შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორ ავიცილოთ თავიდან სხვისი ნეგატივი: 8 ფსიქოლოგიური რჩევა, რომელიც გაგიმარტივებთ ცხოვრებას


24-04-2015, 20:31
ავტორი goga27
ნანახია 3 008

ძალიან ბევრი სახის ემოცია არსებობს, მაგრამ მხოლოდ ზოგიერთი მათგანი მოქმედებს ჩვენზე პოზიტიურად.
ყველა ადამიანი მზად არის, "შეისრუტოს" ემოციები, მაგრამ ზოგიერთს შეუძლია იყოს ნეგატივში ისე, რომ ვერ შეიგრძნოს დისკომფორტი.

ზოგიერთი კი, შესაძლოა, ასეთი ნეგატივისგან ისეთ დეპრესიაში ჩავარდეს, რომ ფსიქიკა დაიზიანოს.

თუკი სხვისი ემოციები და განცდები შენზე ძალიან მოქმედებს, მაშინ სავარაუდოდ, შენ ემფატი ხარ.
შენ სხვის ტკივილს საკუთარივით აღიქვამ და სხვისი პრობლემები შენი ხდება. შეწყვიტე სხვისი ემოციების შესრუტვა! ეს 8 წესი დაგეხმარება, გათავისუფლდე სხვისი ნეგატივისგან.
1.განსაზღვრე მოქმედება

თუკი ზედმეტად გულთან ახლოს მიგაქვს ყველას პრობლემა, შენ ემფატი ხარ. უკვე ფიზიკურად გრძნობ შიშს და სხვის განცდებს მტკივნეულად აღიქვამ, სწრაფად იღლები ბევრი ადამიანისგან. გამუდმებით აანალიზებ საკუთარ განცდებს. ეს ცუდი არ არის, მაგრამ შეეცადე, მინიმუმამდე დაიყვანო იმ ადამიანების ემოციების მოქმედება საკუთარ თავზე, ვინც არც ისე ახლობელია შენთვის.
2.მოძებნე ნეგატივის წყარო

შეეცადე, განსაზღვრო, სად ან ვისშია ნეგატივის წყარო.
3.შეეცადე, მოერიდო ადამიანებს, რომლებსაც ნეგატიური ენერგია აქვთ

საკუთარ თავზეც იფიქრე. ეგოიზმი ზოგიერთ შემთხვევაში სასარგებლოა, თუკი მას ფსიქოლოგიის კუთხით შევხედავთ. თუ ტრანსპორტში შენ გვერდით დაღონებული ადამიანი ზის, გადაჯექი. ნუ შეგეშინდება ამით ვინმეს განაწყენების. არასასიამოვნო ადამიანებთან მხოლოდ საქმიანად იურთიერთე.
4.კონცენტრირება მოახდინე სუნთქვაზე

თუ უარყოფითი ემოციებით შემოგიტიეს, შეეცადე, კონცენტრირება გადაიტანო სუნთქვაზე. შეისუნთქე სიმშვიდე და ამოისუნთქე ნეგატივი. გაათავისუფლე თავი შიშისგან და სხვა უარყოფითი ემოციისგან.
5.დამცავი ფარი

ყოველთვის, როცა იმ ადამიანების საზოგადოებაში იქნები, ვინც გულზე არ გეხატება, გონებაში შენ წინ წარმოიდგინე ფურცელი. იფიქრე მასზე, როგორც დამცავ ფარზე, რომელიც ირეკლავს მთელ ნეგატივს.
6.ნუ იქნები ნურავისზე დამოკიდებული

არცერთ სიტუაციაში არ უნდა იყო დამოკიდებული სხვა ადამიანებზე და არც ვალში უნდა იყო ვინმესთან. დაიტოვე ფული ტაქსისთვის და თუ გსურს კაფედან ადრე წასვლა, წადი, ნურავის დაუცდი.
7.ეძებე პოზიტივის წყარო

დაუნიშნე იმ ადამიანს შეხვედრა, ვისთანაც დადებითი ემოციით ივსები. შეისრუტე მისი პოზიტივი. ასევე, უყურე პოზიტიურ და გასართობ ფილმებს. არავითარ შემთხვევაში არ უსმინო დეპრესიულ მუსიკას.
8.ხშირად იყავი ბუნებაში

თუკი გსურს განმარტოება, იმაზე უკეთეს ადგილს, ვიდრე ბუნებაა, ვერ იპოვი. ეს შეიძლება იყოს ტყე, ქალაქის პარკი ან პლაჟი. ასეთი განმარტოება ძალიან დაგეხმარება მოდუნებაში.

თანაგრძნობა და სხვისი პრობლემების ზედმეტად განცდა – კარგია, მაგრამ ზომიერად. თუ ზემოთ მოცემულ წესებს დაიცავ, შენი ცხოვრება ბევრად გამარტივდება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent