შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სხვა ბედნიერება


2-08-2019, 01:47
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 1 483

შენი ნაჩუქარი სუნამოს ფლაკონივით დაიშრიტა ჩვენი საერთო ბედნიერება...
მაგრამ ცხოვრება გრძელდება და ბედნიერებაც აგრძელებს გზას, ოღონდ ამჯერად ცალკე, უფრო ლაღად და მეტი სიცოცხლით...
როცა სევდა მოეძალება იმ არსებას შეჰყურებს ჩემი ბედნიერება, რომელსაც სარკის ანარეკლი ჰქვია...
თანდათან ვრწმუნდები, რომ მხოლოდ საკუთარი თავი გვყავს გვერდით, სხვა - არავინ...
ოდესმე, ადრე თუ გვიან, მაინც მარტო ვრჩებით უამრავი სირთულის წინაშე და მარტო ვაგრძელებთ ბრძოლას.. რაც იმდენად გავითავისე, თითქმის დარწმუნებული ვარ იმაში, რომ სამყარო რომ დაიქცეს, მაინც დადგება ისეთი მომენტები ჩემს ცხოვრებაში, რომლებიც ამიციმციმებენ თვალებს, რისთვისაც სულაც არ იქნება საჭირო კონკრეტული ადამიანი ან ადამიანები...
მატერიათა სამყარო, მათკენ ორიენტირებული ფიქრები დიდი ხანია შევწყვიტე..
ახლა სულ სხვა სამყაროსკენ მივილტვი, რომელიც გაცილებით საინტერესოა, ვიდრე ძველი.. და გაცილებით დიდი ბედნიერების მომტანი..
ცარიელ ფლაკონს ვიღებ და ურნაში ვისვრი.. წელში მეტად ვიმართები და ფანჯრიდან ცას გავყურებ...
ახლა მეტი ვარსკვლავი მეჩვენება, მთვარეც კი უფრო ძალმოსილად ანათებს..
ვგრძნობ ღამის გამოდარებას და ვიღიმი...
ცასთან ერთად თვალებიც ციმციმებენ..
ამაოების ჟამი დიდი ხანია უკან მოვიტოვეთ მე და ცისფერმა ცამ..
უფრო მეტად ბნელდება და მთვარე მეტად იწყებს ამოსვლას..
ეს ის ბედნიერი წუთებია, რომელსაც ვერასდროს ჩაწვდები...
მხოლოდ მთვარისა და ცის ადგილიღა დარჩენილა გულში... ვგრძნობ და ფანჯარას ვშორდები, თუმცა კვლავ ვგრძნობ ნათების ძალას.



№1 სტუმარი ტექნიკური შეცდომა :დ

დიდი ტვირთია სხვა ადამიან(ებ)ი. მათი ცხოვრების ზოგიერთი ძაფი ხელებში უნებურად გეხლართება და იძულებული ხარ, ხან მოქაჩო, ხანაც მოაბოშო და ინერტული გახადო. ოღონდ ინერცია ალთას-ბალთას მიაქროლებს ამ ძაფებს და შენც თან მიჰყავხარ, მიგათრევს, როგორც ცხენზე გამობმულ ადამიანს. ორივე შემთხვევაში წაგებული გამოდიხარ...
მართალს ამბობ!
ბედნიერებისთვის მხოლოდ საკუთარი თავი კმარა!
❤️

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

ტექნიკური შეცდომა :დ
დიდი ტვირთია სხვა ადამიან(ებ)ი. მათი ცხოვრების ზოგიერთი ძაფი ხელებში უნებურად გეხლართება და იძულებული ხარ, ხან მოქაჩო, ხანაც მოაბოშო და ინერტული გახადო. ოღონდ ინერცია ალთას-ბალთას მიაქროლებს ამ ძაფებს და შენც თან მიჰყავხარ, მიგათრევს, როგორც ცხენზე გამობმულ ადამიანს. ორივე შემთხვევაში წაგებული გამოდიხარ...
მართალს ამბობ!
ბედნიერებისთვის მხოლოდ საკუთარი თავი კმარა!
❤️

ნამდვილად heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent