შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუწყებელი


23-10-2016, 00:44
ავტორი One more Love
ნანახია 1 402

ტკივილი, რომელიც მარცხენა მხარეს, ყოველი დარტყმის დროს უფრო მძაფრდება, ბოლოს მიღებს და მანადგურებს..
ტკივილი. რომელიც შენმა დაკარგვამ გამოიწვია, ყველაზე მძიმე იყო, და ყველაზე საზიზღარი..
დაუწყებელის-დამთავრება, აი რა მტკივა..
ნდობა, რომელიც იმ წამიდანვე გაჩნდა როგორც კი გაგიცანი, იმწამსვე გაქრა..
ურთიერთდამოკიდებულება ჩვენ ურთიერთობაში არასოდეს არ ყოფილა.. და ორივემ ვიცოდით ეს..
ურთიერთ გაგება, რომელიც უნდა გვქონოდა, არც ეს არ იყო ჩვენ შორის.. ეს ყველაფერი დრომ მოიტანა..
ტკივილი, ცრემლები, გრძნობები, და ცარიელი სამყარო, უფრო გამძაფრდა, შავი ფარდა უფრო გამუქდა და ირგვლის წყვიადდზე უარესი რამ ჩამოწვა-სიყვარული..
დაუწყებელი სიყვარული, რომელსაც ფესვების გადგმა არ აცადა დრომ..
ტკივილი, რომელიც მთელი ცხოვრება თან მზდევს, უკვე გაუსაძლისია..
რეალობა, რომელსაც ვერ გავექცევი, უკვე მოსაბეზრებელი..
ოცნება, რომელიც ჩემი განუყრელი მეგობარია..
სევდა, რომელთანაც ცხოვრებამ შემაჯიბრა..
ყველაფერი ეს, და წარსული.. ყველაზე ტკბილი მოგონებები, რომელიც სულს მიწვავს და ისედაც გაყინულ გულს ლოდად აქცევს..
გრძნობები, შეჩვევა, ნდობა, სურვილი.. ეს ყოველივე ტკივილთან ერთად მოდის და ბოლოს მაინც არ რჩება..
ვარდისფერი სათვალე გახუნდა უკვე რა ხანია, ვარდისფერ ფარდებს თვითონ შეეცვალათ ფერი, ეს ყოველივე კი უნდობლობის ბრალია..
დაუწყებელი წამებში დაამთავრა სამყარომ და რეალობამ ჩემს სხეულს დანა დაუსვა..
ცხოვრება, რომელიც უკვე აღარ მახარებს..
სიკვდილი, რომელიც მხოლოდ ერთადერთი გამოსავალია..
და ცეკვა, რომელიც მაკავებს..
გრძნობები, ნდობა, სურვილი... და ყოველივე ეს 'ტკივილთან' შერწყმული....

30/03/2013




№1  offline წევრი kakulia

საყვარლობააააააააააააააა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent