შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლილიი...ლილიანნ...


19-12-2017, 20:09
ნანახია 1 232

ლილი...ლილიან...დამეხმარე კარგი? ჩემს ბაღში გვირილიები უნდა დავრგო...სხვა მცენარეებსაც დავრგავდიი...მაგრამ...ვიციი რომ არ გიყვარსს ისინე ჩამსავით...ლილი...ლილიანნ..მოდი და ვირბინოთ გვირილების სამყაროში კარგი? მერე ბევრი მოვწიოთ და დავლიოთ...თუ გინდა გიჟურად ვიცეკვოთ...ბევრი ვწეროთ...ოღონდ ფურცლებზე ლილიან...ააცეკვეე სიტყვები ფურცლებზე, როგორცც შენი სიფრიფანა სხეული ცეკვავს...თუ მოგინდება მთელი დღეები ვიაროთ და ვაიძულოთ ცას იწვიმოს...აიი ისე ჩვენ რომმ გვიყვარს...მერე მთვარის შუქზე ვიბანაოთ ზღვაში...მოვუსმინოთ მელოდიებს და დუმილით გავუზიაროთ ერთმანეთს ტკივილი....შენნ რა გაწუხებს? მე ყველაფერიი...ალბათ ისიც რომ ვცოცხლობ...იციი არ გიხდება ეს ნიღაბიი...მე ის ლილიანი უფრო მიყვარს ემოციებს რომ არ ზოგავს...შენ გჭირდება მეტი ემოციები ლილიან...ღმერთო ჩემოო...მე შენნ მიყვარხარ...შენი ბნელი მხარეც მიყვარს რომელიც მიუწვდომელია ჩემთვის...სხეული? ოჰჰ...ის ხომ შეუდარებელიაა...დაა შენი ჭორფლიანი სახეე...არც ისე შესამჩნევია მაგრამ მაინც ძალიან ლამაზი...ღიმილი გიხდება ლილიან...იმ დღეს როცა შეგხვდი შეიძლება არ დამიჯერო მაგრამ შენი თითეული ქმედება შევისწავლე...რამდენიმე თვეში კვლავ შენთან ერთად ვიდგები სახურავზე...ოღონდ უნდა დამპირდე რომ არ გაქრები კარგი? თუ გენდომება ერთად გავფრინდეთ ოღონდ ცალ-ცალკე არაა კარგი? ლილი...ლილიან...შენ ხომ ჩემი მომავალი ხარრ...მეკი შენი წარსული არაა? შენ გეშინია ჩემი? ჩემზე ხშირად რატომ არ ფიქრობ...განა ასეთი საშინელი ვარ? ლილი...ლილიანნ...მოდი და ბევრი ვწეროთ კარგი? თუ გინდა სამუდამო სიბნელეს მივუძღვნათ თავები და მალევე დაეპატრონება იგი ჩვენს სხეულს...მაგრამ წასვლამდე...ბევრიი ვიკითხოთ კარგიი?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent