შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვერ გავბედე


4-09-2021, 16:27
ავტორი moonstory
ნანახია 810

გუშინ ქუჩაში დაგინახე!სუნთქვა შემეკრა,ვერ ამოვისუნთქე.ისე მომნატრებიხარ,თურმე როგორ მჭირდები.ისევ ვიგრძენი ,რომ ამაო ყოფილა ფრაზა "დრო ყველაფრის მკურნალია,ესეც გაივლის".სისულელეა...დრო ვერ კურნავს ჩემ იარებს,ვერც სიშორრ მეხმარება შენს დავიწყებაში.ვგრძნობ სულ ამაოა ჩემი მცდელობა აღარ მახსოვდე აღარც  მიყვარდე.შემეშინდა...ძალიან შემეშინდა ,ვერ გავბედე მოსვლა.ყოველთვის ასეთი სუსტი ვიყავი,ალბათ ამიტომაც ვეძებდი შენსავით ძლიერ დასაყრდენს,რომელიც თავისუფლად სუნთქვის შესაძლებლობას მომცემდა.გულის სიღრმეში მინდოდა დაგენახე,სულ სხვანაირი ისეთი როგორიც ახლა ვარ,მაგრამ შემეშინდა, შენი მზერის შემეშინდა იქნებ ვერ გეცნე და არ მინდოდა უჩუმრად აგეარა გვერდი.ვიცი მხხდალი ვარ.ვერც მაშინ ვიპოვე ჩემს თავში ძალა როცა მოდიოდი და თან ზურგსუკან იყურებოდი ჩემი მოლოდინით.ვერ შევძელი ჩემს თავში მეპოვა ძალა, ხელი ჩამეკიდა და აღარასოდეს გამეშვი.ახლა გვიანია წარსულზე ფიქრი მაგრამ არ ვნანობ შენთან გატარებულ არც ერთ წამს,მოგონებები მაძლებინებს რომ სულ არ შევიშალო.მე უშენობა მივუსაჯე თავს,სასჯელად იმ სიყვარულისთვის რომელიც ვერ შევინარჩუნე!.მინდა იცოდე ყოველთვის იარსებებს ამ სამყაროში ერთი უზომოდ შეყვარებული გოგონა ,რომელსაც საკუთარ თავზე მეტად მუდამ ეყვარები.



№1 სტუმარი მარგო

ყველა პატარა გოგო ასეა, მაგრამ შემდეგ ცხოვრება გასწავლის ყველაფერს.. დროც კურნავს, ძველებს ახლები ანაცვლებენ, ადამიანები მოდიან და მიდიან ჩვენი ცხოვრებიდან, ეს ბუნებრივი. შენც სწავლობ როგორგაუმკლავდე. ცხოვრება იცვლება, მასთან ერთად იცვლები შენც, ეს ფარდაუვალია, თუ არა და მაშინ წაგლეკავს. რაც ადრე შეუძლებლად გეჩვენებოდა, ხეავ რომ სავსებით შესაძლებელია, მერე ჩვეულებრივი ხდება და ბოლოს სრულიად უჩინარი. ასეთია ცხოვრება. ყველას და ყველაფერს შეგიძლია შემცვლელი უპოვო და ეს ბუნებრივია.

მოვა დრო, გაბედავ !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent