შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბარიერი. -12-


4-09-2015, 01:40
ავტორი ჯია
ნანახია 4 590

ალბათ 2 თვე გავიდა, ან ნაკლები. არ ვიცი, სახლიდან სულ 2ჯერ გავედი პროდუქტების საყიდლად. ტელეფონი ანეტასთან საუბრის შემდეგ არ ჩამირთავს, არც დღე ვიცი, არც რიცხვი და არც საათი.. მთელი დღეები ვეწევი, ცოტ-ცოტას ვსვამ და საწოლში ვკოტრიალებ. აღარც წარსულზე ვფიქრობ, აღარც აწმყოზე და აღარც მომავალზე. არც სამსახური მაინტერესებს, მაქსიმეც კი აღარ გამხსენებია დიდი ხანია. ვისვენებ ყველასგან და ყველაფრისგან.


ერთ დილას, ან შუადღეს, ან საღამოს, არ ვიცი, მოკლედ კარებზე კაკუნის ხმამ გამაღვიძა. აზრზე არ ვარ, ვინ შეიძლება იყოს, ალბათ ვინმე მეზობელია. მეზარება.. კაკუნიდან ბრახუნზე რომ გადავიდა, წამოვდექი და კარებისკენ ზომბის ნაბიჯებით გავემართე.
-ცოცხალი ხარ? -სახე აშლილი და გაბრაზებული ანეტა შემოვარდა მისაღებში.
-ცოტათი გაბერილხარ. -არ შევიმჩნიე კითხვა და გავუღიმე დაქალს.
-4 თვის ვარ უკვე. -დოინჯი შემოირტყა ანეტამ და სახლს მოავლო თვალი. -სად წავიდა ტაისია? რა უქენი ჩემს დაქალს? -წარბაწეულმა გადმომხედა ბოლოს.
-ლენუკამ ჩააბარა? -ისევ არ შევიმჩნიე და დივანზე მოვკალათდი.
-კი და ძალიან გაეხარდა, რომ მიულოცე. -მითხრა ირონიულად და ფანჯარასთან მივიდა. -ვამპირი გახდი? -მკითხრა და ფარდები გადაწია, დღის სინათლემ თვალი მომჭრა და მუხლებში ჩავრგე თავი.
-აუ, კარგი რა. -წავეწუწუნე დაქალს.
-რა არის ეს როგორ ცხოვრობ? -წინ დამიჯდა და გაბრაზებული მომაშტერდა.
-სამსახურიდან წამოვედი.
-რა? რატომ? -შეშფოთდა ანეტა, მოკლედ მოვუყევი როგორ მოვედი ამ დღემდე.
-კომენტარის გარეშე დატოვე ყველაფერი, გთხოვ. ახლა ამ თემის განხილვის თავი არ მაქვს.. ისე რა რიცხვია? -ბოლოს ვიკითხე ინტერესით.
-11 სექტემბერი. როდის უნდა გაცოცხლდე? ეგ მაინც მითხარი..
-დღესაც გემრიელად გამოვიძინებ და ხვალიდან დაგიბრუნდებით. -ვუთხარი და დაქალისკენ გადავბობღდი. -სქესი გაიგე უკვე? -ვკითხე და თავი მუცელზე დავადე.
-კი, ბიჭია. -მახარა დაქალმა და თავზე მომეფერა.



მეორე დღეს ანეტასთან გავედი, ძლივს შემოვირიგე ლენუკა და დემეტრეც კი. ამიკო და ლაშაც ნაწყენები ყოფილან ჩემზე. მოკლედ, მთელი კვირა გაბუტული მეგობრების გულის მოლბობით ვიყავი დაკავებული. ორშაბათს კი ჩემი რეზიუმე გავაგზავნე რამოდენიმე კომპანიაში. ეს საღამოც არ გამოვტოვე ანეტასთან სტუმრობის გარეშე.
-როგორ ხართ? -სამზარეულოში მსხდომ მეგობრებს მივესალმე, სესილიაც იყო. როგორც ჩანს, ისევ დაახლოვდნენ ანეტა და სესილია.
-ტაისია, როგორ გამეხარდა. რატომ არ ჩანდი? -გამიღიმა სესილიამ, უხსენი ახლა ამას რატომ არ ვჩანდი..
-არ ვიყავი საქართველოში. -გავუღიმე მეც და მაგიდასთან დავჯექი.
-ხო, რას გეუბნებოდი. - ისევ ანეტას გახედა და ჩემ გამო შეწყვეტილი საუბარი გააგრძელა. - ვერ გავიგე რა უნდა ამ ბიჭს, არ ჩამოდის ცოცხალი თავით. ისე მაქვს ნერვები მოშლილი, თუ ისევ ბრუნდებოდა რას გადმომაბარგა მე აქეთ? -მივხვდი, რომ მაქსიმეზე ლაპარაკობდა, ცუდად მომხვდა გულზე.. არ გაინტერესებს, ტაისია, არ გაინტერესებს.
-შენც კიდევ ამხელა ბიჭი გყავს უკვე რას დასდევ კუდში? -მაინც ვერ მოვითმინე და გაღიზიანებულმა ვკითხე.
-რა მნიშვნელობა აქვს რამხელაა, შვილია და მასთან ახლოს მინდა ყოფნა.
-ახლოდან უფრო კარგად გააკონტროლებ ხომ? -კიდევ უფრო გაღიზიანებულმა ვუთხარი, არადა რა შუაშია სესილია, მაგრამ უცებ ჯავრი მასზე ამოვიყარე.
-მე ჩემი შვილის ცხოვრებაში არასოდეს ჩავერევი! -სიბრაზე შეეპარა სესილიასაც და სიტუაციაც დაიძაბა.
-ტაისია, ამიკოს აქვს შენთან საქმე და წამომყევი კარგი? -უცებ ლენუკა ჩაერია, ალბათ შეეშინდა არ გვეჩხუბა.
-კარგი. -ფეხზე ავდექი აღელვებული და ლენუკას გავყევი.


-რას ერჩოდი სესილიას, რომ დაეტაკე? -მითხრა კიბეებზე ჩასვლის დროს ლენუკამ.
-არ ვიცი, ლენუკ. ვამჩნევ, რომ ნერვების პრობლემა მაქვს აშკარად, მივალ ფსიქოლოგთან აუცილებლად.
-ჯანმრთელობასაც ნუ გაინადგურებ ახლა მაქსიმეს გამო! -მითხრა მკაცრად და ამიკოს ძებნა დაიწყო. -სად წავიდა ეს ბიჭი? სადარბაზოსთან გელოდებიო.
-აი, იქ დგას. -უცებ თვალი მოვკარი პარკის წინ და მისკენ გავემართეთ.
-ლაშა გველოდება კაფეში, მოდით მალე. -დაგვიძახა ამიკომ, რომ ფეხს აგვეჩქარებინა. კაფეშიც მალევე მივედით, დავსხედით და შეკვეთაც მივეცით.
-ტაისია, შენთან გვაქვს შემოთავაზება ან თხოვნა. არ ვიცი, როგორც გინდა ისე მიიღე. -გამიღიმა ლაშამ.
-გისმენთ, აბა. -ინტერესით შევხედე ბიჭებს.
-თუ ჯერ არ მოგიძებნია სამსახური, გვინდა რომ ჩვენთან დაიწყო მუშაობა. რა თქმა უნდა, თუ ბევრად უკეთესი შემოთავაზებები არ გაქვს და თუ სურვილი გაქვს. -მორიდებულად გამომხედა ამიკომ.
-და სურვილი რატომ არ უნდა მქონდეს? -მოჩვენებითი სერიოზულობით ვკითხე ბიჭებს.
-ჩვენ ახლა ვდგამთ პირველ ნაბიჯებს და საერთოდ არ გვაქვს მსხვილი შეკვეთები, არც კლიენტების რაოდენობით გამოვირჩევით. -ამიხსნა ლაშამ.
-ჩვენ გაგიგებთ, თუ უარს გვეტყვი. არც იქება გასაკვირი შენი დონის არქიტექტორისგან. -მითხრა ამიკომ.
-როდიდან დამაწყებინებთ მუშაობას, ბატონო ამიკო და ბატონო ლაშა? -ვკითხე ბიჭებს, ისე თითქოს უბრალოდ საათს ვეკითხებოდა და ჩემი ფრჩხილების თვალიერებას შევუდექი.
-რაო? -გაოცებულმა გახედა ამიკოს ლაშამ.
-რაო და ტაისია ხვალიდან თქვენი კომპანიის მთავარი არქიტექტორია. -გადაიკისკისა ლენუკამ და ბედნიერი გადამეხვია, ბიჭებიც სიხარულისგან ანათებდნენ.
-როგორ იფიქრეთ, რომ უარს გეტყოდით? -უცებ დავსერიოზულდი ისევ, ბიჭებმა უხერხულად აიჩეჩეს მხრები. -მოკლედ, შევეცდები ბევრი კლიენტი გადმოვიტყუო. -თვალი ჩავუკარი ბიჭებს და ამაყად გავიმართე წელში.
-ეჭვიც არ გვეპარება. -გაეცინა ამიკოს. -ჩვენს კომპანიაში ხომ საქართველოს ერთ-ერთი საუკეთესო არქიტექტორი მუშაობს!
-სტაჟირებაზე როდის ამიყვანთ, ქალბატონო ტაისია? -გამომხედა ლენუკამ.
-ჯერ პირველი კურსი ჩახურე და სტაჟირება მეორე კურსიდან. -გავურიმე ნათლულს და წვენი მოვსვი.



კომპანიაში თითქმის ყველაფერი ნულიდან იყო დასაწყები, ამიტომ ძალიან ბევრი საქმე დამხვდა და ხშირად გვიანობამდე მიწევდა მუშაობა. ძალიან მჭირდებოდა მსგავსი დატვრითვა, რადგან მაქსიმეზე საფიქრად დრო აღარ მრჩებოდა, თან ისე ვიღლებოდი თავიც არ მქონდა. დროთა განმავლობაში, დეპრესიიდანაც გამოვედი. საერთოდ, საქმე და სამსახური ყველაფერს შველის!

ახალი ცხოვრება დავიწყე, უკვე მერამდენედ.. ნელ-ნელა ცხოვრების ხალისიც მიბრუნდებოდა, თურმე ის ფიქრი „როგორ ვიცხოვრებ უშენოდ“ სისულელეა. ყველას ყველას გარეშე შეუძლია, რთულია, მაგრამ მაინც შეუძლია. უბრალოდ, სიყვარულის რწმენად კარგავ და ფიქრობ რომ ვეღარასდროს შეიყვარებ, მითუმეტეს ასე ძლიერად. რწმენის დაკარგვასთან ერთად ჩნდება შიში.. შიში, რომ ისე გეტკინება. მაქსიმე გულის რომელიღაც კუთხეში მივმალე და პირობა დავდე, რომ არასდროს აღარ გავიხსენებდი. სესილიასაც თავს ვარიდებდი, თუ მაინცდამაინც მომიწევდა მისი ნახვა და მაქსიმეზე დაიწყებდა ლაპარაკს, ვცდილობდი სასწრაფოდ შემეცვალა თემა.
ასე გავიდა რამოდენიმე თვე.. კომპანიის საქმეები წინ მიიწევდნენ, კლიენტების რიცხვი სულ უფრო გვეზრდებოდა და შეკვეთებიც უფრო მასშტაბური ხდებოდა. ანეტას შვილი გაუჩნდა, პატარა დამიანე. იცით რა საყვარელია? მამას გავს ძალიან!
-დროა შენც იფიქრო შვილზე! -მითხრა ანეტამ, როდესაც დამიანეს ვეთამაშებოდი.
-შვილის გასაჩენად კაცია საჭირო. -თვალი ჩაგვიკრა ლენუკამ.
-არ მინდა ამ თემაზე საუბარი. -მოვუჭერი მოკლედ.
-ანეტა, 37 წლის ხარ უკვე..
-არ არის საჭირო იმის შეხსენება, რომ ვბერდები. -ხუმრობაში გადავიტანე.
-გუშინ კოტემ მოგიკითხა. -მორიდებულად მითხრა ანეტამ და გვერდით მომიჯდა. კოტე დემტრეს ძმაკაცია, 5 წლის წინ ვუყვარდი, ბოლოს ისე მომაბეზრა თავი დემეტრესაც არ მოვერიდე და ძალიან მაგრად ვეჩხუბე. იმის მერე აღარ მინახავს.
-ეგ ცოცხალია? -გამეცინა მე, დამიანე ხელში ავიყვანე და აქეთ-იქეთ „სეირნობა“ დავიწყეთ.
-კი და ისევ უყვარხარ.
-ანეტა, ნუ დაიწყე გთხოვ! კოტე რომ მდომოდა, 5 წლის წინ დავიწყებდი ურთიერთობას.
-რომ სცადო რა მოგივა?
-ლენუკა, უთხარი დედაშენს თავი დამანებოს! -მობეზრებულად ვუთხარი ნათლულს.
-არაფერსაც არ ვეტყვი, მეც ვეთანხმები. -მხარი აუბა დედას.
-ორი ერთის წინააღმდეგ? უსამართლო ბრძოლაა. -ისევ ხუმრობაში გადატანა ვცადე.
-გეყოს, ტაისია! სერიოზულად გელაპარაკებით. -მითხრა ანეტამ. -ნომერი მთხოვა, მეც მივეცი. ისტერიკებს გარეშე!! დაგირეკავს ამ დღეებში და დათანხმდი.
-ერთი ვახშამი არაფერს დაგაკლებს. -ისევ აყვა ლენუკა.
-მაგრამ არც არაფერს მომიმატებს.
-რა იცი? -თვალი ჩამიკრა დაქალმა და ბავშვი გამომართვა.
-თქვენთან შეწინააღმდეგებას რამე აზრი აქვს?
-არანაირი! -ერთხმად მიპასუხეს დედა-შვილმა და სამივეს გაგვეცინა.

-------------------
ძლივს მოვახერხე და დავწერე, ბოდიში დაგვიანებისთვის.. ეს მუზებიც გამიზარმაცდნენ, ძლივს მოვუყარე აზრებს თავი. შევეცდები აღარ დავაგვიანო ხოლმე.
პ.ს. მომენატრეთ!



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

აუუ მალე დადე რა როგორ ველოდიი დგეს მთელი დგე და გამოჩნდი როგორც იქნაა <33 მაქსიმე დააბრუნე რააა :)) მართალია არმომწონს ბიჭიი ქალზე უმცროსი მაგრამ არაუშავს :))) პირველიი ვაარ ვააშააააა :DDDD

 


№2  offline მოდერი ჯია

uchveulo
აუუ მალე დადე რა როგორ ველოდიი დგეს მთელი დგე და გამოჩნდი როგორც იქნაა <33 მაქსიმე დააბრუნე რააა :)) მართალია არმომწონს ბიჭიი ქალზე უმცროსი მაგრამ არაუშავს :))) პირველიი ვაარ ვააშააააა :DDDD


მაქსიმეს დაბრუნება რომ გინდა, ე.ი. სადღაც გულის სიღრმეში სულ არ აქცევ ასაკს ყურადღებას feel
მადლობა, რომ კითხულობ და ელოდები love love

 


ველი შემდეგს მოუთმენლად...მეც მინდა მაქსომეს დაბრუნება

 


№4 წევრი Firefly

რატომრაც არმინდა მაქსიმეს დაბრუნება.ველოდები შემდეგ თავს ძალიან მომწონს ეს ისტორია♥
--------------------
M.T

 


№5  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ჯია
uchveulo
აუუ მალე დადე რა როგორ ველოდიი დგეს მთელი დგე და გამოჩნდი როგორც იქნაა <33 მაქსიმე დააბრუნე რააა :)) მართალია არმომწონს ბიჭიი ქალზე უმცროსი მაგრამ არაუშავს :))) პირველიი ვაარ ვააშააააა :DDDD


მაქსიმეს დაბრუნება რომ გინდა, ე.ი. სადღაც გულის სიღრმეში სულ არ აქცევ ასაკს ყურადღებას feel
მადლობა, რომ კითხულობ და ელოდები love love
rogor ara dzaan vaqcrv yuradgebas gmertma damiparos umcrosi ro shemxvdes tore gavgijdebi :D tan me cota uprosebi momwons :))) chem daqals vechichinebi arginda shenze umcrositqo da aaresmis arada erti wlit pataraa is bichi magram mainc vgijdebi :)) male dadee raaa gtxoov da maqsime gamoachine :)) daabrune uketesi iqneba :)

 


№6  offline ადმინი უნდა ვწერო

სიყვარულში არ აქვს ასაკს მნიშვნელობაო-ძალიან ტრივიალურია.მთავარია სიყვარული იყოს და დანარჩენი უკანა პლანზე რჩებაო...ბევრი ბანალური ფრაზაა და ამაზე დავა არ ღირს,მაგრამ რეალურ ცხოვრებაში ყევლაფერი ასე ადვილად არაა!
ბევრი ისეთი ფაქტორი არსებობს,რომეიც სიყვარულს ძლიერ მტრობს და საბოლოოს აუფერულებს კიდეც(ახლა ამის განხილვა არ ღირს).
მაქსიმესა და ტაისიას წყვილი მეც ძალიან მომწონდა და ძალიან ვგულშემატივრობდი,იმისდა მიუხედავად,რომ მისი 30 წელი ცუდად მხვდებოდა(6წელზეც კი)..ახლა,როცა გაირკვა,რომ 24-ისაა მთლად.მე ტაისიას ადგილას მაქსიმეს საერთოდ შევეშვებოდი და გულის კუნჭულიდან არასდროს გამოვუშVებდი მასზე ფიქრებს.
ჩემი აზრით,შეიძლება ოდნავ დიდი იყოს ქალი(აჰა 2-3 არაა..აჰაა 6იც ჯანდაბასმარა 12 ?!)...ჩემთვის წარმოუდგენელია ასეთი სხვაობა წლოვანებას შორის,სერიოზული ურთიერთობა გაუჭირდებათ,გავა წლები და მაქსიმე ისევ ახალგაზრდულად იქნება(12 წელს სულ ევრ დამალავს და სულ თინეიჯერ ვერ ემგვანება,როგორც არ უნდა მოუაროს თავს).თან ყოველთვის რაღაც გრძნობა ექნება,რომ მაქსიმეს დაუნგრია მომავალი.
ჩემი აზრით,უფრო რეალური იქნება,რომ აღარ დააბრუნო მაქსიმესთან.ვიმეორებ,რომ,რაც არ უნდა ყოფილიყოს,მე ამ გადაწყვეტილებას მივიღებდი.

ველოდები შემდეგს და მალე დადე ხოლმე.

 


№7  offline მოდერი ჯია

ძალიან ბევრი მაგალითი შემიძლია მოვიყვანო, როდესაც ქალია უფროსი და ძალიან ბედნიერები არიან. არ ვგულისხმობ მხოლოდ ვარსკვლავებს და უცხოელებს.. ზოგადად რასაც აქ ვწერთ, რეალურ ცხოვრებაში ასე არაფერი ხდება (მართალია, არსებობენ გამონაკლისებიც) :)) უბრალოდ რაღაც დეტალებს ვიღებთ რეალობიდან და შემდეგ ყველაფერს ვალამაზებთ.
ნამდვილად სისულელეა, ამაზე კამათი. ყველას თავისი აზრი აქვს და მე არავის ვაძალებ გინდა თუ არა მიღებული იყოს შენთვის მსგავსი სიყვარული მეთქი. მაგრამ ფაქტია, ყოველთვის იყვნენ ასეთი წყვილები, არიან და იქნებიან, რამდენად წინააღმდეგებიც არ უნდა ვიყოთ.
და როგორი გაცვეთილი და ბანალურიც არ უნდა იყოს ფრაზა "გულს ვერ უბრძანებ", როგორც "სიყვარულმა ასაკი არ იცის" , სიმართლეა, რადგან ვერასოდეს განსაზღვრავ შენ ვინ შეგიყვარდება და ვინ არა, უბრალოდ შემდეგ შეგიძლია გააკონტროლო შენი თავი, (რაც იშვიათად გამიგია) .. გულის სიღრმიდან ვერასდროს ამოაგდებ ნამდვილ სიყვარულს და არ აქვს მნიშვნელობა პატარა ბიჭი გიყვარს, უფროსი მამაკაცი, პატიოსანი თუ კრიმინალი.
პ.ს. არასოდეს თქვა არასოდეს! _ ესეც კიდევ ერთი ტრივიალური გამონათქვამი.


როგორც ზაფხულში ვდებდი ყოველდღე, ეგრე არამგონია, მაგრამ შევეცდები მალ-მალე დავდო ხოლმე. მოვიდა სექტემბერი, სამსახურში საქმეც მომემატა და სწავლაც ეწყება მალე :( ამიტომ გამიგეთ, გთხოვთ :)

 


№8 სტუმარი Maritutuna

Es kote magari roja unda ikos. Shemsrulebeli

 


№9  offline მოდერი ჯია

Maritutuna
Es kote magari roja unda ikos. Shemsrulebeli


მარიტუნააა wink

 


№10  offline ადმინი უნდა ვწერო

ჯია
ძალიან ბევრი მაგალითი შემიძლია მოვიყვანო, როდესაც ქალია უფროსი და ძალიან ბედნიერები არიან. არ ვგულისხმობ მხოლოდ ვარსკვლავებს და უცხოელებს.. ზოგადად რასაც აქ ვწერთ, რეალურ ცხოვრებაში ასე არაფერი ხდება (მართალია, არსებობენ გამონაკლისებიც) :)) უბრალოდ რაღაც დეტალებს ვიღებთ რეალობიდან და შემდეგ ყველაფერს ვალამაზებთ.
ნამდვილად სისულელეა, ამაზე კამათი. ყველას თავისი აზრი აქვს და მე არავის ვაძალებ გინდა თუ არა მიღებული იყოს შენთვის მსგავსი სიყვარული მეთქი. მაგრამ ფაქტია, ყოველთვის იყვნენ ასეთი წყვილები, არიან და იქნებიან, რამდენად წინააღმდეგებიც არ უნდა ვიყოთ.
და როგორი გაცვეთილი და ბანალურიც არ უნდა იყოს ფრაზა "გულს ვერ უბრძანებ", როგორც "სიყვარულმა ასაკი არ იცის" , სიმართლეა, რადგან ვერასოდეს განსაზღვრავ შენ ვინ შეგიყვარდება და ვინ არა, უბრალოდ შემდეგ შეგიძლია გააკონტროლო შენი თავი, (რაც იშვიათად გამიგია) .. გულის სიღრმიდან ვერასდროს ამოაგდებ ნამდვილ სიყვარულს და არ აქვს მნიშვნელობა პატარა ბიჭი გიყვარს, უფროსი მამაკაცი, პატიოსანი თუ კრიმინალი.
პ.ს. არასოდეს თქვა არასოდეს! _ ესეც კიდევ ერთი ტრივიალური გამონათქვამი.


როგორც ზაფხულში ვდებდი ყოველდღე, ეგრე არამგონია, მაგრამ შევეცდები მალ-მალე დავდო ხოლმე. მოვიდა სექტემბერი, სამსახურში საქმეც მომემატა და სწავლაც ეწყება მალე :( ამიტომ გამიგეთ, გთხოვთ :)

ჰო,რა თქმა უნდა.
ყველაფერი ხდება.შენი გადასაწყვეტია.უბრალოდ,ჩემი აზრით,12 წელი დიდი სხვაობაა,მაგრამ ამით არ გამოვრიცხავ იმას,რომ ბედნეირები ვერ იქნებიან.უბრალოდ,ეს გამონაკლისი იქნება.და ამდენი დაშორეის შემდეგ არ ვიცი უკვე ..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent