შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკუღმართი ბედი... [თავი მეშვიდე ]


27-08-2015, 16:42
ავტორი გურანდა
ნანახია 1 785

ერთ კვირა რაც ამ სახლში ცხოვრობს, სიმართლე გითხრათ უკვე მიეჩვია ყველაფერს. დილით ჩვეულებრივ 12 -ზე დგება... ერთდროულად გამოდიან დანიელიც და აილენიც ოთახიდან.. მათი ურთიერთობა, რომ ვთქვა დალაგდა თქო მოგატყუებთ, მეკიდე ტყუილი ძალიან არ მიყვარს.. ხოდა რასვამბობდი..?! ბოლოს ერთმანეთთან ახლოს მხოლოდ იმ დღე ახსოვთ ერთმანეთს ტანსაცმელები რომ დაუხიეს.. მას შემდეგ ყველაფერი „მიფუჩეჩდა“_ო თითქოს. აილენის ცხოვრებაშ დადგა ნანატრი დღეს, დღე სპირველად მიდის სასწავლებელშ და ძალიან ნერვიულობს კიდეც. უკვე 3 საათია ფიქრობს თუ რა ცაიცვას მაგრამ, ვერაფერი ვერ შეარჩია.. გაიხდის ჩაიცვამს, მერე ისევ თავიდან და თავიდან.. მოსაბეზრებელი გაუხდა ეს გახდა და ჩაცმა, არჩევანი დანიელის ნაყიდ შარვალსა და თეთ ზედაზე შეაჩერა.. მართლაც კარგი გემოვნება აქვს დანიელს ვერ დაუწუნებ.. იმ დღეს ტანსაცმელი, სულ რომ დაუხია წავიდა და ახალი უყიდა აბა შიშველს ხომარ ატარებდა.ფიფერბლატი უკვე პირველის ნახევარს უჩვენებდ ადა ეს უკანასკნელი სარკის წინ ტრიალს ვერა და ვერ მორჩა.. დანიელის ხმამ უფრო აფორიაქა, დრომოვიდა დაგაგვიანდებაო, რომ შეახსენა.. ნერვიულობს დღეს პირევლი დღეა და რატომღაც გონია, რომ ყველაფერი ცუდი დღეს დაემართება. თმები გაიშალა, ულამაზესი წითური თმები წელზე, რომ ჩემოყრილიყო უფრო ლამაზს ხდიდა აილენს. კარები გააღო და კიბებს დაუყვა.
-მზად ვარ.!_სამზარეულოში შესულმა რუსკას და დანიელის წინ დატრიალდა.. მართლაც, რომ ღირდა ამდენხანს სარკის წინ ტრიალი..
-მეტად ვერ გადაიპრანჭე?_მისიტ მოხიბლულმა დანიელმა ხაზი გაუსვა სახის კონტურებს და ეჭვნარევად აათვალიერა.
-ამას ნუსმენ შენ, ძალიან ლამაზიხარ._მისი დაღონებული სახე, რომ და ინახა რუსამ მაშინვე გამხიარულება სცადა და თავისი აზრი გაუმხილა აილენს.
-მადლობა რუსა დეიდა.. _ქალს მოეხვია და ისევ დანიელს გახედა.
-კარგი წავედით._ფეხზე წამოდგა დანიელი და აილენიც თან გაიყოლა.. გზად ხმა არცერთ არ ამოუღია, ყველაზე მეტად ამ დღეს ელოდა აილენი დიდი სიხარულითა და ენთუზიაზმით, მაგრამ დანიელმა ჩაამწარა. მოღუშული სახით იჯდა , და მობილურს მალი’მალ უყურებდა.

-ვინმესგან ზარს ელოდები?_იკითხა მოულოდნელად და მანქანაში გამეფებული სიჩუმეც დარღვია.

-კი._მოკლედ მოუჭრა, მიახვედრა , რომ მასზე ნაწყენი იყო და მასთან საუბარი არსურდა.


-გამებუტე ვითომ?_ტავისი გველგესლური როლი მოირგო და როგორც სჩვევია ხოლმე ისე გადაიხარხარა.

-სულაცარა._ისევ მოკლე და დამაკმაყოფილებელი პასუხი გასცა დანიელს.. მობილურზე მესიჯი მოუვიდა და მაშინვე გახსნა, კითხვის დრო ერთი ისეთი გაიღიმა ციდან მოფრენილ ანგელოზსაც შეშურდებოდა მისი. მალევე მიწერა თვითონაც და მობილური მუხლებზე დაიდო.უცებ ხელი დავლო დანიელმა მისი ტელეფონს და მესიჯის წაკითხვა სცადა, მაგრამ აილენმა გამორთმევა სცადა თუმცა რათქმაუნდა არდაუბრუნა მაგრამ, ვერც მოახერხა , რომ წაეკითხა.

-შეყვარებულს წერ და არგინდა ვნახო._დაღრენილი სახით კითხა და პასუხს გაფთრებული ელოდა.

-დიახაც._სინამდვილეში მისი მეგობარი ემილი იყო, სწვლის დაწყების წინ მიულოცა და წარმატებული დღე უსურვა საყვარელ დაქალს, ამანაც საეჭვიანებლად გამოიყენა მეგობრის მესიჯი და დანიელი, მართლაც რომ გააბრაზა.

-დაჟე შეყვარებულიცხარ._სიცილით კითხა და საჭეს მაგრად მოუჭირა ხელი.

-ხო._უფრო ითრევდა დანიელის ნერვებს პიკისკენ და ამით დიდად კმაყოფილიც გახლდათ.

-მანქანა უცებ გააჩერა დანიელმა, მის დიდ და გამობურცულ ტუჩებს ისე უცებ დაეკონა აილენმა გააზრებაც კი ვერ მოასწრო. მოშორება არც უცდია იმდენად ესიამოვნა პატარა ქალბატონს თუმცა დანიელმა მალევე სეწყვიტა კოცნა და რიმილით გადახედა.
-შეგიძლია უთხრა შენს შეყვარებულს, რომ გაკოცე?!_სარკასტულად აყოლა თვალი აილენს და ტუჩები გაილოკა.
-არა, რატო უნდა ვუთხრა?_მანაც იგივე ტონით უასუხა და ხელი ტუჩებზე გადაიტარა.
-შენ რა არაფერს ეუბნები?_გაკვირვებულმა კითხა და შუქნიშანს დაელოდა.
-კი მაგრამ, ამას იმიტომ არვეტყვი, რომ შენ გინდა ნახო და ეჩხუბო ამასკი მე არვიზავ, არმინდა ნაცემი შეყვარებული მყავდეს._სრულიად შეთხზული ამბავი სულ შეთხზა ამ უკანასკნელმა, და დანიელიც გაბრაზა. რითაც დიდად კმაყოფილი დარჩა, სიამოვნებს ამ ბიჭისგან ყურადღება.. და ის ვირული კოცნა ხომ გონის დაკარგვამდე სიამოვნებს. ძალიან მიეჩვია ამ თავქარიან ბიჭს. მისთვის, რომ გეკითხა სიყვარულისთვის არ ცხელოდა ჯერ, აი ეხლა კითხეთ, დარწმუნებული იყავით ისევ ისეთივე პასუხს გაგცემთ. არადა გულის კითხეთ გულს?! გული ალბად თავისი „ბაგა-ბუგით“ გაგცემთ ხმას და გეტყვით, რომ დანიელზე ფიქრით უკვე გადაღლილია. მოსწონს?! ან შეიძლება უყვარს კიდეც?! რასგაუგებს კაცი ამ ორ გატუტუცებუსლ.. რომ კითხოთ ერთმანეთს, მხოლოდ ნერვებს უშლიან და მხოლოდ აღიზიანებენ ერთმანეთი აი სინამდვილეში კი, ერთი წუთიც არ შეუძლიათ ერთმანეთის გარეშე.. განა შეიძლება მთვარე და ვარსკვლავი ერთმანეთისგან შორს იყვნენ ანდა სულაც არ იყვნენ ახლოს?! მე ვფიქრობ, არა. დანიელის და აილენის შემთხვევაც იგივეა. უბრალოდ არსურთ ერთმანეთს ის გრძნობა აგრძნობინონ რასაც ერთმანეთის მიმართ გრძნობენ.. მგონი ძალიან გამიგრძელდა, ამ „ბოდიალში“ კი აილენი დანიშნულების ადგილამდე მიყვანა დანიელმა.

-მისმინე._მანქნიდან გადასვლის დროს ხელი მკლავში სტაცა და ისევ დასვა.

-მეტკინა.._თვალებით ანიშნა ხელზე რომ უწერდა და ხელი აუქნია.

-კარგი ბოდიში._გურწფელად მოუხადა ბოდიშ, მიხვდა რომ გადაჭარბა და ასე არუნდა მოქცეულიყო, მაგრამ უნდა გაეფრთხილებინა.

-არაუშავს.

-მოკლედ, ეხლა ჩახვალ და მოიქცევი წესიერად. ვიცი ეგ შენი მოგონილი ამბავი ვითომ შეყვარებული და რამე, შეყვარებული რომ გყავდეს მაშნ ჩემს კოცნაზე ჟრუანნტელი სულაც არ დაგივლიდა, ხო და კიდევ ბიჭებისგან თავი შორს დაიკავე, არმევასება ეგეთები.. არმინდა უბრალოდ ჩხუბი.. ხო გასაგებად აგიხსენი?

-და შენ ეგ ვინდაგავალლა?_მისი სიტყვებით ნასიამოვნებმა და ამავდროულად გაღიზიანა მისმა სიტყვებმა.. ნერვებს უშლის ის ფაქტი, რომ მის კოცნაზე მართლაც ჟრუანტელი უვლის და არ შეუძლია შეეწინაღმდეგოს.

-არავის დავალებით მე არ ვმუშაობ.. _ცალყბად გაიღიმა და კაბაზე ანიშნა მეორედ ეგეთ მოკლეს ვერ ჩაიცვამო..აილენსაცა რაფერი უთქვამს, მანქნიდან გადავიდა და გამომწვევი ნაბიჯებით წავიდა შენობისკენ, ეს შეუმჩნეველი არ დარცენია დანიელს.
- გოგო მანქნიდან გადასული არხარ და ეგრე იქცევი და მერო გავალ მერე რასიზამ? _გაღიზიანებულმა დაუყვირა მობილურში.
-რა შემამჩნიე ეხლა არასწორობის?_თავისი საქციელით გაღიზიანებულ დანიელზე გაეღიმა და სიცილით უპაუხა.
-რაგაცინებს გოგო რა? გინდა მთელი დღე მანდ ვიდგე და გცავო თუ რაგაგიკეთო ჰა?
-კარგი ხო, შენი გაბრაზება მინდოდა კარგი რადღეშიხარ.._თავისი გეგმა გააცნო და ისევ გადაიხარხარა.
-მეშენ გეგმებს განახებ, ჩაგიგდებ შენ ხელში მე ნახე მერე.

პ.ს. ძალიან დიდი მადლობა ვინც კითხულობ'თ და მამხნევებთ (მეტნაკლებად) კომენტარებით... ველოდები თქვენს შეფასებებს თქვენი ერთი კომიც ცემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია... ამდლობა წინასწარ და ბოდიში შეცდომებისთვის ნახევარ საათში დაწერილია..



№1  offline წევრი გურანდა

ძალან დიდი მადლობა... მრტხელ აღარ დავაგვიანებ... ♥♥
--------------------
გურანდა ჩხიკვაძე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent