შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (თავი მერვე)


11-08-2015, 19:45
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 172

****
ალერსში გართულ წყვილს ზაზა წამოადგა თავზე რომელსაც ხელები აეფარებინა სახეზე და ბოლო ხმაზე ყვიროდა "არ გიყურებთ გვრიტებოო".
ამეებმა ხო არ გვაცადეს არაფერი რა ბუზღუნით მოშორდა კეკეს მიშკა და სირბილით წაიყვანა დარბაზისაკენ დასამშვიდობებლად.
უკვე მანქანაში იყნენ მოკალათებულები და მიდიოდნენ, სად რო გეკითათ ვერცერთი გეტყოდა,უბრალოდ ერთმანეთით ტკბებოდნენ.
-ჩემთან საცხოვრებლად გადმოსვლაზე რას ფიქრობ ჩემო გენერალო? ღიმილით გადახედა წინა სავარძელზე მოთავსებულ კეკეს და სიჩქარეს უკლო.
-ძალიან ხომ არ ჩქარობ მიხეილ ?-სად მივდივართ ? დაბნეულობისაგან აღარ იცოდა რა ელაპარაკა და უაზროდ ცქმუტავდა ერთ ადგილას.
-კარგი არ ინერვიულო, რა გვეჩქარება კვლავ გაუღიმა და მანქანა გააჩერა.
-იცი არ მიფიქრია იმაზე თუ მომავალში რას ვიზამდი მოდი არ გვინდა სიჩქარე.რა ლამაზიაა აღტაცება ვერ დამალა ხედზე რომელიც თვალწინ გადაშლოდათ , ღამის წყვდიადში ჩაფლულ თბილისს სამების საკათედრო ტაძარი ნათელს ფენდა.
-იცი ყველაზე ძალაიან ეს ადგილი მიყვარს , აქედან ჩანს სამება ყველაზე კარგად .გადაუჩურჩულა და სენდვიჩი მიაჩეჩა ხელში კეკეს.
-შენ რა მომზადებული ყოფილხარ ჩახედა კალათას სადაც სენდვიჩები და ნატურალური წვენი იდო.
-მე ყველაფრისთვის მზად ვარ წარბები აათამაშა და საკოცნელად გადაიწიია.
-მშია წამოიყვირა და რაც შეიძლება დიდზე უკბინჩა სენდვიჩს-ცოტა აოცებს მიშკას მსგავსი გარდაქმნა, ყოველ ნახვაზე ეუხეშებოდა და ახლა უცებ თბილად ექცევა,ჯერ ვერც კოცნას შეეგუა მიშკას ტუჩები რომ მოლტვიან მისკენ . კეკეს ბავშურ საქციელზე ჩაეცინა , სახლში გვიან მიიყვანა.
***
-ანუ ერთად ხაართ? ყავა გაუწოდა და დემეტრეს დახედა ,-შენი სანათლულო როდის უნდა მონათლო? გადაიკისკისა და თავისთვის ჭიქაში დასხმული რძე მოწრუპა,სახედამანჭულმა უკან დააბრუნდა ჭიქა -აღარ შემიძლია რა ორი 1 თვენახევრის ბავშვი მეტისმეტია ,ჯერ ხომ ორივე ბოჩოლასავით მყავს ჩამოკიდებული ძუძუებზე ჭამენ და ჭამენ ყოველ ერთ საათში მოშიება გაგიგია? ხელი აიქნია და თითქოს კეკესთვს დასმული კითხვა გაახსენდაო დააჩერდა ხელებზე.-იტყვი ახლა რამეს თუ ?
-ლიზა რა ერთად ვართ გუშინ დაგვითბა ურთიერთობა , კი მიყვარს კი ვუყვარვარ მაგრამ ნუ გავიწყდება რომ ცოლი ჰყავს და თან ფეხმძიმე ცოლი , საყვარელი ვერ ვიქნები, შემომთავაზა ერთად ვიცხოვროთო მაგრამ ხო იცი ყველაფერს სხვანაირად ვუყურებ, დაქორწილების გარეშე კი აარ მინდა არავისთან ცხოვრება, ჩემ ოცნებაზე არ ვიტყვი უარს თეთრი კაბა ჩავიცვა ლაპარაკობდა და ხელებს ჰაერში იქნევდა.
-ბავშვი არ გამიგდო ხელიდან , მთლად მასეთი ემოციურობაც არ გინდა,თვალებს აკვესებდა და ტელეფინში ძრომიალობდა.წამებში მიაგნო საწადელს და ყურთან მიიდო ტელეფონი
-სანდრო ანასტასია ამომიყვანე სანამ გაცივდა, გაუთიშა და კეკესკენ მოტრიალდა ისევ-ახლა რას აპირებთ ? უთხარი რა გაფერხებს?
-ხო არ ვეტყვი დროზე გაეყარე შენს ცოლს თქო , თვითონ იცის რა უნდა ქნას და არ მინდა ზედმეტად გამოვიჩინო ინიციატივა.
-ხხხ აბლის ლა ნდ ნააა.სერიოზული სახით ამბობდა და თან პეჩენიან ხელს იქნევდა ლიზა.
-იქნებ და რო შეჭამ მერე მითხრა რას ამბობ.გადაიკისკისა და დემეტრე შეანჯღრია ხელში რომელსაც სახე დაემანჭა და ტირილისთვის ემზადებოდა.
-არ ვიცი ყველამ მოაგვარეთ თქვენი საქმეები და ერთ თვეში ბავშვები უნდა მონათლოთ სიბრაზით გადახედა კეკეს და საუბარზე შემოსწრებულ სანდროს რომელსაც ცელოფნები ეჭირა ხელში და მერორეთი ანასტასიას ანჯღრევდა-დამღალა როგორც კი ჯდებოდი ეგრევე ტიროდა , მერე მარაზიაში წავიყვანე ბავშვების განყოფილების გოგოს ლამაზი ტანსაცმელი გამოვზიდეთ რაც თავისი ზომა იყო , კონულტანტი გოგოები გავაგიჯეთ ორივემ სიცილი ატეხა და ანასტასია გადაულოცა ლიზას.
-ოჯახურ იდელიას ვახლავართ შემოაბიჯა სახლში ზაზამ და უკან მოყვა მიშკაც.
-გადავწყვიტეთ 1 თვეში მოვნათლოთ პატარები ხტუნაობა დაიწყო ლიზამ და ბავშვივით აცანცარებული მიახტა ბავშვიანად ზაზას.
-ჩემი ცოლი კარგ ხასიათზეა წადით ყველამ იქნებ ალერსსში დამახჩოს , ჩაძინებული ბავშვი გამოართვა კეკეს ზაზამ და ბავშვების ოთახისკენ დაიძრა ცოლ-ქმარი.
-წავიდეთ დროზე სანამ ამეებს ალერსის სურვილი აქვთ თორე ზაზა დაგვაბრალებს ბიჭის გაკეთებას მიშლითო კარებისკენ დაიძრა სანდრო და წვილი ერთად დატოვა.
-გაყრაზე საბუთები შევიტანე , რაც შეიძლება მალე უნდა დავქორწილდდეთ ჩვენ,ტუჩები მიაწება კესოს შუბლს და ხელებით ზედ აიკრა.



№1  offline წევრი nino shanidze

შემდეგი მალე დადე რა... ძალიან კარგია.

 


№2 სტუმარი მანანა

რა ცუდია რომ კითხულობ და უცებ შეწყდება

 


№3  offline მოდერი ენქეი

ასე არ უნდა შეგეწყვიტა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent