შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა მოვიმოქმედო?


19-11-2020, 19:55
ავტორი არტემიდა
ნანახია 1 214

არ ვიცი რატომ, მაგრამ უბრალოდ მომინდა თქვენთვის გამეზიარებინა ის პრობლემა, რომელსაც რამოდენიმე დღის წინ შევეჭიდე, მინდა გავიგო რას ფიქრობთ...
ერთი ბიჭია, რომელსაც უკვე საკმაოდ დიდი ხანია ვიცნობ, წელიწადზე მეტია. კარგი ურთიერთობა გვაქვს, დიდი ხნის განმავლობაში ასე იყო, უბრალოდ მეგობრები, რომლებიც ერთმანეთთან თავს კარგად გრძნობენ... მაგრამ მის მიმართ გრძნობა გამიჩნდა, არ ვუმხელდი, რადგან მეგონა ეს ჩვენს მეგობრობას გააფუჭებდა და წარსულს ჩააბარებდა. თითქმის ერთი თვის წინ მითხრა რომ ერთი გოგო მოწონდა, სიტყვებით აღუწერელია ის ტკივილი რაც იმ წუთას ვიგრძენი, თითქოს გული დამეფერფლა, დამეწვა... არ მეგონა ამ ტკივილის ფონზე თუ დღემდე მეგობრები ვიქნებოდით, თავიდან ისიც ვიფიქრე წავალ, უბრალოდ წავალ და ყველაფერი მორჩება თქო... თუმცა ის ბიჭი ცუდად იყო, საგრძნობლად ეტყობოდა რაღაცაზე ღელავდა, გადავწყვიტე ამ რთულ სიტუაციაში გვერდით დავდგომოდი, არ მიმეტოვებინა, მეგობრებიც ხომ ასე იქცევიან... ვუთხარი რომ ჩვენ ერთად გადავლახავდით ამასაც, ყველანაირად ვცდილობდი დავხმარებოდი. რამოდენიმე დღის წინ კი, მითხრა რომ მისთვის საუკეთესო მეგობარი ვიყავი, ჩემთვისაც, ჩემთვისაც საუკეთესო მეგობარია, მაგრამ ამავდროულად მეგობრობაზე მეტს ვგრძნობ. მართლა არ ვიცი რა მოვიმოქმედო, რა ვქნა, იქნებ თავიდანვე უბრალოდ წასვლა ჯობდა? იქნებ რაიმე რჩევა მომცეთ...



№1 სტუმარი სტუმარი მეოცნებე

Მესმის შენი ძალიან კარგად. Ძალიან რთულია, მეც ვარ თითქმის ანალოგიურ მდგომარეობაში, ცოტა განსხვავებულია ოღონდ... Სიმართლე გითხრა კარგ მრჩეველად ვერგამოვდგები, მაგრამ საკუთარმა გამოცდილებამ მაჩვენა რომ თუ ადამიანი გიყვარს, ცალმხრივად.. Უნდა გააქრო თორმე დაიტანჯები.. Მე ეს ვერ შევძელი და ახლაც ვარ ასე, ისევ მიყვარს ადამიანი რომელმაც 9ჯერ მიმატოვა და არც მიმატოვა, ვერგავუგე.... Ძალიან რთულაი, თან თუ მეგობრობთ.. Იმასაც ვერ გეტყვი გაუმხილე გრძნობებითქო.. Ვფიქრობ უნდა დაატანო თავს ძალა და ეცადო ცხოვრება გააგრძელო..იმიტომ რომ დარჩე მეგობრად იმ ადამიანთან რომელიც გიყვარს, შენ დაგაზიანებს საშინლად..

 


№2  offline მოდერი თამარი აჩბა

დაფიქრდი, მასთან ყოფნით უფრო გეტკინრბა თუ მისგან წასვლით.

თუ ამას გააანალიზებ მერე, ჩვენი დახმარება აღარ დაგჭირდება. და მაინც კარგია, რომ გიყვარს ! წარმატებები ! ♥️♥️♥️

 


№3 სტუმარი სტუმარი სალო

უთხარი რომ გიყვარს

 


№4 სტუმარი სტუმარი ანა

უთხარი რომ მის მიმართ გრძნობა გაქვს და გიყვარს kissing_heart heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent