შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ხელშეუხებელი


11-03-2021, 16:19
ავტორი გორგოძე
ნანახია 995

იცი როგორ ხასიათზე ვარ? აი ყველაფერი რომ გეზარება და მხოლოდ ერთ რამეზე გეფიქრება, გახსოვს? დღე, როდესაც შენ პირველად დაგინახე ალბა არა, მე კი ყოველწამს ვიხსენებ იმ დღეს, რომელსაც ვნანობ და ალბათ წინასწარ რომ მცოდნოდა არასოდეს დავუშვებდი, რომ მე შენ მენახე.
იციი?! როგორ განვიცდი შენს გულში ჩავარდნას, არბად ესეც არიცი ან რაიმე როგორ გეცოდინება შენხომ ფეხებზე მომიკიდე ჩემი სიტყვები არაფლად ჩათვალე და მე არარაობად მაქციე.
რატომ აძლევ შენს თავს იმის უფლებას ჩემი ღირსება ფეხქვეშ გათელო! ნუთუ საერთოდ არარფერს წარმოვადგენ შენთვის! რატომ მექცევი ისე რომ თითქოს არც ვარსებობ, მე გითხარი, რომ მიყვარდი შენკირაგააკეთე უბრალოდ მითხარი, მაგთქმას რა აზრიაქვსო გული გაქვს თუ აისბერგი მანდ საგულეში არა ეგ საგულეც არარის უბრალოდ საყინულეა...
შენი სიყვარულის მათხოვრად მაქციე ამას თუ ხვდები არა შენ ამასაც ვერმიხვდები იქნებ ერტელ მაინც მკითხო როგორ ხარ ჩემი იმედი ხარ შენთვის კი უბრალოდ წრიპინა თოჯინა ვარ უმაგალითო და ისეთი რომელსაც არაფერი შეუძლია ოდნავ მაინც არ გრძნობ შენს გულში ძგერას როდესაც მიყურებ? გამაგებინებ მარტო მე რატომ მივარდება გული როდესაც შენთან დაკავშირებით ვინმემ რაიმეს ანდაც შენი სახელი მესმის სულელივით გაჰკივის ჩემი გული შენს სახელს და ამ დროს ასად იკუმშება. ამიხსენი რატომ ვაგდივარ ყოველწამს და წუთს შენს ექაუნთში? ალბად იმიტომ, რომ შენს სახეს ვუმზირო და ის ფრაგმენტები არ დამავიწყდეს, რაც პირველ წუთს ვიგრძენი, ნეტავ კიდევ შემეძლოს მოგწერო მიყვარხარ, მჭირდები, მაგრამ შენი აღმართული წინაღობა თვალებში მეტაკება და შუაზე მიფლეთს გულს.
ნეტავ კანონით ისჯებოდეს, რომ ასეთი მიმზიდველი ხარ, ანდაც ფეხები მომტყდეს, რომ ყოველდღე ამ ოხერ წყაროსთან არ ვიარო სადაც შენ გადაგეყარე, რავქნა? რა მჭირს? რა ოხერია ეს გრძნობა! არც მკლავს და არც მაცოცხლებს, მიუხედავად ამისა ასეთი ტკივილია არც მეტირება არც შემიძლია, რომ შენზე ვუარი ვთქვა ყველაფრის მიუხედავად შენ გნატრობ აი ახლაც აქ ვდგავარ ამ მოაჯირთან სადაც იჯექი და აქეთ-იქით იმზირებოდი ჩემი თვალები მიიპყარი და მას შემდეგ არ გშორდება, ნეტავ გესმოდეს ჩემი! აქ იყო შეიძლება რამოდენიმე დღეში ჩამოხვიდე და კვლავ განმიახლდეს ჭრილობები ნეტავ კიდევ ვიხილო შენი სახე და არააქვს მნიშვნელობა მე რა დამემართება რას არ დავთმობ ოღონდ შენი პირიდან გავიგონო სიტყვები მიყვარხარ რომ მითხრან შენი სიცოცხლეც დათმე ამისთვისო უკან არდავიხევ გესმიის? შენ ლაწირაკო! ქალაქელო ბიჭო გესმის არა არ გესმის ჩვენ შორის მანძილია განსხვავება და კედელი, რომელიც გადაულახავია ჩემთვის, რადგან შენ აღმართე.
ჰეი მყვირალა გოგო! მე აქვარ და მესმის! შენი შეგიძლია გამოიხედო?
ეს ახლა რაიყო? ღმერთო ნუთუ ამ სიყვარულმა მოჩვენებებიც დამაწყებია?! ცუდად ვარ,
გამოიხედე ლია! ნახე აქ ვარ და შენთან მოვედი.
ოარაა
ღმერთო ის ნამდვილია და აქ არის ვაიმე მიახლოვდება დაწყნარდი, ლია დამშვიდდი, ალბად ყველაფერი გაიგოო ღმერთო როგორ შეცვლილა უფრო გალამაზებულა.
პატარა გოგონავ მე მოვედი შენთან! აი აქ ვარ! დღეიდან მიმიღე ისეთი როგორიც გინდა ვიყო, აი ნახე შენი დაუფიქრებელი ბიჭი აქ არის.
ნიკა გამოიქცა და ჩამეხუტა ჩემი გადატეხილი გული თითქოს ასად იყო გადამტვრეული მაგრამ ახლა ერთდიდ მთლიანობად იქცა და სითბოთი ამევსო.
მას შემდეგ განვლო წლებმა, ჩვენ ერთად ვართ და ტკილად ვიხსენებთ იმ წლებს დღეებს მისი ვუარი რომ მტანჯავდა მე უბრალოდ პატარა ლიას...



№1 სტუმარი მარგარიტა

... და უცებ გამომეღვიძა. -ასე რომ დასრულებულიყო, უფრო რეალური იქნებოდა:))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent