შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დახმარება მჭირდებაა...


5-04-2019, 17:17
ავტორი salome_13
ნანახია 2 152

1 წლის წინ გავიგე, რომ ერთ ბიჭს მოვწონდი. მაშინ არ მომწონდა, მაგრამ სექტემბერში რომ ვნახე ძალიან მომეწონა. საშინლად სიმპათიური იყო. როდესაც მოვწონდი ინიციატივას სულ იჩენდა და მესალმებოდა. ზოგჯერ მკითხულობდა კიდეც.რამდენჯერმე შემთხვევით დავაიგნორე.ბოლოს მისალმებაც შევწყვიტე, იმ დროისთვის მნიშვნელოვანი და დღესდღეობით უმნისვნელო მიზეზის გამო. ჩემი რეაქციის გამო ბიჭი დაიღალა და აღარაფერს აღარ აკეთებს. თუნდაც, იმისათვის, რომ დამიახლოვდეს. ახლა ძალიან მომწონს და არ ვიცი რა გავაკეთო. დარწმუნებული არ ვარ მასაც კიდევ მოვწონვარ თუ არა, მაგრამ როდესაც მხედავს სულ ტელეფონს იღებს და ტელეფონში იწყებს ბოდიალს, ან ძმაკაცს ელაპარაკება, ან კიდევ ცდილობს სადაც მე ვდგავარ იმ მხარეს არ გამოიხედოს. ვფქირობ, ისევ მოვწონვარ. თუ არ მოვწონვარ, ფაქტია თავის არიდებას მაინც ცდილობს. ისიც უნდა გითხრათ, რომ როდესაც მხედავს ცდილობს "გაიპრანჭოს" და სერიოზულად მოიქცეს. ამასთანავე, რომ გავივლი გამომხედავს ხოლმე. მინდა, უბრალოდ გავიცნო და ვისაუბროთ. სერიოზული ურთიერთობა ჯერ-ჯერობით არ მსურს, იმიოტომ,რომ მხოლოდ გარეგნულად მომწონს და ერთმანეთისათვის გამარჯობის გარდა ალბათ, 10 სიტყვაც კი არ გვაქვს ნათქვამი. თქვენი აზრით, გოგომ რომ ბიჭს მიწეროს სირცხვლია? ან როგორ გაიგებს ის? და საერთოდაც, თუ მივწერ რა მივწერო?



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

აუცილებლად მიწერე, უბრალოდ მოიკითხე ან მიესალმება,
,, რაც გულით გინდა შეუძლებელია შეცდომა იყოს"
სენ გულს კი ძალიან უნდა

 


№2 სტუმარი ნუცა ნუცა

აუცილებლად უნდა გადადგა ეგ ნაბიჯი... გოგოებს ვეთანხმები.. სირცხვილი ნამდვილად არ იქნება რომ მიწერო, რა რადგან გოგო ხარ პირველმა რატომ არ უნდა მიწერო?! ეგრე თუა თინათინმა ავთანდილს თვითონ აუხსნა სიყვარული... ვენდოთ რუსთაველს. ???? წარმატებები????

ჯერ კარგად აწონ დაწონე ყველაფერი, მარტო გარეგნობასაც ნუ ენდობი და ნურც იმას რომ ყურადღებას იჩენდა და იჩენს შენს მიმართ... ასე ვთქვათ პატარა გამოკვლევა ჩაატარე.. გაიგე როგორია და მერე კიბატონო მიწერე, ოღონდ ძალიან არ დააგვიანო და არც ზედმეტი მოგივიდეს... ხო და რადგან მოგწონს, ნუ აფიქრებინებ რომ ადვილად მოსაპოვებელი ხარ.. ოქროს შუალედი დაიჭირე... აბა შენ იცი.. წარმატებები..

ხო და როგორც გოგოები ამბობენ გაგვაგებინე როგორ განვითარდება მოვლენები :დდდდ

 


№3  offline წევრი Tatika

სირცხვილი ნამდვილად არ არის.პირიქით მაგრამ ხშირია შემთხვევა რომ ბიჭები ღადაობენ და ძმაკაცებს აკითხიებენ თავიანთ მესიჯებს.მაგრამ ეგ სხვა საკითხია ..
ეცადე აეჭვიანო.კაცია და ცოტა უნდა იმოქმედოს და მანაც უნდა გამოიჩინოს ინიციატივა.ვინმე ბიჭს შეუთანხმდი და ძაან ახლოს მოუშვი მის დასანახად რომ იეჭვიანოს ამის შედეგად შეიძლება უფრო "გამოცოცხლდეს" შენს მიმართ და გააქტიურდეს..

 


№4 სტუმარი გურუ

ეგ კომპლექსია, გაიგნორებს მაგიტომ, ყურადღება მოგაკლდა. რატო გიყვართ გოგოებს სულ ყველაფრის გართულება. სხვა გზა არ გაქ შენ უნდა გამოხატო ინიციატივა, მე მაგალითად მქონია მსგავსი მაგრამ გოგო თამაშობდა და გამიცივდა გრძნობები მერე დავუქნიე ხელი აღარც მასეთი ურთიერთობა გინდოდეს. ადამიანს 1000 ავადმყოფი დააბოტებს... შენ მოსწონხარ მიაწექი

 


№5  offline მოდერი Giorgi Uertashvili

რა სირცხვილი :დდდდ პირიქით, თუ გარკვეული სიმპათია აქვს შენს მიმართ გაეხარდება კიდეც. მისწერე აუცილებლად
--------------------
გ.უერთაშვილი

 


№6 სტუმარი Nino

Aucileblad mistserean daureke

 


გაიგე რა ჟანრი მოსწონს, დაველაპარაკე სხვადასხვა თემაზე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent