შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (ნაწილის მეექვსე )


9-08-2015, 00:53
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 201

****
1 თვე გავიდა მას შემდეგ და კვლავ დამნაშავედ მიიჩნევს თავს , ერთი თვეა არ უძინია წესიერად , ათენებს და აღამებს საავადმყოფოში , მედ პერსონალი მხიარულობს უხელფასოდ მუშაობს ჩვენთანო, მართლაც ყოველ დღე იქ არის და ხან ვის ეხმარება ოპერაციაზე ხან ვის .ვერ გაბედე ვერცერთხელ შესვლა პალატაში, ეშინია კეკეს რეაქციის, თავის თავს ვერ პატიობს იმ ღამეს და კეკეს როგორ სთხოვოს პატიება ?! სიყვარულზე სიყვარული ემატება და ყოველდღიურად გრძნობს როგორ უღრმავდება გრძნობა.სანდრის მოყოლილ კეკეს ამბებს უსმენს, როგორ იღვიძებს რას ამბობს რას ჭამს და ზოგადად უმნიშვნელო ამბებსაც კი ეკითხება მის ყველა მნახველს, ზაზა და ლიზა გაიცნო და დაუმეგობრდა , ზაზამ საბა და ბესო გააცნო და სამეგობროც მალე ჩამოყალიბდა.
-მიშკა , ძმაო ასე აღარ შეიძლება რომ არ ნახულობ ჰგონია არ გაინტერესებს და ყოველ დღე დასიებული თვალებით მხვდება , დღეს ვეღარ მოითმინდა და შემომტირა , ის იქ იტანჯება შენ აქ როდის უნდა მოუღოთ ბოლო ამ სისულელებს ? გაცოფებული შევარდა სანდრო ექიმების დასვენების ოთახში რომელიც საავადმყოფომ დროებით გამოუყო "უხელფასო ქირურგს"
-რას ჰქვია არ მანიტერესებს , მას უნდა ვუმადლობდე რო ცოცხალი ვარ , ჩემი სიცოცხლე მას ეკუთვნის მაგარამ გამიგე მეშინია , რო დამინახავს გაახსენდება ის ღამე , მეშინია რო შევხედავ მის თვალებში შიში არ დავინახო ,არა ძმაო ვერ გავბედავ .-თავი ჩაღუნა და ცრემლი მოიწმინდა შეუმჩნევლად.-დღეს გუჯამ დამირეკა , შენი სიცოცხლის გადარჩენისთვის და ერთ-ერთი ჩახლარტული საქმის გახსნისთვის კეკე უნდა დავაჯილდოვო და გენერლის წოდება მიცეო, თავიო გაიგიჟა ხო იცი როგორ მიყვარხარ და შენზე ძვირფასი არავინ მყავს და ხო იცი ხანდახან ვეჭვდები ეს შინაგან საქმეთა მინისტრად ვინ დანიშნა თქო მაგრამ მერე მაახსნდება ბიძამისი ვინც არის , სიცილით დაამთავრა გამოსვლა და სანდროს გახედა რომელიც სკამს ეყრდნობოდა.
-შემიყვარდა . გამოაცხადა და სკამზე დაეხეთქა ფერწასული.
-ვინ ბიჭო ამ ერთ თვეშI ვისი შეყვარება მოასწარი ? გადაიხარხარა და სავარძლიდან წამოდგა მიშკა.
-შენ ვისზე რას ამბობ ? ჩემი ძმისშვილი სამ ნახვაში შეგიყვარდა-სკამზე აცქუტდა და მიშკას დაბღვერილი სახე არ შეიმჩნია .
-ვინ გიყვარს გაფიცებ-ღიმილს არ იშორებდა სახიდან და მობილურს ხმას უთიშავდა .
-უპასუხე რა წაიღო ტვინი ვინ არის ? მოჩვენებითი სიბრაზით წამოხტა სკამიდან და კარებისკენ წავიდა.
-იტყვი ? ვინ გიყვარს ? სანდროც მიყვა კარში და ორივე ერთდროულად გავარდა დერეფანში.დერეფანში გასვლ;ას სანდროს კრუნჩხვები მოყვა და უკან შევარდნა ოთახში ,გარეთ მჯომ ზაზას გული გაუსკდა და ბავშვები აიქნია ჰაერში , ლიზამ რო დაინახა გამოგლიჯა ბავშვი ხელიდან , ამათ შემხედვარეს კეკეს ექიმ ნათიას სიცილი აუტყდა და სიცილით შევიდა კეკეს პალატაში.
-ეს გიყვარს ხო -სიცილით შეყვა სანდროს მიშკა და უკან ზაზას ბუზღუნიც გაისმა ესენი დამინგრევენ ოჯახსო .
-16 წლის ბიჭივით ვცანცარებ რო ვხედავ , იმდღეს პალატაში ისეთი ამბები დავიწიე სამჯერ წავიქეცი ლამის , ჯერ ნათიას უნდა მივსალმებოდი და კეკეს საწოლს დავახტი ზედ , ვერ მოვიფიქრე ხელი გვერდზე გასულს ჩამოომერთვა , მერე რაფას დავეჯახე ნათიას ყურებაში და ლამის ფანჯრიდან გადავარდი , ყურებაში გავერთე და კარებიღია რატო მეგონა არ ვიცი იმას დავეჯახე , მოკლედ ამ გოგოს დაუნი ვგონივარ და დღეს კიდევ ერთხელ დავუმტკიცე რო ვარ .გადახედა მიშკას რატო გაჩუმდაო და მიშკა ლოგინზე გადაგორებულიყო და პირზე ხელაფარებული ხარხარებდა კარებთან ზაზა იყო ჩაკეცილი , ორივეზე გაბრაზებული გამოვარდა კაბინეთიდან თან სიცილით გაგუდულ ზაზას რომელიც ჩაკუზულიყო გადაახტა , ნათიაც ამ დროს გამოდიოდა და იმას მიახტა ზედ , ამაზე მიშკამ და ზაზამ ვეღარ მოითმინეს და ბოლო ხმაზე ატეხეს სიცილი,სანდრო ჩხუბა-ჩხუბით გავარდა საავადმყოფოდან.
****
-არც დაჯილდოვებას არ დაესწრები ? იმედიანი თვალებით გახედა ლიზამ მიშკას და ტყუპიდან გოგო ხელში აათამაშა .
-ლიზა ელენე მომეცი მე დავიჭერ და შენ ყავა დამალევინე რა -კი მოვალ,მაგრამ რა ვუთხრა მცხვენოდა როგორ მოვსულოიყავი თქო ,მეშინოდა ჩემს დანახვაზე არ გაგხსენებოდა ის საშინელი ღამე და არ შეგზიზღებოდი ,მაგრამ ვეღარ გავძელი ლიზა სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს და უმისოდ ვერ ვსუნთქავ.იმდენად იყვნენ მიშკა და ლიზა ჩართულები საუბარში კეკეს"მოვედი" ვერცერთმა გაიგო , სამაგიეროდ კეკემ გაიგო ყველაფერი რაც მიშკამ თქვა.
-როგორ შეგეძლო მასე გეფიქრა , როგორ გამიმეტე ერთი თვე . ზარივით გაისმა მიშკას ყურებში და წამიერად შეზიზრდა თავი , გააცნობიერა კესოს ხმაში რამხელა ტკივილიც მიაყენა, რომელიც ყველა ფიზიკურ ტკივილს აუფერულებდა და გულს შიგნიდან უხრნიდა.

ვფიქრობ 1 თავი დამჩა ვინაიდან ზეგ თბილისიდან გავდივარ მინდა ხვალ დავასრულო , თუმცა სადაც მივივარ იქაც შემეძლება დაწერა მაგრამ ვეცდები ხვალ დასასრული შემოგთავაზოთ მიყვარხართ !!!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent