შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკუღმართი ბედი... [თავი მესამე]


21-08-2015, 08:57
ავტორი გურანდა
ნანახია 2 056

-მამა იცი მე გადავწყვიტე სწავლა საზღვარგარეთ გავაგრძელო.._ერთერთ დღეს სკოლიდან დაბრუნებულმა აილენმა განუცხადა მამას, რომ ის სასწავლებლად სხაგან უნდა წასულიყო.. თავიდან უჩა ამ ყველაფრის დიდი წინაღმდეგი იყო.. იყო რომელიადა?! საერთოდ მაგ საკითხზე საუბარსაც კი უკრძალავდა... თუმცა?! უკვე 17 წლის აილენის თვალზე დანახულმა ცრემმა , იმდენად მოულბო გული, რომ დასთანხმდა.. დასთანხმდა მაგრამ, საიმისოდ უამრავი რამ მოსთხოვა საწყალ აილენს.. ყოველთვის ჩაშჩიჩნებდა, რომ მას შეყვარებული არ ეყოლებოდა მის მალულად, და განსაკუთრებით 23 წლამდე მაინც.. ჰა ჰა გაჭირვებით 21.. მეტი უკვე არც უფლება ქონდა და არც სურვილი.. სურვილი იმისა, რომ მამა გაებრაზებინა.. ყველაფერზე თანახმა იყო აილენი ოღონდაც წასულიყო და სწავლა იქ გაეგრძელებინა სადაც ოცნებობდა.. უჩასთვის ძალიან ძნელი იყო აილენის შორს წასვლა..აქამდე ერთი დღით თუ გაუშვებდა მეგობართან ისიც მთელი დღე საწყალი აილენი კუდში სდევდა და „მამა გთხოვ“ ამის ძახილით თავს აბეზრებდა...

^^^
ჩემოდნები ჩალაგა და კიბებს დაუყვა.. უჭირდა ამ სახლიდან შორს წასვლა.. ჯერ კიდევ ახსლოვს როგორ, დაბაჯბაჯებდა ამ სახლში, ახსოსვს დედის თბილი და მზრუნველი სახე.. ეხლაკი მისგან მხოლოდ ფოტოები და ტკბილი ძალიან ტკბილი მოგონებებიღა დარჩა... არუნდოდა ცრემლებით დაენახა მამას და ენერვიულა ამიტომ ღრმად ჩაისუნთქა და მისაღებ ოთახში შევიდა. ეს მისი თბილი ოჯახია, მაკრინე, ტიტე, გიგი, ანი, ალექსი და ბოლოს უჩა.. მისი ცხოვრების არსი და მისი ცხოვრების ნაწილი... რაც დედა აღარ ყავს მამას ძალიან მიეჯაჭვა.. ალბად ძალაინ გაუჭირდება მისგან ასე შორს ყოფნა..! ეს ხომ მოსალოდნელიცა, ყველა ვინც სახლიდან და თბილი ოჯახიდან სრულიად უცხო ქვეყანაში მიდის ყველა იგივეს გრძნობს რასაც ეხლა აილენი... თითოეულით, რომ იჯერა გული ჩემოდანს ხელი დავლო და უკან მოუხედავად ჩაჯდა ტაქსში.. ალბად გაგიკვირდათ რატომ ტაქსში?! იმიტომ , რომ არუნდოდა აეროპორტამდე გაეცილებინა უჩას.. ალბად იქ მისული გადაიფიქრებდა წასვლას, ისეთი თვალებით შეხედავდა უჩა.. მაგრამ მისი კარიერისთვის ყველაფერზე იყო წამსვლელი.. მერე რა, რომ შორს მიდის ხშირად ესტუმრება მამას.. და მამა კიდევ მას.. სანამ იქაურობას მიეჩვევა დ აალღოს აუღებს ალბად ერთი წელიც გავა.. ერთი წელში კიდევ უამრავ მეგობარს თუ არა ერთ’ორს ისეთ მაინც გაიჩენს რომლებთან ურთერთობა გადატანინებს ბათუმის მონატრების და მისი ხილვის სურვილს.. დედის საფლავს ბოლოჯერ აკოცა და ჩამოგორებული ცრემლი სალფეთქით შეიმშრალა ლოყაზე... ტაქსში ჩაჯდა და ბოლო გაჩერებისკენ უკარნახა.. აეროპორტში მისულს უკვე სხდომის დროც მოსვლია, ბილეთები წარუდგინა „კონტროლიორ“-ს და თვით’მფრინავში თავის კუთვნილ ადგილს მიუჯდა... არასდროს ქონდა სიმაღლის შიში. არც ეხლა აწუხებს, ეს გრძნობა. პირიქით სული ეთიაქვს როდის აფრინდება თვითმფრინავი და როდის შეიგრძნობს ახალ, რაღაც ძალიან სასიამოვბო გრძნობას. გრძნობას, რომელსაც ფრენის დროს გრძნობ.. საათზე დაიხედა და უკვე 5 წუთის აფრენილი უნდა ყოფილიყო მაგრამ, რატომღაც იგვიანებდა... შეწუხებულმა მოავლო თვალი, ირგვლივ მყოფებს და გაიგო, რომ ერთი მგაზავრი აგვიანებდა.
- მე რო დამეგვიანა ნეტა დამელოდებოდენ?_თვისთვის ბუტბუტებდა ლოდინში დაღლი აილენი, როცა გვერდით ვიღაც მიუჯდა.. ცხვირი აიბზუა, ალბად იკადრა და მოვიდაო.. თან რაპატივია ჩემს გვერდით ჯდება.. რაღაცის სათქმელად პირი დაღო და სიტყვა გაეყინა მისკენ მიბრუნებულს.. უსიმპატიურესი მამაკაცი უმშვენებდა გვერდს. ისეთი თლილი და გრძელი თითები ქონდა, როგორიც მას მოსწონს. ფეხიდან თავის თმის ღერამდე აათვალიერა ეს უკანასკნელი და ყელში მობჯენილი ნერწყვი ხმაურით გადააგორა.. ალბად, რამდენი ხანი მოანდომა მისი მოვლილი სხეულის შესწავლას.. მაგრამ, მასზე გაბრაზებული , რომ იყო ქალბატონმა მაინც ცხვირი აიბზუ.
-დიდი ვერაფერი._მის გასაგონად თქვა და ფანჯრისკენ გაბრუნდა..
-უკაცრავად რამე მითხარით?!_მისი სილამაზითვე მოჯადოებულმა დანიელმა, კითხვა დაუსვა და კიდევაერთხელ შეისწავლა მისი სხეული დეტალამდე.. „ისე რასექსუალურია და ტანსაცმლის გარეშე იფ იფ“ თავისთვის გონებაში გაივლო ბილწი აზრები და მის სიტყვებს დაელოდა.
-ხო. დიდი ვერაფერი თქო..!_მანაც ვითომც არაფერიო ისე მიახალა სათქმელი.. თუმცა სინამდვილეში ძალიან მოეწონა. მისთვის პირველი მამაკაცია დანიელი რომელიც ესე ძან მოეწონა თუმცა არც აპირებს ამის აღიარებას მასთან.
-მეკი შენსგან განსხვავებით, არ მოგატყუებ და გეტყვი რომ ძალიან სექსუალური ხარ._მანაც არდაკლო თავისი სათქმელით და აილების გაბრაზებულ სახეს სიამოვნებით მისჩერებოდა..-ტუჩებს ეგრე ნუ გამობრუცავ.._გამაფრთხილებლად ჩაიქირქილა და ღიმილით შეისწორა სათვალე.
-შენ უნდა გკითხო?_გაღიზიანებულმა მიუბრნდა და მის მომღიმარ სახეს, რომ წაწყდა უარესად გაღიზიანდა.
-კი, რადგან სურვილი მიჩნდება, რომ გაკოცო._ამისთქმადა აილენის თვალებში ცეცხლის დანთება ერთი იყო. მისთვის არავის უთქვამს ეს და რაღა მაინცდამაინც დღეს მიახალა ამ უკანასკნელმაც. რომ სცოდნოდა ამ ტიპს გადაეყრებოდა და მასთან ერთად მოუხდებოდა „ფრენა“ გადადებდა, და ამასთან ერთად არ „გაფრინდებოდა“. სიტყვებსს ვერ აბავდა თავს, რომ გაელანძღა. თუმცა ძალიან ესიამოვნა მისი სიტყვები, „სექსუალური ხარო“ ეს იმას ნიშნავდა რომ მოეწონა.. მას კი ეს ძალიან გაუხარდა.. ყურსასმენები ყურზე მოირგო და მუსიკების ჰანგით გაჰყურებდა ღრუბლებს.. დაფიქრდა. ცხოვრებაში ბევრ რამეზე უხდება ფიქრი მაგრამ ეხლა საფიქრალი მართლაც, რომ რთულად გადასაჭრელი აქვს.. იცის, რომ დედა მოუკლეს მაგრამ, მისი ვინაობა ჯერ ვერ გაარკვია. სწორედაც ამიტომ მიემგზავრება მისგან შორს.. და ისწავლის სამართალს, დედის კვალს გაყვება გახდება ცნობილი „პოლიციელი“როგორც დედა ეუბნებოდა ხოლმე „შენ პოლიციელი უნდა გახდეო“. ჯერ მხოლოდ 19 წლისა. ამ ფიქრსადა დარდებში ჩაეძინა.. თავი საზურგეს მიაყრდნო მაგრამ, დანიელმა როგორც კი შენიშნა, რომ ეძინა თავის მხარზე დადებინა თავი. ასე უფრო კარგად იქნრებაო..
-როცა სძინავს ორმაგად ლამაზია._ჩაიჩურჩულა თავისთვის და მის სახეზე დავარდნილი თმის ღერი უკან გადაუწია. რა ნაზია, მაგრამ ავი. ენაქვს კაცს გულს გაგიჩერებს.. მაგრამ არაუშავს მე მოვახერხებ რამეს.. მის ძიილში ბევრს ფიქრობდა თუ როგორ ენახხა მგზავრობის შემდეგ. ხომარ, აეკიდება უკან და დევნას არ დაუწყებს სად დარჩება საცხოვრებლად.. ამხელა ქალაქში შანსი არა იმის, რომ მეორედ შეახვედროს ბედმა, ასერომ ჯიბიდან მისი მობილური ამოაძვრინდა და თავის მობილურზე გადარეკა.. როგორცკი ნომერი დაფიქსირა მის მობილურში ამოშალა..“სად წამიხვალ“ გაიფიქრა თავიდთვისა და ოსტატურად გაიცინა.


პ.ს. ეს ისტორია ეხლა იწყება... მიუხედავად იმისა რომ უკვე მესამე თავია მეოთხე თავში გამოჩნდება აილენის სასიყვარულო ისტორია.. ძალიან გული მტკივა ამ ისტორიას გულგრილად რომ ტოვებენ, მე ვფიქრობ რომ ძალიან ცუდი არა.. ჩემს წინა ისტორიებთან შედარებით ამ ისტორიას საერთოდ არ ყავს მკითხველი მაგრამ, რადგან დავიწყე ბოლომდე აუცილებლად მივიყვან.. ტუნდაც ერთი მკითხველისთვის.. მადლობა თქვენ და ველოდები თქვენს შეფასებბებს..



№1  offline წევრი milangirl

საინტერესო ისტორია. ისე დიდია?

 


№2  offline წევრი გურანდა

milangirl
საინტერესო ისტორია. ისე დიდია?

18 თავია სულ.. დიდი მადლოობა
--------------------
გურანდა ჩხიკვაძე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent