შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მამუკა ბჟალავას ...


13-09-2020, 02:00
ავტორი Dilara
ნანახია 882

გამარჯობა!
შესაძლებელია ქვემოთაღნიშნული არ შეესაბამებოდეს ჩანახატს მაგრამ მინდა გაოგცეთ ის გრძნობები რასაც ახლა ვგრძნობ.
ერთი ბიჭია, ქუთაისში ცხოვრობს, უნივერსიტეტში მე-3 კურსზეა, საკმაოდ წარჩინებული.
არც კი იცის სიყვარული რაარის, გამოუცდელია ამ საკითხში.
გოგოს თუჩებიც კი არ უგემია, გაგეცინებათ სულელი ხარო, ამ ხელა არის და როგორ გოგოს არ შეხებიაო მაგრამ დიახ, არის მასში რაღაც რაც ვერ ამოვხსენი.
ასეთი განსხვავებულად გამაცნო თავი და მერე დავრწმუნდი კიდეც რომ ნამდვილად ასეა.
ზოგადად მეამიტი გოგო არ ვარ, ძალიან რთული ხასიათი მაქვს, არ მყვარს თავის ქება, მაგრამ საკმაოდ ლამაზი გოგო ვარ, ხშირად ვსაუბრობთ, ძალიან ხუმარაა სულ იცინის და სულ ხუმრობს.
ყოველთვის ვიცინით როცა ვსაუბრობთ.
არ არის სხვებისავით, რომ ცდილობენ გოგოებს მოაწონონ თავი. ის უბრალოა... არის ის რაც ნამდვილად არის და არ ცდილობს ილუხიების შექმნას.
ნამდვილად ვაფასებ მას როგორც ადამიანს,
იმდენად ჩამოგვიყალიბდა განსხვავებული ურთიერთობა, რომ არანაირი მორიდება არსებობს ჩვენს შორის, გარკვეული ფარგლებს გარეთ.
შესაძლოა ეს ნაწერიც მოხვდეს მასთან, არ ვიცი...
და თუ მოხვდა ვიცი, რომ
რთული არ იქნება მისთვის ამის გაგება.
უბრალოდ მინდოდა, რომ აქ დამეწერა რადგან ისეთი მეგობრები არ მყავს, ვისთანაც შეიძლება ამაზე ვისაუბრო. სწორედ ამიტომ ვწერ აქ, ასე ფარულად, რადგან მინდა ბოლოსდაბოლოს ამოვისუნთქო.
თუ ვინმე მიხვდება ვისაც ეძღვნება ეს, იმედიმაქვს დაუყონებლივ გადასცემს მას.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent