შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აი .. რა მაკლდა ჰავაიზე [7]


6-06-2015, 18:00
ავტორი prettygirl
ნანახია 2 752

აი .. რა მაკლდა ჰავაიზე [7]

-
-აუ მტკივა... საცოდავად ამოიკნავლა და ბიჭებს გადახედა..
-ამხელა გოგოს რო არ გესმის რას ნიშნავს "არ შეიძლება ადგომა!" მეტის ღირსი ხარ!!
გაისმა საოცრად გაბრაზებული ტონი .. სამივემ უკან მიატრიალა თავი და კვლავ "დესპოტის" პოზაში მდგომი ვაჩე შერჩათ ხელში..
-ბიჭო ვანგა ხარ შენ თუ გვითვალთვალებ? გაკვირვებულმა ჰკითხა სანდრომ და წარბები მაღლა აწკიპა
-ვანგა ვარ და შენდა საუბედუროდ შენ არცისე სახარბიელო მომავალს ვხედავ! ამოთქვა კბილების ღრჭენით და ახლა ალექსანდრას მიუტრიალდა
-თქვენ მერე მოგხედავთ.. უთხრა ბიჭებს და გაბრაზებულმა აიყვანა ხელში ალექსანდრა
-მე თვითონ... მკაცრად თქვა და მკლავებიდან ძირს ჩამოსვლა სცადა
-ახლა სანამ მოთმინების ბოლო ძაფი სულ გამიწყდა ნუ ფართხალებ და მაცადე როგორღაც აგიყვანო საწოლამდე...
დატუქსა გაბრაზებულმა და ხელები უფრო მჭიდროდ მოუჭირა
ერთი ღრმად ამოისუნთქა ალექსანდრამ და ხელები უფრო მჭიდროდ შემოაჭდო კისერზე...
ისე გაიწელა ეს კიბეებზე ასასვლელი გზა გეგონება კილომეტრი იყო გასავლელი.ან ალექსანდრას მოეჩვენა ასე იმ გაუსაძლის სიჩუმეში...
-აუ ნუ მიბრაზდები რა ! წამოიძახა ბოლოს გაბრაზებულმა და უცოდველი თვალები შენათა ვაჩეს..
-კიდე რო აქეთ მეტლიკინება.. ნერვული ღიმილით თქვა ხმადაბლა და გზა განაგრძო..
-რატომ იღებ შენ თავზე ამდენის უფლებას? სულ 2-3 თუ რავიცი რამდენი დღეა გიცნობ..
- ის უფრო სწორი იქნებოდა ასე გახსნილი ფეხით წასულიყავი და გადაჩეხილიყავი სადმე ხო ? საერთოდ ჭკუას ატან ხოლმე ცოტას შენ საქციელებს? უკვე წყობიდან გამოდიოდა ვაჩე და ყბებს გამწარებული აჭერდა ერთმანეთს...არ იცის რატომ ზრუნავს ასე ამ გაწრიპულ გოგოზე... ან ალექსანდრას რატომ
ჰქონდა ასეთი მძაფრი რეაქცია. როცა ეგონა რომ ვაჩე იხრჩობოდა..არვიცი.. არვიცი...
-კი ვატან! და პატარა ბავშვივით ნუ მელაპარაკები! აქ დასასვენებლად ჩამოვედი და არა სახლში საჯდომად..ეს ფეხი კიდე აღარ და აღარ მივლის... ამოილაპარაკა წუწუნით ჯერ კიდევ ვაჩეს კისერზე დაკიდებულმა ..
ფეხის კვრით შეაღო კარები და ალექსანდრა ოთახისაკენ "წააცუნცულა" .. ლოგინზე დააწვინა.. ფეხს დახედა, თავი აქეთ-იქით გადააქნია და ბინტი გახსნა..
-გადარჩენილი ხარ ... და ზოგადად ამ წყლულებს ნუ ეხუმრები..მინიმუმ ერთი კვირა საერთოდ არშეიძლებ ძალის დატანება.. ახლა ბედი შენი რომ კარგი ექიმის ხელში მოხვდი.. ღიმილით ჩაილაპარაკა ბოლო წინადადება და თავი ამაყად მოიღერა...
-ზესმეტი თავდაჯერებულობა ვნებს! კარგი ფილოსოფოსივით ჩაილაპარაკა ალექსანდრამ და საჩვემებელი თითი ჰაერში ააფრიალა.. თხელი,მწავანე სარაფანი რომელიც საკმაოდ ზემოთ წასვლოდა შეისწორა,დაბლა ჩამოქაჩა და ვაჩეს ირონოულად მომღიმარ სახეზე კოპები შეკრა
-რა გაცინებს? ჰკითხა გაბრაზებულმა და ვაჩესავით გადააჯვარედინა ხელები..
-არაფერი არაფერი.. სიცილით თქვა ვაჩემ და თავთან ჩამოუჯდა.. ისევ ეს საშინელი სიჩუმე...
-გინდა რამეს ვუყუროთ? გაერთობი ცოტა.. შესთავაზა ვაჩემ და ლეპტოპი გახსნა...
-რაღაც ეს ვაი Fაი ურევს და არრთავს ნორმალურად ფილმებს..
- მაშინ ჩემთან გავიდეთ...
-გავიდეთ.. ღიმილით ჩაილაპარაკა ალექსანდრამ და ლოგინზე წამოჯდა.. რომ ვერ ადგა საცოდავად აუფახუნა წამწამები ვაჩეს,მანაც სიცილით მოჰკიდა ხელი და ბუმბულოვით ააფრიალა ჰაერში.,ისევ ეს ნაცნობი კომფორტის შეგრძნება,. როგორ უნდა ახლა თავი გულმკერდზე მიადოს და თვალები მინაბოს..მაგრამ არა! ისიც იკმაროს 2-3 დღის გაცნობილ ბიჭთან ასე რომგაიხსნა და გატუტუცდა უკვე.. თან ცოტა ერიდება კიდეც ისიც, რომ ასე ხელით დაყავს ვაჩეს მისი ნატკენი ფეხის გამო.. არასოდეს ყოფილა "შემეტენე" გოგონა..ისეთი..ბიჭებს რომ ზედ ეკიდებიან...
-ლამაზი სახლია... აღფრთოვანებულმა ამოილაპარაკა ვაჩემ რომ მისაღების დივანზე ჩამოსვა.. ფორთოხლისფერსა და ნაცრისფერში გაწყობილი კედლები მხიარულ იერს აძლევდა იქაურობას.. ავეჯიც ამავე ფერში იყო გადაწყვეტილი.. ინტერიერში ასევე ჭარბობდა გამჭირვალე მინები და ღია ხის ფერი,რაღაცნაირად ალექსანდრას ახლანდელ სამყოფელს წააგავდა...
ვაჩემ საპასუხოდ მხოლოდ გაუღიმა,
ცოტახნით სამზარეულოში გაუჩინარდა.. უკან კი ცივი, შოკოლადში ამოვლებული მარწყვით,ცივი ფორთოხლის წვენითა და ვანილის ნაყინით ხელდამშვენებული დაბრუნდა... ხმაურით დაალაგა მინის მაგიდაზე,ლეპტოპი გახსნა და ალექსანდრას გვერდით მოუჯდა
-აბა ,რას ვუყუროთ... "სერჩზე" დააწკაპა და თითები კლავიატურაზე ააკაკუნა...
-"A walk to remember ", "dear John"...
ორივე ძალიან მიყვარს.. დააყოლა ბოლოს გაბადრულმა
-ოო არმიყვარს ეს დრამები და სენტიმენტები... "დრამატიზებულად" ჩაილაპარაკა ვაჩემ
-რა გინდა ჰავაიზე? სრულიად მოულოდნელი კითხვა დასვა ალექსანდრამ ვაჩეს მიმართ..
- შვებულება ავიღე და წამოვედი.ტყუპებს უნივერსიტეტში არდადეგები აქვთ და ამეკიდნენ .. სიცილით ჩაილაპარაკა ბოლო წინადადება
-და ძმა გყავს? ისევ კითხვების დასმას განაგრძობდა ალექსანდრა
- ჩემს ბიოგრაფიას ავსებ? ირონიულად კითხა ვაჩემ და ნაყინი ჭიქებში გაანაწილა
-უბრალოდ მაინტერესებდა.. მხრები აიჩეჩა ალექსანდრამ და გამოწვდილი ნაყინი ჩამოართვა
-ერთი და მყავს.. 15 წლის.. ქრისტი... დედა.. მამა.. რავიცი.. ჩვეულებრივი ოჯახი მყავს.. თბილი .. განსაკუთრებით სიყვარულით საუბრობდა ოჯახზე..
-რაც შეეხება სამუშაოს, საკუთარი კლინიკა მაქვს თბილისში, ახლა მენეჯერს გადავაბარე და ვისვენებ.. "ზი ენდ" სიცილით დაამატა ბოლოს და ალექსანდრას მიუტრიალდა
-ახლა შენ მომიყევი ., და ნაყინით სავსე კოვზი პირისაკენ გაიქანა
- მე ძმა მყავს.. ჯაბა... ქოთქოთა დედა და მუდამ მხიარული მამა ...
სიცილით თქვა და გააგრძელა..
-ჟურნალისტი ვარ..ტელევიზიაში ვმუშაობ.. და რავიცი,. ვტკბები ამ ცხოვრებით ... თქვა და ოდნავ გაიღიმა..
- ამ გახსენებაზე რაღაცას მივწერ ჩემს ძმას.. ლეპტოპი გამოართვა და facebook
გახსნა.
"აქ ხარ?"
" "
"ra bednieri xar. Svanetshi gagishves? "
"ho... Dzlivs davitanxme neli"
" VA rogor moxda... Sxva raxdeba maqet"
"gansakutrebuli araferi.. Shen xo usveneb mand "
"oh nu ityvi )) "
"auu erti iseti simpatiuri surati gadavige ar shemidzlia rom ar ganaxo"
"gamoushvi "
აი .. რა მაკლდა ჰავაიზე [7]
p"vai she ubeduro ro chamoval mag sigarets migawvav pirze..."
" ok nela fexi ar wamokra "
"davai Ra "
"aseve ;) "
" Kai gavedi me.. Internet Tu gavaswore shemoval sagamos Skype shi "
"erti nasha chamomiyvane Ra "
" ARA Shen ashkarad mOgaklda chemi xeli..wavedi axla droebit "
მთელი და-ძმის მესიჯობის განმავლობაში ჩუმად მჯდომი ვაჩე ხმადაბლა იცინოდა
- მაგარი ტიპია შენი ძმა..
- ნერვების მომშლელი.. სულ 15 წლისაა და თავი კაცი გონია.. სიგარეტიც რომ მოუწევია დიდის ამბით... გაბრაზებულმა გადააქნია თავი და უკვე დაცარიელებული ჭიქა მაგიდაზე დადგა
-კარგი რამ ვის არ მოუწევია თინეიჯერობის პერიოდში... "დატუქსა" ავალიანმა
- მგონი უკვე გვიანია და დროა წავიდე.. ღიმილით გადახედა ვაჩეს და ნელნელა წამოდგა ფეხზე..
ვნებიანი მზერა მოავლო მელიქიშვილს და უკან აედევნა... თხელი ჟაკეტი მოიცვა ალექსანდრამ და ბინის დატოვებას აპირებდა .... უკვე იმდენად ვაუსაძლისი იყო ვაჩესთვის ამ დაბურცული ტუჩებისათვის შორიდან ყურება სული ეხუთებოდა.. რაღაცა უხილავი ძალით იზიდავდა ეს გოგო.. თავის სექსპარტნიორთან რომ "გაიგულავა" რაღაცა შეეზიზღა უკრაინელი საყვარელი.. ალექსანდრას ფონზე ზედმეტად ვულგარული და ამაზრზენი ეჩვენა...
იმდენად სექსუალური იყო მისი ნავარჯიშები სხეულის ფორმები, ცდუნებას ვეღარ გაუძლო.. სახელურზე ჩაჭიდებული ხელი უხეშად გამოგლიჯა.. ორივე ხელით კედელს ააკრო.. ღრმა..ცხელი სუნთქვა შეაფრქვია ათრთოლებულ სახეზე...მძიმე ნერწყვი გადაყლაპა.. გოგონას აჩქარებული გულისცემა და დახორკლილი კანი რომ,იგრძნო გათამამდა... ჯერ ნაზად გადაატარა მისი ტუჩები ალექსანდრასას.. შემდეგ კი ძალიან ძალიან მომთხოვნად, ვნებიანად და გიჟურად აკოცა! გოგონაც აჰყვა.. ორივე ხელი კისერზე შემოაჭდო და უფრო მომთხოვნად აჰყვა მელიქიშვილიც.. დროის.. ყველაფერის შეგრძნება დაკარგეს.
თითქოს ჰაერი დაცოტავდა მათ გარშემო.. წამით მოსცილდნენ ერთმანეთის ბაგეებს.. გულები გამალებით უცემდათ.. თვალი გაუშტერეს ერთმანეთს.. არ ეყო.. ავალიანების ვაჟს არ ეყო წეღანდელი.. თუმცა წინა კოცნისაგან განსხვავებით ახლა უფრო ნაზად შეეხო მის ბაგეებს.. შემდეგ ისევ ვნებიანად.. კარს მოაშორა,ორივე მკლავი ძლიერად შემოხვია.. სკამზე ჩამოჯდა სა კალთაში ჩაისვა.. თმაში ხელი შეუცურა და ისევ გამეტებით დაეძგერა მის ბაგეებს! პირვანდელივით გამეტებით და მეტად ვნებიანად!



№1  offline წევრი crazy baby

კარგი იყო და არ გაშპე შენ რომ იცი ხოლმე fellow wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent