შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (6)


14-06-2015, 23:13
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 216

დადგა მეორე დღეც. უკვე აბულაძეს ელოდებოდნენ. როგრ იყვნენ ნინა და ნიკა?! ალბათ ყველაზე საშინელი დღე იყო მათ ცხოვრებაში ნიკასთვის იმიტომ რომ ნინას ყოფილი იყო ნინასთვის იმიტომ ომ არ მოიკითხა და ასე გაუჩინარდა. ახლაც ლოგინზე ზის ნინა და ფირქობს რომ ჩამოვა და აქ ნახავს რა რეაქცია ექნება აბულაძეს.
-შეიძლება?-კარზე დააკაკუნა ნიკამ. ნინამ თავის ქნევით ნება დართო მოდიო.
-ნერვიულობ?-კითხა ნიკამ.ნინამ "კითხვისნიშნიანი" სახით ახედა-ანუ რეზი რო ჩამოდის.
-ცოტას-გამოუტყდა-მაგრამ ასეთი დამთხვევა?! -ნერვიულად ჩაილაპარაკდა და თავი გააქნია.
-ჰომმ.. რეზის ჩვენ დიდი ხანია რაც ვიცნობთ-გვერდით მიუჯდა.
-საიდან?-პატარა ბავშვივით ახედა.
-მოკლედ.. კაროჩე რეზის ყავს და თეო და ეგ გათხოვდა და გადმოვიდა ჩვენს უბანში გადმოვიდა, რეზი ხშირად მოდიოდამასთან მერე უბანში რაღაცაზე გამოგველაპარაკა, იმის მერე ვმეგობრობდით, ხშირად იყო თეოსთან და ჩვენთან მოკლედ არც ისე დიდი ხანია რაც ვიცონობთ. დაა კიდესენზეც ყვებოდა ხოლმე-ნინამ მას გახედა "რას" თვალებით-ნუ მოკლედ ყვებოდა რომ შეყვარებული ყავდა და რო მოწონდა სახელს და გვარს არ ამბობდა.პროსტა ვმეგობრობდით რაა-მონოლოგი დაასრულა ჯანელიძემ.
-აჰაა და ეხლა რო ჩამოვა..-ვერ დაასრულა სათქმელი.
-რო ჩამოვა არაფერი არ იქნება.. უბრალოდ.. მაგან..
-ხო რაც გადმოვედი აქ საერთოდ არ....-არ დაასრულა თავისი სათქმელი.
-კაი მორჩა ელხა რო ჩამოვა ისე უნდა მოიქცე რო..რო მოკლედ ხო ხვდები რასაც ვგულისხმობ?-გაიცინეს.
-კი კი ვხვდები-ისიც აყვა-მარა მაინც ვნერვიულობ.
-ნუ ნერვიულობ-მაჯაძე ხელი მოკიდა და გაუღიმა.
-წამო ჩავიდეთ-კარისკენ მიუძღვა ნიკა-ნუ ნერვიულობ!-გაახსენა სიტყვა. ნინამ უკან ერთი ნაბიჟით დაიხია.
-აუუ არ ვიცი იქნება შეყვარებულთან ერთადა??-თავი ჩაღუნა.
-გიყვარს?
-არა.
-მოგწონს?
-არვიცი.
-მოდი შენც დაანახე რო შეყვარებული გყავს ნუ თუ ეგეც ვინმესთან ერთად იქნება-იდეა მიაწონდა ჯანელიძემ.
-და ჩემი "შეყვარებული"...-დაბნეულად უთხრა მაგრამ ვინ აცადა.
-მე - თავი მაღლა აწია მხრებში გაიმართა ორივეს გაეცინა კიბეზე ჩადიოდნენ.
-უფს!! ბავშვები?-შეაჩერა ნინამ.
-ნელ-ნელა გაიებენ ყველაფერს-გაუცინა. დაბლა ცავიდნენ ხელი-ხელ ჩაკიდებულები. ბავშვები გაოცებულები უყურებდნენ. ბიჭებმა და კატომ კი იცოდნენ ყვლეაფერი და ეშმაკურად უყურებდნენ "წყვილს"
-მოკლედ ერთად ვართ-განაცხადა ჯანელიძემ. ყვლეამ მიულოცა.

დივანზე ჩამოსხდნენ და ელოდებოდნენ აბულაძეს. მალე ეზოში სიგნალის ხმა გასიმა და ყველა გარეთ გავიდა. გარდა ნიკასა და ნინასა. მსაღებში იყვნენ და იცინოდნენ.მართლა კარგად იყვნენ რომ აბულაძეს ნინას შეყვარებული გონებოდა ნიკა.
ნინო ნიკას გვერდით იჯდა ნიკოლოზს კი ნინაზე ხელი ქონდა გადახვეული რა რაღაცას ეჩრჩულებოდა.

გარეთ..
-ვაა რეზოო ტოო-გგადაეხვია ერეკლე.
-ზდაროვა სასტავ-ყველას მიესალმა. შემდეგ მანქანიდან ერთი არც ისე ლამაზი და სასიამოვნო გოგონა გადმოვიდა.
-გაიცანით ეს თამთაა ჩემიი.. ნუ მოკლედ თამთაა-გააცნო არასასიამოვნო გოგონა მეგობრებს.
სახლში შევიდნენ და იქ უფრო აარასასიამოვნო ვითარება დახვდა რეზის. ნინა დაინახა.. ამდენი ხნის მერე დაინახა კი არა მასთან ახლოს იდგა! უყურებდა... უყურებდა და ფიქრობდა თუ როგორი იყო ის მის გარეშე.. ბედნიერი.. უსაზღვროდ ბედნიერი. იცინოდა თან ჯანელიძესთან ერთად. უცბად ,,წყვილმა'' კარისკენ გაიხედა სადაც დაბოღმილი ზბულაძე შერჩათ ხელში. ორივემ იცოდა რაც უნდა გაეკეთებინა. ნინა ვითომ დაიბნა.
-გამარჯობა ნიკა-სიმწრით მიესალმა. ნიკამაც იგივე მიუგო.
-გაიცანი ეს.. ჩემი ნინაა-თბილად წარუდგინა "თავის ნინა"
-ვიცნობ-ნამდვილად არ მოელოდნენ ამას.
-ვაა კაია ტო-ირონიულად გაუღიმა. რეზიმ თათია გააცნო და არცეს იყო მათთვის სასიამოვნო. ცოტა ისაუბრეს. ისადილეს და საღამოს როგრც ყოველთვი ყველა ერთად ეზოში შეიკირიბა.
-ჩვენ ვისეირნებთ და მოვალთ-განაცხადა ნიკამ. მეტი დამაჯერობლებისათვის.
-მალე მოდით-გააფრთხილა თეკომ. რეზის ღიმილი სახეზე შეახმა როცა დაინახა როგორ მიდიოდნენ ერთად. ნიკას ხელი ონდა გადახველი ნინას კი მეორე ხელი წელზე შემოეხვია.

გარეთ გავიდნენნ და იცინოდნენ მას რომ გაეგო.
-მგონი ვიღაც გავაბრაზეთ-სიცილით წარმოთქვა ნინომ.
-მე პირადად ძალიან მიხარია-ამაყად აწია თავი ჯანელიძემ. და ორივეწენ გაიცინეს. ცოტას სეირნობდნენ.
-ისე ან რეზი თავში ტვინი არაა აქ.
-რატომ?-ითხა ნინომ.
-აბა შენნაირ გოგოს როგორ დაშორდა-გაუღიმა.
-ხოო მართლა არ აქ ტვინი-გაიცინეს.
-ელხა რო შევალთ უფრო მეტი დამაჯერობელა გვინდა.
-რას გულისხმობ-ეშმაკურად გაიცინა.

კიდევ ბევრი ისეირნეს ალბათ უკვე 10 საათი იყო. გეგმა შეიმუშავეს და შევიდნენ.

ნიკამ ნინა ხელში აყვანილი შეიყვანა. სიცილ-კისკისით. ეგონათ რომ ბავშევს ეძინათ.. მაგრამ ჰოპმ ყველა მისაღებში დახვდა მოქეიფე. ყველამ მათკენ მიიხედა. ეს ორი კი ფხუკუნებდნენ.
-უიი ცვენ გვეგონა გეძინათ-სირცხვილისგან წარმოთქვა ნიკამ. ნინამ კი ანიშნა დამსვიო. დასვა.
-არაა რა დროს ძილია, თქვენ სად იყავით?
-სადღაც-უცაბთ მოუჭრა ნიკამ- კაი წავედით ჩვენ.
-სად?
-ეძინება ნინას.
-უიი რეზის და თათიას შენი ოთახი დავუთმეთ და შენ ნინას ოთახში მოგიწყევს საძინება- უთხრა ანუშკამ. ამ დორს ნინა აწითლდა ნიკა სიცილს ვერ იკავებდა. უკნიდან მოეხვია და ყურში ჩაჩურჩულა ,,თამაში''
-ძალიან კარგი-თამამად თქვა ნინამ და დასაძინებლად წავიდნენ.

-აჰაჰაჰაჰააჰჰაჰსჰაჰაჰაჰაჰ ვაიმეე ცუდაათ ვარრრრ- სიცილისგან სულს ვერ ითქვამდნენ.
-აუ პროსტაა ზბულაძის სახე რო მახსენდებააა ჰჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰააჰაჰაჰჰაჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰჰა- იგუდებოდნენ.
-აჰაჰაჰაჰ საღოლ ჩვენ-იცინოდა ნინა- კაი ეხლა მართლა მორჩა. დავციძინოთ. კიარადა შენ სად..
-აქ დავწვები გპირდები დისტანციას დავიცვავ-ლოგინზე მიუთითა და ორივეს გაეცინა. ნიკა აივანზე გავიდა. მიხვდა რომ ნინა უნდა მოწესრუგებულიყო ნიამაც უცბად გადაივლო ერთი დიდი მაისური გადაიცვა შორტები და ლოგინში შეწვა.
ნიკამაც იგივე გააკეთა რივე გადაბრუნდა და სიცილი აუტყდათ. ორივეს რეზის სახე გაახსენდა.
-კარი ვსოო ხვალ უკეთესები გველის-წარმოთქვა ნინამ და ორივემ დაიძინა.
ნიკას გაუხარდა რომ თქვა უკეთესები გველოდებაო. ანუ სასიამოვნო დღეებს გაატარებს.

გამარჯობააააა ბოდიში დაგვიანებისთვის კომპი იყო გაფუჭებული. შემიფასეთ მოგწონთ??? ძალიან დიდი მადლობა ვინც კითხულობთ. მგონი ძაან არ ჩავხლართე ამათზე (სიცილი)
მოკლედ შემიფასეთ იაქტიურეთთ!!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent