შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრების დერეფანი


22-02-2019, 14:02
ავტორი sunriseN
ნანახია 1 243

შავი დერეფანი... ლითონის კედლები... მარტო ვარ... სიცივეს ვგრძნობ, რომელმაც მთელ სხეულში შემოაღწიაა ... გულის ძგერის ხმა არ მესმის, მხოლოდ ვგრძნობ როგორ მიედინება სისხლი გაყინულ სოსხლძარღვებში. ჩემი ხმა... მას ლითონის კედლები ისრუტავენ...ჩემს თითოეულ ბგერასს... რომელიც მე აღარ მეკუთვნის ის ამ დერეფანმა მიისაკუთრა , სამარადისოდ შეისრუტა... ცდილობს ჩემი თვალებიც მიისაკუთროს... მისი ფერიც ყინულს დაამდგავსოს... ცრემლები სახეზე მიყინულა.
ლითონის კედლები მდუმარედ უყურებენ , თუ როგორ მიმათრევს დერეფანი ქვესნელისკენ... როგორ ცდილობს ჩემგან მზის განდევნას და არარაობად ქცევას. მოგონებები არ მტოვებენ... თვალები ჯერ კიდევ თბილიაა... მზე კი სხივებით ებღაუჭება ჩემს ძალაგამოცლილ სხეულს. დერეფნის სიცივემ მზის მხურვალებასაც კი გადააჭარბა ,სხეული დამიმძიმდა... მზის სხივებმა მიმატოვა...თვალებმა ლითონის კედლები აირეკლეს და მასაც სიცარიელე ფარავს... წითელი ბლანტი სითხე გაყინულ სისხლძარღვებში უფრო და უფრო ნელა მიიკვლევს გზას.
ველოდები... ველოდები, იმ სხივს, რომელმაც ჯერ ვერ მიპოვა... გაყინული ქუთუთოები თვალებს მიმძიმებს... უეცრად უფრო დიდ სიშავეში შევაბიჯე.
ხმა მესმის... ის მიახლოვდება... რაც უფრო მიახლოვდება... უფრო მეტ სხივს იზიდავს და თბება...დერეფანი ვიწროვდება... ხმა ძლიერდება... ცოტაც და ჩემამდე მოაღწვეს... ეს არის, ის მზის მიღმა არსებული უდიდესი სითბო... უზარმაზარ გალაქტიკაში მყოფი თითოეული სხივით მდიდარი რწმენა... ამ ხმაშიაა ... მე ეს შემიძლიაა... სუსტი არ ვარ... სიცივე... ეს უემოციო ხალხით გატენილი ყინულია... მე მათზე ძლიერი ვარ... ვდგები ლითონის კედლები ნამსხვრევებად იქცაა , მე ვგრძნობ მზის სხივის ანთებას სულში... მე ვხედავ ოქროსფერ ფოთოლს, ჩემს თვალებში ჩასახლებულს.


------
ეს მხოლოდ ჩემი გრძნობებია... გამიხარდება, თუ თქვენშიც აღძრავს რამეს...დაწერეთ რასაც იგრძნობტ ჩემთვის ბევრს ნიშნავს



№1  offline წევრი MÔDÎLÎAŇI

კარგია ძალიან როცა შენი ემოციების ასე ლამაზად გადმოცემა შეგიძლია...
და ასევე ისიც რომ შეგიძლია მკითხველში გააღვიძო რაღაც ისეთი რაც მას სიამოვნებას ანიჭებს... მე მომეწონა...)))
თუ კიდევ დადებ სიახლეებს მე აუცილებლად წავიკითხავ...))
წარმატებები შენ...♡♡♡♡

 


№2  offline წევრი Maryam_

ეი ძალიან მომეწონა <3 ემოციურია ძალიან <3
წარმატებები heart_eyes

 


№3  offline წევრი sunriseN

Maryam_
ეი ძალიან მომეწონა <3 ემოციურია ძალიან <3
წარმატებები heart_eyes

მადლობა????????????

MÔDÎLÎAŇI
კარგია ძალიან როცა შენი ემოციების ასე ლამაზად გადმოცემა შეგიძლია...
და ასევე ისიც რომ შეგიძლია მკითხველში გააღვიძო რაღაც ისეთი რაც მას სიამოვნებას ანიჭებს... მე მომეწონა...)))
თუ კიდევ დადებ სიახლეებს მე აუცილებლად წავიკითხავ...))
წარმატებები შენ...♡♡♡♡


მიხარია თუ მოგეწონა <3 ძალიან ძალიან დიდი მადლობა შენ ასეთი კომენტარისთვის მართლაც ბევრს ნიშნავს ეს სიტყვები????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent