შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(11)


26-04-2015, 00:11
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 279

-ახლა რა იქნენა(ანა)
-ჯერ ექიმთან უნდა წავიდეთ,ხვალვე(გიო)
-კაი.
-ისე გრძნობ რამეს?_გაუღიმა.
-რას უნდა ვგრძნობდე?
-რავი გული არ გერევა ან თავბრუ არ გეხვევა?
-არა.
-კაი დავიძინოთ_დაიძინეს.
***
დილით წყვბილმა გვითხრა რომ თბილისში დავბრუნებულიყავით მიზეზი ვიოციდი. როგრც კი ჩავედით ეგრევე სავადმყოფოში წავედით სახში არც შევსულვართ.ანას ანალიზები გაუკეთეს და დერეფანში ველოდებოდით.საბამ ყველაფერი იცოდა. როგრ ვერ ვიტან სავადმყოფოებს, ბავშობიდან არ მიყვარს აქ რომ ვარ მგონია რომ ვკვდები და იმიტო ვარ.წამლები მედიკამენტები ეს სუნი ნერვებს მიშლიდა.მალე ექიმიც გამოვიდა და კაბინეტისკენ გვიხმო.მე და ანი შევედით.
-რა ხდება(ანა)
-თქვენ..ტესტი გაიკეთეთ?(ექიმი)
-დიახ.
-იცით ვწუხვარ მაგრამ არ ხართ ორსულად..თქვენ მოწამლული ხართ ეს ორი კვირა გული აგიერიათ?
-დიახ(ანა)და მოწამლული რითი ვარ?
-რას მიირთმევდით იმას რაც ჯერ სეზონში არაა შემოსული?(ექიმი)
-მარწყვს(ანა)_დანანებით ჩაილაპარაკა.
-შეიძლება ამის ბრალია,ახლა წამლებს გამოგიწერთ და მორჩა_წამლები გამგვიწერეს და წამოვედით,მანქანაში ჩავჯექით.
-ეს ადრე იყო_სინანულით თქვა ანამ_არავის არაფერი არ გვითქვია წამლები ვიყიდეთ სახლში დაგვტოვეს და ბიშჭები წავიდნენ,ხვალიდან დაიწყებოდა სკოლა.
-ანა_მოვეხვიე_გთხოვ არ იტირო ეხლა ჩვენები ჩამოვლებ წვეულება იქნება გავერთობით.
-კაი ლიზუ, არ ვიტირებ ეს მართლა ადრე იყო 15 წლის ასაკში.თანაც მე ასეთი არ ვარ.ხვალიდან სკოლა_გაიღიმა და ტაში შემოკრა.ოთახებში ავედით, ცოტა გამოვიძინე რომ გავიღვიძე შვიდი საათი იყო დაბლა ჩავედი საიდანაც ხმაური ამოდიოდა.ნეტავ რა მოხდა?
-ბუუუუ რა ლამაზი დღეაა რა ნათელი მზეაა იმიტომ რომ დღეს ლიზუს დაბ.დღეააა_ხოო დღეს ჩემი დაბ დღე იყო,მახსოვდა მაგრამ არ ვაპირებდი, რომ მეთქვა ამის დრო არ იყო.ან როგრ მოასწრეს ან რავიი..ხალხში ავირიე,უამრავი მოლოცვა მივიღე, უკვე 16 წლის ვიყავი. კარგად ვერთობოდით უცბად სინათლე ჩაქრა მივხვდი რაც იყო,უალმაზესი ტორტი შემოიტანეს,ახლა სურვილი უნდა ჩამეფიქრებინა"მინდა რომ სულ ბედინერი ვიყო"ჩავიფიქრე და ჩავაქრე ყველა მიღიმოდია მილოცავდა ტორტი რომ ჩავაქრე ხალხის ყურადღება საბამ მიიპყრო.
-ერთი წუთით,პირველ რიგში ლიზუ გილოცავ,მინდა.. მინდა რაღაც გითხრათ..ჩემს ცხოვრებაში შემოვიდა ერთი ულამაზესი კულულა გოგონა, მან შემიცვალა სამყარო ის გახდა ჩემი სამყარო და ახლა,მიდა რომ მას ვთხოვო ხელი_ულამაზესი ბეჭედი გამომიწოდა.
-ლიზა ახვლედიანო თანახმა ხართ გახდეთ საბა ყიფიანის ცოლი.

________________________
აუუუ აუუუ ვიციი რომ დამაგვიანდა მაგრამ ვერ ვახერხებდი მაპატიეთ.ველი შეეფასებას კრიტიკას.მოცულობის გამო ბოდიში.
აბა თქვენი აზრით ლიზი დათანხმდება?მგონი ანის და გიოს ამბავზე სწორად მოვიქეცი ხო?არ მინდა ჯერ მაგათი დაოჯახება :დ
კიდევ ერთხელ ბოდიში,თქვენი ერთი კომენტარი მამხიარულებს<3
მიყვარხართ.



№1  offline წევრი სპენსერი

myself
სახში არა, სახლში.
სავადმყოფო არა, საავადმყოფო.
კიდევ ბევრი შეცდომაა, სასვენი ნიშნის დასმა გავიწყდება ზოგ ადგილას და წინადადება გამოდის უაზრო.
მოკლედ, არ გეწყინოს, უბრალოდ ამას იმიტომ გეუბნები, რომ გამოასწორო. არ არის ეს კრიტიკა! fellow
უბრალოდ რომ დაწერ, კარგად გადახედე და მერე დადე :)

fellow

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent