შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსაზღვროდ სიმპათიური და ნახევარად შიშველი მეზობელი (4 თავი)


25-03-2015, 00:25
ავტორი lika-kika
ნანახია 4 213

10 წუთში კარები გაიღო და პლედითა და ჩაის ჭიქებით გამბრძადა ვაჟბატონი და დაუკითხავად მომისკუპტდა გვერდით.
ჩაი გამომიწოდა ,უსიტყვო გმოვართვი და მოვსვი... ფუუუ რა საზიზღრობაა უშაქრო ჩაი! მაგრად დავიმანჭე თან.
_რავიცი გოგოები სულ დიეტობბთ ხოლმე და უშაქროს სვამთ და მეც ვიფიქრე რომ აესთი მოგეწონებოდა. აი ჩემი გამომართვი 7კოვზი შაქარი აქვს.
_7 კოვზი?
_ხო ტკბილი მიყვარს ძალიან.
_არა,მადლობა, მაგდენი რაოდენობის ტკბილი დიაბეტს დამმართებსმე. 2 კოვზი საკმარისია ჩემთვის. თან ჩაი დიდად არმიყვარს ისე...
_შევდეთ სახლში და ისეთ ყავას დაგალევინებ როგორიც გინადა, ცივა აქ ძაან_არ მიყოყმანია, ისე მციოდა ეგრევე შევყევი სახლში.
ყოჩაღ გენოს რა კარგი სახლი ქონია, ლამაზი და კოხტა. გემოვნება კარგი ქონია.ძალიან მომწონს! აღფრთოვანება ვერ დავმალე. სადარის ეხლა თვითონ ?
_გენო სამკურნალოდ დავაწვინეთ, რაც ჩემი ბიძაშვილი გარდაიცვალა მაგის მერე სულ სვამს. არადა ასე არ იყო, პირიქით საერთოდ არეკარებოდა სასმელს. თავიდან რომ სვამდა ყველა უგებდა, მაგრამ მერე ძაან აურია, სიმთვრალეში სულ სხვა ადამიანია. მერე სახლიდან წამოვიდა და ჩემს ბინაში შემოსახლდა. ხო ეს ჩემი ბინაა. დიდი ხანია რაც მაქვს, თითქმის ბავშობიდან . ამერიკაში ვცხოვრობდი ეს ბოლო რამოდენიმე წელი,მანამდე მშობლებთან, ეხლაკიდევ ისე მივეჩვიე დამოუკიდებელ ცხოვრებას არმმინდა ჩემებთან ერთად ,ბევრივ ართ და სულხმაურია ამიტომ დავბრუნდი აქ....
_ არა შენი სანათესაო ხმაურს არ უჩივით. გენოს ხელში,სულ მუსიკალურ ტალღაზე ვიავით ღამის საათებში. ეხლა გასაგებია რატომ იქცეოდა ასე....
-აი შენი ყავაც...
ყავას ხელი დავავლე და იქვე მდაგარ ფუმფულა ტახტში მოვკალათდი, სიმპატიური წინ დამიჯდა თან თვალს არ მაცილებდა.
_სად იყავი ასე გვიან რომ დაბრუნდი?
_უკაცრავად?
_არა ისე გგკიტე_ გაეცინა.... რა მკაცრი სახე გაქ, ცოტა გაიღიმე თორემ მაშინებ- ისევ გაიღიმა. ხო მართლა მე ედო მქვია.
_ლიზი,,
_სასიამოვნოა ლიზი.... _ისევ გამიღიმა ა კინაღამ მდიღარე ყავა გადამცდა.
_ლიზიკო მაგგრად რომ მომწონხარ იცი?_ეხლა კი ნამდვილად გადამცდა ყავა და კინაღამ დავიხრჩვი.
_კაი რაიყო, არაფრს არ გეტყვი, ასე ნუ წითლდები და ნელა დალიე, როგორც ვატყობ არსადარ გეჩქარება...
_ხო გასაღები არ მაქვს,ჩემები არარიან და შუადღემდე ვერ შევალ.იმხელაზე დავამთქნარე კინაღამ შემომეჭამა.
_მაგას უკვე მივხვდი. გეძინება?_თანხმობის ნიშნად თავიი დავუქნიე.ჩემთან ერთად დაიძინებ?
_ედო რაიმე განსხვავებული დალიე?
_განსხვავებუს ეწევიან. მმხოლოდ ჩაი დავლიე. არაფერს დაგიშავე, უბრალოდ გვერდიგვერდ დავიძინოთ. რაიმეს დაშავება რომ მინდოდეს აქაც დავაშავებდი...
_მე არ მინდა გვერდიგვერდ ძილი! ამას ისევ ჩემს კარებთან ჯდომა მირჩევნია..
_ლიზა,ლიზა თვალები და სხეული კი სულ სხვა რამეს მეუბნებიან...
_შენ მხედველობასთან დაკავშირებით გაქვს პრობლემები მგონი!
_კარგი, მაშინ შენ ჩემსს ოთახში დაიძინე, მე კიდევ აქ დავწვები.
_არა მედავწვები აქ ,შენ კიდევ შენსაში.
_ლიზი რა ჯიუტი გოგო ხარ?! მაგრამ მე შენზე ჯიუტი ვარ! ჩემს საწოლში იძინებ შენ! წამოდი მომეხმარე რომ ახლები დავაგო...
ძალით ამაყენა და საწოლის გაგებაშიც დამიხმარა. მშვენიერი ოთახი ქონდა, მაგრამ იმხელა საწოლი იყო, ვერაფრით მივხვდი რათ უნდოდა ამხელა. ისეთი რბილი და ფუმფულა იყო წამიერად ჩამეძინა.მალევე ვიგრძენი რომ ვიღაც შემომიწვა,მალევე აანთო ტვინმა წითელი და წამოვარდი უცებ.
._ედო, რახდება?
_აუ ლიზა, ვერაფრთ ვიძინებ რა იქ, დამაწვინე რა, არმოგეკარები.
_თუ ვერ დაწვებოდი მანდ თავიდანვე აქ დაწოლილიყავი. ბალიში ავიღე და შუაში ჩავდევი, ამის აქეთ არ გადმოხვალ!
_გასაბებია მის ლიზა !
თმებ აბურძგნული და ნამძინარევი სახით ისეთი საყვარელი იყო კინაღამ შევჭამე. თან აგერ გვერდით მომიწვა და ეხლა დამეძინება მე? ეს იყო ალბათ ის თეთრი ღამე ჩემს ვხოვრებაში, ბოლოს ძილმა ჩემთან მოსვლა რომ ინება ,უცებ ედომ ხელები მომხვია და მისკენ მიმაჩოჩა და მომეხუტა
_ეეე ედო წესებს არღვვ!
_რომელ წესებს? მე არანაირი წესები არ მახსენდებაა...
_ბალიშს არუნდა გადმოცდენოდი!
_მერე ეს მეკი არა შენ გადმოცდი აქეთ , მისკენ მიმატრიალა და სახე ახლოს მომიტანა, მისი სუნთქვა სახეზე მფრქვეოდა.
_ედო, ეხლავე გადაწექი! ხელი ვკარი მაგრამ ვერგადავაგდე...ამასობაში ყურთან მაკოცა,რაღაცის თქმას ვაპირებდი რომ ისევ მაკოცა,ამჯერად ყელზე და ისე დავდუმდი ვითარცა პირამიდები! ყელს უფო ქვემოთ ჩაცდა და ასე დააცოცებდა მის ცხელ ტუჩემს ჩემს მოშიშვლებულ გულ_მკერდზე. მკერდთან რომ ჩააღწია სასიამოვნო კვნესა აღმომხდა და თან გონს მომიყვანა,სასწრაფოდ ვცადე მოშორება,მან ხელები დამიჭირა და ამჯერად ტუჩებზე დამეძგერა. მთელი ვნებით მკოცნიდა და კინაღამ მეც ამიყოლია,საბედნიეროდ გონს მოვეგე და ძლისვ მოვიცილე,ძალიან კი გამიჭირდა მაგრამ...
- ედო,მე,მე არ შემიძლია ასე მოქცევა..
- _რატო? მომწონხარ, მოგწონვარ...
- მე ასე მოწონებით არ ვწვები მამაკაცებთან! მოწონება არ კმარა, მე უნდამიყვარდეს,მისგანაც იგივეს უნდა ვგრძნობდე.ასე არ მინდა და არც შემიძლია. ვაღიარებ რომ მომწონხარ მაგრამ,,,, ჩემი პირველი მამაკაცი მინდა რომ უკანაკნელიც იყოს ჩემთვის.მე მინდა რომ ეს ნაბიჯი ისე გადავდგა რომ კარგად ვიყო არწმუნებული ყველაფერში. მე მჯერა და მწამს ჟვრისწერის... ისეთი სახით მიყურებდა ვხვდებოდი რომ აზრი არ ქონდა მასთან ამ თემაზე ლაპარაკს.
-ასეთი ძველმოდური არმეგონე...
-ძველმოდური სულაც არ ვარ! მოკლედ ასე არ გაგძლდება.რადგან შენ ვერ იძინებ იქ მაშინ მე გავალ და არცკი გაბედო ეხლა შეწინააღმდეგება.
მისაღებ ოთახში გამოვედი,ისე ვიყავი აფორიაქებული ძილი მომეკარებოდა ეხლა მე? მომშივდა,,,მაცივარი გამოვაღე მზად არაფერი დამხვდა, პიცისთვის ინგრედიენტები იყო , მომინდა და შევუდექი მომზადებას. თან ნინის (დაქალი) მესჯი გავუგზავნე დილით ჩემთან გამოდი და მერე გადი სამსახურშითქო. პიცა დავაცხვე შხაპიც მივიღე ისე რომ ედოს არაფერი გაუგია .ერთი ნაჩერი შეჭამე და პიცაზე წერილი დავუტოვე „მადლობა რომ გარეთ არ დამტოვეთქო“ და ჩუმად გამოვედი სახლიდან. ნინიც მალე მოვიდა და თავისთან წამიყვანა რომ გამომეცალა. სამსახურში მისულს გოგა უცხო გოგონასთან დავინახე,ისე იცინოდნენ რაღაცააზე ვერ შეამჩნიეს როგორავუარე გვერდი. ძალიან არ მომწონა, მაგრამ რა უნდა გამეკეთებინა? ხასიათი გამიფუჭდა და მთელი დღე გოგოები შევიკალი ხელში. სპეციალურად არ მომიკითხავს გოგა, არც მას მოუკითხივარ. აი როგორ ვუყვარვარ ვეუბნებოდი საკუთარ თავს და უკვე 25 ჭიქა ყავას ვსვამდი. 26 რომ შევუკვეთე მდივანის მაგივრად ყავა გოგა მშემომიტანა.
_რაიყო ლიზუ სიკვდილს აპირებ დღეს?
_ შენ ის მითხარი რატომ მოხვედი დღეს ხომ გაგათავისუფლე? სიკვდილს კიდე არ ვაპირებ !
_აბა ამდენ იყავა რაამბავია? მთელი ცხოვრებაა გიცნობ და სამჭიქაზე მეტი არასოდეს დაგილევია..
_მეც მთელი ცხოვრებაა გიცნობ გოგა და ის გოგო არასოდეს მინახავს!
_ჰა,ჰა ეჭვიანობ ლიზ?
_სილაც არა!
-ეჭვიანობ...ჰა ჰა... ჩემი ენამწარე გოგო...შენ რომ მიყვარხარ ყველაზე მეტად ეგ ხომ გითხარი მე?
_კი ვხედავ როგორც გიყვარვარ!
_ ლიზ ,შენ არმითხარი მე არმიყვარხარ და სხვა იპოვეო?..
_კი გითხარი.. _შემრხცხვა ჩემი უადგილო ეჭვიანობის და თავი დავხარე.ამჯერად გოგა მომვარდადა მაგრად მიიხუტა გულზე.
_არასოდეს ლიზ! ჩემს გვერით სხვა არასოდეს იქნება! ჩემი მამიდაშვილია ის გოგო.ეკა ხო გახსოვს?გერმანიაში რომცხოვრობდა?ჩამოვიდნენ აქეთ და სამსახურის დაწყება უნდა და ვაკანსიაზეა,,,რა ეჭვიანი მყოლიხააარ...თავზე მისმევდა ხელს და გულზე მიხუტებდა.არ ვიცი მაგრამ ისემაგრად გამიხარდა გოგა და ეკას ნათესაურ იკავშირი,უცებ მოვედი ხასიათზე. გოგას გულ_მკერდზეც გამიტკბა. მერე თიკამ შეხვედრის შესაებ გვამცნო და გოგაც იძულებული გახდა დავეთოვებინე.
_ლიიზ,ამ შვედრის მერე კიდევ რამე გაქვს დღეს? კარებში ისევ შემოყო თავი და ისე მომაძახა გოგამ
_არა რატომ?
_ მივლინებით მივდივართ ,2 დღით...



რატომღაც მგონია, ამ თავით იმედები გაგიცრუეთ,,, სიცხიანი ვარ და ტვინმა ამაზე მეტი ვერ გაქჩა. ბოდიში, რომ დავაგვიანე.მადლობა, რომ, კითხულობთ ჩემს ნაჯღაპნს.



№1  offline წევრი SaLoOme

Nwu ❤❤❤ dzaliiaan momewoona . Tumca tavebi patarebia ((( imedia male gamojanmrteldebi da didi tavebit gagvaxareeeb ❤❤

 


№2  offline წევრი lika-kika

არც მე არ
მომწონს მაგრამ ლიზას მოსწონს :)მადლობა რომ კითხულობთ <3 <3

 


№3  offline წევრი S.likuna

auuu ra cudiaaa patara tavi roaaa :( velodebi axals

 


№4  offline წევრი lamazmani

აუ პატარა ტავი იყო გაზარდე რა მალე დადე

 


№5  offline წევრი lika-kika

Vecdebi rom gavazrdo da dges 12 mere avtvirto <3

 


№6  offline წევრი behappy

dzaan kargia da ar gackvito raa

 


№7 სტუმარი tikacho

აი მე მომწონს ედოო მე გოგო არ მომწონს!! მალეე დადეე კაია ყოჩაღ ❤ ედოსთან დატოვე და უფრო კარგი იქნება ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent