შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მცდარი აზრი


7-10-2017, 21:35
ავტორი Ignifex
ნანახია 2 204

ნაცრისფერკედლებიან ოთახში ახალგარეცხილი ტანსაცმლის,ყავის,ნახევრადშეჭმული კრემიანი ნამცხვრისა და ყოველდღიურობის სურნელი ტრიალებს. აქა-იქ,ხის იატაკზე,რამდენიმე ყალბი ღიმილი გდია და შიშნარევი მოლოდინი შიგნიდან მიწვავს კანს.
რამდენიმე წუთის წინ მოვიდა,კარზე აჩქარებით დააკაკუნა,როგორც ადრე იცოდა ხოლმე,და ისევ ისე გამოიყურებოდა,არ შეცვლილა საერთოდ.
მე შევიცვალე,ალბათ. ამ ნაცნობი,აჩქარებული კაკუნის ხმა რომ გავიგე,ძველებურად აღარ გამხარებია. ყურებში სილის გაწვნის ხმა ჩამესმა და,შეიძლება,ამიტომ.
გუშინ,ძილის წინ,გავბედე და მისი ნაჩუქარი ბეჭედი მოვიხსენი. მაშინვე შემზიზღდა ის სიცარიელე,მარცხენა ხელის არათითიდან მთელ სხეულზე რომ მომედო. არადა,რამდენჯერ მომიხსნია! თუნდაც იმ პატარა მიზეზით,როგორიც ჭურჭლის რეცხვაში ხელის შეშლაა. მერე ვერაფრით დავიძინე,სანამ ისევ არ ვიგრძენი ის ოქროსფერი სიმძიმე. როგორ შეიძლება,უსულო საგანი ასე შეისისხლხორცო? რა პათეტიკურია!
დღეს ეგ ბეჭედი მეც მიკეთია და მასაც და მძულს,რომ არ ვიცი,თვითონ რატომ არ მოიხსნა. მინდა,რომ,ვკითხო,რატომ მოვიდა და რომ მკითხოს,რატომ შემოვუშვი,მაგრამ პირს ვერ ვხსნი. ბოლო კითხვაზე პასუხი არ მაქვს.
ხმას არცერთი არ ვიღებთ და ამ ჩვენი უთქმელი სიტყვებით გაჟღენთილი ჰაერი ჩემს გულს ისე ამძიმებს,ლამისაა,მომწყდეს.
თვალს ვარიდებ. ვხვდები,რომ აღარ მსიამოვნებს მისი მზერა; რომ მეშინია,სახეზე ისევ არ ვიგრძნო მისი ხელის სიმწარე; რომ ტირილი მინდა,რადგან ის არ აღმოჩნდა,ვინც მეგონა და შეცდომა დავუშვი,არათითზე ბეჭედი რომ გავუკეთე; რადგან ამ უკანასკნელს ვერ ვიხსნი,იმიტომ რომ ასე მგონია,ვინც ეგ მაჩუქა სხვა იყო და ჩემ წინ მჯდომარე - სხვაა.
და მახსენდება სადღაც ამოკითხული სიტყვები,ზოგი შეცდომა პატიებას იმსახურებსო,მაგრამ აღარ ვეთანხმები,იმიტომ რომ ვერანაირმა საშლელმა ვერ წაშალა ჩემი სხეულიდან ჩალურჯებები.
ჩახველების ხმა მესმის და ინსტინქტურად მისკენ ვიხედები.
– არ ვილაპარაკოთ? – მეკითხება და ნერწყვს მძიმედ ყლაპავს.
გაყინული სისხლი პატარ-პატარა ნამტვრევებად მექცევა და ძარღვებს მიკაწრავს. სუნთქვა მიჭირს. ასე მგონია,ფილტვები მილპება,მთელი სხეული მეშლება და ვზივარ ასე,სისხლდამსხვრეული და ფილტვებდამპალი.
ბევრი რამის თქმა მინდა,მაგრამ სიტყვები ტუჩებზე მაკვდება,რადგან ახლა ხმა რომ ამოვიღო,ტირილი ამივარდება და ჩვენი ძველი ცხოვრებისფერი კორექტორის მოტანას ვთხოვ,ის დღე რომ გადავასხვაფერო. მერე იმ პათეტიკურ ქალებს დავემსგავსები,ქმრების ეჭვიანობას,ძალადობას,ზედმეტი სიყვარულის გამოვლინებად რომ აღიქვამენ და საკუთარი თავი შემზიზღდება.
მარჯვენა,მაჯადალურჯებული ხელი მარცხენისკენ მიმაქვს და ვხედავ,როგორ არიდებს მზერას თავის ნამოქმედარს. თითებს მის ნაჩუქარ ოქროს ბეჭედს ვხვევ და ვგრძნობ,რომ უკვე ვტირი. იმ ღიმილს მივტირი,სავსე ავტობუსში ადგილი რომ დამითმო და იმ მომავალს,რომელშიც ლოყაზე ყოველგვარი მიზეზის გარეშე მკოცნის. და მენატრება ის მცდარი აზრი,ცრუ სიყვარული,ამდენი ხანი ნამდვილი რომ მეგონა.
შევძლებ კი მის დავიწყებას?
გაუპარსავ სახეზე ვუყურებ,მოუწესრიგებელ თმასა და ტანსაცმელზე. შემწვარი კარტოფილი მისი საყვარელი საჭმელია. დილაობით არაფერს იკარებს,უშაქრო ყავის გარდა. კითხვა არ უყვარს - ბოლოს რომ წიგნი წაიკითხა,18 წლის იყო. სამაგიეროდ ფილმები უყვარს - საიდუმლო აგენტებსა და მეორე მსოფლიო ომზე. ერთ ადგილზე დიდხანს ვერ ჩერდება,ერთფეროვნებას ვერ იტანს. საღამოობით სიარული უყვარს,ფეხითაც და მანქანითაც. როცა ერთად ვიყავით,თითქმის ყოველთვის დავწანწალებდით აქეთ-იქით. არაამქვეყნიური ხმა აქვს,ქორწილში ჯეიმს ბლანთის "Time of Our Lives" მიმღერა და მატირა. თვითონაც ჩამოუგორდა ღაწვებზე ცრემლები და მაშინ მეგონა,ყოველთვის ასე ვიქნებოდით,ორი ბედნიერი მაწანწალა.
მერე რაღაც შეიცვალა. მის გულში სისატიკე,ჩემს ტანზე კი ჩალურჯებები გაჩნდა.
ხელები მიკანკალებს.
არა,არ დავივიწყებ. დავიმახსოვრებ და დავიზეპირებ,იგივე შეცდომა რომ აღარასდროს დავუშვა.
ჩვენ შორის,მაგიდაზე,ხმაურიანად ეცემა ოქროსფერი ბეჭედი და ნაცრისფერკედლებიან ოთახში გაყინულ სიჩუმეს ამსხვრევს.



№1  offline წევრი Mtirala

უჰჰჰ... მძიმე იყო...
წარმატებები ❤
--------------------
გოგონა ლაბირინთიდან

 


№2 სტუმარი kinder

უბრალოდ - ი დ ე ა ლ უ რ ი ა,
სხვას არაფერს ვიტყვი.
ეს ერთი სიტყვა იტევს ყველაფერს:)

 


№3 სტუმარი Monnonours

მძიმე რომ იყო და ვერ გეუბნები, მძიმე იყოთქო, მაგიტომ მომეწონა განსაკუთრებულად.
ყველაფერი ვიგრძენი. ის სიძნელეც, არათითის მოშიშვლებას რომ ახლდა და ის ხმაურიც, საბოლოო გადაწყვეტილებამ რომ გამოიწვია ოთახში.
შენმა დახვეწილობამ და გულწრფელობამ ისე ემოციურად მოიტანა ნაწერი ჩემამდე, ეს ტრაგედია თავიდან-ბოლომდე დავიჯერე და გავითავისე.
ძალიან მომეწონე. აღარაფერი მეთქმის, შენ არასდროს უნდა შეწყვიტო წერა.
წარმატებები^^

 


№4 სტუმარი ჟოლო

გელოდი...
და იმედები გაამართლე...
არც კი იცი, ისეთი კარგი ხარ...
გული მხოლოდ იმაზე მწყდება, რომ მხოლოდ კონკურსებზე შემიძლია დავტკბე შენი ნაწერებით.

 


№5 სტუმარი Guest teresa

საერთოდ რომ ძალიან ნიჭიერი ხარ, ეს უკვე დიდი ხანია ვიცი.
ამჯერადაც მომეწონა, მაგრამ სულ ცოტა დამაკლდა იმისთვის, რომ მეთქვა, ეს სრულყოფილებაა.
ცოტა მინდოდა.
ძალიან ცოტა.
წარმატებები!

 


№6  offline წევრი Ignifex

აუ,უღრმესი მადლობა თითოეულ თქვენგანს. არც კი იცით,როგორ გამახარეთ! <3 ძალიან დიდი მადლობა ასეთი სიტყვებისთვის ♥♥♥♥

 


№7  offline ახალბედა მწერალი ენ ჯეინი

ძალიან კარგია. მითუმეტეს, ცოლქმრული ურთიერთობები და მათი კონფლიქტები ჩემი საყვარელი თემაა <3

 


№8  offline მოდერი Eleniko13

ყველას აჯობე.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№9 სტუმარი კორლეონე

მოცულობით არ იყო დიდი.
არც თემა იყო რაღაც განსხვავებული და ახალი.
სამაგიეროდ, ჩანახატი იყო ძალიან, ძალიან მაგარი!
აი, ის მომენტი მქონდა, როცა გრძნობ რომ ყველაფერი ზუსტად ისე წერია, როგორც უნდა ეწეროს. არც ზედმეტია რამე და არც აკლია.
ყოჩაღ!

 


№10 სტუმარი შავი ორქიდეა

როგორც ყოველთვის განსხვავებული და საინტერესო ხარ!
ეს არის თემა, რომელზეც ბევრი იწერება, ბევრს ლაპარაკობენ და ბევრ ფილმს იღებენ, ვფიქრობდი რა უნდა გეთქვა ახალი და საინტერესო, თუმცა შევცდი. ძალიან განსხვავებული და საინტერესო იყო, ველოდი შენგან ასეთ დასასრულს, იდეალურს.
მხოლოდ ერთი შენიშვნა მაქვს, სულ წერე.
და ამდენი მძიმეეები არ გინდა, შეიძლება ინსტიქტურად მოგივიდა, მაგრამ ვიცი რომ გადაგეკითხა გაასწორებდი.

 


№11  offline მოდერი წითური გოგონა

ძალიან გემრილი იყო.
და
აბრეშუმივით სრიალა!
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№12 სტუმარი aravin

gta5 minda :((

 


№13  offline წევრი Ignifex

წარმოდგენაც არ გაქვთ,რა დღეში ჩამაგდეთ ახლა :დ ძალიან,ძალიან დიდი მადლობა თითოეულ თქვენგანს,ძალიან ბევრს ნიშნავს ჩემთვის თქვენი მხარდაჭერა ♥♥♥
შენიშვნებს გავითვალისწინებ აუცილებლად. ♥
სტუმრებო,როგორ მაინტერესებს თქვენი ნამდვილი ნიკები. თქვენ მცნობთ და მე ვერა,სადაა სამართალი! :DDD რაღაც ეჭვები და ვერსიები მაქვს :დდდ
მართლა ძალიან მაბედნიერებს თქვენი შეფასებები,მადლობა,მადლობა და მადლობა! ♥♥♥

 


№14 სტუმარი aravin

Ignifex
წარმოდგენაც არ გაქვთ,რა დღეში ჩამაგდეთ ახლა :დ ძალიან,ძალიან დიდი მადლობა თითოეულ თქვენგანს,ძალიან ბევრს ნიშნავს ჩემთვის თქვენი მხარდაჭერა ♥♥♥
შენიშვნებს გავითვალისწინებ აუცილებლად. ♥
სტუმრებო,როგორ მაინტერესებს თქვენი ნამდვილი ნიკები. თქვენ მცნობთ და მე ვერა,სადაა სამართალი! :DDD რაღაც ეჭვები და ვერსიები მაქვს :დდდ
მართლა ძალიან მაბედნიერებს თქვენი შეფასებები,მადლობა,მადლობა და მადლობა! ♥♥♥

damireke

 


№15  offline წევრი Kalina

შენ იმარჯვებ:)
იცი, როგორ მარტივად?
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


№16 სტუმარი Giffin

ძნელია ამაზე დაწერო, თემაზე, რომელზეც ყველაფერი თქმულა და მაინც თითოეული სიტყვა შეასრუტინო მკითხველს თავიდან ბოლომდე.
წარმატებები.

 


№17  offline წევრი Ignifex

მარიკუნაა♥️
შენ იმარჯვებ:)
იცი, როგორ მარტივად?

გამარჯვებაზე ლაპარაკი ცოტა გადაჭარბებული და ნაადრევია ჯერ,მაგრამ მადლობა ასეთი სიტყვებისთვის :D ♥♥
Giffin
ძნელია ამაზე დაწერო, თემაზე, რომელზეც ყველაფერი თქმულა და მაინც თითოეული სიტყვა შეასრუტინო მკითხველს თავიდან ბოლომდე.
წარმატებები.

ძალიან დიდი მადლობა ♥♥♥

 


№18  offline წევრი შამხათი

ვახ, ეს რა იყო? კარგი ძალიან. ნაცნობი, მძიმე თემა და კარგად დაწერილი, გულამდე რომ მოვიდა, ისეთი. წარმატებები!

 


№19  offline წევრი მუნა

საოცრება იყო

 


№20  offline წევრი Ignifex

შამხათი
ვახ, ეს რა იყო? კარგი ძალიან. ნაცნობი, მძიმე თემა და კარგად დაწერილი, გულამდე რომ მოვიდა, ისეთი. წარმატებები!

მუნა
საოცრება იყო

უღრმესი მადლობა heart_eyes heart_eyes heart_eyes

 


№21  offline წევრი პოლ ინა

გამაჟრჟოლაა, ამაკანკაალაა და შემაშინა კიდეც, ემოციურად შემომიტიე, ძალიან მაგარი იყო ყოჩაღ! გამარჯვების ღირსი ხარ ^^

 


№22  offline წევრი Ignifex

პოლ ინა
გამაჟრჟოლაა, ამაკანკაალაა და შემაშინა კიდეც, ემოციურად შემომიტიე, ძალიან მაგარი იყო ყოჩაღ! გამარჯვების ღირსი ხარ ^^

უღრმესი მადლობა! ♥ მაგრამ გამარჯვებაზე ლაპარაკი ჯერ ძააააააალიან ადრეა,თან გადაჭარბებული :დდდ მეუხერხულება:დ მადლობა მაინც ♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent