შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე უნიკალური ვარ!!!


6-09-2016, 01:59
ნანახია 1 521

მე უნიკალური ადამიანი ვარ ... ჩემი ჩვევებით თუ პირდაპირობით ... მიყვარს ის რასაც ვაკეთებ მომწონს როგორი აზროვნება მაქვს და ვამაყობ იმით რომ ამას არ ვმალავ ჩემში და ღიად ვსაუბრობ .... ყველაზე მეტად მწამს და ვენდობი საკუთარ თავს ვიცი მე თუ შემიძლია გავაკეთო არ ვთხოვ ამაში დახმარებას ღმერთს.. ვერასოდეს შეძლებ ლოცვებით ან მიხლზე დგომით შექმნა შენი სამყარო ... მე ცხოვრებამ მასწავლა რომ უფრო მეტი ვარ ვიდრე შენ ან ვინმე სხვა ვინც ჩემს გვერდით ტრიალებს ... რადგან მე შენზე ძლიერი ვარ არ ვუშინდები არ მტკივა არ ვსთხოვ და არ ვნებდები... მართალია ჩემი ცხოვრება არ არის მდიდრული და ფუფუნებით სავსე თუმცა დარწმუნებული ვარ ბევრი თქვენთაგანი ისურვებდა იცხოვროს ასე... აქ არის სიყვარული პატივისცემა ოჯახი!! საკმარის მანძილზე დანახვა და ზუსტი შეფასება.. არ მშურს სხვისი და არ ვყვები იმ ხალხს ვინც მოდას მისდევს.. ისინი არ ეკუთვნიან საკუთარ თავს და არ ცხოვრობენ თავიანთი ცხოვრებით .. გამუდმებთ აკვირდებიან სხვის ცხოვრებას სწავლობენ მათგან და ბაძავენ მათ ... თქვენ უამრავმა აქციეთ მოდად ეკლესია, რწმენა, ოჯახიც კი თქვენ იღიმებით იმისთვის რომ სხვამ დაინახოს თქვენი გაბადრული სახე ... თქვენ იხდით ტანისამოსს იმისთვის რომ სხვამ გაიხადა.. თქვენ ისიც კი არ იცით თქვენს სხეულებს რამდენად მეტი სილამაზე აქვს ვიდრე ამას აფასებთ ... თქვენ ბევრმა არ იცით თუ რაოდენ ლამაზები ხართ.... თქვენ საკუთარ თავს უღებთ ათას ფოტოს და მხოლოდ ერთი შეგიძლიათ შეაფასოთ და მოიწონოთ... ითხოვთ სხვებიდან კომპლიმენტს და ამ დროს თქვენ თვითონ აყენებთ თქვენს თავს შეურაწყოფას... რეალური ცხოვრება მხოლოდ და მხოლოდ მასალაა რომელიც აუცილებელია და სავალდებულო, რომ შეიძლებოდეს მას საერთოდ დააიგნორებდით და მთლიანად სოციალური ქსელებით იარსებებდით.. თქვენ გონების მონები ხართ მოადუნეთ სხეულიები და მათ ისე იყენებთ თითქოს ლამაზი მოსაცმელი, საათობით უცქერთ სარკეს ისმევთ ათას საზიზღრობას და ყოველი სარკეში ჩახედვის დროს იმის მაგივრად რომ შეაფასო შენი თავი ფიქრობთ რას იტყვის ესა თუ ის ადამიანი, მოეწონები მას თუ არა ამისთვის რეალობას იმდენად მალავთ თქვენი თავის შეფასებაც კი არ შეგიძლიათ ... იფიქრეთ რა გსურთ გაახილეთ თვალები და მიხვდებით რომ რეალურად შეძენილ მეგობართან უფრო მეტს ნახავ და უფრო მეტი იქნები... მე უნიკალური ადამიანი ვარ, მაქვს ყველაფერი და უფრო მეტიც ვიღებ თქვენს კრიტიკას ისევე როგორც თქვენ მიიღეთ ჩემი ....



№2 სტუმარი Bla

gulwrfeli chanaxatia..momewona..ara kiar momewona!sashinlad momewona es realoba..martla geubnebi..magaria

 


№3  offline წევრი kakulia

რა კარგიაააააააააა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent