შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დაგთმობ(5)


6-08-2015, 20:40
ავტორი ubralod me
ნანახია 2 768

დედაჩემი მირეკავდა.. მისი ნომრის დანახვისას მივხვდი როგორი ცუდი შვილი ვარ... რამოდენიმე დღეა მისთვის არ დამირეკავს..
_ხო დეე..
_ სად ხარ შვილო დაკარგული არ უნდა გამაგებინო შენი ამბები? გასკდა გული ნერვიულობით..
_აუ დეე ვერ მოვახერხე დარეკვა.. ცუდი გოგო ვარ... გამოვსწორდებიიი გპირდები.. მენატრებიი...
_მეეც რომ მენატრები იმიტომ დაგირეკე. რა ამბებია შენსკენ?
_ხატია ჩამოდის დღეს და გოგოები დახვედრას ვუწყოობთ..
_ კარგიაა... ანი დედიკო თავს მიხედე და ნუ დაიკარგები დამირეკე ხოლმე...
_ კარგიიი... აუცილებლად დაგირეკავ... გაკოცეე...
საუბარი დავასრულე, საათს დავხედე და საწოლიდან გიჟივით წამოვვარდი სასწავლებელში ვაგვიანებდი, ნინი გავაღვიძე სწრაფად მოვემზადეთ და ისე გამოვვარდით სახლიდან საუზმე არც გაგვხსენებია.. გზაში საცობია... აჰა ესღა გვაკლდა მე სასწავლებელში ვაგვიანებდი ნინი კი გამოფენისთვის ემზადებოდა და დარბაზი უნდა ენახა, ... სასწავლებელში დავაგვიანე საყვედურიც არ ამცდა მაგრამ მაინც განსაკუთრებულ განწყობაზე ვარ.. დღეს ხატიას ვნახააავ... ლანა და ელენეც ჩემსავით მოუთმენლად ელოდებოდნენ ლექციების დამთავრებას, მთელი დღე საათს ვუყურებდით დრო კი საერთოდ არ გადიოდა.... ნინიმ სმსი მომწერა უკვე ჩემდ სასწავლებელთან იყო და გველოდა, მაგრამ ლექციის დამთავრებამდე თითქმის ნახევარი საათი იყო დარჩენილი.. როგორც იქნა დამთავრდა ლექცია და გამოვედიით, ლანამ ხატიას დაურეკა უთხრა სადაც უნდა მოსულიყვნენ.. ამასობაში ნინის მანქანასთან მივედით.. ირაკლიც მოსულია ძმაკაცთან ერთად.. ნამდვილად სიმპატიური ბიჭია ირაკლის ძმაკაცი, შორიდანვე მომხვდა თვალში.. ირაკლისთან მივედი და დიდის ამბით მოვიკითხე
_ოოჰ ბატონო სიძეე... როგორ ბრძანდებიით...
_ვაა ანიიშ მგონი მე მეშლება და საერთოდ არ გაქვს მწარე ენა.. მითხრა სიცილით..
_ხოო ეგ მართლა გეშლება.. თან დღეს კარგ ხასიათზე ვაარ...
_ ხო მართლა გოგოებო გაიცანით ეს გოგაა.. ჩემი ძმაკაცი, ეხლახანს ჩამოვიდა საქართველოში...
გოგა ესენი ჩემი მეგობრები არიან ელენი, ანი და ლანა, იმედია გაუგებთ ერთმანეთს, სიტყვეთ გამოსვლა დაასრულა ირაკლიმ და თვალი ჩამიკრა...
_სასიამოვნოა.. ყველამ ერთხმად ვთქვით და გაგვეცინა...
_ყველა ამ მანქანით მივდივაართ? მგონი ვერ ჩავეტევით...
_არაა ანი ჩვენ გიო და სანდრო მოგვაკითხავს (ლანასა და ელენეს შეყვარებულები) თუ გინდა ჩვენთან ერთად წამოდი [ელენე]
_ანი შენთან საქმე მაქვს და ჩემი მანქანით წამო რაა... (ირაკლი)
გიო და სანდროც მოვიდნენ, მანქანებში გავნაწილდით და დავიძარით, წინ ირაკლი და გოგა დასხდნენ, მე და ნინი უკანა სავარძელში მოვკალათდით...
_შეგამჩნიე როგორ უყურებდი.. ჩურჩულით მითხრა ნინიმ ისე რომ ბიჭებს არ გაგეგოთ.
_რაა? რამე მოგელანდა? მეც ჩურჩულით ვუთხარი.. მივხვდი რაც იგულისხმა მაგრამ არ შევიმჩნიე...
_არაფერი მომლანდებია..! კარგი ბიჭია გოგა, დიმპატიური, განათლებული... ხელიდან არ გაუშვა იცოდეე...
_ ოო კაი რაა... გაჩუმდი თორე გაიგებეენ ბიჭები..
_ იკა ცოტა ჩქარა იარე თორე გაგვასწრეეეს.... (ნინი)
_არის უფროსო... სიცილით თქვა ირაკლიმ და სიჩქარეს მოუმატა. მალე რესტორანშიც მივედით. ხატიამ როგორც კი დაგვინახა მაშინვე ჩვენსკენ გამოიქცა და ჩაგვეხუტა... მაგიდასთან მივედით, უკვე ნიკაზეც აღარ ვბრაზობდი.. ირაკლიმ გოგა ბიჭებს გააცნო, კარგად გაუგეს ერთმანეთს.. მაგიდას მივუსხედით.. გოგა ჩემს პირდაპირ იჯდა.. მწვავდა მისი მზერა, თვალს არ მაშორებდა... მაღიზიანებდა მისი ასეთი გამოხედვა, თავს უხერხულად ვგრძნობდი... მაგრამ ვცდილობდი არ შემემჩნია... მაინც ბევრი ვიხალისეთ, ძველი ამბებიც გაბიხსენეთ ახალიც ბევრი ვთქვით...
_ხატუშ, სწავლაზე რას ფიქრობ? ხო აგრძელებ?(ელენე)
_კიი გო ვაგრძელებ მომავალი კვირიდან....
_აუუ რა მაგარიაა... ისევ ერთად ვიქნებიით.. აღარც ანის მოენატრები ხოლმეე.. (ლანა)
_გიო ვიცეკვოოთ რაა.. უთხრა ელენემ შეყვარებუულს.. და საცეკვაოდ გავიდნენ. დანარჩენებიც მათ მიყვნენ.. მაგიდასთან მარტო მე და გოგა დავრჩით.. ისევ მომშტერებოდა მე ტელეფონს ვათამეშებდი ხელში, მინფოდა ყურადღება გადამეტანა..
_შენ რატომ არ ცეკვავ ლამაზო? (გოგა)
_ ლამაზო არა ანი მქვიამე, გაბრაზებული ხმით ვუთხარი ისე რომ არც შემიხედავს...
_კარგი ეხლავე გამოვასწორებ... შენ რატომ არ ცეკვავ ანი?
_არ არის ეგ შენი საქმე... ჯერ უაზროდ მომშტერებოდა ეხლა კიდე ნერვებს მიშლის უაზრო შეკითხვებით...
_ მართალი ყოფილა ირაკლი მწარე ენა გაქვს, როგორი ნაზი ხარ სანამ ხმას ამოიღებ...
_სანამ ზრდილობიანად გელაპარაკები მოკეტე... თორე ჩემი მწარე ენა არ იცი შენ... რაც ხმამაღლა არ მითქვამს გულში ვლანძღე..იდიოტი როგორ მიბედავს თავი ვინ გონია მაგას... ამ დროს ნინი და ხატია მოვიდნენ და საცეკვაოდ გამიყვანეს...
_ანის ცოტახნით მოგტაცებთ უთხრა ხატიამ გოგას და თვალი ჩაუკარა..
_ მაგ იდიოტისგან ნებართვა არ მჭირდება... გაბრაზებულმა ვთქვი... მეგონა უნდა გვეცეკვა ამათმა კიდე სხვა მაგიდასთან დამსვევს და საყვედურები დამაყარეს..



№1  offline წევრი nini :)

აუ არ აგრძელებ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent