შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ირწმუნე საკუთარი თავის~სალოს გამოწვევა~ დღე 5


31-10-2020, 12:47
ავტორი სალისალომე
ნანახია 720

დღემშვიდობის,მკითხველო! დღევანდელ ბლოგ პოსტში ვისაუბრებ თუ როგორ ვირწმუნოთ საკუთარი თავი.როგორ გვჯეროდეს და ვენდობოდეთ მას.ასე,რომ ვთქვა ეს საკითხი განსახილველად ძალიან საინტერესოა როდესაც ჩნდება კითხვა და ყველა ადამიანისგან პასუხი მრავალფეროვანია აქედან გამომდინარე იკრიბება პასუხთა მნიშვნელოვანი ნაწილი და ჯამში გამოდის ის,რომ ყველამათგანს შეუძლია ენდობოდეს საკუთარ თავს.ვფიქრობ,რომ ჯერ მხოლოდ ჩვენი ``მე`` უნდა შევისწავლოთ კარგად,შინაგანი ნაწილი გავიგოთ რა გვინდა,რა გვსურს,რა არ გვინდა.რა მოთხოვნილებები გვაქვს და შემდეგ ამის მიხედვით დავიწყოთ ფიქრი ვიცნობთ თუ არა კარგად შინაგან სამყაროს რომელიც ადამიანის ცხოვრებაში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს.ყველაფერი იწყება ჩვენით,იმ ათვლის წერტილიდან სადაც მხოლოდ საკუთარ თავებს ვხედავთ,ნელ-ნელა კი ჩნდება სხვადასხვა ფიგურებიც მაგრამ მათი დანახვა შეუძლებელია,ბუნდოვნად ჩანს.ფერებში მხოლოდ საკუთარი ``მე`` ფიგურირებს,ის დგას მთავარ ცენტრში და მის გარშემო ბრუნავს დანარჩენი სამყარო.თუ,შენ არ გჯერავს შენი შესაძლებლობების,მიზნების და იმისა,რომ შეუძლებელი არაფერია ხარ ძლიერი და ყოვლიშემძლე მაშინ რაღა აზრი ჰქონია ტყუილუბრალოდ გქონდეს იმედი საკუთარი თავისა.იცით ამას რატომ ვიძახი? ბევრ ადამიანს იმედი აქვს იმისა,რომ შეიცვლება რაღაცეები ამას კი მხოლოდ ცხოვრება შეძლებს.კი,მაგრამ ცხოვრება დამოუკიდებელი პიროვნებაა? თუ ხელი არ შეუწყე,არ მოინდომე ცვლილებების განხორციელება შენი ხელებით მაშინ რამე გამოვა?არა,აქ მთავარი პრინციპი საკუთარი თავის მართვაა,ისე უნდა აკონტროლო და ეუფროსო შინაგან ხმას,რომ ცვლილებები თვითონვე განახორციელო.გახდე შინაგანი ხმის ბატონ პატრონი.ეს,მხოლოდ შენ შეგიძლია,რომ ამ პრინციპებით შეცვალო საკუთარი თავი,ცხოვრება და დარწმუნდე შესაძლებლობებში.როცა დარწმუნდები,რომ შენ ღირსი ხარ საკუთარი თავის,არსებობისა და სიცოცხლის იმ წამიდანვე დაიწყე მოქმედება,რომ შეიცვალო სამყარო სადაც იცხოვრებ და არსებობას განაგრძობ...შორს გაცურე,რაც შეიძლება ღრმა წყალში შედი ასე გაიგებ ცხივრების სირთულეებს,დაბრკოლებებს რომელიც უნდა გადალახო რადგან მიაღწიო მიზანს.წარმატებები,შენ ყველაფერი შეგიძლია!????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent