

მაგარია.. მომწონს ძალიან. განაგრძეეე...

 


№7  offline წევრი behappy

auu dzaan kaia da ar gackvito raa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent