შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღია წერილი ღმერთს


19-07-2016, 22:05
ავტორი beqaloxishvili
ნანახია 2 333

გამარჯობა, ღმერთო.

წერილს პირველად გწერ. ხშირად გვისაუბრია შიზოფრენიის დახმარებით, მაგრამ წერილობით, არასოდეს. ხოდა საუბარს წერა იმიტომ ვამბჯობინე, რომ შენ აღარ არსებობ, მაგრამ ყველაფრის მიუხედავად მინდა გითხრა, რომ დედამიწელებს კიდევ გვაქვს შენი იმედი. შენი იმედი აქვს ყველა ავადმყოფს თუ მომაკვდავს, ობოლს თუ სულიერად ნატანჯს, ღატაკს თუ ყოველ მხრივ წარუმატებელს, მახინჯს თუ მყრალს, ჭკვიანს თუ უჭკუოს, ჩვილს თუ ზრდასრულს. და იმედი, რომ ოდესღაც გამოჩნდები, ნამდვილ უიმედობას ბადებს. სწორედ ასეა, უიმედობით აღსავსე თვალებს, იმედი ქმნის. შენ კი, სადღაც სიშორეზე ვარსკვლავივით ანათებ და ვიმედოვნებ, რომ ირმის ნახტომს ზურგით უდგახარ. მე ვეღარ გრგრძნობ, ღმერთო, და ვეღარ გრგძნობს ხალხი, ამ ფიქრის საფუძველი კი, უამრავი სახრჩობელაა. გიხაროდეს, აღარ ვქმნით კერპებს, მაგრამ დამპალი თოკებით ვქმნით სახრჩობელებს, ეს კი, დამერწმუნე, ხელოვნების თვალსაზრისით, ნებისმიერი ბინის ჭერზე, ნებისმიერ ხეზე, მშვენდება. შენ წახვედი, მაგრამ აქ, მაინც ყველა და ყველაფერი მშვენიერია. ჩვენ შეგვიძლია ღიმილი, მაგრამ ამ ღიმილში იმდენი ტკივილია, რამდენი ვარსკვლავიც ცაზე. ბევრი რამე არ იცი შენ, ბევრი რამე. არც ის იცი, რა მოხდებოდა შენს მაგივრად ღმერთი მე რომ ვყოფილიყავი: ტკივილი აღარ იარსებებდა. აღარ იარსებებდა ის კაცი, ქალი, ბავშვი თუ მოხუცი, რომელიც ღიმილის მიუხედავად ცუდად იქნებოდა. მე რომ ღმერთი ვიყო ყველაფერი კარგად იქნებოდა. ცას მრავალი ფერებით გავაფერადებდი. აღარ იარსებებდა ცუდი. აღარ იარსებებდა ის ცრემლიანი თვალები, რომელსაც ჩემი დაღუპვა ასე მარტივად ძალუძს. სიკვდილის მაგივრად ჩავანაცვლებდი სიცოცხლეს და ყველა სულით ავადმყოფს დავაჯილდოვებდი შინაგანი სიმშვიდით. ადამიანი გასხივოსნდებოდა უზენაესის სხივებით, რომელსაც უპირველსად ძლიერი სიყვარულის გრძნობა გამოიწვევდა. მე რომ შენს მაგივრად ვიყო, ყველაფერი გაცილებით უკეთესად იქნებოდა.
შენ შეგიძლია მობრუნდე ირმის ნახტომისკენ, მხოლოდ ახლა, ღმერთო, და შეხედო ვინმე მარტოსულ მაწანწალას, შეხედო მის თვალებს და დაინახო იმაზე მშვენიერი სამყარო, ვიდრე შენ შექმენი. შეგიძლია შეხედო ვინმე დაობლებულ პატარა ბავშვს, რომელიც ცრემლებს რაღაც სასწაულით იკავებს. შენ იცი რა რთულია ცრემლების შეკავება? ხოდა, შემოგვხედე ჩვენ, სულით ავადმყოფებს და დაინახე ჭეშმარიტი ღვთიური ძალა. შეხედე! ყველაფერს შეხედე! თვალებში ჩახედე უიმედობას. თვალებში ჩახედე დაბადებიდან დატანჯულ შემოქმედებას და მას უთხარი, რომ არსებობ. გადაეფარე კედელს მიბჯენილ დასახვრეტად განწირულ ადამიანებს და თავად იგიმე გავარვარებული ტყვიების სიმწარე. გამოჩნდი. გამოჩნდი–მეთქი ყველა ფსიქიატრიულ კლინიკაში და უიმედობის ნიადაგზე გაგიჯებულ ადამიანებს უთხარი, რომ დადგება დრო, როცა ისინი იგემებენ მოსვენებას. მიდი, თვალებში ჩახედე ყველა თვითმკვლელს და შენი ნუგეშის წყალობით, მათ ხელიდან გამოგლიჯე ბასრი საგნები. მიდი მათთან, მწუხარე ხელოვანებთან, მაწანწალებთან, მეძავებთან, მასთან, ვინც ყოველ ღამე ცრემლების თანმხლებით გთხოვს, რომ უშველო. რატომ იქცევი ასე? რატომ, რატომ, რატომ?! იქნებ ჩვენშია პრობლემა და ეს მე არ ვიცი? მაშინ, ხომ ხარ ყოვლისშემძლე, გააბი ჩვენს შორის ძაფი, რომელიც დაგვეხმარება საუბარში და რომელსაც ეწოდება შიზოფრენია. მითხარი, რომ ვცდები. დამანახე შენი იმედის მომცემი სახე. გამოჩნდი, რამეთუ მინდა მწამდეს შენი. გამომკვებე შენი სიტყვებით. მითხარი, რომ ყველაფერი კარგად იქნება. მითხარი, რომ მართლა დადგება დღე, როცა აღარ იარსებებს მონა და თავისუფალი, მდედრი და მამრი, უბედური და ბედნიერი, რადგან, ყველანი ერთნი ვართ შენში. მითხარი, რომ არ მომკვდარხარ.

დედამიწა იჟღენთება მწუხარე ადამიანის ცრემლებით და ყოველ ჩვენგანს იმედი აქვს, რომ შემოტრიალდები ირმის ნახტომისკენ.

გმადლობ, ღმერთო

პატივისცემით, მე, სავარაუდოდ შენი ქმნილება.


პ.ს.

და თუ არ არსებობ, ვალდებული ხარ, რომ იარსებო.



№1  offline წევრი beqaloxishvili

https://www.youtube.com/watch?v=TJ6Mzvh3XCc&list=LLf2zdocolWjQkKRyPyUtFtg&index
=2
--------------------
არა სიცოცხლე...
არა სიკვდილი...
არამედ რაღაც სხვა.

 


№2  offline მფლობელი goga27

ბექა მოასვენე ის კაცი smile
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№3  offline წევრი beqaloxishvili

შანსი არ არსებობს
--------------------
არა სიცოცხლე...
არა სიკვდილი...
არამედ რაღაც სხვა.

 


№4 სტუმარი None

sulshi mwvdeba sheni sityvebi. imas ambob risi tqmac didi xania minda, ubralod sityvebs ver vpoulob xolme. kide wavikitxav, bevrjer, gavizepireb, ubralod shen momadzebnine eg sityvebi! yochag.

 


№5  offline მფლობელი goga27

beqaloxishvili
შანსი არ არსებობს

მაინც არ სცალია მაკ კაცს შენთვის დაანებე თავი smile
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№6  offline წევრი მთვარეულა ❤

და ვითომ გიპასუხებს?

ეს ყველაფერი რაც შენ ჩამოთვალე სინამდვილეში, რომ დავფიქრდეთ, ხომ არ არის ვიღაც წვერიანი კაცის ბრალი რომელიც ცაში ზის? ეს ყველაფერი თავად ადამიანების ბრალია, ზოგ შემთხვევაში თავად მათი ვინც იმკის შედეგს, ზოგჯერ კი სხვისი, რომელმაც ნებით თუ უნებლიედ გაწირა, რადგან ან თავისი თავი გადაერჩნიბა მისი გაუბედურებით ან უბრალოდ ბოროტების გაკეთების სურვილი ჰქონდა. და მაინც ყველას სურს რომ თავისი უბედურების მიზეზად არა თავისი თავი, არამედ ღმერთი დაადანაშაულოს.
თუმცა, მგონია, რომ მათ რაღაც კუთხით ვერ გავამტყუნებთ. ასე უფრო ადვილია, გადააბრალო ვიღაცას შენი დანაშაული, მითუმეტეს ისეთ ვიღაცას ვინც "ვერ" შეგეწინააღმდეგება. ადვილია იფიქრო, რომ სხვისი ბრალია შენ თავს გადახდენილი ყველაფერი, ვიდრე აღიარო რომ შენ რომ იმ მომენტში სხვა რამ გაგეკეთებინა ყველაფერი სხვაგვარად იქნებოდა.

ადრე მეგონა რომ იმედის გამო შექმნა ღმერთი ხალხმა, ახლა რომ ვუფიქრდები თავისი შეცდომების გადასაბრალებლად შექმნეს ის და თავს იმით იმართლებენ რომ "ღმერთი არ წყალობს", იმისთვის შექმნეს რომ არ აქვთ იმდენი ნებისყოფა რაიმე გააკეთონ შედეგის მისაღწევად და ელოდებიან როდის "გადმოხედავს ღმერთი", როდის "გამოუწვდის დახმარების ხელს".

ერთი კითხვა მაქვს: რატომ არ უხდი ღმერთს მადლობას? იმათი სახელით ვინც ბედნიერია, იმათი სახელით ვისაც ერთხელ მაინც გაუღიმია გულახდილად, იმათი სახელით ვინც ცხოვრებაში რამეს მიაღწია. თითქმის ყოველთვის ასე იყოფიან მორწმუნეები, ან სულ მადლობას იხდიან ან სულ აკრიტიკებენ. რატომ არ აკეთებენ ორივეს? ხომ აქვთ რაღაცისთვის მადლობა მოსახდელი და რაღაცისთვის საწუწუნო.


შენ ამბობ რომ ღმერთის ადგილას ყველაფერს კარგად მოახდენდი, მაგრამ რა იქნებოდა ბედნიერება, უბედურება რომ არ არსებობდეს? რა ფასი ექნებოდა ბედნიერების ღიმილს, ტკივილით სავსე ცრემლები რომ არ არსებობდეს? რა იქნებოდა მზის თბილი სხივები, ღრუბლები რომ არ არსებობდეს? რა ფასი ექნებოდა იმ შვების ამოსუნთქვას, ტკივილისგან ერთხელ მაინც არ შეგეკვრება სუნთქვა? რა იქნებოდა სინათლე, სიბნელე რომ არ არსებობდეს? და საერთოდაც რომ არ არსებობდეს სიკვდილი, რა ფასი ექნებოდა სიცოცხლეს?
მაგრამ მაინც შენსავით და ბევრი სხვასავით, ძალიან, ძალიან არ მინდა ეს "საჭოროება" არა სასურველი რაღაცების.

საკამათო სიახლეა, მაგრამ არ ვფიქრობ რომ არ უნდა დაგედო. სხვა შენი მსგავსი სიახლეები არ მინახავს, მაგრამ კომენტარებიდან როგორც გავიგე, პირველი არ უნდა იყოს.

 


№7  offline მოდერი Eleniko13

მთვარეულა,
ბექა ბექაა და
ეს რომ არ დაედო,
ბექა აღარ იქნებოდა.
სხვა ნაწერებიც წაიკითხე .

ღმერთს რაც შეეხება,
ათეისტი ხალხი
ყველაზე ნაღდი და თავისუფალი
ხალხი ვართ.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№8  offline წევრი მთვარეულა ❤

Eleniko13
მთვარეულა,
ბექა ბექაა და
ეს რომ არ დაედო,
ბექა აღარ იქნებოდა.
სხვა ნაწერებიც წაიკითხე .

ღმერთს რაც შეეხება,
ათეისტი ხალხი
ყველაზე ნაღდი და თავისუფალი
ხალხი ვართ.


ბექა ბექა რომ არის ეგ მეც ვიცი :დ უბრალოდ საკამათო თემა აქვს ამორჩეული და უნდა მოელოდეს რომ კითხვები გაჩნდება მის მიმართ. არ ვეუბნები რომ არ უნდა დაეწერა, ძალიანაც კარგი თუ თავისი აზრი დაწერა. მე მაინტერესებს თავად ავტორის პასუხი იმ კითხვებზე, რომელიც მისმა ნაწერმა გამიჩინა. მემგონი ასეთ კითხვაზე ავტორზე უკეთ პასუხს ვერავინ გაგცემს.
მე არ ვფიქრობ რომ ერთი სიტყვაც კი რომელიც მან დაწერა არ უნდა დაეწერა ან არ არის სწორი. მან თავისი აზრი დაწერა მე ჩემი. ეს არის და ეს.

ხომ, გეთანხმები ათეისტები ნამდვილად ვართ "თავისუფლები, სიტყვაც ამაზე მიგვანიშნებს.

 


№9  offline წევრი beqaloxishvili

გეთანხმები. მე ყოველთვის მინდა,რომ მკითხველმა ჩემი ნაწერი მრავალი სხვა და სხვანაირი რაკურსით დაინახოს. რატომ გაამახვილე ყურადღება მაგალითად ღმერთზე, და არა უიმედობაზე? მართალია, რომ არა სიბნელე, სინათლის ფასი არ გვეცოდინებოდა, მაგრამ სამყარო გაცილებით უკეთესი იქნებოდა სინათლის აღქმას უსინათლოდაც რომ ვახერხებდეთ. ამჯერად, ღმერთში მოვიაზრე იმედი.
თავისუფლება არის შინაგანი მდგომარეობა და ამას არ განაგებს რელიგიური აღმსარებლობა, რაიმე იდეოლოგიის გააზრება, ან თუნდაც შესანიშნავი მატერიალური მდგომარეობა.

მართალია, ღმერთის ბრალი არ არის ბოროტი ადამიანის ზრახვები, მაგრამ ღმერთის ბრალია კეთილი ადამიანის მსხვერპლად ქცევა, თუ რა თქმა უნდა ის ისეთივე ყოვლისშემძლეა, როგორსაც აყალიბებენ. მე თუ შემეძლება ადამიანის გადარჩენა და ამას არ გავაკეთებ, ვფიქრობ, რომ უკვე ბოროტი ვარ. გამოდის, რომ ღერთზე ჰუმანური მე ვარ.
--------------------
არა სიცოცხლე...
არა სიკვდილი...
არამედ რაღაც სხვა.

 


№10  offline წევრი მთვარეულა ❤

beqaloxishvili
გეთანხმები. მე ყოველთვის მინდა,რომ მკითხველმა ჩემი ნაწერი მრავალი სხვა და სხვანაირი რაკურსით დაინახოს. რატომ გაამახვილე ყურადღება მაგალითად ღმერთზე, და არა უიმედობაზე? მართალია, რომ არა სიბნელე, სინათლის ფასი არ გვეცოდინებოდა, მაგრამ სამყარო გაცილებით უკეთესი იქნებოდა სინათლის აღქმას უსინათლოდაც რომ ვახერხებდეთ. ამჯერად, ღმერთში მოვიაზრე იმედი.
თავისუფლება არის შინაგანი მდგომარეობა და ამას არ განაგებს რელიგიური აღმსარებლობა, რაიმე იდეოლოგიის გააზრება, ან თუნდაც შესანიშნავი მატერიალური მდგომარეობა.

მართალია, ღმერთის ბრალი არ არის ბოროტი ადამიანის ზრახვები, მაგრამ ღმერთის ბრალია კეთილი ადამიანის მსხვერპლად ქცევა, თუ რა თქმა უნდა ის ისეთივე ყოვლისშემძლეა, როგორსაც აყალიბებენ. მე თუ შემეძლება ადამიანის გადარჩენა და ამას არ გავაკეთებ, ვფიქრობ, რომ უკვე ბოროტი ვარ. გამოდის, რომ ღერთზე ჰუმანური მე ვარ.


ხომ, მეც ვიფიქრე რომ საინტერესო იქნებოდა ჩემი, როგორც მკითხველის, აზრი შენთვის და ამიტომ დავწერე.
ღმერთზე რატომ გავამახვილე ყურადღება, ალბათ იმიტომ რომ უფრო მეტი ღმერთი იყო ნაწერში. ჩავთვალე რომ ეს ყველაფერი იყო ღმერთზე და მის ვალზე და არა იმედზე.
მართლაც კარგი იქნებოდა სინათლის აღქმა უსინათლოდაც რომ შეგვეძლოს, მაგრამ რეალობაში ეს ყველაფერი არ ხდება და იმისთვის რომ ეს ადამიანმა აღიქვას ორი-სამი ადამიანის აზრი და სურვილი არ არის საკმარისი.

ნუ, რთული რამეა ეს "ღმერთი", ადამიანები ისე ატრიალებენ როგორც უნდათ. მიდი მერე და გაიგე როგორ რა, კარგია ეს ღმერთი თუ ცუდი, კეთილი თუ ბოროტი.

 


№11 სტუმარი Bla

beqaloxishvili
გეთანხმები. მე ყოველთვის მინდა,რომ მკითხველმა ჩემი ნაწერი მრავალი სხვა და სხვანაირი რაკურსით დაინახოს. რატომ გაამახვილე ყურადღება მაგალითად ღმერთზე, და არა უიმედობაზე? მართალია, რომ არა სიბნელე, სინათლის ფასი არ გვეცოდინებოდა, მაგრამ სამყარო გაცილებით უკეთესი იქნებოდა სინათლის აღქმას უსინათლოდაც რომ ვახერხებდეთ. ამჯერად, ღმერთში მოვიაზრე იმედი.
თავისუფლება არის შინაგანი მდგომარეობა და ამას არ განაგებს რელიგიური აღმსარებლობა, რაიმე იდეოლოგიის გააზრება, ან თუნდაც შესანიშნავი მატერიალური მდგომარეობა.

მართალია, ღმერთის ბრალი არ არის ბოროტი ადამიანის ზრახვები, მაგრამ ღმერთის ბრალია კეთილი ადამიანის მსხვერპლად ქცევა, თუ რა თქმა უნდა ის ისეთივე ყოვლისშემძლეა, როგორსაც აყალიბებენ. მე თუ შემეძლება ადამიანის გადარჩენა და ამას არ გავაკეთებ, ვფიქრობ, რომ უკვე ბოროტი ვარ. გამოდის, რომ ღერთზე ჰუმანური მე ვარ.

tu ginda sinatle usinatlodac dainaxo tvals sibneleshi nu daxuwav..arian "gamorcheuli"adamianebi "usinatloebi" romlebic usinatlod xedaven sinatles,tanac zedmeti sagnebis gareshe..rac sheexeba tavisuplebas getanxmebi im sakitxshi rom mas religiuri agmsarebloba namdvilad ar ganagebs,tavisupleba negatiuria,tavisupleba shezgudvebisgan damoukideblobaa,da vpiqrob gmerti ar zgudavs aravis arapershi..adamianebi tavad zgudaven tavisuplebas..rac sheexeba adamianis gadarchenas..darwmunebuli var iyo momenti roca shegedzlo adamianis gadarchena..rac sheexeba gmertis yovlishemdzleobas eg ukve misi piradulia:D

 


№12  offline წევრი kakulia

საყვარლობააააააა kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent