შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


24-01-2016, 15:16
ნანახია 3 500

1.სიყვარულია, როცა იცი რომ ისშენთვის სუნთქავს…სიყვარულია, როცა“მიყვარხარ”ათასჯერუთქვამს… სიყვარულია, როცაშენს თავსარავის ადარებს…სიყვარულია, შენს სახელს რომ გულითატარებს…სიყვარულია, როცასჭირდებასულ ცოტა სითბო… სიყვარულია, სითბოს მეტსრომარაფერს ითხოვს…სიყვარულია,როცა იცი რომ ყველაფერს გიმხელს…სიყვარულია, როცაშენს გამორას აღარ ითმენს.
2. გიყვარს ? _ კი ! - და ესე თავისუფლადაღიარებ ? _ კი ! - სადაა შენი სიამაყე ? _ გუშინ ბარგი ჩავულაგეე !
3. ყველაზე დიდი ბედნიერებაა როცა გრძნობ რომ მას უყვარხარ, კიარ იცი , არამედ გრძნობ ..
4. გიყვარს?...არა... იცი? ახალი შეყვარებული ყავს, _ოო არ მაინტერესებს ..... ხოო გეტყობა თვალებიდან ცრემლები მოიწმინდე ამაყო.....
5. მიყვარხარ,როგორც,დღეს ღამე უყვარსმიყვარხარ-როგორც,მზეს მთვარე უყვარსმიყვარხარ-როგორც,ცას მიწა უყვარსმიყვარხარ-როგორც,ზღვას ღელვა უყვარ
6. - ამბობ მიყვარსო - მაგრამ ღალატობ - ამბობ მიყვარსო - მაგრამ ყურადღებას აკლებ - ამბობ მიყვარსო - და სიამაყე გღუპავს - ამბობ მიყვარსო - და არ იმჩნევ - ამბობ მიყვარსო - და ელოდები პირველ მის ნაბიჯს - ამბობ მიყვარსო - და უყურე როგორ გართმევს სხვა !
7. არასოდეს გაუშვა ქალს ხელი..მაშინაც კი როცა გაბრაზებული ხარ და ფიქრობ , მორჩა დამთავრდა...აი მაშინ აგრძნობინე რომ ადვილად ვერ დათმობ... მაშინ მიახვედრე რომ ყველაფერს გააკეთებ მისი სიყვარულის გადასარჩენად.. აქ იწყება სიყვარულის გადაფასება თუ რამდენად ძლიერია ის შენში... ქალი როცა დაინახავს ამ სიყვარულს ის ასმაგად გიპასუხებთ..ქალ ს რომ სიყვარული შეუძლია ნუ დაიჩემემებს ნურცერთი კაცი..ქალი სიყვარულის უშრეტი წყაროა..ქალი ზღვაა სიყვარულისა..ოკ იანეა...კაცი მაშინ ხარ როცა ამ ოკიანეში შეცურავ და მეორე ნაპირს ანუ ქალის გულამდე გადაცურავ... აი მაშინ ნახავთ რა ძლიერია ქალის სიყვარული..თბილი სიტყვით და ალერსით ყველა სიძნელეს გადალახავს ...შემირცხვენია ის კაცი ქალზე რომ ხელს აღმართავს.. იცხოვრეთ სიყვარულით და ყველაფერი კარგად იქნება..
8. - ტირი? - არა - თვალები ცრემლიანი გაქვს - არაუშავს - რაგჭირს? - მენატრება - მან ხომ... - გთხოვ არგინდა - ისევ გიყვარს? - უადგილო შეკითვაა - მიპასუხე - კი მიყვარს და სულ მეყვარება)) - არა.მოვა დრო,გამოჩნდება სხვა და შეძლებ მის დავიწყებას - არარსებობს !! - აი შენც დარწმუნდები ამაში - არ დავრწმუნდები..მე ის მეყვარება სულ და ვერასოდეს ვერ დავივიწყებ..არ აქვს მნიშვნელობა სად, როგორ ან რანაირად ვიქნებით - როგორ გგონია დაბრუნდება? - არა რათქმაუნდა - რა მნიშვნელობა აქვს უერთგულო მას ვინც აღარ დაბრუნდება - მე მას კი არა ჩემ სიყვარულს ვუერთგულებ,ჩემი ყოველი გრძნობით ნათქვამ "მიყვარხარ"ს და არა მასსავით პასდაკარგულ სიტყვებს)) - ნანობ რამეს? - არა - მის შეყვარებას ნანობ? - არვიცი ალბათ არა მივხვდი რომ სიყვარულის ნიჭი მქონია - ნიჭი რომელსაც შენთვის კარგი არ მოუტანია )) - მაგას არაქვს მნიშვნელობა - აბა რასაქვს? - იმას რომ მე ის მიყვარს და სულმეყვარება, არაქვს მნიშვნელობა რამდენი ხანი გავა)) ალბად ფიქრობ რომ დრო გავა და დავავიწყდები რამდენიმე დღის ან კვირის საკითხიაო მაგრამ, გულში მაიინც მეყვარება მერეც როცა წლები გავა…
9. როცა უყვართ აფასებენ, უფრთხილდებიან, ძალიან ხშირად ურეკავენ და წერენ, როცა უყვართ სხვას აღარ უყურებენ, როცა უყვართ სიყვარულით პასუხობენ ,როცა უყვართ გულს არ ტკენენ,როცა უყვართ მარტო არ ტოვებენ ,როცა უყვართ ყველაფერს აკეთებენ მისი ბედნიერებისთვის და როცა უყვართ - უყვართ მართლა მთელი გულით!
10. არავის არასდროს არაფერი შეეხვეწო , უყვარხარ? არ დაგტოვებს მარტო!! არ უყვარხარ? შენ იყავი კარგად და იმას ჯანდაბამდე გზა ჰქონია.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent