შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გარიგებით ქორწილი (5)


11-07-2015, 00:10
ავტორი Tikko_Elikashvili
ნანახია 5 559

1 თვე გავიდა.არასასურველი ქორწილისთვის ყველაფერი მზად იყო.ლიზას ეს ქორწილი მაინც არ ახარებდა,დანიელს კი ოდნავ,რადგან გრძნობა უჩნდებოდა. ქორწილის წინა დღე იყო.ლიზა მეგობართან ერთად მიირთმევდა ლანჩს.
თათა:-შენი ბოლო თავისუფალი დღე.-ლიზამ ამოიოხრა.
ლიზა:-ეჰ...ნეტა გაქცევა შემეძლოს.
თათა:-კარგი რაა მეგობარო.ისე ამბობ თითქოს შენი საქმრო ვიღაც ბებერი მახინჯი იყვეს.-ლიზამ წარბები შეკრა.-ის სიმპატიური ბიჭია,თან თავაზიანი.
ლიზა:-თათა!-თათას ღიმილი შეაშრა.-მისმინე,გუკა როგორ არის?
თათა:-ცდილობს კარგად იყვეს.გუშინ ვნახე განიცდის შენს ამბავს.
ლიზა:-უნდა დაველაპარაკო და ავუხსნა.. მე...
თათ:-არა მეგობარო,ცოტა დრო კიდევ მიეცი თვითონ დაგირეკავს.-ლიზა დანაღვლიანებული იყო.-რა დროს ეს არის.შენ ის მითხარი დანიელთან როგორი ურთიერთობა გაქვს?
ლიზა:-საავადმყოფოდან გამოწერის შემდეგ არ მინახავს.
თათა:-მეგონა ურთიერთობა გამოგისწორდათ და დაახლოვდით...
ლიზა:-შეცდი...მამაჩემმა მითხრა,რომ ივანემ საზღვარ-გარეთ გაგზავნა საქმესთან დაკავშირებით.დღეს ჩამოდის.
თათა:-ელოდები?
ლიზა:-არა ჩემი საქმე არ არის,ერთმანეთთან მაინც არ ვართ...-ლიზამ ეს თქვა მაგრამ ამისი თვითონაც არ სჯეროდა,არც მას და არც თათას,თუმცა თათამ აღარაფერი თქვა რადგან იცოდა ლიზას გამოოტეხვა ასეთი ადვილი არ იყო.
ლიზა:-მისმინე ხვალ 12ზე ჩემთან იყავი.
თათა:-კარგი მეგობარო.-ლიზა სახლში მივიდა და ტანსაცმლის ჩალაგება დაიწყო იმის მიუხედავად უნდოდა მას ეს თუ არა. ჯეერ კიდევ არ სჯეროდა რომ უკვე ხვალ ოჯახი ექნებოდა.
საღამოს სავახშმოდ გავიდა,დათო ხმას არ იღებდა..
ინგა:-აბა,შვილო მზად ხარ?ბარგი ჩაალაგე?
ლიზა:-რა ხდება,ასე ძალიან გინდა ჩემი წასვლა?-ინგამ წარბი ასწია.-კი,ჩავალაგე,ყველაფერი მზად მაქვს.
ინგა:-კარგია შვილო.ხვალ 13:00 სთ-ზეა ჯვრის წერა. მიდი ჭამე და დაიძინე.-ლიზამ გაიღიმა,ივახშმა და ოთაახში შევიდა.დაწვა და ერთდროულად ყველაფერზე ფიქრობდა,მათ შორის დანიელზეც. ამ დროს დანიელი ბაღში სეირნობდა და დეკორაციებს ათვალიერებდა.
ლუკაა:-ძმაო,რას ჩაფიქრებულხარ?-ირგვლივ მიმოიხედა.-მშვენიერია აქაურობა.
დანიელი:-აქ საიდან?-ხელი ჩამოართვა.-ლამაზია,მაგრამ რა აზრი აქვს,უსიყვარულო ქორწილი არავის უნდა.
ლუკა:-საცოლეს მიმართ გრძნობა არ გაგიჩნდა?სულ პატარა მაინც.
დანიელი:-არ ვიცი...ძნელია რამის თქმა რადგან,როცა მგონია რომ გრძნობა მაქვს და მასაც აქვს რღაც ცუდი ხდება.
ლუკა:-ძმაო...ყველაფერი კარგად იქნება.დროდადრო მოგვარდება.
დანიელი:-იმედია,თუმცა არ მგონია რომმ მის მერე კიდევ ვინმე მომეწონოს.თან ლიზა ისეთი თვალებით მიყურებს ხოლმე...-ეცადა შესაბამისი სიტყვა მოეძებნა.-სიძულვილით!ალბად ფიქრობს,რომ გულქვა და საშინელი ადამიანი ვარ!
ლუკა:-ერთმანეთს შეეჩვევით.ეცადე საერთო ენა გამონახო.თბილად მოექეცი,იზრუნე,გულითადად მოეპყარი.-დანიელს ნელ-ნელა თვალები უნათდებოდა.
დანიელი:-ვეცდები.უკვე გვინია,წამოდი დავწვეთ.-დანიელი ადგა და ლუკაც გაყვა. დანიელს მთელი ღამე "ლიზა"უტრიალებდა თავში.
დილით ლიზა დედამისმა გააღვიძა,შხაპი მიიღო და მამამისმა ვარცხნილობის გასაკეთებლად წაიყვანა სალონში.მათ შორის აშკარად დაძბულობა იყო.ლიზას ლამაზი და უბრალო ვარცხნილობა გაუკეთეს.სახლში რომ მივიდნენ თათა უკვე იქ იყო,ღია ვარდისფერ კაბაში გამოწყობილი.პატარძლს ამზადებდნენ,კაბის ჩაცმაში მიეხმარნენ,ისეთი ლამაზი იყო რომ ვარდებიც კი თავს ხრიდნენ.
თათა:-მეგობარო,ძალიან ლამაზი ხარ.უბრალოდ გაიღიმე.
ლიზა:-გავიღიმო...ამ ყველაფერზე ვოცნებობდი,ოღონდ კარგი იქნებოდა რომ საქმრო მყვარედობა...-ლაპარაკში დათო შემოვიდა და თათამ ისინი მარტო დატოვა.
დათო:-შვილო,ძალიან ლამაზი ხარ...მაპატიე რომ ამას იძულბით გაკეთებინებ.-დათო შვილის სახეს უყურებდა.-იცი რაა?ახლავე დავრეკავ აბაშიძეებთან და ქორწილის ჩაშლის შესახებ ვეტყვი,ჩემთვის მთავარია შენ იყო ბედნიერი.-დათო გაბრუნდა,მაგრამ ლიზამ გააჩერა.
ლიზა:-არა მამა,მოიცადე.-მამამის ხელი მოკიდა.-მისმინე,მე შევეგუე ყველაფრის მიუხედავად.ვიცი შენც ძალიან გიჭირს და ამას ტკივილი მოაქვს შენთვის.მაგრამ მე შენს გადაწყვეტილებას პატივს ვცემ.დღეს ჩემი ქორწილი იქნება და გპირდები ყველანაირად ვეცდები რომ დანიელთან ურთიერთობა დავალაგო.-ლიზამ ეს მამის გამო თქვა და აპირებდა კიდეც ამის გაკეთებას.
დათო:-ჩემი მამაცი შვილი.ძალიან მიყვარხარ.-მამა-შვილი ერთმანეთს გადაეხვია .
დანიელიც ემზადებოდა,შვი შარვალ-კოსტუმი,თმა გადაივარცხნა.ის ნამდვილ პრინცს გავდა.
ლუკა:-ძმაო,გულთამპყრობელი ხარ.ლიზა ბედნიერი უნდა იყვეს რომ,დღეს ქალბატონი აბაშიძე ხდება.
ეკა:-შვილო,ძალიან კარგად გამოიყურები.მიხარია რომ იმ უბედურების შემდეგ ამ ოჯახში კარგი რამ ხდება.-შვილს გადაეხვია.-კარგი წავედით. ყველა ეკლესიაში იყო.ლიზა მამამისმა მიიყვანა საკურთხეველთან სადაც მას დანიელი ელოდა.როდესაც გგოგონამ დაინახა გული აუჩქარდა და დაიბნა.მამამის ხელს ძლიერად უჭერდა რომ არ წაქცეულიყო.
ეკა:-მამა ხელი არ გამიშვა.-მამას ჩუმად უთხრა ისე რომ ხალსხს არ გაეგონა.
დათო:-არასდროს!-ისი საკურთხეველთან მიდიოდნენ.ყველა პატარძალს უყურებდა,აკვირდებოდნენ.ლიზას კი მხოლოდ იმ ბიჭისკენ გაურბოდა თვალი ვინც საკურთხეველთან იდგა და მას ელოდა.როდესაც საკურთხეველთან მივიდნენ,დათომ შვილის ხელი დანიელს გადასცა.დანიელმა საცოლეს ხელი ჩაკიდა და მღვდლისკენ მიბრუნდნენ.ცერემონიის განმავლობაში ორივე იღიმოდა,სტუმრებს ეგონათ რომ ეს ნამდვილი ღიმილი იყო თუმცა ... როდესაც წყვილმა ფიცი დადო რომ ერთმანეთის გვერდით იქნებოდნენ მთელი ცხოვრების მაძილზე დათომ და ინგამ შვებით ამოისუნთქეს.ლიზას კი ამის თქმის დროს ხმა უკანკალებდა. ამ ყველაფერს შორიდან გუკა ადევვნებდა თვალს და გული სტკიოდა რომ ეს ქორწილი მისი და ლიზასი არ იყო. მღვდელმა ისინი ცოლ-ქმრად გამოაცხადა და დანიელს ნება მისცა რომმ ცოლისთვის ეკოცნა. მან ცოლს აკოცა თუმცა ეს კოცნა ნამმდვილი არ იყო,მხოლო იმიტომ რომ ასე იყო საჭირო. ეკლესიიდან გამოსვლის შემდეგ მათ ყველა ულოცავდა.ისინი თეთრ ლიმუზინში ჩასხდნენ და აბაშიძეების სახლში წავიდნენ.ბაღი ლამაზად იყო მორთული:ევროპულად დალაგებული მაგიდები,საცეკვაო მოედანი. ყველა ცეკვავდა მალე კი სტუმრება ახლად დაქორეინებულების ცეკვა მოითხოვა.
დანიელი:-თუ არ გინდა ცეკვა,პრობლემა არ არის.-ლიზა ქმარს თვალებში უყურებდა და ღიმილით თქვა.
ლიზა:-ცეკვას ითხოვენ ამიტომ..-დანიელი ადგა და ლიზაც ააყენა,მკერძე მიიხუტა და წელზე ხელი მოხვია,ისინი ცეკვავდნენ ხოლო სტუმრები მათ სასიამოვნო ღიმილით შესცქეროდნენ.მალე წამოიძახეს:"კოცნა,კოცნაო"...ორივე უხერხულად იყო.
დანიელი:-ჰმ...კოცნას ითხოვენ.-დანიელმა ცოლს აკოცა და ლიზასაც არ გაუწევია წინააღმდეგობა.ყველაფერმა კარგად ჩაიარა,ყველა კარგად გაერთო და მოეონათ "ბედნიერი წყვილი".
საღამოს ინგა შვილს ჩაეხუტა.
ინგა:-ჩემო გოგო,ძალიან ლამაზი იყავი დღეს.
დათო:-შვილო დიდი მადლობა.-ლიზა მამას დიდი სიამოვნებით გადაეხვია.
ლიზა:-მამა,ყველაფერი კარგად არის.მიყვარხარ.- დანიელი მათ მიუახლოვდა.
ინგა:-შემს შვილს მოუარე.-დანიელმა ცოლს შეხედა.
დანიელი:-ნუ ღელავთ.ახლა უკვე ჩემი ცოლია.-გაიღიმა და ლიზამაც ღიმილით უპასუხა. ცოლ-ქმარი ოთახში შევიდნენ,ორივე უხერხულად იყო.დანიელმა ბალიში აიღო და დივანზე დადო.
ლიზა:-დანიელ...მადლობ.-ლიზა გააკვირვებული იყო მისი ამ მოქმედებით მაგრამ თავაზიანად მოუხადა მადლობა.დანიელი მას მიუახლოვდა და ჩაიკუზა.
დანიელი:-მისმინე,ხელს არ დაგაკარებ სანამ მზად არ იქნები.-თავაზიანად,თბილად გაუღიმა და დივანზე დაწვა,ლიზა კი სააბაზანოში შვიდა და გამოიცვალა.ორივეს უჭირდა დაძინება......



№1  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Malee dadee arr daagvianoo :* momeconaa :*

 


№2  offline წევრი cancara

Mele dade kargia didi tavi dade

 


№3  offline წევრი თათა

მომწონს ვკითხულობ და აღარ დააგვიანო რა <3 :*
--------------------
tatukakhorava

 


№4  offline წევრი Tako Gogelia

ძანნნ მომეწონაა

 


№5  offline წევრი nigita

ძალიან კარგია უბრალოდ ერთი თხოვნა მაქვს ტირეებით გამოყავი დიალოგი ასე უფრო კარგი იქნება ...

 


№6  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მაგრად მომწონს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent