შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (ნაწილი მეხუთე)


6-08-2015, 19:20
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 371

****
ყველა საპატრულო განყოფილებაში გაგზავნა მიშკას ფოტოები , მთელი თბილისი და არამარტო ფეხზე იდგა , ამას ისიც დაემატა რომ შინაგან საქმეთა მინისტრის და თბილისის მერის მეგობარი იყო და ყველანაირად აწვებოდა უფროსობა კეკეს მალე ეპოვნა .
-ბესო ვიდეო კამერების ჩანაწერები მინდა , მანქანების გაქირავების ცენტრში დარეკე იქნებ ჯიპიესით ვნახოთ მიხეილის მარშუტი. ბესო ერთი წელია უკვე რაც კეკესთან მუშაობს , პროგრამისტია საოცარი ძლივს დაითანხმა თავისთან მუშაობაზე ახლა კი ისე შეეჩვია კეკეს ბესო სხვა სამსახურშჳ აღარ მიდის როგორი შეთავაზებაც არ უნდა ჰქონდეს.
-კეკე მოდი ნახე მოუტაციათ მიხეილი და ვიდეო გამოგვიგზავნეს . კარებში გასული კესო შემოაბრუნა და ვიდეო ჩართო .ოთახი ისეთი ჩაბნელებული იყო ეტყობოდა რომ მიწის ქვეშ უნდა ყოფილიყო , შუაში მიშკა იჯდა სკამზე , სახეზე ნაიარებები ეტყობოდა მუქად და გახეთქილი წარბიდან მომდინარე სისხლი შეხმობოდა თვალთან.მალე სახე გამოჩნდა მასკით " თუ გენადი პირველის სიკვდილის გამოძიებას არ შეეშვებით მიხეილ პირველის სიკვდილის გამოძიებაც მოგიწევთ"
ლაპარაკის მანერაზე ეტყობოდა რომ ქართველი არ იყო ან ქართველი იყო და დიდი ხნის წასული საქართველოდამ, მე-17 უყურებდა ვიდეოს და ახლა შეამჩნია ჩრდილები მიშკას გარშემო და პოლზე.
-ბესო შეგიძლია ვიდეოში ფერები ისე დასვა უკანა ჩრდილები ოდნავ მაინც გამოიკვეთოს ? იმედიანი თვალებით შეხედა ბესოს რომელიც მაგიდაზე წასათვლემად ემზადებოდა .
-საღამოს 9 საათია და იქნებ გეჭამა , მანამდე ვიდეოში ფერების დასმას შევეცდები , სულ ძალით გამოაბუნძულა გარეთ და მუშაობას შეუდგა.ცოტახანში კეკე ხელში იაპონური რესტორნიდან მოტანილი საჭმლით დაბრუნდა .
-ბესოჩკა არ ვიცოდი რითი გინდოდა და მოლუსკითაც შევუკვეთე და ქათმითაც მაკარონი .წინ დაუდო პარკით და ბესოს მადლიან თვალებზე გაეცინა .
-კეს ნახე რაგაც ლოგოსავით ჩანს მაგრამ ვერ ვარკვევ რა ლოგოა .მოიცა ხელში რა გიჭირავს , კესოს გამოგლიჯა მაკარონის ყუთი.
- აუ შენც ხო მოგიტანე რა გინდა ჩემი უნდა ჭამო მაინც და მაინც? შეუბღვირა და ეკრანზე ფოტოს დააკვირდა-მოიცა ეს ხო იაპონური რესტორნების ქსელის ლოგოა ? ბესოს გადახედა რომელიც ფოტოს უღებდა ყუთს, მალე ეკრანზე ბესოს გადაღებული ფოტოდან ჩრდილები გამოჩნდა და ზუსად დაემთხვა .
კეკე ბესოს ოთახიდან გავარდა გიჟივით და მალე იაპონური რესტორნების ქუჩების სიით იდგა იუსტიციის სახლთან .მორიგემ გაუღო კარი და მალე დიდ კაბინეტში ფურცლებშჳ ეძებდა შენობას რომელსაც სარდაფი ჰქონდა . სამი შენობა აღმოჩნდა მასეთი .
თან ბესოს ელაპარაკებოდა და პირველი შენობისკენ მიდიოდა.
-იცოდე თუ არ შეგეხმიანე ამ ქუჩებზე სპეცრაზმი გამოუშვი, იცოდე არ გაბედო ზაზასთან დარეკვა ხვალ ლიზა მშობიარობს და იმასთნ უნდა იყოს. საბას ეძინა არ გავაღვიძე ცოდოა.
არ დალოდებია ბესოს ლაპარაკს ისე გათიშა ტელეფონი და KYOTOს წინ იდგა,კარების გაღება არ გასჭირვებია , მალე მთელი შენობა მოიარა და ვერაფერი ისეთი ვერ ნახა.მეორე შენობაც ცარიელი აღმოჩნდა.
-ოღონდ აქ იყოს ღმერთო და უხეშად აღარ დაველაპარაკები , ლამის ცრემლები გადმოსცვივდა და მანქან გააჩერა."ოჰო , რესტორანს დაცვა გაუძლიერებია, ჩაიცინა და იარაღი მაიკით დაფარა.
-ბიჭებო მითხრეს ეს ფილიალი 24 საათიანი არისო და მართალია? გაუღიმა და პასუხს არ დალოდებია ხელის მოქნევით გათიშა ორივე."ესეც ჩემი კარატეს ილეთები , ხო ვამბობდი გამომადგება თქო არა " ღიმილით შევიდა რესტორანში და გაუკვირდა კაციშვილი რომ არ იყო დარბაზში, "კიდევ კარგი ამ რესტორნის ნახაზებს გადავხედე , პირდაპირ სარდაფისკენ დაიძრა, კარებთან კიდევ ერთი კაცი იყო, იარაღ დამიძნებული მიუახლოვდა და თავში იარაღი ჩაარტა ," ვააა ამ იაპონურ რესტორანში ვინმე იაპონელი მუშაობს? "გაოცებას ვერ მალავდა და თან თავს იმხნევებდა. სარდაფის კარი შეაღო თუ არა სამი კაცის იარაღი დაინახა მისკენ მიმართული.
4 ჯერ გაისროლეს , სამი კეკეს ეკუთვნოდა ერთი გამტაცებელს .
ძლივს მივიდა მიშკამდე და ხელები შეუხსნა .
სარდაფიდან ამოსულებს დარბაზში კაცი გადაეღობათ .
-გამომძიებელ კესარიას ვახლავართ , ბოროტულად ჩაიცინა კაცმა და იარაღი მოიმარჯვა.
-დათო იცოდე თმის ღერი რო ჩამოუვარდეს თავიდან ოჯახს ამოგიხოცავ , ყველას შენ თვალწინ ვაწამებ . ძარღვები დაებერა ხელზე და მომუშტა.
-მემგონი ვერ ხედავ ახლა ბედი ვის უღიმის, გადაიხარხარა და კესოს ესროლა მარცხენა ლავიწის ქვემოთ .მიშკა დათოსკენ აპირებდა წასვლას რომ კესომ ხელი ჩაკიდა.
-შემი ხელით მოგკლავ შე არაკაცო , ნაპერწკლებს ყრიდა თვალოებიდან და კესოს აულიერებდა , რომელიც უკვე სისხლში ცურავდა.
-როგორც ხედავ ამჟამად პრივილეგიები მიხეილს აქვს -გაისმა დარბაზში ზაზას ხმა, რომელიც საბასთან და სპეცრაზმთან ერთად შემოერტყა დარბაზში დათოს და მის ხალხს გარს .- მიხეილ დიდი ბოდიში მაგრამ შენს მაგივრად ჩემს კესოზე შურს მე ვიძიებ , დარბაზში შემოსულ სანდროს ხმაზე ყველა გაშრა , წამებში დავითი დაბლა იწვა შუბლგახვრეტილი ხოლო სანდროს კესოსთან ჩამუხლული .
-ჩემი ბრალია ჩემი ბრალია..... იმეორებდა მიშკა და კესოს ხელზე ეფერებოდა., სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს რამე რომ დაემართოს თავს არ ვიცოცხლებ, სანდროს გადახედა.
-არაფერი მოუვა გადავარჩენთ -ხელი დაკრა ბეჭზე .
****
-როგორ არის ? ხმის კანკალით კითხა სანდრომ მიშკას რომელიც ეიპორიიდან გამოსული იყო და კეკეს ოპერაცას თვითონ უკეთებდა, არავინ გააკარა ახლოს და 5 სათიანი ოპერაციის შემდეგ სანდროს წინ თმაში ჭაღარა გარეული იდგა.
-სტაბილურად , 24 საათი მდგომარეობა თუ შეუნარჩუნდება ყველაფერი კარგად იქნება .
24 საათი საავადმყოფოს არ ტოვებდა არც სანდრო არც მიშკა არც საბა არც ბესო ზაზა და ლიზას კი მათგან მხოლოდ სართულები აშორებდა .შვილების სიხარულს კესოს მწუხარება დაემატა და აღარ იცოდა არცერთმა რა ეგრძნოთ , როცა უთხრეს ლიზას ტყუფები გყავს გოგო-ბიჭიო სიხარულისგან ლამის გაგიჯდა , "კესომ და სანდრომ უნდა დაარქვან ბავშვებს სახელები " განაცხადა და საპასუხოდ ზაზას კოცნა მიიღო,-მიხარია შენი გადაწყვეტილება-გაუღიმა და უბედნიერესი კაცი ჩავიდა ორი სართულით ქვევით სადაც კესოს მდგომარეობა უნდა გაეგო. ამ 24 საათი მიხვდა რომ კესოს გარდა მეორე ნახევრად არავინ უნდა , მიხვდა რომ მასავით არასოდეს არავინ ეყვარება , მის სიყვარულში თავს ყოველ წუთას უტყდებოდა და სამმაგად ტკიოდა კესოს ტკივილი .
-არ მაპატიებს ძმაო ,ჩემი შურისძიების სურვილმა ისე დამაბრმავა ვერც ვიფიქრე რომ შემეძლო კესოსთვის რაიმე ზიანი მიმეყენებინა , ახლა პალატაშI უგონოდ წევს ორი ტყვია ამოვაცალე სხეულიდან ჩემი ხელით, პირველი სანამ ხელებს გამიხნიდა მაშინ მოხვდა და ხმა არ ამოიღო , გესმიის ? ხმა არ ამოიღო არ მითხრა ისე გამიხსნა ხელები და ამომიყვანა ზემოთ.მეორე ტყვია კი იმ ნაბიჭ*** ესროლა მარტო იმიტომ რომ მიხვდა ჩემს გამოხედვაში რა დიდი გრძნობა მქონდა კესოს მიმართ.-დერეფანში იდგა პალატასთან და ბავშვივით ტიროდა.
*****
-აღარ მინდა აქ ყოფნა რა , დავიღალე , სახლში წამიყვანე რა სანდრო -ტუჩებს ბუსხავდა სასაცილოდ თვალს აყოლებდა ოთახში მოსიარულე სანდროს - აუ დაჯექი თავბრუ დამეხვა , ერთი თვეა აქ ვარ და აღარ შემიძლია ჩემი ნათლულები მინდა ვნახო .-სანდრო, კეკეს სევდიანი ხმა გაისმა-ის რატომ არ მოვიდა ? მთელი ერთი თვის განმავლობაში რატო არცერთხელ მომაკითხა ? სევდიანი თვალებით შეხედა და ცრემლები მუშტით მოიწმინდა.



№1  offline მოდერი Kira

ვაიმე რა კარგი ხარ ჩემო კვატო <3 ვგიჯდები შენზე და შენ ისტორიაზეც მალე დადე რაა და ცოტა გაზარდე <3
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent