შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეტრო


7-12-2019, 01:44
ნანახია 1 021

7:59 უკვე თბილისში ვარ.
მეტრო.
ადგილები გადავსებულია თანაც ისე ხელის მოსაჭიდთანაც არ იყო ჩემი ადგილი და ვგავარ ვარდისფერი კურტკით რომელსაც ცოტა ჭუჭყის ელფერი დაკრავს ჩემი ძაღლების გამო რომლების ზოგჯერ ვერ ზომავენ სიყვარულის გამოხატვას და თავისი პაწაწუნა ტალახიანი თათებით დამამშვენებენ დოლმე.
გოგო ოდნავ აჩეჩილი თმით ეტყობა გამოუძინებელი ოდნავ წინ წამოწეული თვალები..ქუთუთოებიც ჩადავებია..დგას და ვერც კი წარმოიდგენს რო ასეთ ინტერესს იწვევს ჩემში.. დგას და უყურებს ვაგონის კარში თავის ანარეკლს.
მე ოდნავ ცხოვრებამობეზრებული უთენია წამოვედი გორიდან. მგონი ცოტა ადრეც მომივიდა გამოსვლა და ადრე მივალ უნივერსიტეტში უცნაურად ჩაცმული.. თავზექუწამოფარებული რომელიც ნახევრად მიფარავს სახეს. ძალიან ორგანულად ვგრძნობ თავს.მიხარია კიდეც ჩემ ფერდაკარგულ გაითრებულ ნაკვთთებს რომელიც ავადმყოფურად გამოიყურება მალავს ჩემ ჩავარდილ ქუთუთოებს საიდანაც არაფრის მთქმელად ვიჭყიტები მე. ვაკვირდები სამყაროს ...ჩემს საქართველოს.. რომელიც ძალიან ლამაზია.. ყველაზე ლამაზი.. საიდანაც არასდროს მინდა წასვლა.
გამთენიას სვეტიცხოველს მოვკარი თვალი. ახლა წარმოვიდგინე კონსტანტინე რას გრძობდა როცა წერდა. ალბათ არასდროს მოხდება მაგრად დიდოსტატის მარჯვენის კითხვას გამთენიისას უნდა იწყებდეს ადამიანი სვეტიცხოვლის შემყურე.
ისევ მეტრო.
ვარდისფერი ყურსასმენები.
და A little piece of heaven.
......




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent