შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სლიზერინის პრინცის ისტორია,თავი 26


15-08-2015, 23:00
ავტორი ana_aneta
ნანახია 2 353

გამოშტერებული შევყურებდი ბიჭს.
-როგორ დაიგრუზე,მე უბრალოდ გეხუმრე.სიცილი აუტყდა ბიჭს.
-კიდევ კარგი.შვებით ამოვისუნთქე.არ მინდოდა ჩვენი ურთიერთობისთვის რამე დაგვერქმია,ალბათ სტატუსი მაშინებდა ან ახალი ურთიერთობა.
დილამდე იქ ვიწექით. განთიადის ნახვა გვინდოდა,მაგრამ თოვლში მზე დიდად არ მოჩანდა. იმედგაცრუებულები შევყურებთიდ ნაცრისფერი საბურველის ქვეშ სუსტად მბჯუტავ ბურთს.
-უნდა წავიდეთ.ჩურჩულით მითხრა ბიჭმა.სწრაფად წამოვდექით და კიბეები ჩავირბინეთ.ბიჭმა ჯერ შუბლზე მერე ტუჩები ცხვირზე და ნიკაპზე გადაიტანა და ძლიერად მაკოცა.
მე საერთო ოთახისკენ წავედი,ფრანცისკო კი საავადმყოფოსკენ.
მომავალ კვირას ქვიდიჩის მატჩი იყო.გრიფინდორი სლიზერინის წინააღმდეგ.ასეთი შეხვედრა იშვიათი იყო.გუნდები ძალას არ დაიშურებდნენ გამარჯვების მოსაპოვებლად.ჩვენს გუნდს რამოდენიმე მოთამაშე აკლდა ამიტომ ახალბედეის მიღება და მომზადება მოუწიათ, რაც ბიჭებს ძალიან ანერვიულებდათ. ჩიკოც აიყვანეს.საკმაოდ მალე აითვისა ყველაფერი.ჰარი და რონი მასზე დიდ იმედებს ამყარებდნენ.გრიფინდორის საერთო ოთახში სხვა სალაპარაკო თემა აღარ აესებობდა.ბიჭები ახალ ტაქტიკაზე და გეგმაზე საუბრობდნენ.ძალიან მომაბეზრებელი იყო ყოველდღე ამის მოსმენა.თამაშის მერე ალბათ ამის განხილვით წაიღებენ ტვინს.
ამ ხნის მანძილზე მალფოი ერთხელაც კი არ მინახავს.არც კი მქონდა სურვილი,მაგრამ მატჩზე აუცილებლად მომიწევდა.რისი სურვილიც დიდად არ გამაჩნდა

მატჩი საკმაოდ დაძაბული და მოულოდნელობებით აღსავსე აღმოჩნდა.სიტუაცია უკონტროლო იყო სტადიონზე ბავშვები მოსისხლე მტრებივით უტევდნენ ერთმანეთს.ჯერ სლიზერინი დაწუნაურდა.ქულა მალფოიმ მოიპოვა.გამიკვირდა მალფოი ამ პოზიციაზე რომ თამაშობდა,ალბათ ახალი ტაქტიკა იყო.ბიჭმა კიდევ ჩაიწერა ქულა.აშკარად კარგ ფორმაში იყო. თამაშის დაწყებამდე თვალს არ მაშორებდა,რამაც მისი "ახალი გოგოს"გაღიზიანება გამოიწვია.მოპოვებული ქულების შემდეგ კი მასთან მიფრინდა და აკოცა.გულში რაღაც ჩამწყდა.ამის მერე თამაშზე კონცენტრირება ვერ მოვახერხე.როგორც ჩანს დრაკოც დააბნია ჩემმა რეაქციამ,მაგრამ პოზიცია არ დათმო და კიდევ ერთხელ აკოცა გოგოს.
თამაში გრიფინდორის მოგებით დასრულდა.ჩიკომ გახარებულმა მოიფრინა,და რამდენჯერმე ნაზად მაკოცა,ესეც ჩვენი პირველი კოცნა.ბავშვებმა გაოცება ვერ დამალეს. მალფოის გავხედე.თეთრი კანი კიდევ უფრო გათეთრებოდა და პირდაღებული მოგვშტერებოდა.ეტყობოდა რომ არ ელოდა.არც მე ველოდი,მაგრამ წინააღმდეგობა დიდად არ გამიწევია.ისე ტკბილად და ნაზად მკოცნიდა....მისმა ამ ჯესტმა მთელი გრიფინდორი ოვაციები გამოიწვია.ბიჭი მოშორდა,ჰაერში მალაყი გააკეთა და გუნდს შეუერდა.მალფოისკენ გავიხედე.თეთრი კანი კიდევ უფრო გათეთრებოდა და პირდაგჩენილი მომშტერებოდა.თავისი გოგოს წიწუნს ყურადღება არ მიაქცია და ისიც უკმაყოფილოდ გაფრინდა გუნდისკენ,ისე რომ ჩემთვის მზერა არ მოუშორებია.

გრიფინდორის ოთახში დიდი აურზაური იყო თითქმის მთელი ფაკულტეტი ბიჭების დასახვედრად ემზადებოდა.მაგარი წვეულება მოვაწყვეთ.მაგრამ ძირითადად ბიჭები ერთობოდნენ და სვავდნენ ამიტომ მალე მოვიწყინე და გარეთ გავედი.მალე ვაპირებდი უკან დაბრუნებას,მაგრამ ეზოში გასულს მალფოი იქ დამხვდა.გოგო თან არ ახლდა,რაღაც დაღონებული მეჩვენა.მეგონა ვერ შემამაჩნია და ამიტომ უკან დაბრუნება გადავწყვიტე.
-მოიცადე.არ წახვისე.მალფოის ხმამ სასტიკად აგიჟღერა და ისე შემაშინა რომ ადგილზე შევხტი.-ნუ გეშინია არაფერს დაგიშავებ.ამოღერღა ბიჭმა.ისე გავშეშდი ადგილიდან ფეხიც არ მომიცვლია.დრაკო ადგა,მომიახლოვდა და პირდაპირ ჩემს წინ გაჩერდა.
-მომენატრე.ოდნავ გასაგონად,თითქოს თავისთვის თქვა.
-ისე გავმწარდი სახეზე სისხლი მომაწვა მინდოდა სახეში მაგრად გამელაწუნებინა მაგრამ თავი შევიკავე.
-ასე განგებ იქცევი?დაისისინა ბიჭმა-რომ გავმწარდე იმიტომ აკეთებ ხომ?უფრო გავმწარდი.
-აღარ გახსოვას? პირველად შენ დაიწყე „ვარჯიებზე“ სიარული.შევიტიე ბიჭს.არ ელოდა ეგონა არ ვიცოდი.-არ გამოგივიდა ორი გოგო ერთად?ბიჭი ადგილზე გაშეშებული დავტოვე და ოთახში წავედი.
-სად იყავი? შემეშინდა.
-ეზოში,მალფოი ვნახე.
-შენ რა გაგიჟდი?გადაირია ჯინი.
-უბრალოდ დაველაპარაკე მეტიარაფერი.ყველაფრის ახსნა მინდოდა მაგრამ ფრანცისკო მოვიდა ,გვერდით მომიჯდა და ჩამეხუტა.მგონი მთვრალი იყო,მაგრამ ძალიან საყვარელი.
-რც კი გაბედო,რომ მას დაუბრუნე.დამრიგებელივით დამიქნია თითი წითურმა.თორემ დამიჯერე უარესს იზამს
ამის დაჯერება დიდად არ მინდოდა მაგრმ ჯინი მარტალი იყო.ჩიკო კიდევ ძალიან თბილი,მოსიყვარულე და მზრუნველი.თავნება დრაკოს არაფრით გავდა, მაგრამ გულის სიღრმეში ჩემი რაღაც ნაწილი ისევ მისკენ მიიწევდა.
შუაღამისას დივანზე ჩიკოსთან ერთად გამეღვიძა.ბავშვების უმრავლესობას ოთახებისათვის ვერ მიეგნო და ამიტომ საერთო ოთახში ეძინათ,კიდევ კარგი კვირაა თორემ ამ მდგომარეობაში არამგონია ვინმეს გაკვეთილების თავი ჰქონოდა.ჯერ ადრე იყო ამიტომ კარგად მოვკალათდი და ძილი გავაგრძელე.
დილით გოგონების ოთახსი გავიღვიძე.წარმოდგენა არ მაქვს აქ საიდან აღმოვჩნდი.
-მალფოი იყო მოსული.მომახალა ჯინიმ როგორც კი თვალები გავახილე
-კარგი რა აზრზე მოსვლა მაინც მაცაე.დავიწუწუნე მე.
-საერთოდ თუ გიფიქრია ამ სიტუაციაზე?მკაცრად მკითხა გოგომ/
-არა,მაგრამ აუცილებელი არაა ზუსტად ახლა ვიფიქრო.გამოვფხიზლდები და მერე დაველაპარაკები,ახლა მოუნდა ჩემთან ყოფნა და ლაპარაკი?ნელ_ნელა გამოფხიზლება და გაბრაზება დავიწყე.რა აღარ უნდა ის გოგო?
-შენზე ძალიან ვღელავ.თანაგძნობით გადმომხედა გოგომ და მაგრად ჩამიხუტა.ვიცოდი რომ გულრწფელი იყო.
-თავი მისკდება ამაზე ფიქროთ,აღარ ვიცი რა გავაკეთო.რომელ მხარეს წავიდე.
-მალფოის აღარ გაეკარო.ეს რაც გაიგე და რაც არ იცი იმდენი იქნება ვერც კი წარმოიდგენ.
-და ის?ფრანცისკო ვიგულისმე.
-კარგად ვაკვირდებოდი და მინდა გითხრა გვერდით არც კი გაუხედავს,არადა რომ შეხედავ გულათამპყრობლის იმიჯი აქვს.ორივემ გულიანდ გავიცინეთ.ტან ზედ გყვება ისე მოსწონხარ.მისმა ძმამ დაიწუწუნა მასზე ლაპარაკით შემაწუხაო.ძაან საყვარელია.უხმოდ დავუქნიე თავი და ძილიშევიბრუნე.ალბათ გადაწყვწტილების მიღწბას კიდევ გადავდებდი..მაგრამ როდენდე ეგ აღარ ვიცი........

პ.ს აუცილებლად მითხარით თქვენი აზრი და მირჩიეთ როგორ განვავითარო მოვლენები.მადლობა ყველას :* :* <3



№1  offline წევრი Queen ♛

ბოდიში ამას რომ ვწერ მაგრამ ძალიან უპასუხისმგებლოდ იქცევი რა( გთხოვ ყველა დღე დადე და თავები გაადიდე მოვლენების განვითარებას რაც შეეხება დრაკოსთან დატოვე რათქმაუნდა smile

 


№2  offline წევრი Georgius

მმ ახლა ვიწყებ კითხვას და ვნახოთ ერთი აბა ))) სანტერესო იქნება შენებური დრაკოს ისტორია :P

 


№3  offline წევრი mariamii))

აუ კაია და დადე ხოლმე ყოველ დღე მართლა რაა ძაან აგვიანებ ხოლმე და ხო დრაკოსთან დატოვე

 


№4  offline წევრი Khaleesi

რავიცი რა გიტხრა ისტორია მომწონდ და მინდა მალფოისთან იყოს მაგრამ ძაან მიქარა მაგან იმ გოგოებთან რო გააბა ურთიერთობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent