შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლიბრას ბლოგი.პოსტი 1


21-03-2019, 17:56
ავტორი Just a girl
ნანახია 1 134

ვერავი იწებს ბლოგის წარმოებას უკვე მზა და მომლოდინე აუდიტორიით და ალბათ მეც გამიჭირდება საკუთარი აუდიტორიის პოვნა მაგრამ იმედია რაღაც დროის განმავლობაში ამას შევძლებ. ვეცდები ჩემი პოსტები არიყოს მოსაწყენი და საჭიროებდეს დისკუსიას.თავიდანვე მოსაწყენი პოსტით რო არ გამოვჩნდე ინტერნეტ სივრცეში ეხლავე წამოვჭრი რამე თმას რაც ჩემი აზრით ყველასთვის თუ არა ზოგიერთისთვის მაინც საინტერეს იქნება. მე მინდა გავიგო ჩემი თანატოლების აზრი გამოცდების მოხსნასთან დაკავშირებით, მაგრამ პოლიტიკს დამდვილად არ დავიწყებ უბრალოდ განვიხილავ ამთემას.გამოცდების და ასევე ეროვნულებზე უნარების მოხსნამ დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია საზოგადოებაში ზოგი ეთანხმება ამ აზრს და ზოგიც უარყოფს.მე პირადად 11 და 12 კლასის გამოცდების მოხსნას არანაირად არ ვეწინააღმდეგები რადგან,ეს გამოცდები ფაქტიურად არანაირ ცოდნას არ ამოწმებდა,ნებისმიერი ბავშვი აბარებდა და ძალიან იშვიათი იყო ვინმე ჩაჭრილიყო,ასევე გამოცდების წინ ყველა მასწავლებელტან ემზადებოდა ,,ცოდნას" იღებდნენ რომელიც გამოცდების მერე უკვე აღარ ახსოვდათ და ტყვილა ფულის ყრად მიმაჩნდა მაგრამ,რაც შეეეხება უნარების მოხსნასა და ისტორია მათემათიკის დამატებას ჩემი აზრით ცუდი გადაწყვეტილება მიღეს რადგან,უნარები ეს ისარის რაც ყელა პროფესიას სჭირდება.ჩემი აზრი დავაფიქსირე ახლა ველოდები ტქვენს აზრს ამ საკითხთან დაკავშირებით. პირველი პოსტი შესაძლოა ისეთი საინტერესო არგამომივიდა როგორსაც ველოდი მაგრამ ალბათ დროთა განმავლობაში უფრო საინტერესო თმებზეც შევძლებთ საუბარს.



№1  offline მოდერი Giorgi Uertashvili

უნარებს, როგორც საგანს სკოლაში არავინ გვასწავლის ხო? შეიძლება ყველა საგანში თავის მხრივ წესით უნდა ვსწავლობდეთ მაგრამ ვის სცალია მაგისთვის დღეს :დ ბოლოს მაინც ყველა ემზადება მაგაში. უნარების ამოღება სწორი მგონია პირადად მე.
--------------------
გ.უერთაშვილი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent