შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მგონი ცოლიანი ბიჭი მიყვარს


2-03-2019, 18:03
ავტორი dark_violet13
ნანახია 1 830

გამარჯობა ... უკვე საკმაოდ დიდი ვარ თუმცა ვერ ვერევი ამ გრძნობას .. სადღაც მე-9 კლასში ვიყავი პირველად რომ ვნახე ... აი მანდედან დაიწყო ყველაფერი.. არ ვიცი უსაზღვრო ბედნიერება ვიგრძენი .. მაგ დროს ამ ბიჭისგანაც ვგრძობდი ყურადღებას ... დავიმატე სხვა ფბდან მაგრამ ეგრევე მიხვდა რომ მე ვიყავი .. და ჩვეულებრივად მწერდა ... სითბოსაც გამოხატავდა .. როცა მხედავდა გამარჯობას მეუბნებოდა მიღიმოდა .. მაგრამ მეტი შორს არ წასულა ჩვენი ურთიერთობა ასე ჩუმად მიყვარდა 6 წელი და ახლაც ვგრძნობ რაღაცას ... ხშირად მეფიქრება მასზე... ახლა კი მგონი ცოლი ყავს და ამერიკაში ცხოვრობს ან გირლფრნდია არ ვიცი ... როგორ დავივიწყო? მირჩიეთ ნებისმიერი რამ .. ეხლა მგონი ჩამოვიდა საქართველოში .. ძალიან მინდა ვუთხრა მენატრებითქო მაგრამ ეს რომ ვუთხრა აქედან დაიწყება მეორე ტანჯვა ...



№1 სტუმარი სტუმარი მარწყვი

აზრი არ აქ, შეეცადე ნახო, ჩემი აზრით ასე შეყვარება არ იქნება, უბრალოდ ცოტას რო გამოელაპარაკები გაივლით გამოივლით ნახავ რომ არც არაფერი განსაკუთრებული არა არსებული და მერე გადაგივლის ეგ გრძნობა გამოცდილებიდან გეუბნები და ბევრისგანაც გამიგია. აკვიატებაა ჩვეულებრივი გამოგონილი ადამიანი ''გიყვარს'' მასე მიყვარდა მეც მე-6 კლასიდან 7 წელი მარა დიდიხნის მერე შევხვდი და მივხვდი სხვა ადამიანზე მეფიქრებოდა და ცოტა გამიტყდა.::()))

 


№2  offline წევრი chocolategirl

სტუმარი მარწყვი
აზრი არ აქ, შეეცადე ნახო, ჩემი აზრით ასე შეყვარება არ იქნება, უბრალოდ ცოტას რო გამოელაპარაკები გაივლით გამოივლით ნახავ რომ არც არაფერი განსაკუთრებული არა არსებული და მერე გადაგივლის ეგ გრძნობა გამოცდილებიდან გეუბნები და ბევრისგანაც გამიგია. აკვიატებაა ჩვეულებრივი გამოგონილი ადამიანი ''გიყვარს'' მასე მიყვარდა მეც მე-6 კლასიდან 7 წელი მარა დიდიხნის მერე შევხვდი და მივხვდი სხვა ადამიანზე მეფიქრებოდა და ცოტა გამიტყდა.::()))

მეც ეგ მინდა რომ გამოველაპარაკო :)) მადლობა <3

გრაფინია
არ შეიძლება რა ასე ადამიანზე გადაკვდომა და გაღმერთება. არ გიყვარს უბრალოდ ვერ დაიკმაყოფილე აურვილი და აგეკვიატა.რანაირად შეიძლება ესე შორიდან გიყვარდეს ადამიანი,რომელთანაც ზედაპირული ურთიერთობა გაქვს.
სხვა რამეზე გადაერთე სწავლა მუშაობა გართობა რამე ჰობი და შენს თავს დააჯერე რომ თქვენი ურთიერთობა არ გამოვა.
მაგრამ თუ თავისუფალია მაშინ შეხვდი დაილაპარაკეთ
ძაან ძნელია სხვამ გირჩიოს.

მადლობა ყურადღებისთვის და რჩევისთვის <3 გავითვალისწინებ

 


№3 სტუმარი dreamer

გადახედე გახდი მკითხველი იქნებ რამეში დაგეხმარო და დამეხმარე მეც ❤
https://dream951.blogspot.com/

 


№4 სტუმარი სტუმარი ...

არ შეწყვიტო მასთან ურთიერთობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent