შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აკრძალული ხილი(8 ნაწილი)


11-07-2015, 15:53
ავტორი ანკა
ნანახია 7 039

-გამოფხიზლდი მზეთუნახავო? - სიჩუმე უცნობის საშინლად ცივმა ტონმა დაარღვია. - რომ გეკითხები უნდა მიპასუხო!!! - დამიღრიალა ბოლო ხმაზე. იმდენად შემეშინდა, რომ ტირილს ვუმატე. - ცრემლებს ვერ ვიტან, მეორედ არ დამანახო, თორემ იცოდე გავბრაზდები და ჩემს გაბრაზებას არ გირჩევ... - ხელი ნიკაპზე მომკიდა, უხეშად ამაწევინა თავი და თვალებში ჩამხედა. მისი ნახშირივით შავი თვალების დანახვისას ტანში უსიამოვნოდ გამცრა... მის თვალებში შურისძიების ცეცხლი გიზგიზებდა და სწორედ ეს მაშინებდა.
-ვინ ხარ? - ჩემს ბაგეებს მხოლოდ ეს ბგერები მოსწყდა. უცნობმა ხელი უხეშად გამიშვა და რამდენიმე ნაბიჯი ჩემგან მოშორებით გადადგა.
-მე შენ გაგაფრთხილე - არ მიაქცია ჩემს კითხვას ყურადღება - რომ თუ ბაჩოს შენი ცხოვრებიდან არ წაშლიდი, ინანებდი - მაგიდას ორივე ხელით დაეყრდნო და მე გამომხედა. გაოცებისგან პირი დავაღე. ჩემს წინ რატი კერესელიძე იდგა, რომელსაც ერთი სული ჰქონდა ბაჩოსთვის რამე დაეშავებინა. ჩემს რეაქციას დააკვირდა და კმაყოფილმა ბოროტულად ჩაიცინა
-ვხედავ, გაგახსენდი… - გაიმართა და ხელები მკერდთან გადაიჯვარედინა - საკმაოდ არასასიამოვნო სიტუაციაში გვიწევს შეხვედრა არა? - მკითხა და ირონიული მზერა მომაპყრო. ვერაფერს ვერ ვამბობდი. ანდაც რა უნდა მეთქვა? სიჩუმე ჩამოწვა. ეს ყველაფერი ძალიან არ მსიამოვნებდა და მთრგუნავდა. უეცრად მაგიდაზე ტელეფონმა რეკვა დაიწყო. მგონი ჩემი იყო.
-წაიღეს შენმა მეგობრებმა ტვინი - დაიგრგვინა ხმამაღლა და მე შემომხედა, გეგონება ჩემი ბრალი ყოფილიყო რომ მირეკავდნენ.
-ახლა მე შენ ტელეფონს მოგიტან, უპასუხებ და ვინც არ უნდა იყოს ეტყვი რომ კარგად ხარ და არაფერი გჭირს, გასაგებია?! - მკითხა მკაცრად და ტელეფონი ხელში დაიჭირა. საპასუხოდ თავი ოდნავ დავუქნიე
-გასაგებია-მეთქი?! - იღრიალა და ხელი მაგიდას დაჰკრა. შიშისგან შევხტი.
-კი - ამოვიბლუყუნე და თვალი გავუსწორე. ვიკა რეკავდა.
-ალო, ნინი სად ხარ?! მეგონა მოხვიდოდი... - ტელეფონში ვიკას ოდნავ ნაწყენი ხმა ჩამესმა. ღრმად ჩავისუნთქე და ხმა დავირეგულირე.
-არა ვიკა, ბოდიში მაგრამ დღეს ვერ ვახერხებ.
-ცუდია… ნინი, იცი... არ მინდა ეს სხვისგან გაიგო, მირჩევნია მე გითხრა... ბაჩო დაიჭირეს, მაგრამ არ ინერვიულო, მალე გამოუშვებენ. პოლიციელთან მოუვიდა უთანხმოება და პრობლემა არაა მისი გამოყვანა. ბიჭები რამეს მოიფიქრებენ.
-კარგი - ვუპასუხე მოკლედ და ვიგრძენი როგორ ჩამწყდა გულში რაღაც. იმედი გადამეწურა, რომ ბაჩო მალე მიპოვნიდა. ახლა ისიც განსაცდელში იყო და მე მისთვის დამატებითი პრობლემა ვიყავი.
-ხომ კარგად ხარ?! - გაუკვირდა. ალბათ ის, რომ ბაჩოს ციხეში ჩასმასთან დაკავშირებით არაფერი არ ვიკითხე და ზედმეტი ემოციაც არ გამოვხატე.
-კი, არა... არ ვიცი... ახლა უნდა წავიდე... - ვუთხარი და თვალიდან ცრემლი გადმომიგორდა.
-კაი, დროებით მაშინ - რატიმ ტელეფონი ყურიდან გასწია და კმაყოფილი დაიძრა მაგიდისკენ.
-ჭკვიანი გოგო ყოფილხარ - ტელეფონი მაგიდაზე დადო და ისევ მე შემომხედა.
-რა გინდა ჩემგან? - ჩემდა გასაკვირად ტირილი შევწყვიტე და უდრეკად „გავეჯგიმე“.
-შენგან არაფერი, აი ბაჩოსგან კი ძალიან ბევრი რამ... თუმცა არც შენზე ვიტყოდი უარს. რას იტყვი, ხომ არ გავერთოთ?! - წარბები აზიდა და მომიახლოვდა.
-გულისამრევი ხარ - ვუპასუხე ამრეზით.
-რაო? ვერ გავიგე. - თვალებში ჩამაცქერდა და ისევ სასტიკი ნახშირის თვალები მომაპყრო. ხმა ვეღარ ამოვიღე - გაიმეორე რაც თქვი!!! - მიღრიალა და ჩემს პასუხს დაელოდა.
-ბაჩო მიპოვის და არ გაცოცხლებს! - მთელი გამბედაობა მოვიკრიბე და სათქმელი კბილებში გამოვცერი. უეცრად მარჯვენა ხელი მოიქნია და სახეში გამარტყა. ტკივილისგან და მოულოდნელობისგან შევკივლე, ცრემლებმა კვლავ იპოვეს გზა ჩემს სახეზე.
-ეგ ნაბი****ი მეორედ არ მიხსენო! - გამაფრთხილა მკაცრად და თვალები დამიბრიალა.
-ნამდვილი არაკაცი ხარ - არ გავჩუმდი, რის გამოც კვლავ სილის გაწნა მივიღე. ამჯერად აღარ მიკივლია. მხოლოდ ცრემლებს მივეცი გასაქანი. უხმოდ ვტიროდი და ვოცნებობდი, რომ ეს ცუდი სიზმარი ყოფილიყო, თუმცა ყველაფერი როდი ხდება... ეს ყველაფერი რეალურად ხდებოდა და მეც რეალური საფრთხე მემუქრებოდა ამ მანიაკისგან. დიახ, მანიაკისგან!.. მე მას სხვა სახელს ვერ დავარქმევდი...
ტელეფონზე დაურეკეს.
-მალე მოვალ ლამაზო - კარი გააღო და სარდაფიდან გავიდა.
თავიდან მშვიდად საუბრობდა, შემდეგ კი ყვირილი დაიწყო. რაღაცეები მეც გავიგე: „რაა? თქვენ ნორმალურები ხართ?!“ „საიდან მოგივიდათ თავში მსგავსი სისულელე!“ „ნამდვილი იდი***ბი ხართ!“ „ახლა რა უნდა ვქნათ!..“ „მოვდივარ, უჩემოდ არაფერი არ ქნათ!“ ეს თქვა და მაშინვე კარი შემოაღო.
-მე ახლა უნდა წავიდე, თუმცა არ ინერვიულო, მარტო არ გტოვებ. ჩემი მეგობარი მოვა და ის გიყარაულებს რომ რამე სისულელე არ ჩაიდინო. - ვითომ ჩემზე მზრუნველი ხმით მითხრა და ოთახიდან გავიდა. რამე უნდა მეღონა. ვინმეს უნდა დავკავშირებოდი, თუმცა ამას რამდენად მოვახერხებდი არ ვიცოდი. ალბათ ვერც ვერაფერს გავაწყობდი. ფიქრებით ბაჩოსკენ გადავეშვი. ნეტავ ახლა როგორ იყო?! ვიკამ მითხრა, რომ პოლიციელთან უბრალო უსიამოვნება მოუვიდა და მალე გამოვიდოდა. იქნებ ეს მხოლოდ დასამშვიდებლად მითხრა და სინამდვილეში სულ სხვა რამ ხდებოდა? მაგრამ, არა... არამგონია ვიკას ჩემთვის რამე დაემალა... თუმცა ეს ხომ მხოლოდ ჩემი აზრები იყო... ამას არანაირი მნიშვნელობა არ ჰქონდა. პოლიციის გახსენებისას თავში ვატო ამომიტივტივდა. ნეტავ ის თუ დაიჭირეს? არ ვიცი. შეიძლება ბაჩომ ის გადაარჩინა და თავი საფრთხეში თვითონ ჩაიგდო. არ ვიცი... ამ ყველაფერზე ფიქრი ჩემთვის ზედმეტად რთული იყო, კითხვებზე პასუხის გაცემა შეუძლებელი, ვითარება კი ჯერ კიდევ გაურკვეველი და დაუზუსტებელი...
ხის კარის ჭრიალის ხმამ ფიქრებიდან გამომიყვანა. ოთახში (თუ ამას ოთახი ერქვა!..) საშუალო სიმაღლის შავგვრემანი ბიჭი შემოვიდა. იმ დღეს მოკლე შორტები და ტოპი მეცვა. ჩემი გარეგნობით აშკარად მოიხიბლა. ინტერესიანად ამათვალიერა და შემდეგ მაგიდასთან სკამზე ზანტად დაეშვა. შიმშილი ვიგრძენი. უკვე საღამოვდებოდა, მე კიდევ მთელი დღე ერთი ლუკმაც არ მქონდა პირში ჩადებული.
-მშია - ვთქვი ხმადაბლა, ჩემს „ყარაულს“ გავხედე და საწყალი თვალები მივაპყარი.
-ეგ ჩემი სადარდებელი არაა - მიპასუხა მცირეოდენი ყოყმანის შემდეგ.
-არამგონია შენს უფროსს ჩემი სიკვდილი უნდოდეს. - ვუპასუხე და ცოტა ხნის შემდეგ დავამატე - ყოველ შემთხვევაში დღეს. - ჩემმა ნათქვამმა აშკარად დააფიქრა. ამოიოხრა, ფეხზე წამოდგა და ოთახიდან გავიდა. ცოტა ხანში რამდენიმე ჰამბურგერი შემოიტანა (ჰამბურგერი რაა.. ძეხვი პურში ჩადებული, თუმცა იმწამს მხოლოდ ის მეჩვენებოდა მნიშვნელოვნად, რომ საჭმელი იყო. დანარჩენი საერთოდ არ მადარდებდა...).
-აიღე - ერთი ცალი კალთაში ჩამიდო და მომშორდა.
-ხელებს თუ არ გამიხსნი ვერ შევჭამ - ვუთხარი მშვიდად.
-იქნებ აქედანაც გაგიშვა?! - მკითხა სარკაზმით. არაფერი მიპასუხია. მიხვდა, რომ ხელების გახსნა მართლაც საჭირო იყო. ისევ ოხვრით მომიახლოვდა და ხელები გამიხსნა. მის ასეთ გულუბრყვილობაზე ჩამეცინა. ასეთი მიმნდობი მეც კი არ ვიქნებოდი. თავისუფლება ძალიან მესიამოვნა. მაჯები დავიზილე და შემდეგ ხელი ნატკენ ლოყაზე მოვისვი. წვის შეგრძნება განმიახლდა და ხელის მოშორება ვარჩიე. ჰამბურგერი ავიღე და დიდი სიამოვნებით დავეწაფე. უცნობი კვლავ თვალმოუშორებლად მიყურებდა. მისი ასეთი მზერა უკვე მაღიზიანებდა. თავში ეშმაკურმა იდეამ გამიელვა. სკამზე უსიამოვნოდ შევიშმუშნე და უცნობს გავხედე.
-ფეხები ძალიან მტკივა, შეგიძლია ცოტახანს გამიხსნა?
-არა - მოკლედ და ცივად მიპასუხა, თუმცა დანებებას არ ვაპირებდი, საქმე სხვა მაინც არაფერი არ მქონდა.
-გთხოვ
-არა-მეთქი! - მიპასუხა მკაცრად.
-რა გქვია? - საუბარი უცბად სხვა თემაზე გადავიტანე. მისთვის აშკარად მოულოდნელი იყო და პასუხმა რამდენიმე წამი დააყოვნა.
-შოთა. რაში გაინტერესებს? - მიპასუხა ცივად, თუმცა ინტერესის ნოტები მაინც იგრძნობოდა მის ხმაში.
-ისე, უბრალოდ. - მომხიბვლელი მზერა ვტყორცნე, რასაც მისი კმაყოფილი გამომეტყველება მოყვა.
-მომისმინე, ფეხები მართლა ძალიან მტკივა. არ გატყუებ... - შევეცადე სახე მომესაწ....ბინა.
-არა-მეთქი! - უკვე ეტყობოდა ხმაში მერყევი ნოტები. მიზანთან ახლოს ვიყავი.
-კარგი, როგორც გინდა. შეყვარებული გყავს? - ახლა ლამის პირდაღებულმა გამომხედა. ძალიან ვხალისობდი მის მიმიკებზე, თუმცა საქმისთვის მალე უნდა მიმეხედა, თორემ რატო ნებისმიერ დროს შეიძლებოდა დაბრუნებულიყო.
-რა გინდა? - მკითხა გაკვირვებულმა ენის ბორძიკით.
-მინდა, რომ ფეხები გამიხსნა - ვუპასუხე ვითომც არაფერი
-არა-მეთქი.
-გაგექცევი? - ვკითხე და წარბი ავზიდე. უნდა გამომეწვია, ისე ვერაფერს გავხდებოდი.
-ეგღა მაკლია შენნაირი გოგოები გამექცნენ - ჩაილაპარაკა თავმომწონედ.
-მაშინ რატომ არ მიხსნი ფეხებს?
-ზედმეტს ლაპარაკობ! გაჩუმდი და იჯექი ერთ ადგილას! - გამაფრთხილა მკაცრად და ტელეფონში რაღაცეების ძებნა დაიწყო.
-ანუ გეშინია. არ მეგონა რატის შენნაირი სუსტი წევრებიც თუ ყავდა ბანდაში - ჩავილაპარაკე ვიტომ დანანებით.
-კარგი, გაგიხსნი - მობილური ხმაურიანად დაახეთქა მაგიდაზე და წამოდგა.
დაბღვერილი მომიახლოვდა, ჩაიკუზა და დანით თოკების შეხსნა დაიწყო. ფეხიდან თოკი მომაშორა თუ არა, მაშინვე ფეხებს შუა ამოვარტყი რაც ძალა მქონდა და ფეხზე წამოვხტი.
-ძუკნა! - მხოლოდ ეს დაიყვირა სიმწრისგან და იქვე ჩაიკეცა.
იმწამსვე მაგიდას მივვარდი და მობილური ჯიბეში ჩავიდე. კარი გამოვაღე და თავი თავისუფლად დავიგულე, როდესაც ვიღაცას შევასკდი. გული ამიჩქარდა და ვიგრძენი როგორ დამეხვა თავბრუ შიშისგან. თვალი ზემოთ ავაპარე და გაცეცხლებული რატი დავინახე. ჯანდაბა!!! რაღა ახლა მოვიდა!..
-შოთა, ამიხსენი რატომ მეჩეხება კარში ეს გოგო სრულიად თავისუფალი და შენ რატომ ხარ ჩაკუზული მის სკამთან!!! - ხელი მკლავში ძლიერად წამავლო, ოთახში შემათრია და ბოლო ხმაზე იღრიალა. ისე თუ ეს სულ ასე იყვირებდა ხმის იოგებს დაიზიანებდა...( კარგი, იუმორი იქეთ იყოს... :დ)
-ბოს, მე... - თავის მართლება დაიწყო და ფეხზე ძლივს წამოდგა.
-არ მაინტერესებს!!! ნამდვილი იდიოტების ხროვა ხართ! ჩემს გარეშე ვერაფერს აკეთებთ! - დაიგრგვინა ავისმომასწავებლად და ხელი უფრო ძლიერად ჩამავლო. ძალიან მტკიოდა, თუმცა იმის გამოც ბედნიერი ვიყავი, რომ შუაზე არ გამგლიჯა.
-დაეგდე აქ! - სკამზე დამაგდო და შოთას მიუბრუნდა - გაეთრიე აქედან და გირჩევ არ დამენახო, თორემ ჯავრს შენზეც ვიყრი!!! - შოთა ოთახიდან გაიძურწა და კარი მიხურა.
-შენ კიდევ ჭკვიანი ყოფილხარ!.. უნდა ვაღიარო, გამაოცე... - წინ რამდენჯერმე ჩამიარა - თუმცა ცუდი გოგო ხარ, თან ძალიან და ამის გამო უნდა დაგსაჯო - შარვლიდან ქამარი მოიხსნა და ხელზე დაიხვია.
-ააა, არა გთხოვთ!!! არაა!!! აააააა!!! - ზედაც არ შემომხედა. ძლიერად მოიქნია და მხარზე გამარტყა. ტკივილისგან ხმამაღლა ვიკივლე. ამაზე უფრო გაშმაგდა და მეორე მხარზე უფრო ძლიერად დამარტყა. მდუღარე ცრემლებს ვღვრიდი და განწირულად ვკიოდი, თუმცა ჩემი დამხმარე არსად ჩანდა. ჯერ ერთ მკლავში გამარტყა, შემდეგ მეორეში, ნელ-ნელა ტანზეც გადმოვიდა, მერე ფეხებზე. სხეულზე ერთი წერტილიც კი არ დამიტოვა ჯანსაღი. ჩემი ცემით გული რომ იჯერა, ოთახიდან გავარდა, კარი გაიჯახუნა, შემდეგ ჩაკეტა და ხმაც მიწყდა. სკამზე ვეღარ ვძლებდი. ყველაფერი მტკიოდა. ძირს იატაკზე დავჯექი და ჩემს დასახიჩრებულ სხეულს დავხედე. სულ აწითლებული ვიყავი. ზოგად კანი გადატყავებული მქონდა და სისხლი მომდიოდა. მთელი ტანი მეწვოდა, ასე მეგონა ცეცხლში ვიწვოდი. თავი ხელებში ჩავრგე და უფრო მწარედ ავტირდი. მთლიანად ვკანკალებდი და მციოდა. ვიყინებოდი... გარეთ საერთოდ არ ციოდა, თუმცა მე მთელს ტანში ცივი ტალღები დამდიოდა. მობილური გამახსენდა. ხელისკანკალით ამოვაცურე ჯიბიდან და ეკრანს დავხედე. რამდენი გამოტოვებული ზარი იყო დედაჩემისგან, ლიკასგან, თათასგან... არ ვიცოდი ვისთვის დამერეკა. ვიკა გამახსენდა... მისი ნომერი არ მქონდა, თუმცა ბოლოს შემოსული ზარი მისი იყო. ნომერი მოვძებნე და ტელეფონი ყურზე მივიდე.
-ხო ნინი, როგორ ხარ? - ტელეფონში ვიკას მხიარული ხმა ჩამესმა და ტირილს ვუმატე
-ვიკა - ვუთხარი გაბზარული ხმით - ვიკა, მიშველე... გთხოვ, მიშველე... - სლუკუნით სიტყვებს ძლივს ვაბამდი ერთმანეთს.
-ნინი, რა გჭირს?! სად ხარ?!
-არ ვიცი ვიკა, მიშველე რამე... გთხოვ... - უეცრად ყურში ნაბიჯების ხმა ჩამესმა.
-ნინი რამოხდა? ხომ კარგად ხარ? - მკითხა ანერვიულებულმა
-ახლა უნდა წავიდე... - სწრაფად გავთიშე და მზერა კარს მივაპყარი. ტელეფონის ჯიბეში ჩადება ვერ მოვასწარი.
-შენ... - გაავებული რატი ოთახში შემოვარდა და პირდაპირ ჩემკენ წამოვიდა - შე პატარა ძუ**ა! - სახეში სილა გამარტყა და მობილური ხელიდან მომგლიჯა. ისე მქონდა მთელი სხეული დაბეჟილი, რომ უკვე აღარ მადარდებდა. ნატკენი ადგილი უფრო ამეწვა და მარილიანი სითხით დაიფარა. შეშინებულმა ავხედე გაცეცხლებულ რატის და მზერა ჩემი ტელეფონისკენ გავაპარე. მთელი ძალით მიახეთქა კედელს, შემდეგ მაგიდიდან რაღაც აიღო და კარი გაიჯახუნა.
ახლა უკვე ნამდვილად აღარაფერი მეშველებოდა. კუთხეში მივჩოჩდი, ზურგით ცივ კედელს მივეყრდენი, ხელები ფეხების გარშემო შემოვიწყვე და თავი მუხლებში ჩავრგე…

აკრძალული ხილი(8 ნაწილი)


აკრძალული ხილი(8 ნაწილი)


.........
ესეც შემდეგი თავი ჩემო საყვარლებოო...
გუშინ ძალიან გამახარა თქვენმა აქტიურობამ. უმეტესობამ სწორად გამოიცნო რა მოხდებოდა.
აბა, როგორ გამართლდა თქვენი მოლოდინები??
მოუთმენლად ველი შეფასებას...



№1  offline მოდერი ჯია

ვაიმეეეე, გასკდა გულიიიი.... რას უშვებიან ჩემი ბაჩოს გოგოს :((((((((((((

 


№2  offline წევრი bar bare

Good good good good good good kae iyo kaeee :*

 


№3  offline მოდერი ანკა

ჯია
ვაიმეეეე, გასკდა გულიიიი.... რას უშვებიან ჩემი ბაჩოს გოგოს :((((((((((((

ხოო, რატი ძალიან სასტიკია :((

bar bare
Good good good good good good kae iyo kaeee :*

მიხარია რომ მოგეწონაა <3 love

 


№4  offline წევრი cancara

კაია მალე დადე

 


№5  offline მოდერი ანკა

cancara
კაია მალე დადე

აუცილებლაად <3

 


№6  offline წევრი KaTE:))

აჰა, ასე არ ჯობია? უფრო დაძაბული და სასტიკი სცენები? მხოლოდ ერთს გირჩევ ახლა ისე არ განავითარო მოვლენები, რომ ზღაპარში აღმოვჩნდე უცებ. (ზედმეტი მომეჩვენა ნინის სცემა... ოდნავ ზედმეტი გამოვიდა, მაგრამ რადგან შენ ასე გადაწყვიტე იყოს, საერთოდ ავტორს ამ თემაზე არ ეწინააღმდეგებიან.)მეთქი, თქო და ო სწორად გქონდა გამოყენებული, რამაც ძალიან გამახარა.
ეს არის მხოლოდ ჩემი აზრი ♡-♡ წარმატებები ანკ... ♡♡♡
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№7  offline მოდერი ანკა

nini5852
ვაიმე ეს რაიყო ანკა რაა :(((( ძალიან შემეცოდა ნინი :((( ვაიმე რა დიდი სიამოვნებით მოვკლავდი ამ რატის ვერც კი წარმოიდგენთ :((( :@ სადისტი :@ ძალიან კარგი იყო :*

მადლობა ჩემო საყვარელოო <3 <3 <3

KaTE:))
აჰა, ასე არ ჯობია? უფრო დაძაბული და სასტიკი სცენები? მხოლოდ ერთს გირჩევ ახლა ისე არ განავითარო მოვლენები, რომ ზღაპარში აღმოვჩნდე უცებ. (ზედმეტი მომეჩვენა ნინის სცემა... ოდნავ ზედმეტი გამოვიდა, მაგრამ რადგან შენ ასე გადაწყვიტე იყოს, საერთოდ ავტორს ამ თემაზე არ ეწინააღმდეგებიან.)მეთქი, თქო და ო სწორად გქონდა გამოყენებული, რამაც ძალიან გამახარა.
ეს არის მხოლოდ ჩემი აზრი ♡-♡ წარმატებები ანკ... ♡♡♡

მადლობაა <3 მაგასაც გავითვალისწინებ wink love

 


№8  offline მოდერი ^paradise^

Iiiiiiiiiiiiii damanaxee eg rati avuwitlo gverdebi !! Magari xar rogorc yoveltvis :* miyvarxar chemi gogooo <3

 


№9  offline მოდერი ანკა

^paradise^
Iiiiiiiiiiiiii damanaxee eg rati avuwitlo gverdebi !! Magari xar rogorc yoveltvis :* miyvarxar chemi gogooo <3

მეც ძაან მიყვარხაარ!!! <3 <3 <3 love
რატი ერთად ვცემოთ wink

 


№10  offline წევრი lisebeth

სამწუხაროდ ამ ნაწარმოებს ნაწყვეტ- ნაწყვეტ ვკითხულობ და მომწონს
მწერალს შეიძლება მიუთითო გრამატიკულ შეცდომებზე მაგრამ შინაარსი მხოლოდ მისი კომპეტენციაა და ამაში ვერავინ ჩაერევა.. ეს საავტორო უფლებაა
ასე,რომ წერე ისე როგორც გრძნობ და არა ისე როგორც ვიღაცას უნდა

ერთადერთი რაზეც შემიXლია "შენიშვნა" მოგცე ისაა რომ ნუ წერ რა შეიძლება მოხდეს წინასწარ... ვარაუდები როცა გამოითქმება შენ ნუ პასუხობ ,რომ კი გამოიცანი და მასე იქნებაო
წარმატებები ნიჭიერი გოგო ხარ და იმედია მალე მოვახერხებ ამის გულდასმით წაკითხვას

 


№11  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან მაგარია მაგარდ მომეწონა დაძაბული იყო ჩემი ბაჩო მალე გამოაჩინე უვნებელი მაგარი გოგო ხარ love love love

 


№12  offline მოდერი ანკა

lisebeth
სამწუხაროდ ამ ნაწარმოებს ნაწყვეტ- ნაწყვეტ ვკითხულობ და მომწონს
მწერალს შეიძლება მიუთითო გრამატიკულ შეცდომებზე მაგრამ შინაარსი მხოლოდ მისი კომპეტენციაა და ამაში ვერავინ ჩაერევა.. ეს საავტორო უფლებაა
ასე,რომ წერე ისე როგორც გრძნობ და არა ისე როგორც ვიღაცას უნდა

ერთადერთი რაზეც შემიXლია "შენიშვნა" მოგცე ისაა რომ ნუ წერ რა შეიძლება მოხდეს წინასწარ... ვარაუდები როცა გამოითქმება შენ ნუ პასუხობ ,რომ კი გამოიცანი და მასე იქნებაო
წარმატებები ნიჭიერი გოგო ხარ და იმედია მალე მოვახერხებ ამის გულდასმით წაკითხვას

მადლობა დიდი <3 <3 <3 მიხარია რომ მოგწონს love

lamazmani
აუ ძაან მაგარია მაგარდ მომეწონა დაძაბული იყო ჩემი ბაჩო მალე გამოაჩინე უვნებელი მაგარი გოგო ხარ love love love

მადლობაა love

 


№13 სტუმარი Bradley

DK1cKR http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 


№14 სტუმარი Chuck

I really like swimming http://www.theeconomicinsight.com/about profitable zithromax buying crystal They brought a number of major arteries to a halt in cities including roads in the Islamic nation’s capital, Islamabad, and in Karachi where protests turned violent and police were forced to launch a baton charge.  

 


№15 სტუმარი Kaitlyn

We'd like to invite you for an interview http://retapuit.ee/kysi-pakkumist abandon buy domperidone breastfeeding tolerate meadow The New Jersey Supreme Court in 2006 ruled same-sex couples should have all the rights and benefits of heterosexual couples, and in 2007, the state legislature legalized civil unions, which gave gay couples the rights of married couples without the title “marriage.” That allowed them access to state benefits, but not federal.

How long are you planning to stay here? http://www.monaghanpeace.ie/tag/bullying/ freight suhagra with milk characteristic Subsidising unprofitable branches is a luxury few can nowafford. Branches account for around 60 percent of retail bankingcosts, including property and refurbishment spending as well asstaff pay, Deutsche Bank researchers estimated.

I'd like to open a personal account http://mvv.hu/en/ eternal metronidazole 500 mg tablet pliva introduce Roy Hodgson had asked James Milner to stop up the left but it was Walker who needed the backup as time and again Konoplyanka created opportunities. If Ukraine had possessed a composed striker it would have been even more damaging.

 


№16 სტუმარი Ava

Sorry, you must have the wrong number http://www.mrh-project.eu/index.php?page=general-info clomipramine price increase Tapping up is illegal but it goes on. Players do it and managers do it. I had two managers call me at home while I was still under contract at a club. And I've tried to engineer a move myself by speaking to players at clubs I was interested in joining.

A jiffy bag http://www.assisearch.it/broker/ order zetia online "We’ve got a long way to go before that but you certainly see them being in the postseason. If there is a next time, it may be a little bit easier because it was somewhat of an emotional week. It can be a little bit draining.”

 


№17 სტუმარი Neville

I don't like pubs http://jimmysdressing.com/coupons/ maxalt tablets LONDON: Two Muslim converts pleaded not guilty Friday to murdering a British soldier whose gruesome killing in broad daylight on a busy London street in May horrified the nation. Drummer Lee Rigby, a veteran of the Afghan war, was hacked to death near army barracks in Woolwich, southeast London. Muslim converts Michael Adebolajo and Michael Adebowale, arrested at the scene, appeared at London's Old Bailey criminal court Friday where they denied murdering Rigby, conspiracy to murder a police officer and attempted murder of a police officer. reuters

 


№18 სტუმარი Jarrod

Which year are you in? http://www.robertmweir.com/roots-and-wings.html clomid 25 mg twins "She was frightened and cried herself to sleep. She is not looking for anyone and she is devoted to play," he told Reuters. "It has shaken everyone and has helped bring to light a major problem - just how easy it is to traffic children".

 


№19 სტუმარი Dudley

A law firm http://michigansportscenter.com/about hydrochlorothiazide 25 mg po tablet The same holds for Shannan Gilbert, whose body was discovered in a nearby marsh a year later. The police had been searching for her after an incident at the gated community of Oak Beach on Jones Beach Island when they happened on the four corpses.

 


№20 სტუმარი Buster

I really like swimming http://terrymcdonagh.com/blog/ generic stromectol About 350 blocks of it, each weighing up to 100 pounds, was used to create the cool surroundings that are meant to feel good on a Manhattan afternoon when temperatures soared into the 90s. Guests are accompanied to the meat locker-type bar door by "party starters" — hostesses clad in bustiers who don't venture into the cold.

 


№21 სტუმარი Williams

Sorry, you must have the wrong number http://www.thepennyloafers.com/portfolio/amanda-triglia/ purchase sildenafil citrate He calls it the myth of marriage and mortgages; the illusion that grown up responsibilities stand in the way of realising entrepreneurial ambition. In our case it was more than that, a heady cocktail of self-deception and procrastination mixed with a chaser of fear.

 


№22 სტუმარი Alonzo

I'd like to pay this in, please http://knowledge.offordcentre.com/childrens-needs retail cost topamax In a survey of 1,600 parents with children under the age of 18, researchers found that half of all families are not saving at all. Just two years ago, in 2010, 60 percent of families were saving for college.

I do some voluntary work http://www.terrystricklandart.com/purchase.htm paxil cr 12.5 At first glance, Apple is saying their employees are stealing Apple products, which could be considered slander. Apple’s inability to set up stores and products in a way that minimizes theft clearly indicates they don’t belong in the retail business.

What's the exchange rate for euros? http://www.terrystricklandart.com/purchase.htm much does paxil cr cost without insurance Since taking the helm in May, Krzanich has pushed to improve Intel's offering of chips for mobile devices. It recently announced a lineup of ultra-small chips for wearable devices, which are growing more popular.

How many would you like? http://yarinareth.net/about/ abilify cheap The shop, which is called Reptile Ocean, did not respond to a request for comment. On its official Facebook page the retailer calls itself “an exotic pet store open to the public for purchase and viewing”.

 


№23 სტუმარი Kraig

Until August http://www.oldbaggies.com/index.php/about-old-baggies methocarbamol 500 mg 9. The prize does not include travel between the winner’s home and London St Pancras, food and drink, personal expenditure or incidental costs, other than where mentioned. It is the responsibility of the prizewinner to ensure they and their guest have valid passports and obtain any necessary vaccinations and visas for their trip.

I'd like to open a personal account http://www.chocolatepoker.rs/informacije/najbolji-poker-softver/ buy etoricoxib What was the point of bringing in a limited passer such as Tebow to serve as the third quarterback if the plan wasn’t to keep and develop him? Why install those new option run plays for Tebow and work on them in the preseason if he’s not going to be around this fall? Did the third-string receivers, such as Quentin Sims and Jonathan Haggerty, get a fair evaluation by having Tebow throwing them the ball with his poor timing and accuracy? Couldn’t Ryan Mallett have used a few more reps in the exhibition games? Wouldn’t the offense have been better off with a more traditional No. 3 quarterback, even if it was just a camp arm like the previous No. 3, Mike Kafka?

I'm doing a masters in law http://raisethewagesj.com/facts/ buy femara online Sue Dooley, senior drawing manager production coordinator for the Multi-State Lottery Association, said late Wednesday night that three tickets matched the winning numbers and will split the lottery's latest massive jackpot: $448 million.

I'm doing a masters in law http://raisethewagesj.com/facts/ buy femara online Sue Dooley, senior drawing manager production coordinator for the Multi-State Lottery Association, said late Wednesday night that three tickets matched the winning numbers and will split the lottery's latest massive jackpot: $448 million.

real beauty page http://jimmysdressing.com/coupons/ maxalt melts The most common cause of delay in the UK was waiting for files to download or upload, whilst in second place was applications which take a long time to load. Computer startup time did not feature prominently.

A book of First Class stamps http://www.puntocomsistemas.es/tpv-toledo-ayd estrace ivf There are strict limits on foreign investment in thetelecommunications and banking sectors, and the industryminister may block foreign takeovers if they are not seen asbeing of net benefit to Canada. It is up to the minister todetermine exactly how to apply that opaque "net benefit test".

 


№24 სტუმარი Jacinto

I'll put him on http://carissaphelps.com/training/ where to buy avanafil/extendra Duda is batting .235 with 11 homers and 23 RBI in 68 games with the Mets this season, 58 of them as their left fielder. Eric Young Jr. has since taken over the role in left, adding a dimension of speed to the roster.

 


№25 სტუმარი Elliott

Insert your card http://michigansportscenter.com/about order hydrochlorothiazide He added: “Our job is to make sure that [recovery is] not another false dawn that we saw a few years earlier, and to make sure that as soon as possible this economy reaches a form of sustained velocity so that it can sustain higher interest rates and continue to grow.”

I'd like to withdraw $100, please http://www.pivotmarine.com/maritime-consultancy megalis 20 mg tab True, but lag should be begins ids completely now. LG's UI doesn't really lag at all. Don't remember it happening on my previous phone, the optimus G. But my one lags in only certain animations. Helicopter view and a slight bit of frame drops in opening the app drawer.

Where did you go to university? http://www.thepennyloafers.com/portfolio/amanda-triglia/ eriacta online Two High Court judges are being asked to rule that a welfare payment limit introduced by Work and Pensions Secretary Iain Duncan Smith breaches the human rights of unemployed parents. Claims by couples and single parents are now limited to £500 a week.

 


№26 სტუმარი Malcolm

We went to university together http://www.muruniiduk.ee/products Tricor Coupons Snowden made an earlier application for Russian asylum. But Russian President Vladimir Putin said asylum would be conditional on Snowden stopping leaking US secrets; Snowden then withdrew his asylum bid, Russian officials said.

 


№27 სტუმარი Alejandro

Did you go to university? http://www.irondalecafe.com/history/ buy pioglitazone Though the study tracked patients diagnosed between 1991 and 2005 and through 2009, the results likely hold true today, Silber says, adding that advances in treatment — however startling — can't offset the disparities in diagnosis.

 


№28 სტუმარი Leopoldo

Thanks for calling http://www.acrissul.com.br/noticias buy cheap flovent Regional differences are more notable, she says, especially the sharp decline in Western states, where the percentage of circumcisions fell from 63.9% in 1979 to 40.2% in 2010. It was highest in the Midwest, 71% in 2010.

 


№29 სტუმარი Dalton Gain

How to Make Money On Pinterest In 2018!
$200/Day With NO INVESTMENT - 4 Easy To Follow Steps
Watch this video ==> https://forms.aweber.com/form/94/1220702694.htm

 


№30 სტუმარი Karolin Carlisle

This is a successful work at home program with unlimited potential.
We'll show you EXACTLY what you need to do to make money posting ads for companies online.

It runs virtually on autopilot. Once your ads are submitted, they can be making money for you over and over.
In other words, you don't have to be sitting in front of your computer all day just to make money.

You can go play golf with your friends or go shopping at the mall with your family.
It's totally up to you. That's the beauty of this system.

Watch this ==> http://220cb6-p2zix9s1flbrh1jvrei.hop.clickbank.net/?tid=SD

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent