შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკუღმართი ბედი [თავი მეათე]


30-08-2015, 15:22
ავტორი გურანდა
ნანახია 1 820

თვალები, რომ გაახილა ჯერ ყველაფერი ახლოს მოვიდა ისე ახლოს, რომ ეგონა ყველაფერი დაეყრებოდა თავზე.. მერე ისევ ნივთებმა თავისი ადგილი დაიკავეს.. თვალები მაგრად დახუჭა და ისევ გაახილა, ოთახში სამი სრულიად უცნობი მამაკაცის დანახვამ შეაშინა, ჯერ ეგონა, რომ ეჩვენებოდა და თავლები ხელით მოიფშვნიტა, თუმცა არა ისინი ნამდვილად იყვნენ იქ. შეშინებულმა აჩოჩდა საწოლზე და თხელ ზეწარს გააფრთრებით დაავლო ხელი. არაფერი ახსოვდა, გარდა იმისა, რომ დანიელს ყავდა ბოლოს ხელში.
-დანიელი სადარის?_იკითხა დამფრთხალი ხმით და კიდევერთხელ მოავლო თავლი „უცნობებს“.
-დანიელი საქმეებს აგავრებს და ეხლავე მოვა_ამის თქმა და პალატაში დანიელის შემოსვლა ერთი იყო, ეხლა ყველაზე მეტად დანიელის დანახვამ გაახარა, დანიელმაც სიხარულით მოეხვია უკვე გონს მოსულ აილენს.
-აილენ.. როგორ შემაშნე_თმაზე ხელს უსვამდა და თან რაღაცეებს ებუტბუტებოდა.
-დანიელ.._რაღაცის თქმა უნდდა, რომ უცნობის ხმამ შეაჩერა.
-ჩვენ არ გაგვაცნობ ამ ლამაზ ქალბატონს?!_ღიმილით თქვა გუგამ და ძმაკაცებს გადახედა.
-ეს აილენ დევდარიანია, აილენ ეს ჩემი მეგობრები არიან, ნაიკი ხელი უცნობი მამაკაცისკენ გაიშვირა და აჩვენ რომელიც იყო, ეს ბექა ცისფერ თვალება მამაკაცისკენ გაიშვირა ხელი, ხოლო ეს კი გუგა, ბოლოს გაკრეჭილ ბიჭისკენ გაიშვირა ხელი და ისეთი ღიმილით უყურებდა აილენს რომ, აილენსაც გაეღიმა.
-სასიამოვნოა, _დამორცხვებული ხმით ჩაილაპარაკა აილენმა და თვალი ყველას მოავლო.
-ჩემთვის კია მაგრამ, შენთვის არამგონაი.._სიცილით ჩაილაპარაკა გუგამ.აილენის გაფართოებულ თავლებს რომ წაწყდა დანიელმა უთხრა:
-ამას ყურადღებას ნუ მიაქცევ.. თავის თავზე იგულისხმა, სულ ლაპარაკობს და ლაპარაკობს, ხოდა ეგ იგულისხმა.._მანკიდე რააღარ იფიქრა, ლაპარაკი რაგასაკვირია მითუმეტეს მისთვის, მანაც ხომ, მაგის დიდოსტატის.
-აილენ რამდენი წლის ხარ?!__ისევ გუგამ დასვა კითხვა და აილენს საწოლზე ჩამოუჯდა.
-19-ის.
-უფ.. _სიხარულით ამოიხვნეშა გუგამ..- ძვლივს არ ვიპოვე ვიღაც ჩემზე პატარა.
-ამის თქვამზე ყველას გაეცინა თვითონ გუგასაც.
-გუგა ნუ გიხარია, ეს ისეთია მე ვერ მოვარჯულე და თუგინდ დიდი იყოს გინდ პატარა სულ ლაპარაკობს და ლაპარაკობს._ხელით ლოყაზე მოეფერა და მეგობრებს მისი კიდევერთი თვისება გააცნო.
-ართქვათ, რომ ჩუმად რომ ვარ მოგწონვართ?_თავლი ყველას მოავლო აილენმა.
-არა კაცო, ძვლივს ამოიღე ხმა და რა ჩუმად რომხარ, ისე გუშინ სულ ჩუმად იყავი დღეს აანაზღაურო უნდა ხო?_თქვა ბექამ და მანაც საქწოლზე ჩამოჯდა.
-აბა ერთი წამოხტით ორივე, თორემ ჩაწყდება ეს საწოლი და ნახავთ მერე ამის წიკვინს, რა მოლევს.._თქვა დანიელმა და აილენს ღიმილით გადახედა.
-ნახე ერთი ამას, თვითონ უნდა, რომ იჯდეს და ჩვენ უნდა ავდგეთ.._მაშინვე მიუხვდა გუგა დანიელს ეშმაკობას და არც დაფიქრებულა ისე განაცხადა.
-გუგაა.._დაიყვირა ოდნავ მკაცრი ხმით და მაშინვე წამოდგა ორივე.
-ხო რაიყო რა? აილენ მეხომ ყველაზე სიმპატიური ვარ.._წარბაწეულმა კითხა და ისე გაიღიმა მართლაც, რომ სიმპატიური იყო. მაღალი, ქამელეონის ფერი თვალები უფრო მეტად სიმპატიურს ხდიდა მის სახეს.. რომელ ქალს არ მოეწონებოდა ასეთი კაცი?, თუმცა აი გუგას კი საერთოდ არ აინტერესებს ქალების დიდრონი თვალები, მასზე რომაა მიშტერებული. არც ყავს გვერდით ისეთი ქალი, რომელთანაც უნდა, რომ იცხოვროს. გვერდით არყავს თორემ გულში შეიძლება ყავდეს კიდეც. მისი მჭერმეტყველი ენით ყველაფერს „ფქვავს“ სიყვარულთან დაკავშრებით კი საერთოდ არეფერს არ ამბობს. ყველა უარყოფითს თავისი დადებითიც ხომ აქვს. ხოდა როცა გუგას „ტიტინით“ გადაიღლებიან ძამაკაცები მაშინვე სიყვარულის თემაზე დაიწყებენ საუბარს და ეს უკანასკნელიც მიყუჩდება.რაიცი, რა განცდა აქვს სიყვარულთან დაკავშირებით?! ეს ხომ, მასზე არა დამოკიდდებული. სიყვარული თავისით მოდის, სრულიად მოულოდნელად შეაღებს შენი გულის კარს და მთელი არსებით მიგაჯაჭვებს მასზედ.

^_^_^_^_^

სახლში მისულ აინელს რუსა დიდი ქოთქოთით დახვდა. ცრემლიც კი მოადგა მის დანახვაზე რომელიც აინელმა კოცნით შეუკავა, ძალიან მიეჩვია ამ გოგოს და რა მისი ბრალია, მისმა ერთ დღიანმა არ ყოფნამ, დიდად დაატყო სახლს. აილენი როცა სახლშია, სულ გაუჩერებლიავ ყვება რაღაცას, ანთავის ცხოვრების შეასახებ ანდა კურიოზუსლ. რუსასაც მეტი რაუნდა, ადრე სულ მთღელი დღე მოწყენილი იყო, სანამ დანიელი დაბრუნდებოდა სახლში, დაბრუნდებოდა და რა?! ერთი საღამომშვიდობისაო ეტყოდა და თავის ოთახში ავიდოდა დასაძინებლად, ეხლაკი ყევალფერი რიგზეა. აილენის გამოჩენამ დაინიელის ცხოვრებაში ყველაფერს ფარდა ახადა, მისი შავ-თეთრი ცხოვრება გაამრავალფეროვნა და ნათელი ფერები შესძინა.თითქმის სულ არ გადის სახლიდან როცა აილენი სახლშია. ეს გოგო მის ცხოვრებაში ყველაზე დიდი საჩუქარია, რაცკი ოდესმე უფალს „უჩუქებია“ მისთვის (ანუ უფალი დახმარებია). აილენი მის ცხოვრებაში ყველა ტკივილის, დარდის და სევდის მალამოდ მოევლინა. დედა რომ დაეღუპა აილენიც მაშინ გამოჩნდა მის ცხოვრებაში, არასდდროს უსაუბრია დანიელს აილენთან მის ტკივილზე, მაგრამ აილენისთვის ხომ ცნობილია რას გძნობს დანიელი. მეტიც როცა მის თვალებში სევდას ხედავ, მაშინვე მიდის მასთან და მის გამხიარულებაც ცდილობს რაც გამოსდის კიდეც. უკვე ერთი წელი გავიდა რაც ერთად ცხოვრობენ.! უერთმანეთოდ თითქმის ვეღარ ძლებენ. მათი გრძნობა ჯერ კიდევ დაუკანონებელია. აილენს, რომ კითხო დანიელი შენთვის ვინარისო? გეტყვის მთელი სამყარო, იგივეს გიპასუხებს დანიელიც მაგარმ, რატომღაც ამ გრძნობას სახელი ვერ დარქვეს ამ ორმა, ერთმანეთზე გაგიჟებით შეყვარებულმა არსებამ. ცხოვრება ჩვეულებისამებ განაგრძეს, დანიელს კონტროლის რეჟიმი უფრო დაუფრო უმკაცრდებოდა. თვალი, რომ მოეკრა აილენის გვერდით მამაკაცისთვის, ერთი კვირა ან აილენი არ გამოჩნდებოდა არსაც ან თვითონ მისთვის უცნობი.. შავ დღეს აყრიდა ყველას ვინ შეაწუხებდა მის აილენს. მის აილენს? ! ხო, რაცარუნდა გასაკვირი იყოს ის მისი აილენია, მისი პატარა გოგო რომელსაც როგორც თვითონ ამბობს უკუღმართი ბედი აქვს. თუმცა დანიელის გამოჩენამ მისი ბედიც კი შეცვალა. უბედურება და სევდა მის ცხოვრებაში სრულიად უცხო გახდა.დაუპატიჟებელ სტუმრად მაშინ ეწვევა ხოლმე როცა მას ვინმე გადაეკიდება და დანიელი ჩხუბით აგვარებს საქმეს. ყოველთვის შელამაზებულები დანიელისგან არიან მაგრამ, მაინც ეშინია ბოლოს დანიელიც არ გაილახოს გვარიანად. ალბად, დანიელს ნაცემს, რომ დაინახავს გული წაუვა, გამოფხიზლებული კიდევ პანიკაში ჩავარდება. ყოველთვის ცდილობს დანიელიც საქმე ისე მოაგვაროს, რომ არავის შელამაზება არ მოუხდეს მაგრამ, თვითონ კაი ბიჭებვით გაეჭიმებიან ამ სიკეთე მუსკულებიან კაცს და მერე კი დადიან დაბეგვილები.რამდენჯერ უჩხუბია ამ გაწრეპილი გოგოს გამო, ვერადა ვერ შეიგნეს რომ რაც მისია იმას არ უნდა დაახამდენ. დანიელიც ცდილობს როგორმე აუხსნას ყველას , რომ აილენი მხოლოდ და მხოლოდ მისია, რაც მისიაიმასკიდე არავინ არუნდა შეეხოს. სიამოვნებს როცა დანიელი ამბობს მასზე ჩემი საცოლეო ანდა შეყავრებულიო.. სიამოვნებს რომელიადა ლამისადადნეს სანთელივით.როცა სასწავლებელში დანიელს მიყავს ხოლმე, ყველაზე ბედნიელი ქალი გონია საკუთარი თავი მსოფლიოში. დანიელის ვიზიტები ბათუმისკენ უფრო გახშირდა რაც არც აილენს მოსწონს და არც დანიელს. თუმცა საქმეს ვერ გადააბიჯებს, იცის რომ მამას არ მოეწონება მისი ეს საქციელი ამიტომაც ყოველთვის აკეთებს იმას რაც სწორად მიაჩნია მამის დარიგებას ყოველთვის კარგის მხრივ უყურებს, ისე არა როგორც ზოგ’ზოგიერთები. ამან რაიცის, ან კიდევ შენ რა გაგეგება.. არასდროს ყოფილა ასეთი შემთხვევა მის ცხოვრებაში, ის მისი მამაცა და მეგობარიც. ხშირ შემთხვევაში რჩევებს კი იღემს მისგან, აილენთან დაკავშირებითაც კი. ძალიან თხოვა, მასთან ერთად ჩამოსულიყო და მისთვის გაეცნო ის გოგო რომელზეც უკვე ერთი წელია თავდავიწყებითა შეყვარებული. აილენსც ძალიან მოენატრა ბათუმი.. აქ მამაყავს რომელიც მთელ ცხოვრებას ურჩევნია, მეგობრები რომლებთან მთელი მისი ბავშვობა აქვს გატარებული. უყვარს ბათუმი, მისი ულამაზესი ხედებით და ულამაზესი „ბულვართ“. ყოველთვის ბულვარში იყო ხოლმე, სკოლიდანაც კი იპარებოდნენ ოღონდაც იქ ყოფილიყვნენ. ცუდს არაფერს აკეთებდნენ უბრალოდ აქ ყოფნა სიამოვნებდათ.სწორედ იქ გაიცნო მისი პირველი მეგობარი ბიჭი ჯაბა. ძალიან კარგად გაუგეს ერთმანეთს. მისი საუკეთესო მეგობრის ბიძაშივილიც იყო და ხშირად უხდებოდათ შეხვედრა. ბიჭმა მალევე შეიყვარა 13 წლის აილენი. მაშინ აილენი დეპრესიაშ იყო, დედის სიკვდილის გამო. ამიტომაც ბიჭის სიყვარულისთვის ყურადღებაც კი არ მიუქცევია. არა იმიტომ, რომ მისი სიყარული და ის გრძნობა რაც მისი მიმართ ქონდა არ დააფასა, უბრალოდ არუნდოდა გული სტკენოდა მისი „არშეყვარების“ გამო. უყვარდა როგორც მეგობარი, და არა როგორც ბიჭი.

პ.ს. დიდი სიყვარულით... (გურანდა ჩხიკვაძე)

უკუღმართი ბედი [თავი მეათე]




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent