შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (7)


21-06-2015, 02:27
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 000

უკვე ორი დღე გავიდა რაც რაჭაში "ნებივრობენ". ეს ორი დღე მაქსიმალურად საოცრად გაატარა "წყვილმა". მაგრამ არც ბულაძე არ აკლებდა. ისიც ისე ექცეოდა თამთას როგორც ნიკა ნინას. მაგრამ რეზის და თათიას წყვილი რა მოსატანი იყო ნინასთან და ნიკასთან.
ნინა გაურბოდა რეზის მაგრამ ეს ასე ვერ გაგრძელდებოდა. ყველანი მდინარეზე წავიდნენ. გარდა ნინასა ცუდათ იყო თავი სტკიოდა. ეგონა,რომ ყველა წავიდა მაგრამ შეცდა როცა დაინახა კიბეზე მჯდარი აბულაძე დაინახა. შეცბა ახლა გვერდი ისე ვერ აუვლიდა გვერდს რომ რეზის ვერ შეემჩნია.
-ნინა -დაუძახა და მისკენ იხმო გოგონა.
-რატო?-კიბეზე ჩამოჩდნენ და იკითხა რეზიმ.
-რა რატო.
-რატო ხარ მისი?
-........-ნინას ხმა არ ამოუღია ან რა უნდა ეთქვა.
-შ..ენ არ ამბობ...-რაღაცის თქმა უნდოდა მაგრამ..
-რას ვამბობდი?! მიყვარხარ-თქო??? ეს მე არასდროს მითქვამს!! გესმიმს?! არ დაიწყო რატოო!! ეს შენი ბრალია და არა ჩემი!!-უკვე ყვიროდა ნინა კაპანაძე.
-მესმის-დამნაშავესავით თავი ჩაღუნა-მესმის! ჩემი ბრალია!! არ გავიგე როგრ იყავი კარგად თუ ცუდათ. იქნებ სულ გადაიხვეწე..!! ჩემი ბრალია რომ ვერ გნახე..!!!
-.....-უბრალოდ დუმდა კაპანაძე.
-და ამის გამო...-ვერ დაამთავრა.
-ხოოო ამის გამო ვერ გიტან!!-ეს უთხრა და სწრაფად წამოდგა. ოთახში შევარდა და დაემხო ლოგინზე. მისი სახე მარილიანმა სითხემ მოიცვა.
ტიროდა!!! ის ტორიოდა... რა უნდა ექნა. რეზის თათია უყვარს.ასე არასდროს ყოფილა უყვარს თუ არა ვერ გაიგო მაგრამ მისი და თათიას ქცევებზე ჩვეულებრივად რეაგირებს. ვერ გაერკვა! მაგრამ ჯანელიძე, რომ უზიდავს ეს ნამდვილად იცის. მისი ყველაფერი უყვარს. მგონი თვითონაც. მაგრამ ნიკა?! უუუ ის ძალიან იზიდავს,მისი თვალები, ცხვირი, ტუჩები, ძალიან მოწონს.
უაზროო ფიქრს მორჩა აბაზანაში შევიდა პირი დაიბანა და მისაღებში შევიდა.ბავშვებიც უკვე მოსულიყვნენ,მაგრამ ჯანელიძეარ ჩანდა.
-ნიკა სადა??-იკითხა და დივანზე ჩამოჯდა.
-მოვა მალე-თვალი ჩაუკრა დათომ და გაუცინა. კაპანაძემაც ღრმად ამოისუნთქა და "შეყვარებულს" დაელოდა.
-ნინნ ნიკა მოვიდაა-შესძახა კატომ ოთახში მყოფ ნინას. ნინას სიხარულით გაემართა მისკენ.
-ნიიკაა-მივარდა და ჩაეხუტა.
-ჩემი პატარა-ყურში უჩურჩულა-ეს შენ-გვირგვინის თაიგული გაუწოდა.
-რა ლამაზია მადლობა.-ლოყაზე "აკოცა"
ამის მერე ცოტა ისაბრეს ბავშვებმა.
-ეხლა გავალ და გამო-უჩურჩულა ნინამ.
-კაი.
ნინა გარეთ გავიდა და ნიკას დაელოდა.
-რა მოხდა?-მალევე ნიკას მივიდა და კითხები დააყარა.
-მოკლედ.. უნდა ვილაპარაკოთ-ნერვიულობდა.
-კერძოდ?-გაუღიმა.
-ჩვენზე.. ნიკა.. მე..უბრალოდ.. ცუდათ მოვიქეცი ეს "შეყვარებულობანა" რო წამოვიწე..მიდოდა რეზი..გამემწარებინა..და შენ გამოგიყენე..მაპატიე..მაგრამ ასე ვეღარ ვიქნებით-ამის თქმა და ნიკას დაჯდომა ერთი იყო. ნინაც იქვე ჩამოუჯდა.
-ანუ?
-ანუ ის რომ მოვრჩეთ ამ რაღაცას..
-რას ქვია მოვრჩეთ..
-მე გამოგიყენე იქნებ სხვა გიყვარს და გაიძულებ ჩემთან იყო..იქნებ შრყვარებული გყავდა ან ვინმე გიყვარდა-ტკივილის ნოტები ჟღერდა ნინას სმაში. ისს მასს თავის ცხოვრებიდან თავისი ხელით უშვებდა..
-არა ასე ნინა...შენ ცუდათ არ მოიქეცი..არაა-ცდილობდა აეხსნა ნინასთვის.
-.........-ის კი უბრალოდ ჩუმად იყო.
-მე არ ვაპირებ რეზისთან გაგიშვა..
-რატომ?-კითხა.
-გიყვარს?!
-ნწუ.
-ხოდა მაგიტო-მიიწია და ლოყაზე აკოცა.
-ე..ეს??
-ლოყაზე გაკოცე.
-მაგას მეც მივხვდი და რატომ?
-..........
-რატო-თქო-გაუცინა.
-მეე იმიტოო,როო...მ..მმ..
-ვაიმეე რა ენა დაგება-გაუცინა.
-აუუ მოკლედდ რა!! მომწონხარ-ეს უთხრა და ნინა აწითლდა.
-აამმ.....-გაუღიმა. ახლა უკვე იცოდა რატო არ გაუშვა.
-ხოოო..
-მეც-ცოტა ხნის მერე უთხრა. ნიკა დაიბნა და კაპანამ კიდევ ერთხელ გაუმეორა.
-რა მაგარიააა-წლზე მოკიდა ხელი და მისკენ იბიძგა. ყელში სველი კოცნა დაუტოვა.
-ასე ადვილად ნუ მითვისებ ჯანელიძე-გაუცინა..
-კაი კაცო -მანაც გაუცინა.

ამ დღის მერე დიდი დრო გავიდა.. ნუ რა დიდი უკვე მეთორეტე კლასს ამთავრბდნენ.. ერთმანეთი სიგიჟემდე უყვარდათ.. ქორწილს და ოჯახების გაცნობებს არ ჩქაროდნენ. ორივეს არ უნდოდა ჯერ პატარები იყვნენ მერე იქნებოდა ყველაფერი. მაგრამ ნიკამ თავის პატარა და მაინც გააცნო ნინას. მართლა საყვარელი ბავშვია ლიზიკო. ერთად ხშირად იყვნენ.
-ნინნ ჩამო-ამცნო რომ ის კორპუსან იყო.
-მეგუუ წავედით ჩვენნ- ლუკაც მიყავდა მეგიმ პატარებს აკოცა და გაუშვა.ნინამ ლუკა ჩააჯინა უკან ლიზიკოს გვერდით. ნიკუშას მიესალმა და გეზი მაკდონალდისკენ აიღეს. ჰამბურგერები ნაყინები და უაბრავი რარაც შეუკვეთეს მოკალათდნენ და გემრიელად შეექცნენ.
-ლა მაგალიაა-გაიკრიჭა ლიზიკო. ნინას დდა ნიკას უბრალოდ გაეცინაათ.


გამარჯობაა ბოდიში დაგვიანებისთვის. თუ რამე მეშლება ან არ მოგწონთ მითხარით რომ გამოვასწორო. მოგწონთ?? აქტიურობას ვერ ვხედავ(მოწყენილი სმაილი)



№1 სტუმარი Ana

Aii dzalian kaia gtxov gaagrdzele ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent