შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენი თვალით დანახული სამყარო


17-12-2016, 21:23
ავტორი Nini Nini_2
ნანახია 2 921

ეს სამყაროო მიყვარს რომელსაც შენი თვალით ვხედავ, სამყარო რომელიც ჭაობშია ჩათრეული, და რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს მე მიყვარს შენი თვალით დანახული ეს სამყაროო, ალიონი მიყვარს განსაკუთრებით გაზაფხულზე მზე რომ ამოდის დააა დედამიწას ათბობს, ვდგავარ გაოცებული და შევყურებ სხივებს ხელებს შემოვიხვევ სხეულზე და თვალებს ვხუჭავ ვთბები ვტკბები მგონია შენ მათბობ და ეს რაგაც სხვაა სხვაგვარად დანახული სამყაროაა უფრო ლამაზად, ღამეც მიყვარს აი განსაკუთრებით ზაფხულში, სადმე ლამაზ ბუნებაში ტრიალ მინდორზე წამოვწვები და შევცქერიი ცაას ვარსკვლავებს, ღმერთო რა საოცარიაა ეს ფიქრები ვითვლი ვარსკვლავებს ციდან მოწყვეტილ ყველა ვარსკვლავს დააა მხოლოდ ერთ სურვილს ვუთქვავ მზის ჩასვლა მანახა შენთან ერთად , გადავბრუნდები და ბალახს ვეალერსები ნაზად ვგძნობ შენს სინაზეს მასში ჩაქსოვილ ვნებას , როგორ ვაფასებ შენი თვალით დანახულ ჩემს სამყაროს, როგორ მიყვარს შემოდგომააა,, ფოთოლცვენა ჩემო ერთადერთოო,, ვცდილობ განვმარტოოვდეეე ყოველთვის სადღაც ტყეში, საათობით შემიძლია ვისეირნოოო,, შევყურო ბუნების უმშვენიერეს პეიზაჟს, ვეალერსო მიწაზე ობლად დაყრილ ფოთლებს , ამ დროს ხომ ამინდი უჩვეულობაა, და უცებ როცა წვიმაც წამოვაა ავყვები რითმებს და გიჯივით დავიწყებ ცეკვას, წარმოვიდგენ რომ შენ გეცეკვები ჩემო ერთადერთოო,ასე ლამაზად გადავედი სხვა განზომილემაში, შენი სიყვარულის მწყურვალი დავეწაფე ამ სამყაროს, რომელსაც მხოლოდ შენ თვალით ვხედავ მე მიყვარს შენი თვალით დანახული ეს უმოწყალო და ჭაობის პირას მისული სამყარო. ავტორი: ნინი ხარიტონაშვილი.



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent