შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარიამ არ გადახვიდე


5-09-2018, 01:10
ავტორი iname123
ნანახია 1 452

მარიამ მოდი აქ!
მარიამ არ გადახვიდე!
მარიამ არ გადახვიდე!
მარიამ!
შემეშვით!
მარიამ გთხოვ დე არ გადახვიდე მე საერთოდ წავალ!
შემეშვიიი....შემეშვი ოდესმე შემეშვები!
მარიამ არ გადახვიდე!!!
და მარიამი გადავიდა....
კივილი...
ტირილი..
გულწასული შუახნის ქალი და მკვდარი გოგონას სხეული,რომელიც მანქანამ გაიტანა.
მარიამ.
არ ვიცი სად ხარ ახლა.
არც ის ვიცი ამ დონემდე რამ მიგიყვანა.
მაგრამ.
მარიამ რატომ გადახვედი?
იცი რამდენჯერ მიცდია შენს მსგავსად ?
და რატომ არა იცი?
სუიციდზე ფიქრს მანამდე არ შევწყვეტ სანამ კითხვაზე,რატომ არ მოვიკლა თავი,პასუხს არ ვიპოვი.
მარიამ.
შენს მსგავსად მეც ვყოფილვარ.
ზუსტად ისეთი სიტუაცია მქონდა,როგორიც შენ.
ზუსტად ისე კიოდია და ტიროდა დედაჩემი,როგორც დედაშენი.
ბევრი გაგვაკრიტიკებს.
დედები არ გეცოდებათ გული არ გაქვთო?
მმაგრამ...
დედაჩემი,რომ მეცოდება ჩემთვის და რომ ვიცი ჩემი გაჩენის დღიდანვე ტანჯვაშია მინდება სული ამოვიგლიჯო და გული გამისკდეს.მინდა მდინარის მორევში გადავეშვა ან ჩემი სხეული ძირს დაგდებული ვნახო.
მაგრამ არა.
ვერ.
ის 40 დღეც მეცოდებიან.
ის 40 დღეც ხალხის დასანახად,რომ დაიწყებენ ტირილს.
ღმერთს გეფიცები მარიამ არ უნდა გადასაულიყავი.
ეეეე
არ ყოფილხარ ძლიერი გოგო.
მე?
მე ვცდილობ მაინც გავუძლო.
არადა.
ღმერთო მარიამ მათ რა იციან როგორ გვტკივა.
რაიციან,როდესაც სიტყვა ,,დედა’’ არ ნიშნავს მთელ ცხოვრებას,ეს რა გრძნობაა.
არც ის იციან,როდესაც გვერდით დედა გყავს და ვერ ამჩნევს,რომ ტირი და რომ გტკივა.
რაიციან რა გრძნობაა,როდესაც ოცნებობ,რომ გული გაგისკდეს და დამთავრდეს ტანჯვა.
და ყველაფრის მიუხდავად.
მარიამ არ უნდა გადასულიყავი.
ღმერთს გეფიცები ჩემზე მარტოსული ადამიანი არ არსებობს.
ახლა მარიამ იფიქრებ არ ჰყავსო გვერდით არავინ,არა.
რომ მყავს და გვერდით,რომ მიდგანან და მაინც მარტოსული ვარ ეს მაგლეჯს სულს,ეს მიღებს ბოლოს.
ისე ცუდად ვარ მარიამ უკვე წელიწადია ვერაფერმა მიშველა.
არც კი აქვს აზრი რაიმეს.
ადრე განვიცდიდი,რომ ცუდად ვიყავი,მაგრამ ახლა გრძნობებიც აღარ მაქვს.
აღარც მიხარია და აღარც მწყინს.
მირჩევნია ბოლო ხმაზე ვიტირო,ვიდრე ტირილიც კი არ შემეძლოს.
იქნებ მეც ერთ დღეს გადავიდე მარიამ და ჩვენნაირმა დაწეროს ჩემზე.
მერე ისიც გადავიდეს და მასზეც დაწერონ?
სისასტიკეა,მაგრამ.
ეგოისტური სიხარული მაქვს,რომ მარტო არ ვარ.
არ ვარ ბოროტი,მაგრამ მიხარია,რომ მარტო არ ვარ და არსებობენ გოგონები/ბიჭებბი რომლებიც ჩემს მსგავსად არიან.
ეს მეტყველებს იმაზე,რომ მარტო არ ვარ!
ხომ გაგიგიათ ერთნაირი ბედის ადამიანები,რომ უკავშირდებიან ერთმანეთს ისე არავინ არასდროს.
დამკავშირებოდი მარიამ.
დავჯდებოდით და ვიტირებდით.
არ უნდა გადასულიყავი?
რა გექნა,რომ დარჩენილიყავი?
უნდა გაგეძლო.
არანაირად არ უნდა გადასულიყავი.
ჩვენ მარიამ ლაწირაკები არ ვართ,რომლებიც უაზრო მიზეზების გამო ფიქრობენ სუიციდზე.
გეფიცებით თქვენ,რომ ჩემი ისტორია მოისმინოთ გულზე იარები გაგეხსნებათ და მეტყვით:,,ამის მერე შენ ცოცხლობ?’’
არა არ ვცოცხლობ.
მე იმ მარიამზე მკვდარი დავდივარ,რომელიც ცოტა ხნის წინ გადასასვლელზე გადავიდა და ცხოვრება დაამთავრა..



№1 სტუმარი შარლოტა

ეხლა რომ არაფერი დავწერო შეიძლება გული გამისკდეს...
პირველ რიგში გეტყვი, რომ მართლა ძლიერი ადამიანი ხარ, როცა ამხელა ტკივილს ატარებ გულით. ღმერთო, მართლა არ ვიცი რა გითხრა... მეც დავკარგე ჩემთვის უსაყვარლესი ადამიანი. მხოლოდ ერთი წლით ვიყავი მასზე დიდი და ისე გამოვიდა თითქოს ტყუპისცალი გამომგლიჯეს ხელიდან. მას თავი არ მოუკლავს, ზღვამ მოიტაცა, ამიტომ ვერ გეტყვი რომ ჩვენი ტკივილი ერთნაირია რადგან ალბათ შენ უფრო მეტად გტკივა...
ვკითხულობდი შენს ისტორიას და გულში ისე მწარედ გამკრავდა ხოლმე რაღაც თითქოს ეხლავე უნდა შეწყვიტოს მუშაობაო მაგრამ არა, ისე არასდროს ხდება როგორც ჩვენ გვინდა...
მინდა გთხოვო არ ჩაიქნიო ცხოვრებაზე ხელი, ვიცი ძნელია მაგრამ მის სულსაც ხომ პატრონი სჭირდება, ილოცე მისთვის...
შენ კი გააგრძელე ცხოვრება, მიეჩვიე ამ ტკივილს, მაგრამ იყავი ძლიერი და სულით არასოდეს დაეცე ძალიან გთხოვ.
ისწავლე ამ ტკივილით ცხოვრება, მართე ის, და დამიჯერე უფრო მარტივი იქნება.
წარმატებები და ამ ყველაფრის გადატანა და დაძლევა მინდა გისურვო......

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent