შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჰო მე გიჟი ვარ განა არ იცოდი?


22-02-2017, 16:33
ავტორი dremear girl
ნანახია 1 664

გიჟი ხარ მითხრა და გაიცინა ჰო გიჟი ვარ განა აქამდე არ იცოდი? ავხედე გაოცებული თვალებით თითქოს რაიმე ახალს ვეუბნეოდი.
მე გიჟი ვარ რადგან შმიძლია წვიმაში ქოლგის გარეშე ვისეირნო,სანამ ბოლომდე არ დავსველდები,არ გავილუმპები,მე გიჟი ვარ რადგან წვიმაში სიარულის გამო გაციებული სიცხიანი ვიწვები მაგრამ მაინც იმაზე ვიწუწუნებ რომ,როდის გამოვჯანმრთელდები,რათა იგივე გავიმეორო,მუხედავად იმისა რომ სწორედ წვიმის გამო ვიწვები სახლში სიცხიანი და მაღალი ტემპერატურა გამთაგავს.

ჰო მე გიჟი ვარ რადგან შემიძლია ისევ წვიმაში ვიარო და ვატყაპუნო წვიმისგან გაკეთებულ გუბეებსი ფეხები,არ შემრცხვეს ხალხსი გაოცებული მზერა,არ შემრცხვეს რომ ისინი ჩემზე იტყვიან:პატარა ბავშვივით იქცევაო...
ჰო მე გიჟი ვარ რადგან შემიძლია დაუსრულებლად ვიჯდე ფანჯრის წინ ერთი ჭიქა მაგარი ყავით ხელში და ვუსმინო სასიამვონო მუსიკას ისე რომ,არაფერი და არავინ მახსოვდეს,
ჰო მე გიჟი ვარ რადგან შემიძლია ყბრალოდ უაზროდ მოვიწყინო და მერე,უაზროდ გავიცინო...მე გიჟი ვარ რადგან განსხვავებული ვარ მე გიჟი ვარ რადგან საგიჟეთში ვცხოვრობ ნუ გიკვირს რომ გავგიჟდი რადგან,ცოტახანში შენც გაგიჟდები...
და შენ თუ არ შეგიძლია აიტანო ჩემი სიგიჟე ,თუ არ შგიძლია უბრალოდ ჩემთან ერთად იდგე წვიმაში,თუნდაც ქოლგით ხელში და მიყური რიგირ ვატყაპუნებ ფეხებს წყალში,თუ არ შეგიძლია ღამე გამითიო როცა სიცხიანი ვიყო და ზოგჯერ მისაყვედურო,მაგრამ ამავედროს ჩემზე იზრუნო.. თუ არ შეგიძლია მიყურო უბრალოდ როგორ ვზივარ ყავით ხელში და ვუსმენ სიმღერას და ვფიქრობ...თან ყველაფერზე და თან არაფერზე...
თუ არ შეგიძლია ჩემი ხან მოწყენილი და ხან სიგიჟემდე მხიარული სახე..
მაშინ ადექი ხო ადექი...და გაიხურე კარი ოღონ იცოდე,თუ გახვალ ვეღარ შემოხვალ ...
გაიხურე და იცოდეარ გამაგონო,არცერთი სინანულით ნათქვამი სიტყვა,არ თქვა რომ მოგენატრები,არ თქვა რომ გული გწყდება რომ ჩემგან მიდიხარ...კარი ჩუმად გაიხურე ისე რომ,არცერთი სიტყვა არ დამიტოვო...მოაგროვე ყოველი ნათქავმი სიტყვა რაც კი ჩემთვის გითქვამს დაკარგად მოუკარი თავის...არცერთი მათგანი არ დამიტოვო...
ადგა კარი გაიხურა და გავიდა ისე რომ არცერთი სიტყვა არ დაუტოვა,
არც მიყვარხარ...არც მომენატრები...არც მჭირდები...ან ვნანობ არა არცერთი სიტყვა იმიტომ რომ ეს მან თხოვა...იცოდა რომ უნდა წასულიყო რადგან ვერ დარჩებოდა ასეთი ადამიანის გვერდით ...ვერ გაუძლებდა
უბრალდო ადგა შავი მაგარი ყავით ხელში დაჯდა საყვარელ ადგილას და დაიწყო საყვარელი სიმღერის მოსმენა დაიწყო ფიქრი თაბ ყველაფერზე თან არაფერზე...



№1  offline წევრი kakulia

რა კარგი ჩაანახატიააა heart_eyes მიხარიხარ heart_eyes

 


№2  offline წევრი dremear girl

kakulia
რა კარგი ჩაანახატიააა heart_eyes მიხარიხარ heart_eyes

მიხარია თუ მოგეწონა მადლობა რომ წაიკითხე <3

 


№3  offline წევრი choco

კარგია ძალიან მოწონს იმედია სხვა ჩანახატებითაც გაგვანებივრებ

 


№4  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ვაიმე... გამათბო... ოღონდ არა დასასრულმა. დასასრულს დასრულდა არა კარგად, მეგონა დარჩებოდა... რატომღაც. რადგან შენ რომ ეს პირადად ჩემთვის გეთქვა მაგალითად, მე უყოყმანოდ დავრჩებოდი და დავრჩები კიდეც. დღესაც გითხარი. მთელმა სამყარომ რომ მიგატოვოს მე არსად წავალ-თქო...
"მე გიჟი ვარ, რადგან შემიძლია წვიმაში ქოლგის გარეშე ვისეირნო, სანამ ბოლომდე არ დავსველდები, არ გავილუმპები." - ანუ მეც გიჟი გამოვდივარ, რომ ეს მიყვარს? რომ გაწვიმდება ერთად ვისეირნოთ ხოლმე. გამოდი გარეთ და ვისეირნოთ, ვისაუბროთ, გავიცნოთ, შევიყვაროთ.
ხო, თუმცა წვიმაში ვისეირნებთ, შენ კი მიიღებ ველნესს, და დარწმუნებული ვიქნები რომ სიცხეც არ გექნება მერე და არც გაცივდები :* ასე კი... სიამოვნებით დაგიჯდებოდი მთელი ღამე სიცხიანს საწოლთან, მაგრამ მინდა რომ კარგად იყო და ამიტომ ავირიდოთ ეს თავიდან.
გიჟებს ხომ ჩვენ ლენტაზე გვაქვს ყველაფერი აწყობილი. მართლა რამდენი რამ ეწერა შენზე აქ და გაგიცანი უფრო. გიჟი ხარ!
ოღონდ საყვედურით არ გეუბნები. მომწონს რომ ხარ გიჟი და ამიტომ გეუბნები ამას. გიჟი ხარ!
ფანჯრის წინ რომ იჯდები და ხელში ყავიტ, მე ვერ შემამჩნევ ხო მერე :დ
მზად ვარ როცა იტირებ ან მოიწყენ უეცრად, მეც გამოვიყენო ჩემი შესაძლებლობების ის ნაწილი, რომლითაც ვიქცევი ხოლმე ჯამბაზად და ისევ გაგამხიარულო და შენს ნოტაზე დაგაყენო, რადგან რაც უფრო მეტს გელაპარაკები და მეტს გიცნობ, მით უფრო ვრწმუნდები რომ ღიმილი გიხდება და მეტიც, შენ სიცილისთვის და ღიმილისთვის ხარ დაბადებული. მართლა.
მართალია ჯერ პირადად არ მინახავს შენი ღიმილი, მაგრამ პირადად რომ ვნახო წარმოიდგინე რა დამემართება. აბა, მენდომება ეგ ღიმილი მე დავისაკუთრო :P
სენი გაციებული ქმა ^_^ :დდ
გაციებული არ მინდა, ანუ სულ ჯანმრთელად უნდა იყო და უნდა გავაგდოთ ეგ გრიპიც და ყველა დაავადება ვაფშე.
სიყვარულის ჯადოქარს მეტი შეუძლია, როცა მსხვერპლი ახლოს ჰყავს, სულ ახლოს... ეკვრის და ეხუტება.
განსხვავებული ვარო ამაში გეთანხმები. და მე შემიძლია რომ ავიტანო შენი სიგიჟე, თუ არ მეტყვი თავს მაბეზრებო, შენ გვერდით ვიქნები იქამდე. :დ <3
ცოტა ხანში შენც გაგიჟდებიო - რას მაშინებ?
არ გავგიჟდები ნუ ღელავ, ისედაც მაგარი გარეკილი მაქვს.
რაც შეეხება თავად ჩანახატს ხო, ვიგრძენი. შენი სიგიჟე მაგრძნობინე და რომ ვკითხულობდი შენზე ვფიქრობდი და მსიამოვნებდა... რა გიჟია თქო.
გეტყვი, რომ შესანიშნავია! და მე მომეწონა ძალიან.
შენც მომეწონე.. ვაღიარებ. :დ და მარტივად არ მოგეშვები :D ჯერ გაგიცნო პირადად.. მერე უფრო :*
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№5  offline წევრი choco

ჰო მე გიჟი ვარ რადგან შემიძლია უაზროდ მოვიწყინო და მერე გავიცინო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent