შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენმა სიკვდილმა გამაძლიერა! (თავი 7)


23-05-2015, 00:04
ავტორი babi phoenix
ნანახია 1 991

3 დღე ყველაფერი ისევ ისე გრძელდებოდა, ლიკა თავს მარიდებდა, ცდილობდა ახლოს არმოსულიყო, მაგრამ როდესაც თვალებში მიყურებდა აშკარად ეტყობოდა რომ ჩემს მიმართ დიდ სიყვარულს გრძნობდა..
საღამოობით ისევ იმ მუხასთან მიდიოდა და ნახევარ საათს იმ ადგილას ატარებდა, ვაკვირდებოდი ეს 1 კვირის მანძილზე გრძელდებოდა.. მინდოდა რამე მეთქვა მაგრამ ამით შეიძლება გაღიზიანებულიყო და თავი შევიკავე..
ისევ მოსაღამოვდა.. ლიკა არსად ჩანდა, არც მუხასთან, არც კარავში, არც ბავშვებთან არიყო, სანდროსაც ვკითხე სადმე ხოარ გინახავს თქო, მანაც უარყო..
მის საძებნელად წავედი, ყველგან ვეძებდი, მინდოდა მეპოვა მაგრამ უშედეგოდ..ღამის 10 საათზე ბალახებში მისი ოქროსფერი ბრილიანტივით მოელვარე თმა დავინახე.. გულწასული იწვა მიწაზე, პულსი თითქმის აღარ ესინჯებოდა.. ამ ადგილს გავაცილე და პირდაპირ თბილისსში არამიანცის საავამდყოფოში გადავიყვანე..

მალე სანდრო და ბავშვები ჩამოვიდნენ, ყველა დამესია რახდებაო, პასუხი კი არმქონდა ამ კითხვაზე.. ვთხოვე წასულიყვნენ და მარტო დდავეტოვებინე, თუ რაიმე მოხდებოდა მე თვითონ შევატყობინებდი..

1 საათში ექიიმი გამოვიდა..

-ექიმო რახდება?
-სასიხარულო ამბავი მაქვს
-რამოხდა?
-ლიკა ორსულადაა..

ამ სიტყვებზე არვიცი რა დამემართა, გავშეშდი, ცრემლები წამომიივიდა, თან გამიხარდა თან მეწყინა, ემოციები ერთმანეთში ამერია.. მხოლოდ მის პალატაში შესვლა ვითხოვე..

-როგორხარ?
-უკეთ,, მადლობა
-რისთვის?
-აქ რომ მომიყვანე
-ამ ჰო.. იცი ანალიზის პასუხები?
-ჰო მითხრეს.. მგონი ჯობია მოვიშორო..
-რა? რეებს ბოდავ.. არც გაბედო.. ეს ბავშვი გაჩნდება,. თუ შენები ვერ გაიგებენ მე ავუხსნი, თუარადა ჩემთან იცხოვრებ..
-კიმაგრამ....
-არავითარი მაგრამ..

ლიკა გამოწერეს, სახლში ყველაფერი გაიგეს, დილის 7 საათზე აცრემლებული მომადგა..

-რამოხდა რაგატირებს?
-გამომაგდეს!
-რა?!
-ჰო გამომაგდეს, იმის შემდეგ რაც შენ ელაპარაკე და მეც ავუხსენი მაინც არისურვეს "ორსული" შვილი სახლში გაეჩერებინათ. თან არუნდა მამას ტვირთად დავაწვე..
-იცხოვრებ ჩემთან?
-კი.
-ცოლად გამომყვები?
-არვიცი..
-ასე აჯობებს. მიყვარხარ მართლა მიყვარხარ თანაც ამეტაპზე ასე აჯობებს ლიკა
-მეც მიყვარხარ..

მოკლედ მობილაპარაკეთ 3 კვირაში ქორწილი იყო.. ყველაფერი მანამდე უნდა მოგვესწრო ყველა ყველაფერს გაიგებდა.. რომც გაეგოთ არ მაინტერესებდა.. ეს ჩემი შვილი იყო დამზად ვიყავი მისთვის მეპატრონა..



პ.ს მოგწონთ? გავაგრძელო? ... აუ იაქტიურეთ რა ძალიან გთხოვთ.. ხვალ ან ზეგ უფრო დიდ თავს დავდებ უბრალოდ ახლა ღამე იყო და..



№1  offline წევრი Tako_Latibashvili

Momwoons <3 <3
Gaagrdzelee <3

 


№2  offline წევრი lamazmani

მომწონს გააგრძელე აუცილებლად მალე დადე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent