შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ინტერვიუ - პრობლემის პირისპირ


20-06-2021, 16:07
ავტორი სალისალომე
ნანახია 1 328

გთავაზობთ,პატარა მაგრამ ყველაფრის მთქმელ ინტერვიუს.

ინტერვიუს მიზანია საზოგადოებისთვის სწორი რაკურსით ჩვენება თვითონ შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირების. მაგრამ მაინც,მე ყველაფრის მიუხედავად ვთვლი,რომ შეზღუდული შესაძლებლობის ადამიანები არ არსებობენ ! პირიქით, მათ შესაძლებლობებს საზღვარი არა აქვს !ამას ძალიან არასწორად აღიქვამს საზოგადოების ნაწილი და დროა, რომ შეეცვალოთ აზროვნება, გაიღრმავონ ცოდნა,იცოდნენ სწორი მიდგომა ადამიანებთან და მათთან სწორი კომუნიკაციის დამყარება.

ახლა,კი გთავაზობთ ინტერვიუს დავითთან,რომელიც გვიყვება შ.შ.მ პირების ცხოვრებაზე,მათ პრობლემებზე,იმ სირთულეებზე რომელსაც ყოველდღიურ ცხოვრებაში აწყდებიან და გამოსავლის გზებზე.
ძალიან დიდი მადლობა,მას რომ დამთანხმდა ამ ინტერვიუზე.

არ მინდა, ამ საკითხს მხოლოდ ინტერვიუს სახე მიეცეს და მინდა,რომ უფრო მეტი ყურადღება მიექცეს,თუ მხარში ამომიდგებით ერთად ყველაფერს შევძლებთ.

▪︎რა არის ის მთავარი პრობლემა , სირთულე რასაც შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირები ყოველდღიურ ცხოვრებაში აწყდებიან/რა არის გამოასასწორებელი თუნდაც საზოგადოების მხრიდან ?

- საერთოდ შ.შ.მ. პირებს ძალიან ბევრი პრობლემა გვაწუხებს მაგრამ ერთ ერთს გამოვარჩევ ... ეს არის არაადაპტირებული გარემო ... არაადაპტირებული საჯარო სივრცეები და თუნდაც ქუჩები.როდესაც გაიძახიან საზოგადოების დიდი ნაწილი, რომ შეზღუდული შესაძლებლობები არ არსებობს და ყველა ადამიანი თანასწორია ამაში სრულიად ვეთანხმები მაგრამ აი ზუსტად იმის გამო რომ არ არის სათანადო პირობები მე ვთვლი ,რომ ეს მხოლოდ საუბრით მტკიცდება და არა საქმით .. უმეტესი შენობები რაც ადაპტირებულია არის მოვალეობის მიზნით გაკეთებული ... არ არის არანაირი სტანდარტები დაცული უმეტეს შემთხვევაში ... და ამ საკითხს უნდა გადახედოს შესაბამისმა სახელმწიფო ორგანოებმა.

▪︎ამ შემთხვევაში რა როლი აკისრია საზოგადოებას, რით შეიძლება დახმარების ხელი გაუწოდონ შ.შ.მ პირებს ?

- რა როლი აკისრია საზოგადოებას ?

საზოგადოებამ უნდა დაგვანახოს შ.შ.მ.პირებს რომ ისინი არ გვიყურებენ როგორც საცოდავ ადამიანებს ბოდიში ამ სიტყვისის მაგრამ მე, მაგალითად ქუჩაში როცა გავდივარ ბევრი მიყურებს როგორც საცოდავ ადამიანს და ხურდასაც კი მაწვდიან ... აი სწორედ ეს დამოკიდებულება უნდა შეცვალოს საზოგადებამ პირველ რიგში...



▪︎რაში ხედავთ გამოსავალს ან გზას რომელიც შეცვლის ყველანაირ მიდგომას ?

-რაში ვხდედავ გამოსავალს?

სახელმწიფომ უნდა მიიღოს შესაბამისი ზომები და უნდა გახდეს აუცილებელი ყველა საჯარო შენობა ადაფტირდეს მაღაზიები, საცხოვრებელი ბინები, ეკლესიები და ასე შემდეგ. წინააღმდეგ შემთხვევაში უნდა დაწესდეს ჯარიმები ...

პ.ს ფოტოზე, ასახულია ერთ-ერთი დიდი ტექნიკის მაღაზიის შესასვლელი ბათუმში , გამომპალი აქვს პანდუსს ძირი და თავიდან დაგებულია არასტანდარტულად.



№1  offline წევრი Life is beautiful

ნამდვილად სწორი მსჯელობაა.
აუცილებლად უნდა შეიქმნას, შ. შ. მ.
პირებისათვის, საჭირო იმფრასტრუქტურა.
საზოგადოებრივი თვითშეგნება, კი რთულია ნამდვილად შეცვალო, მაგრამ თუ უბრალოდ უაზრობად ჩავთვლით და არ გა ერთიანდებით ვერ დავუპირისტირდებით, იმ ჟანგმოკიდებულ აზრს რომ შ.შ. მ პირები საციდავები არიან,რადგან არ შეუძლიათ გადაადგილება დახმარების გარეშე.. მაშინ ეს აზრების კრებული, გაიმარჯვებს.
შ. შ. მ პირები საცოდავები არ არიან!
ერთმა მწერალმა თქვა(არ მახსოვს რომელმა) სანამ სუნთქავ, არ კვდებიო. თუ რაღაც ამდაგვარი. აზრი მახსოვს და სიტყვები მთლად კარგად არა..
ხომ შეიძლებიდა, ავტოავარიის დროს გადარჩენილი, უკვე შ. შმ პირი დაღუპულიყო? და ეს ნამდვილად საცოდაობა იქნებოდა და თუ ის კიდევ სუნთქავს, მაშინ მან და ჩვენ მადლიერება უნდა გამოვხატოთ და არა, ის რომ გვეცოდება და ერთგვარად მიგვაქვს გულთან. ეს შეცოდება ისეთივეა, 180 კილოიან ადამიანს უთხრა (რა მსუქანი ხარო!) ჰაჰ.. განა არ იცის? საჭიროა რომ შენ გააგებიო? ისე თავისი გონებით ვერ გაწვდება? - ეს მარაზმია და მართლა საცოდაობა, ვინც ასე ფიქრობ.. იმ მცირე ტვინის გამო მართლა საცოდავია.

და შენ ძვირფასო, მადლიბა რომ შეეხე ამ თემას. ♥️

 


№2  offline წევრი სალისალომე

Life is beautiful
ნამდვილად სწორი მსჯელობაა.
აუცილებლად უნდა შეიქმნას, შ. შ. მ.
პირებისათვის, საჭირო იმფრასტრუქტურა.
საზოგადოებრივი თვითშეგნება, კი რთულია ნამდვილად შეცვალო, მაგრამ თუ უბრალოდ უაზრობად ჩავთვლით და არ გა ერთიანდებით ვერ დავუპირისტირდებით, იმ ჟანგმოკიდებულ აზრს რომ შ.შ. მ პირები საციდავები არიან,რადგან არ შეუძლიათ გადაადგილება დახმარების გარეშე.. მაშინ ეს აზრების კრებული, გაიმარჯვებს.
შ. შ. მ პირები საცოდავები არ არიან!
ერთმა მწერალმა თქვა(არ მახსოვს რომელმა) სანამ სუნთქავ, არ კვდებიო. თუ რაღაც ამდაგვარი. აზრი მახსოვს და სიტყვები მთლად კარგად არა..
ხომ შეიძლებიდა, ავტოავარიის დროს გადარჩენილი, უკვე შ. შმ პირი დაღუპულიყო? და ეს ნამდვილად საცოდაობა იქნებოდა და თუ ის კიდევ სუნთქავს, მაშინ მან და ჩვენ მადლიერება უნდა გამოვხატოთ და არა, ის რომ გვეცოდება და ერთგვარად მიგვაქვს გულთან. ეს შეცოდება ისეთივეა, 180 კილოიან ადამიანს უთხრა (რა მსუქანი ხარო!) ჰაჰ.. განა არ იცის? საჭიროა რომ შენ გააგებიო? ისე თავისი გონებით ვერ გაწვდება? - ეს მარაზმია და მართლა საცოდაობა, ვინც ასე ფიქრობ.. იმ მცირე ტვინის გამო მართლა საცოდავია.

და შენ ძვირფასო, მადლიბა რომ შეეხე ამ თემას. ♥️

ნამდვილად,სწორს ამბობთ.მადლობა,თქვენ გამოხმაურებისთვის❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent