შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

,,გრძნობები''


4-03-2017, 14:32
ავტორი სკვინჩი
ნანახია 4 961

1 ''ხშირად მხოლოდ მოგონებები გვეხმარება არსებობაში.''
2 ამქვეყნად ყველაფერი წყალმა რომ წაიღოს და ის გადარჩეს, კიდევ ექნება აზრი ჩემს ყოფას, მაგრამ თუ მთელი ქვეყანა გადარჩა და ის დაიღუპა, სამყარო ჩემთვის გაუცხოვდება და აღარც მის ნაწილად აღვიქვამ თავს.
ქარიშხლიანი უღელტეხილი, ემილი ბრონტე.
3 ,,მე დანგრეული ურთიერთობის მხოლოდ ერთი მიზეზი ვიცი... უთქმელობა-ყველაფერი ამით იწყება."
ელჩინ საფარლი
4 "არ შეიძლება, შენი ცხოვრება სხვებს მსხვერპლად შესწირო და გეგონოს,რომ ეს სიყვარულია. "
სტივენ ჩბოსკი
5 ყოველთვის მზად უნდა იყო ინტერესის დაკარგვისთვის - იდეალის მიმართ,სამსახურის,საქმიანობის და ადამიანისადმი და არ ჩავარდე დეპრესიაში როცა ეს მოხდება.
პირველ და მეორე ჩასუნთქვას შორის ყოველთვის იმედგაცრუება,დაღლილობა და მწუხარებაა...
6''როდესაც ცხოვრება არ დაგინდობს, ბევრ სიმწარეს და უბედურებას განახებს, ყველაზე ნათელი ცხოვრება ამ განსაცდელების გადალახვის შემდეგ იქნება.''
7 ,,ვერ ვიტან,როცა შენს სიტყვებში,თვალებში,სიჩუმეში……ტკივილი ჩანს.”
ნიკა ჩერქეზიშვილი
8 '' იცინე სანამ სუნთქავ და გიყვარდეს სანამ ცოცხლობ"
9 “ცხოვრებას ჩვენი სრულყოფილად ქცევა არ განუზრახავს. ვინც სრულყოფილია, მისი ადგილი მუზეუმშია.”
10 ''ამ ქვეყნად ჩვენი ის არის მხოლოდ, რაც სამუდამოდ გვემახსოვრება.''
ოთარ ჭილაძე
11 ,,გჯეროდეს სასწაულების და ის აუცილებლად მოხდება."
12 ,,რა დიდებულია ადამიანი, თუ ნამდვილად ადამიანია."
13 "-მახსოს როგორ მტკიოდა, როცა მის ტკივილს ვუყურებდი"
14 ,,ამ ქვეყნად მხოლოდ სულიერი სიმდიდრე დააფასე, რადგან ის არასოდეს გაუფასურდება“.
15 ,,ზოგიერთ ადამიანს არ შეუძლია სიგიჟე, მათ საოცრად მოსაწყენი ცხოვრება აქვთ."
16 ,,არასდროს უღალოტო მას, ვისაც შენი ჯერა. - გქონდეს პასუხისმგებლობის გრძნობა. "
17 ,,არ იფიქრო წარსულზე სინანულით - იცხოვრე აწმყოთი, და უყურე მომვალს."
18 ''სიყვარულმა ასაკი არ იცის"
19 არასდროს არაფერს და განსაკუთრებით არავის შეეჩვიო.
რადგან რაც უფრო ეჩვევი რაიმეს, მით უფრო გიჭირს მისი დაკარგვა, ეს კი ადრე თუ გვიან აუცილებლად მოხდება.
20 ''შენ შეგიძლია მიმატოვო და ვერც გაიგო, რომ შენი სუნთქვა საკუთარზე ძლიერ მიყვარდა.''
21 ,,მაინც როგორ ალამაზებს ადამიანს სიხარული და ბედნიერება! სიყვარულით როგორ ფეთქავს გული! თითქოს გინდა შენი გული სხვისას შეუნივთო, გინდა ყველა მხიარულობდეს, ყველა იცინოდეს! მერედა რა გადამდებია ეს სიხარული! ო, როგორ აკეკლუცებს ადამიანს ბედნიერება!".



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

მაინც როგორ ალამაზებს ადამიანს სიხარული და ბედნიერება! სიყვარულით როგორ ფეთქავს გული! თითქოს გინდა შენი გული სხვისას შეუნივთო, გინდა ყველა მხიარულობდეს, ყველა იცინოდეს! მერედა რა გადამდებია ეს სიხარული! ო, როგორ აკეკლუცებს ადამიანს ბედნიერება!".

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent