შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

''ის, რაც შენს მიმართ გამაჩნია, გრძნობაზე ბევრად მაღლა დგას''


7-10-2017, 18:54
ავტორი Ramo_Narushvili
ნანახია 1 589

ყოველდღე როდესაც ვიღვიძებ, ყოველდღე როცა ცარიელ ოთახებს ვხედავ და ირგვლივ არავინაა, მხოლოდ მე, მე და სიმარტოვე ვართ, მიჩნდება მხოლოდ ერთი სურვილი რომ ჩემთან იყო, მიჩნდება სურვილი რომ ჩაანაცვლო მარტოობა და ამ ოთახებსაც ხალისი შესძინო.. უკვე ჩვევად მაქვს ყოველ დილას გაღვიძებისას სიგარეტი ყავასთან ერთად, აი ზუსტად ისე შენ რომ გიყვარს ^^ არ ვიცი ამას რა დავარქვა, შეიძლება ოცნება, ან უბრალოდ გიჟის ფიქრებია რომელიც მას არასდროს აუსრულდება და ტყუილად იტანჯება ამდენ ფიქრსა და ოცნებებში, არ ვიცი... უბრალოდ არ ვიცი როგორ მოვიქცე. ზუსტად ერთი წელი გავიდა რაც ასე, ცალმხრივად მიყვარხარ, ზუსტად ერთი წელია გასული მას შემდეგ რაც სხვა გოგო ჩემთვის არ არსებობს, ზუსტად ერთი წლის წინ, მე სხვა ადამიანი გავხდი და ამის მიზეზი თავად შენ ხარ, ცალმხრივი სიყვარულისთვის ერთი წელი არც თუ ისე ცოტა დროა მაგრამ, რა აზრი აქვს ცხოვრებას თუ მოთმენის უნარი დავკარგე? მე უბრალოდ სხვა რა ნამუსით უნდა შემიყვარდეს.. უბრალოდ ვერ ვხვდები რა ნამუსით!



№1  offline წევრი Daniela

ყველაზე მტკივნეული გრძნობა ცალმხრივი სიყვარულია. ): მესმის შენი! ( ჩანახატი ძალიან კარგი იყო)

 


№2 სტუმარი Guest Daniela

შეგიძლია FB-ზე დამამატო..
https://www.facebook.com/narushvili.tazo

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent