შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

The h3artless (2)


7-08-2015, 00:07
ავტორი Candice
ნანახია 1 735

თამაში დაიწყო.. ლიზა და სანდრო გვერდი-გვერდ იჯდნენ და გამუდმებით ერთმანეთს კოცნიდნნენ.. რამდენჯერ გახედა ტაისიამ და იოცნება მათ ადგილზე ის და ზუკა ყოფილიყვნენ, მაგრამ მალევე მიხვდა რა გულუბრყვილო იყო და ოცნებებს თავი დაანება. სულ რაღაცაზე გაღიზიანებულ ზუკას უყურებდა და ცდილობდა გაეგო რაიყო კოპალიანის აფორიაქების მიზეზი. არადა თამაშსაც იგებდნენ და ყველაფერი პირიქით უნდა ყოფილიყო. ერთხელ ისიც გაიფიქრა ანიმ ხომ არ გააკეთა რამე ცუდიო, მაგრამ ეს აზრი მაშინვე თავიდან ამოიგდო, იფიქრა თავს ვიიმედებო და შეეცადა რეალისტის როლი ეთამაშა.
სულ რამდენიმე წამით გავიდა საპირფარეშოში და დაბრუნებულს ისეთი სანახაობა დახვდა რომ არიცოდა რაექნა. ზუკა გამალებული ურტყავდა თავის საუკეთესო ძმაკაცს-ლექსოს. ვერ წარმოედგინა ამ ორის ჩხუბი ისინი ხომ ბავშვობიდანვე მეგობრობდნენ. ზუკა რომ ვერ მოიყვანეს გონს სანდრომ და კიდევ რამდენიმე ბიჭმა ძლივს-ძლიობით გაათრიეს გარეთ, ნაცემი ლექსო კი ნასიამოვნები, თუმცა დასისხლიანებული სახით უყურებდა გარეთ მიმავალ ბიჭებს.ზუკას წითელი ბარათი მისცეს და მწვრთნელი გუნდიდან გაგდებით ემუქრებოდა. სწორედ ეს იყო ლექსოს გახარების მიზეზი, თითქოს ცემოთ ვერ სცემა ზუკა, მაგრამ სამაგიერო გადაუხადა.
"თვითკმაყოფილი იდიოტი" გაიფიქრა ტაისიამ და სწრაფად წავიდა შეშინებული ლიზასკენ, რომელმაც არიცოდა რაექნა. დაამშვიდა და უთხრა რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა და ტირილი არ ივარგებდა.დღესხომ შოუ აქვთ. ტაისიასაც მოადგა თვალზე ცრემლი, მაგრამ ბავშვობიდანვე მტკიცე ზასიათის იყო, არასდროს აძლევდა ემოციებს თავზე ბატონის უფლებას.
-სანდრო რახდება? როგორაა ჩემიძმა- სლუკუნით ლაპარაკობდა ლიზა.
-არ ინერვიულო სახლში მიგვყავს ცოტა დავაწყნაროთ იქნებ.
-საერთოდ რა დაემართა მაგ იდიოტს, კინაღამ ცხოვრება დაინგრია.
-აუ ლიზა ამაზე მერე დაგელაპარაკები რაა, ან ჯობია თვითონ ზუკამ გითხრას.- ამით დაამთავრა სანდრომ და ტელეფონი გაუთიშა.
- რაო? (ტაისია)
-რაო და სახლში მიგვყავსო და იქნებ დავაწყნაროთო.
-რა დაემართა არ გითხრა? (ტაისია)
-არა თვითონ გითხრას ჯობიაო. უფრო ამანერვიულეს ეხლა, ნეტა რახდება. აუ პროსტა იმ ანიმ თუ გააკეთა რამე მოვკლავ ჩემი ხელით. რამდენი ხანია ვამჩნევ ლექსოს ეპრანჭება.
-რა?
-ხოო ხოო. იმ დღეს ზუკასთან ვიყავი სახლში, ის ქალბატონიც იქ იყო და ლექსოც. ზუკა მაღაზიაში ჩავიდა რაღაცეებს ამოვიტანო, მე სააბაზანოში შევედი და რო გამოვდიოდი ეგენი ერთად იჯდნენდა რაღაცაზე იცინოდნენ ,უკვე კაიხნის შეყვარებულებივით. როგორც კი დამინახეს მაშინვე გაიტრუნნენ.
- ანისგან არ მოველოდი. ვენებს იჭრიდა მიყვარსო და ლექსო? (ტაისია) ცდილობდა არ გამოეჩინა ზედმეტი ინტერესი, რომ დაქალს რამე არ ეეჭვა.
-ეგ ნიანგის ცრემლება დიდცხვირა ეგ. ნეტა აქამდე ეღალატა ჩემი ძმისთვის.
-კაი რა რას ამბობ მერე ზუკა ცოდო არ იქნებოდა? (ტაისია)
-მაგის გვერძე უფრო ცოდო იყო...
ტაისიამ ძლივს დაითანხმა ლიზა სახლში წასულიყვნენ და შოუსთვის მოწესრიგებულიყვნენ.. საუბარმა გააკვირვა, თან დაამწუხრა, თან გაახარა. იმდენი ემოცია აირია მასში რომ მხოლოდ ის იცოდა, ყველაფერს გააკეთებდა ზუკას ხელში ჩასაგდებად ახლა, როცა ანი მისთვის კონკურენტი აღარ იყო.
საღამო მალე მოახლოვდა.. დღეს ტაისია განსაკუთრებულად ცდილობდა ლამაზი ყოფილიყო. სანდრომ დარეკა და ასე თქვა: ზუკა მოგვყავსო ხოდა მეტი რაღა უნდოდა მაღლაკელიძეს. სტილისტს იმდენნაირი მაკიაჟი გააკეთებინა დაღალა გოგო. იმდენი ქნა კაბაც თვითონ აირჩია.
-აბა შენ იცი ტაისია! მოახდინე ფურორი, ხომ იცი დღეს ვიქტორია სეკრეტის ერთ-ერთი ჟიურის წევრი აქაა. ასეთი შანსი მეორედ აღარ მოგეცემა. (დიზაინერი)
ცბიერად ჩაიღიმა ტაისიამ და ამაყად გადადგა პირველი ნაბიჯები სცენაზე. მიუხედავად იმისა მის წინ კიდევ მიდიოდა მოდელი ყველა კამერამ მასზე გადაიტანა ფოკუსი. ხალხს არ უყურებდა, მხოლოდ კამერებს. ეშინოდა ზუკა არ დაენახა და არ დაბნეულიყო.
ყველაფერმა კარგად ჩაიარა, შოუ დამთავრდა. ლიზა და ტაისია შამპანიურს წრუპავდნენ როცა დარბაზში ანი და ლექსო შემოვიდნენ ერთმანეთზე აკრულები. არა კი ქონდათ ვარიანტი ანის ღალატზე, მაგრამ ამდენს თუ გაბედავდნენ რას წარმოიდგენდნენ. წყვილი მათკენ მოდიოდა. ამასობაში სანდროც გვერძე ამოუდგა ლიზას.
-როგორხართ? -ცინიკურად მოიკითხა ანიმ გოგონები.
ტაისიას უნდოდა საკადრისი პასუხის გაცემა და შემდეგ ანის თმით თრევა მაგრამ ლიზამ დაასწრო.
-ჩვენ მშვენივრად. კარგად ერთობი შეყვარებულის ძმაკაცთან შე ბო**?
-ყოფილი შეყვარებულის. შენი ძმა დიდიხანია ჩემთვის არაფერს წარმოადგენს. უბრალოდ ვიყენებდი. არ გეწყინოს nothing personal.
ლიზა უკვე საცემრად იწევდა როცა სანდრომ ხელოთ დაიჭირა. ანი მიხვდა აქაურობას ჯობია გავეცალოო და გაღიმებული სახით დატოვა სამეული. ამას მაინც არ შევარჩენო ფიქრობდა ტაისია, მაგრამ აქ არ ყოფილა არც დრო და არც ადგილი ანისთან სამაგიეროს გადახდის.ტაისია კი მუდამ გაწონასწორებული ადამიანია.
ჰიჰიიი მგონი გამოვიდა რაღაც. ვიფიქრე ზუკასაც გამოვაჩენთქო მაგრამ იქითა თავისთვის გადავდე.. იქითა თავს სულ ზუკას დავუთმობ თითქმის. მოგეწონათ საერთოდ? ისე ვგეგმავ იქითა თავს თითქოს მილიარდი მკითხველი მყავს :დ ფოტოზე ქერა ლიზაა და შავგვრემანი ტაისია..
---
დააფიქსირეთ თქვენი აზრი გთხოოვთ.



№1  offline წევრი Nineli07

Kargia. Mgoni pirveli motxrobaa da momcons sascaulad. Velodebi shemdegs))

 


№2  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 


№3  offline წევრი Candice

Nineli07
Kargia. Mgoni pirveli motxrobaa da momcons sascaulad. Velodebi shemdegs))

კიი კიი პირველია..გამეხარდა თუ მოგეწონაა <3 საღამოს დავდებ კიდევ

cancara
კაია კაი მალე დადე

12ის მერე დავდებ აუცილებლად <3

ფოტო სხვა დამიდეს სამწუხაროდ :(

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent