შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (5)


12-06-2015, 00:42
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 757

სწრაფად შევიდა სახლში და დივანზე ჩამოჯდა.
-სად იყავი?-კითხა კატომ.
-გარეთ-არც შეუხედავს ისე უთხრა.
-უი ახალი ამბავი მაქ-ყველას ყურადღება მიიპყრო დათომ-ხვალ ჩემი ერთი ძმაკაცი ჩამოდის ესე შუადღეს აქ იქნება და გოგოებო გააკეთეთ რა
რამე-გოგოებს გადახედა. ამ დროს ნიკას შომოვიდა.
-კარგი-დაეთანხმნენ-დავინ ჩამოდის?
-რეზი აბულაძე-ამის გაგონებაზე ნინა გაშტერდა. სახეზე ფერ არ ედო მკვდარს გავდა. რეზი! მისი რეზი მაგრამ.. გაბრაზებული რომ იყო? მერე რა? იქნებ რეზიმ ბოდიში მოუხადოს? მაგრამ ნიკა? ხომ მოწონს? არა არა! ხვალ ცხუბი არ ატყდეს და მეტი არაფერი მინდაო გაიფიქრა. ოფლმა დაასხა და სახეზე ფერი კიდევ უფრო გაუქრა.
-ნინააა რა გჭირს კარგად ხააარ?-როგეორც იქნა ნანამ შეამჩნია და ყვლეამ მას შეხედა. ნინა ხმას ვერ იღებდა. მაინც რამდენი რამე გამოიარეს ერთად. მშობლები რომ გარდაეცვალა რეზი სულ მასთან იყო.გვერდიდან არ შორდებოდა. მერე უთხრა მომწონხარო ნინამაც იგივე უპასუხა. და ასე იყვნენ სანამ ნინამ არ უთხრა რომ გადავიდოდა. ვითომ ნინას წასვლით დასრულდა ყველაფერი?! მაგრამ ეს როგრ ისინი უბრალოდ პარალელურ კლასში იყვნენ. მაგრამ რეზი აბულაძე იმას დაუშვებდა რომ მისი შეყვარებული სადმე გაეშვა. მაგრამ ახლა რა მოხდა, რა შეიცვალა. უბრალოდ ერთ სკოლაში აღარ იყვნენ. ამ დროს ნინას მასთან გატარეული ყოველი წამი გაახსენდა.
-აა არაფერი-ძლივს ამოილუღლუღა.
-რა არაფერი ფერი არ გადევს-ეხლა კატო ჩაერთო მისკენ ახლოს მიიწია და ხელი შუბლზე დაადო სიხცე ხომ არ აქვსო.
-არაფერი წავალ წამოვწვები-ოთახში ავიდა და წამოწვა.

ანუ ხვალ რეზისთან ერთად უნდა იყოს. ცოტა უხარია მაგრამ ნიკაზეც ფიქრობს რამოხდება როცა რეზი ჩამოვა? რომ იჩხუბონ მაგრამ რეზიმ ხო არ იცის ნიკა ვინაა.
იქნება საერთოდ სახელები დაემთხვა ერთმანეს მაგრამ ყვლეაფერს ხო ბედი უნდა.
მორჩა ფიქრს და დაიძინა.
არც ნიკასთან იყო კარგი ამბები. ახლა კიდე ეს რეზი უნდა აიტანოს? ის არ ეყო ვიღაცას რომ მოეწონა? მარა ეს რისი ჯანელიძეა რო რეზი არ გაამწეროს და ნინა არ "დაიჩემოს" სანამ რეზი აქ იქბეა აზღვევინებს იმისთვის რაც ნინას გაუკეთა.. დანარჩენი მეორე დღეს გველაოდა. მათი რეაქციები. აბულაძე დაიბრუნებდა ნინას მაგრამ ვინ მიცემდა ნებას?!

ახლა ბიჭები დაეთ სხედან გოგოები კი სამზარეულოში ტრიალებენ. ხვლას რომ ვერ მოვასწროთ გაკეთება რაღაცეების დღეს გავაკეთოთო.
ნიკამაც დრო იხელთა და ბიჭებს ყველაფერი მოუყვა.
-ღადაობ ტო? რეზი? აუ ჩემი ასეთი დამთხვევა პირველად ვნახე.-გაოცდა ილია.
-ხო რაა მეც არ მომწონს რა ვქნა არ ვიცი.
-ბიჯო რეზი ტო? ღადობთ? მარა ეგგ.. ჩვენიანი არ იყო რას მალავდა?(დათო)
-ბიჭო მაშინ ნიკა ნინას არ იცნობდა არც ჩვენ ვიცნოობდით-სიტუაციაში გამოარკვია ლექსომ.

და საიდან იცნობდნენ ბიჭები რეზის? უბრალოდ მეგობრობდნენ. მათი სკოლები და უბნებიც შორი შორს იყო მაგრამ მათ უბანში ცხოვრობდა რეზის და რომელიც გათხოვდა და აქ აკითხავდა აი აქედან.
-კაი ტო იზვინი ისე ვქნათ რო ნინა შენი გოგოა ოღონს დასტოინად-რჩევა მიცა დათომ.
-კაი მოკვდა ეხლა ამაზე ბაზარი-საზეიმოდ გამოაცხადა თოკამ.


შემიფასეთთთთ... ძალიან დიდი მადლობა ყველაფრისთვის
იაქტიურეთ!! წინაზე ვაფშე სხვა ფოტო მინდოდა ცოტა დიდი უნდა დამეწერა მაგრამ ვერ მოვახერრხე მაპატიეთ:((



№1  offline წევრი del rey

male dade ra ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent