შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

7 ადგილი, სადაც კოცნა ყველაზე რომანტიკულია


2-07-2018, 18:44
ავტორი 4Love.Ge
ნანახია 5 712

როცა კოცნისთვის სწორად ირჩევთ ადგილს, თავს რომანტიკული ფილმის გმირად გრძნობთ და ეს სასიყვარულო ურთიერთობას კიდევ უფრო რომანტიკულს და ამაღელვებელს ხდის.

ვნახოთ, რომელია ის 7 ადგილი, სადაც კოცნა განსაკუთრებით რომანტიკულია.



1. აეროპორტი, ან რკინიგზის სადგური - კოცნისთვის ეს ერთ-ერთი ყველაზე რომანტიკული ადგილია. ეს შეიძლება იყოს დამშვიდობების, ან დიდი ხნის მონატრებულ საყვარელ ადამიანთან შეხვედრის ემოციური და ვნებიანი კოცნა, რომელიც, როგორც წესი, ადამიანებს არასოდეს ავწყდებათ.

2. კოცნა წვიმაში - ასეთი კოცნა გაფიქრებინებთ, რომ ფილმში ცხოვრობთ და თქვენი სიყვარულის ამბავი რომანტიკული ფილმის ისტორიას ჰგავს. წვიმაში კოცნა ყველაზე ვნებიანი კოცნაა.

3. კოცნა სახლის წინ - არ აქვს მნიშვნელობა ეს პირველი პაემანი იყო, თუ ორმოცდამეათე, როცა სახლთან მიგაცილებთ და დამშვიდობებისას აკოცებთ, ეს თქვენი პაემნის ყველაზე ამაღელვებელი მომენტი იქნება.

4. კოცნა ნავზე - როცა ნავზე, ან გემზე ხართ, არ გირჩევთ რომ მაინცდამაინ ტიტანიკი წარმოიდგინოთ, თუცა ჯეკისა და როუზის მსგავსად მოქცევა შეგიძლიათ. აკოცეთ საყვარელ ადამიანს მაშინ, როცა თქვენ გარშემო ლამაზი ხედია. ეს რომანტიკული მომენტი არასოდეს დაგავიწყდებათ.

5. კოცნა ავტომობილში - ისე, როგორც ფილმებშია.

6. კოცნა კონცერტზე - სად შეიძლება იყოს უკეთესი გარემო რომანტიკული კოცნისთვის?! გამოიყენეთ შესაძლებლობა და აკოცეთ საყვარელ ადამიანს სასიყვარულო მუსიკის ფონზე და შეინახეთ კიდევ ერთი დაუვიწყარი მოგონება.

7. კოცნა ქორწილის დროს - კოცნა ქორწილის ყველაზე მნიშვნელოვანი და რომანტიკული ნაწილია. ქორწილში, როგორც წესი, ულამაზესი გარემოა შექმნილი - დეკორაცია, მუსიკა, განსაკუთრებული ცეკვა „მასთან“ და რა თქმა უნდა, ამაღელვებელი და ვნებიანი კოცნა საყვარელ ადამიანთან.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent