შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება (4)


6-04-2015, 23:03
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 444

-ვაიმე ბოლი_წამოვიძახე მე. როგრც იქნა ჩავაქრეთ.
-აუ ლიზ ბოდიში რა._მომიბოდიშა გიომ.
-მეღადავები? რა ბოდიში._გავუღიმე.ამასობასი საბა გამოვიდა.
-რა ხდება?
-რა დაა.._საბას მოვუყევი და სიცილით იგუდებოდა. თურმე ანას და გიოს კვერცხის შეწვა დომებით და.. მერე ბიჭები გავაცილე საბასთვის არაფერი მითქვია "მასზე" რატომ მეძინა... სკოლისთვის მოვემზადეთ ლელო შვებულებაში გავუშვი დაისვენოს მაგანაც.. მოვემზადეთ მე კომბინიზონი ჩავიცვი თმა ავიწიე, ანამ ჩვეულებრივ სტილში ჯნსები და უბრალო ზედა. ჩანთები მოვიკიდეთ და წავედით.. გზაში ხმა არ გაგვიჩერებია არცერთს.. სკოლასთან მალევე მივედით შესასვლელთან ლევანი დაგვხვდა და ჩვენთან მოვიდა..აუ ამის თავი ნამდვილად არ მქონდა..
-პრივეტ გოგოებო.(ლევანი)
-პრივეტ_მივესალმეთ ჩვენც.
-რას შვებით აბა_გაგვიღიმა.
-ვსუნთქავთ შენ?_სწერვულად გავუღიმე.(სწერვაც ვიყავი ცოტა)
-აჰაჰაჰა მეც._ანამ მე მიჩურჩულა"ეს ვერა ხო?"მეც ავფხუკუნდი_კაი გოგოებო წავედი.ლევანი დაგვემშვიდობა და წავიდა.. კლასში გაკვეთილები უაზროდ გადიოდა, არადა ოთხი წლის წინ რა მაგარი იყო, მაშინ პატარები ვიყავით მაგრამ მთელი სკოლა ჩვენზე ლაპარაკობდა. არა იმიტო რო კარგები ვიყავით, იმიტო რო საშინელი კლასი ვიყავით მასწებისთვი მაგარა სულ არ გვაინტერესებდა ჩვენ. სახელებით კი დაგვარქვეს. დამრიგებელი ღორებს გვეძახდა ვერ ვიტანდი ამქ ქალს სამართლიანი არ იყო.ბუნება-პაპუასებს(პროგრამით გავიარეთ და) ინგლისური-მაიმუნებს.. გიჟები ვიყავით.. ერთი კარადა გვქონდა რომლის თაორები ვარდებოდა ხოლმე ხოდა ერთდღეს ჩემი კლასელი მერაბი დაეტაკა და ვაფშე ჩამოიჩალა კადა, ყველა გარეთ გაცვვდა.. ჩვენ კიდე დაფეთებულები ვიყავით.. პარალელურ კლასთან მაგრად ვიყავით მერე ისინი შემოვარდნენ.. ძან მაგარი დღე იყო.. ერთხელ კიდე ასაფეთქებელი ააფეთქეს ინგლისურის გაკვეთილი იწყებოდა, ჩვენ არ ვიცოდით და სუნი ხო დარჩა თურმე ინგლისურის მასწი ორსულად იყო და ამის გამო ოთხი გაკვეთილი გაგვიცდა.. ხოო და სად გავჩერდი არაფერი არ ხდებოდა როგრც იქნა დაგვიმთავრდა გაკვეთილები სკოლიდან გამოსული გიო და საბა დავინახეთ..
-როგრ ხართ._გაგვიღიმა საბამ.
-რავი თქვენ._უპასუხა წერეთელმა.
-ეხა თქვენ გეშიებათ და ვენდიში წავიდეთ გინდათ?_გვითხრა გიომ და გაგვიღიმა._კიი_ერთ ხმათ წამოვიძახეთ. ვენდიში მივედით შევუკვეთეთ. მალევე გეიმს ზონაში ავედით.. ტფუი!! თვით ლევანი შემეჩეხა..
-ბოდიში. უი ლიზააა_გამიღიმა.
-ვა აქაც დადიხარ_სწერვულად გავუღიმე. ოხ ლიზა რა შენი საქმეა ლევანი სად დაის?
-აჰ კი, ლიზა დიდი სიამოვნებით ვისაუბრებდი შენთან მაგრამ მეჩქარება.
-აა ხო წადი._მე ბავშვებთან დავბრუნდი.. არა უფრო საბასთან გიო და ანა ცალკე იდგნენ.
-მოგწონს?_მკითხა საბამ სრულიად მოულოდნელად. არც კი ველოდი.
-კიი მაგრად._არადა მოვატყუე. ამას გონია ეგეთი გოიმი ვარ ლევანი რო მომწონდეს? ფუუფ.
-რაა???_თვალები დაქაშა საბამ.
-მე აქაურობაზე გითხარი საბა_გავუღიმე.
-მე კიდე.._სიტყვა აღარ დაამთავრა.
-რა?_ვკითხე.
-აა არაფერი_გამიღიმა. მალევე წყვილიც მოგვიახლოვდა_არ წავიდეთ?
-აუ ხო რაა_იქიდან გამოვედით.სახლამდე მიგვაცილეს და წავიდნენ.
სახლში შევედით ანამ მეძინებაო და დასაძინებლად წავიდა. ჯერ ცხრაც არ იყო გამოვიცვალე და მეცადინეობდა დავიწყე..ტელეფონზე მესიჯი რო არა ალბათ ვერც მოვრჩებოდი. მესიჯის შინაარსი ასეთი იყო.-"რას შვები?" მალევე მივწერე-"რომელი ხარ?"არც დააყოვნა და მალევე მოვიდა-"საბა ვარ" -ააა ხო საბა რავი შენ? მოიცა ჩემი ნომერი საიდან გაქ?" ისევ მალევე მოვიდა-"გიომ მომცა, მეც რავი აბა" -"ხოო. კაი წავედი ვმეცადინეობ, საღამოს ამოდით" -"კაიიი"
მალევე მოვრჩი მეცადინეობას.. ანაც გამოტანტალდა.
-აუ ლიზი ყავა მომიდუღე რა.
-კაი. გოოგოო მიდი ჩაიცვი შენი რომეო მოვა_სიცლით გავძახე.. მალევე კარზე ზარი იყო.. გასაღებად ანა გავარდა.. ანა და ბიჭები შემოვიდნენ პარკებით ხელში.. ფილმს ვუყურეთ და მალევე დავემშვიდობეთ ბიჭებს გვითხრეს რომ ხვალ ისინი წაგვიყვამდმეს სკოლაში..დილას ჩემდა გასაკვირად მე თითინ გავიღვიძე მოვწესრიგდი ოთახიც მოვაწესრიგე და ანას ოთახში შევედი..
-ანაა ადექიი.
-ოო._გვერდი იცვალა წერეთელმა.
-მიდი მალეე შენი რომეო მოვა._სიცლილით ვუთხარი.
-იესს.ვდგები, მანამდე ყავა დამიდგი რა_დაბლა ჩავედი ანასთვის და ჩემთვის ყავა მოვიმზადე..
-აუ ანნ გინდა დღეს გაკვეთილების მერე კლუბში წავიდეთ?_ახალი იდეა მომივიდა.
-რავიი კიი.გიოს და საბას ვკითხოთ აბა._მალევე ანას გიომ მიწერა რომ გავსულიყავით..
-გამარჯობა_დავიწყე მე.
-პრივეტ. ესეიგი მე და ჩემი ანა წავალთ ერთად თქვენ ერთად_მეც დავთანხმდი, გიომ საბას თვალი ჩაუკრა.. სკოლაში ისე მივედით ხმა არ ამოგვიღია არც ერთს.. და აი სკოლაც გამოჩნდა
-მადლობა საბა.უი ხო რა უნდა მეთქვა დღეს საღამოს გცალიათ?
-რავი კი რა არის რო_ჩამეკითხა.
-რა და კლუბში გვინდა წასვლა ან ბარში.
-კაი ბარი ჯობია კლუბში არ შეგიშვებენ_ირონიით მითხრა.
-ჰმმ! ვითომ რატო?_გაბრაზებულმა ვკითხე.
-15 წლის ხარ და._ცინიკურად გამიღიმა.
-მერე რა რო 15 წლის ვარ? შენ 17ის ხარ არც შენ შეგიშვებენ._გამარჯვებულივით თავი ავწიიე.
-ოხხ ლიზიკოო ლიზიკოო_გამიღიმა.
-კაი საბუნა აბა წავედი_დავემშვიდობე და სკოლაში შევედი ჯერ ადრე იყო ამიტომ მე და ანა კრუგებს ვარტყავდით.
-აუ ლიზა რაღაც უნდა გითხრა_დაიწყო ანამ.
-ოჰო გისმენ._ღიმილით ვუთხარი.
-რა და მგონი გიორგი მიყვარს._მორცხვად თქვა წერეთელმა.
-რაა?? აუ ანუუს რა მაგარია._მოვეხვიე.
-ხოოო_გიჟებივით ერთმანეთს ვეხვეოდით._და იმას?
-არ ვიცი._მოიწყინა ანამ.
-კაი რა აი მალე გეტყვის რო უყვარხარ. ვიცნობ გიუშას და ვიცი რა მრცხვიცაა_დავამშვიდე ანა.
-კაი შევიდეთ ნახევარია უკვე_ავედით კლაში, საინტერესო არაფერი ხდებოდა....ბოლო გაკვეთილზე მასწი შემოვიდა და გვითხრა რომ ახალი მოსწავლე გვეყოლებოდა.. დამაინტერესა ვინ იყო ის ახალი გვითხრეს რომ ბიჭი იყო. არა რა დიდი იმედი მქონდა რომ აქ ახალი მე ვიქნებოდი მარა...გაკვეთილების დამთავრების შემდეგ სახლში წავედით.. თავისუფალ სტილში ჩავიცვი მოკლე გაშლილი კაბა, უბრალო მაისური, მოსაცმელი თმა გავიშალე და მზად ვარ. ანაც კარგად იყო კომბინიზონი და აწეული თმა.
ბიჭებმა წაგვიყვანეს ისევ ისე ვიჯექით.. გზაში საუბარი საბამ დაიწყო.
-ლიზა შეყვარებული გყაავს?_ძალიან გამიკვირდა ეს მისგან.
-არა.
-არც არავის მოწონხარ?_აუ ეს ვიინა რა.
-რავი შეიძლება კიდეც.
-შენ?
-რა მე?
-არავინ მოგონს?_გამომხედა.
-ბოდიში მაგრამ დაკითხვაა?_მობეზრებულად ვუთხარი. არ მესიამოვნა ეს მისგან.
-კაი ბოდიში._ბარამდეც მივედით წყვილი არ ჩანდა..
____________________
აი მეოთხე თავი დაგვიანებისთვის ბოდიში ვერ ვახერხებდი:*
ველი შეფასებას და კრითიკას.. შეცდომებისთვის ბოდიში:)
ვიცი რომ პატარაა მაგრამ შემდეგში ცოტა დიდს დავწერ:*



№1  offline წევრი vighaca

Dzalian kargia

 


№2  offline წევრი talaxadze133

Es vigac klaseli ar chakvexo exaa saba momwons me male dade da cota didi tavi <33კომენტარი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent