შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტესტი: რა გელით სიყვარულში?


29-08-2015, 00:01
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 5 630

ჟოლოსფერი: შეიძლება პარტნიორის გარეშე დარჩეთ, მაგრამ არასდროს წამოიწყებთ ურთიერთობას მხოლოდ იმის გამო, რომ მარტო არ იყოთ. თქვენ აიდეალებთ კავშირს და ბოლომდე ეძლევით გრძნობებს.

ცდილობთ პარტნიორთან სრულ შერწყმას. თქვენ გჭირდებათ მონათესავე სული, ადამიანი, რომელიც თქვენ მსგავსად, მზადაა სიყვარულს მსხვერპლად შეეწიროს. თქვენ შეგეფერებათ პარტნიორი, რომელმაც თქვენსავით ჟოლოსფერი, წითელი ან ნარინჯისფერი აირჩია.

ტესტი: რა გელით სიყვარულში?


წითელი: დილობთ, პარტნიორზე იზრუნოთ, დღითიდღე გაამყაროთ თქვენი კავშირი. ინტიმური ცხოვრება თქვენთვის უნდა იყოს ერთდროულად ნაზიც და ვნებიანიც. სექსი ენერგიისა და ძალის აღდგენაში გეხმარებათ. თქვენ გჭირდებათ პარტნიორი, რომელსაც კომფორტს შეუქმნით და საკუთარ თავს მიუძღვნით. ეს შეიძლება იყოს ლურჯი, იისფერი ან მწვანე ტიპის ადამიანი.

ნარინჯისფერი: იმპულსური და ენერგიული ხართ, ბუნებით - ექსტრავერტი. თქვენ გჭირდებათ პარტნიორი, რომელსაც უყვარს თავგადასავლები, აქტიურია, არ ართულებს სიტუაციას და არც მოწყენის საშუალებას მოგცემთ. თქვენ შეგეფერებათ პარტნიორად ადამიანი, რომელიც ნარინჯისფერს, ლურჯს ან წითელს აირჩევს.

ყვითელი: გიყვართ კეკლუცობა, ფლირტი. მოგწონთ, როცა თქვენით აღფრთოვანებულები არიან. დიდ ყურადღებას აქცევთ პარტნიორის მენერებს, სტატუსს, სამოსს. საწოლში გიჭირთ მოდუნება, რადგან გონებით მოქმედებთ და არა ემოციებითა და გრძნობებით. თქვენ გჭირდებათ ძლიერი პარტნიორი, რომელთანაც საზოგადოებაში იბრწყინებთ. გამოგადგებათ ყვითელი და იისფერი ტიპაჟები.

მწვანე: შეყვარებული ჯადოსნურად გარდაიქმნებით, საოცრად გულუბრყვილო და მიამიტი ხდებით. მთელი გულით, არსებით ეძლევით სიყვარულს. ცდილობთ, პარტნიორისთვის კარგი მეგობარიც იყოთ. თქვენთვის ინტიმი გრძნობის გარეშე წარმოუდგენელია. სექსი თქვენთვის სხეულისა და სულის კავშირია. თქვენ სენტიმენტალური, მგრძნობიარე პარტნიორი გესაჭიროებათ. გამოგადგებათ ლურჯი, წითელი, ან მწვანე ტიპი.

ლურჯი: მგრძნობარე ხართ, ენდობით გრძნობებსა და ემოციებს. გრძნობებს ორგინალურად გამოხატავთ. სიყვარული თქვენთვის აღმაფრენა უნდა იყოს. საინტერესო, მგრძნობიარე პარტნიორი გესაჭიროებათ, რომელიც მსოფლმხედველობასა და გამოცდილებას გაგიზიარებთ. აგრეთვე, დააფასებს თქვენს ორიგინალურობას. შეათვალიერეთ პარტნიორად ჟოლოსფერი, წითელი ან ნარინჯისფერი პარტნიორები.

იისფერი: ემოციების მოთოკვა გახასიათებთ, შეგიძლიათ სიტუაციისა და ადამიანების მართვა, გადაწყვეტილების მიღება და არჩევანის გაკეთება. საწოლშიც გახასიათებთ დომინანტობა. სასიყვარულო საკითხში ფრთხილი ხართ. მოგწონთ მყარი კავშირი და პარტნიორის ჩარჩოში მოქცევა. თქვენ გჭირდებათ ინტროვერტი, რბილი და თავშეკავებული პარტნიორი - ჟოლოსფერი, ყვითელი ან წითელი ტიპაჟი.

ნაცრისფერი: მგრძნობიარე და სათუთი ხართ. სხვის განცდებსა და გრძნობებს საკუთარივით განიცდით. საწოლში ნაზი, მაგრამ დახვეწილი და ვნებიანი ხართ. გჭირდებათ მგრძნობიარე და გამოცდილი მამაკაცი. ჰარმონიულ კავშირს შექმნით მწვანე, ჟოლოსფერი ან ლურჯი ტიპის მამაკაცთან.



№1  offline წევრი maridb

კარგი იყო მომეწონააა <3
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

maridb
კარგი იყო მომეწონააა <3

love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent